sâmbătă | 18 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE - AROBS

Hotararile AGOA & AGEA din data de 29.04.2024

Data Publicare: 30.04.2024 18:00:14

Cod IRIS: 853AF

Catre: Bursa de Valori Bucuresti S.A.

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT 26/2024

Conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art. 99 din Codul Bursei de Valori Bucuresti, Titlul II, Emitenti si Instrumente Financiare.

Data raportului

30.04.2024

Denumirea societatii

AROBS Transilvania Software S.A.

Sediul social

Str. Donath. nr. 11, bl. M4, sc. 2, et. 3, ap. 28, Cluj-Napoca, Cluj, Romania

Email

ir@arobsgroup.com

Telefon

+40 754 908 742

Website

www.arobsgrup.ro

Nr. inreg. la ONRC

J12/1845/1998

Cod unic de inregistrare

RO 11291045

Capital social subscris si varsat

87.129.360,9 lei

Numar de actiuni

871.293.609

Simbol

AROBS

Piata de tranzactionare

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Premium

Evenimente importante de raportat: Hotararile AGOA & AGEA din data de 29.04.2024

Conducerea AROBS Transilvania Software S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza piata ca in data de 29.04.2024, de la ora 10:00, in Cluj Napoca, str. Constantin Brancusi nr. 55-57-59, parter, Sala de Conferinta, s-a desfasurat Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Arobs Transilvania Software S.A. si incepand cu ora 10:45, la aceeasi locatie, a avut loc Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Companiei. Pentru ambele sedinte, cvorumul legal si statutar a fost constituit la prima convocare.

Hotararile Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor Companiei sunt anexate acestui raport curent.

 

Voicu OPREAN

Presedinte Consiliu de Administratie


 

 

AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE S.A.

J12/1845/1998, CUI: 11291045

Sediu: Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 11, bl. M4, sc. 2, et. 3, ap. 28, jud. Cluj

 

HOTARAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE S.A.

NR. 2 DIN DATA DE 29.04.2024

 

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii („AGOA”) AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE SA, societate pe actiuni, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 11, bl. M4, sc. 2, et. 3, ap. 28, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub nr. J12/1845/1998, avand CUI 11291045, avand capitalul social subscris si varsat in cuantum de 87.129.360,90 RON, impartit in 871.293.609 de actiuni nominative in forma dematerializata avand o valoare nominala de 0,1 lei fiecare (denumita in continuare “Societatea),

 

convocata in conformitate cu prevederile legale si prevederile actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”), potrivit convocatorului pentru AGOA din data de 28.03.2024;

 

intrunita in mod legal la data de 29.04.2024, orele 10:00, la adresa Cluj Napoca, str. Constantin Brancusi nr. 55-57-59, parter, Sala de Conferinta, prezidata de Domnul Oprean Voicu, Presedintele Consiliului de Administratie, avand ca secretar ales pe Dna. Ciegler Erika-Susanne si ca secretar tehnic pe Dna. Haas Ioana Gloria si echipa Evote.

 

 

Conform listei de prezenta a actionarilor, Anexa 1 la prezenta, la sedinta AGOA au participat actionari reprezentand 78,980456% din capitalul social si 82,305918% din numarul de drepturi de vot existente, fiind astfel intrunit cvorumul necesar adoptarii prezentei Hotarari a AGOA.

 

 

Ordinea de zi propusa pentru prima si a doua convocare a AGOA:

1. Aprobarea situatiilor financiare individuale si consolidate  intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, insotite de raportul anual al Consiliului de Administratie si de raportul  auditorului independent.

2. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

3. Aprobarea alocarii profitului net al Societatii, la nivel indvidual, inregistrat pentru  exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023 in valoare agregata de 45.811.803 lei, determinat in conformitate cu legile aplicabile, astfel: suma de 42.490.731 lei profit net nerepartizat (rezultat reportat),  suma de 2.781.611 lei se repartizeaza pentru constituirea rezervei legale si suma de 539.461 lei se repartizeaza pentru constituirea de alte rezerve.

31.Aprobarea alocarii profitului net al Societatii, la nivel individual, inregistrat pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023 in valoare agregata de 46.488.532lei, determinat in conformitate cu legile aplicabile, astfel: suma de 43.167.460 lei profit net nerepartizat (rezultat reportat), suma de 2.781.611 lei se repartizeaza pentru constituirea rezervei legale si suma de 539.461 lei se repartizeaza pentru constituirea de alte rezerve.

4. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2023 ( VOT SECRET).

5.Aprobarea Raportului de Remunerare a conducerii Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, intocmit de Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare (VOT Consultativ).

6. Aprobarea unui program de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) catre membrii Consiliului de Administratie, directorii si angajatii Societatii, precum si catre membrii organelor de conducere si angajatii oricaror subsidiare ale Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

7. Aprobarea termenilor si conditiilor pentru acordarea de optiuni pentru dobandirea de actiuni de catre Dl. Voicu Oprean, presedintele Consiliului de Administratie al Societatii, sub rezerva aprobarii programului de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) conform punctului 6 de pe ordinea de zi AGOA („Planul”) (termenii cu majuscula utilizati in prezentul document vor avea in continuare intelesul atribuit acestora in Plan), dupa cum urmeaza:

•           Data Acordarii: 07 Mai 2024;

•           Calendarul de Exercitare: aniversarea de un (1) an de la Data Acordarii pentru 60% din Optiunile Acordate, aniversarea de doi (2) ani de la Data Acordarii pentru 15% din Optiunile Acordate si aniversarea de trei (3) ani de la Data Acordarii pentru 25% din Optiunile Acordate;

•           Numarul de Optiuni acordate: 500.000 Optiuni; si

•           Conditiile de Performanta: conform Planului (i.e. detinerea calitatii relevante si indeplinirea conditiilor incluse in Politica de Remunerare).

8. Aprobarea termenilor si conditiilor pentru acordarea de optiuni pentru dobandirea de actiuni de catre Dl. Aurelian Calin Deaconu, membru executiv al Consiliului de Administratie al Societatii, sub rezerva aprobarii Planului (termenii cu majuscula utilizati in prezentul document vor avea in continuare intelesul atribuit acestora in Plan), dupa cum urmeaza:

•           Data Acordarii: 07 Mai 2024;

•           Calendarul de Exercitare: aniversarea de un (1) an de la Data Acordarii pentru 60% din Optiunile Acordate, aniversarea de doi (2) ani de la Data Acordarii pentru 15% din Optiunile Acordate si aniversarea de trei (3) ani de la Data Acordarii pentru 25% din Optiunile Acordate;

•           Numarul de Optiuni acordate: 350.000 Optiuni; si

•           Conditiile de Performanta: conform Planului (i.e. detinerea calitatii relevante si indeplinirea conditiilor incluse in Politica de Remunerare).

9.Aprobarea termenilor si conditiilor pentru acordarea de optiuni pentru dobandirea de actiuni de catre Dna. Mihaela Stela Cleja, membru neexecutiv al Consiliului de Administratie al Societatii, sub rezerva aprobarii Planului (termenii cu majuscula utilizati in prezentul document vor avea in continuare intelesul atribuit acestora in Plan), dupa cum urmeaza:

•           Data Acordarii: 07 May 2024

•           Calendarul de Exercitare: aniversarea de un (1) an de la Data Acordarii pentru 60% din Optiunile Acordate, aniversarea de doi (2) ani de la Data Acordarii pentru 15% din Optiunile Acordate si aniversarea de trei (3) ani de la Data Acordarii pentru 25% din Optiunile Acordate;

•           Numarul de Optiuni acordate: 150.000 Optiuni; si

•           Conditiile de Performanta: conform Planului (i.e. detinerea calitatii relevante si indeplinirea conditiilor incluse in Politica de Remunerare).

10. Aprobarea stabilirii datei de 21.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017 si a datei de 20.05.2024 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

11. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea hotararilor AGOA. Presedintele Consiliului de Administratie poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat.

 

Actionarii prezenti sau reprezentati, confirmand ordinea de zi mai sus mentionata, au adoptat urmatoarele hotarari:

 

 

Hotararea nr. 1

Aprobarea situatiilor financiare individuale si consolidate  intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023

 

In prezenta actionarilor reprezentand 78,980456% (688.151.669 actiuni) din capitalul social si 82,305918% (688.151.669 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,992774% (688.050.475 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,007226% (49.725 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 30.775 voturi abtineri si 20.694 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

 

1. Aprobarea situatiilor financiare individuale si consolidate  intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, insotite de raportul anual al Consiliului de Administratie si de raportul  auditorului independent.

 

Hotararea nr. 2

Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,002891% (688.347.136 actiuni) din capitalul social si 82,329297% (688.347.136 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,989241% (688.160.681 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,010759% (74.048 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 91.713 voturi abtineri si 20.694 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

2. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

 

 

Hotararea nr. 3

Aprobarea alocarii profitului net al Societatii

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,002891% (688.347.136 actiuni) din capitalul social si 82,329297% (688.347.136 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 4,197996% (28.867.965 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,338793% (2.329.743 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.799.803 voturi abtineri si 550.901 voturi neexprimate):

 

Se respinge

 

3. Aprobarea alocarii profitului net al Societatii, la nivel indvidual, inregistrat pentru  exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023 in valoare agregata de 45.811.803 lei, determinat in conformitate cu legile aplicabile, astfel: suma de 42.490.731 lei profit net nerepartizat (rezultat reportat),  suma de 2.781.611 lei se repartizeaza pentru constituirea rezervei legale si suma de 539.461 lei se repartizeaza pentru constituirea de alte rezerve.

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,002891% (688.347.136 actiuni) din capitalul social si 82,329297% (688.347.136 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 95,691748% (658.034.497 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,174443% (1.199.578 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 725.143 voturi abtineri si 550.901 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

 

31.Aprobarea alocarii profitului net al Societatii, la nivel individual, inregistrat pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023 in valoare agregata de 46.488.532lei, determinat in conformitate cu legile aplicabile, astfel: suma de 43.167.460 lei profit net nerepartizat (rezultat reportat), suma de 2.781.611 lei se repartizeaza pentru constituirea rezervei legale si suma de 539.461 lei se repartizeaza pentru constituirea de alte rezerve.

 

Hotararea nr. 4

Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor CA

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,004038% (688.357.136 actiuni) din capitalul social si 82,330493% (688.357.136 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, din 33.103.476 voturi exprimate cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,549706% (32.954.413 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,450294% (149.063 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 654.733.448 voturi abtineri si 520.212 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

4. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2023 ( VOT SECRET).

 

Hotararea nr. 5

Aprobarea Raportului de Remunerare

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,004038% (688.357.136 actiuni) din capitalul social si 82,330493% (688.357.136 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot,  din 33.091.704 voturi exprimate cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 95,200407% (31.503.437voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 4,799593% (1.588.267 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 654.526.421 voturi abtineri si 739.011 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

 

5.Aprobarea Raportului de Remunerare a conducerii Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, intocmit de Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare (VOT Consultativ).

 

Hotararea nr. 6

Aprobarea unui program de alocare a actiunilor

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,004038% (688.357.136 actiuni) din capitalul social si 82,330493% (688.357.136 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,564976% (684.132.160 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,435024% (2.989.146 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.019.669 voturi abtineri si 216.161 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

6. Aprobarea unui program de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) catre membrii Consiliului de Administratie, directorii si angajatii Societatii, precum si catre membrii organelor de conducere si angajatii oricaror subsidiare ale Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

 

Hotararea nr. 7

Aprobarea acordarii de optiuni pentru dobandirea de actiuni de catre Dl. Voicu Oprean, presedintele Consiliului de Administratie

 

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,004038% (688.357.136 actiuni) din capitalul social si 82,330493% (688.357.136 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 94,196105% (31.453.970 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 5,803895% (1.938.037 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 654.748.968 voturi abtineri si 216.161 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

 

7. Aprobarea termenilor si conditiilor pentru acordarea de optiuni pentru dobandirea de actiuni de catre Dl. Voicu Oprean, presedintele Consiliului de Administratie al Societatii, sub rezerva aprobarii programului de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) conform punctului 6 de pe ordinea de zi AGOA („Planul”) (termenii cu majuscula utilizati in prezentul document vor avea in continuare intelesul atribuit acestora in Plan), dupa cum urmeaza:

•           Data Acordarii: 07 Mai 2024;

•           Calendarul de Exercitare: aniversarea de un (1) an de la Data Acordarii pentru 60% din Optiunile Acordate, aniversarea de doi (2) ani de la Data Acordarii pentru 15% din Optiunile Acordate si aniversarea de trei (3) ani de la Data Acordarii pentru 25% din Optiunile Acordate;

•           Numarul de Optiuni acordate: 500.000 Optiuni; si

•           Conditiile de Performanta: conform Planului (i.e. detinerea calitatii relevante si indeplinirea conditiilor incluse in Politica de Remunerare).

 

 

Hotararea nr. 8

Aprobarea acordarii de optiuni pentru dobandirea de actiuni de catre Dl. Aurelian Calin Deaconu, membru executiv al Consiliului de Administratie

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,004038% (688.357.136 actiuni) din capitalul social si 82,330493% (688.357.136 drepturi de vot)   din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,579679% (684.899.785 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,420321% (2.890.932 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 350.258 voturi abtineri si 216.161 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

 

8. Aprobarea termenilor si conditiilor pentru acordarea de optiuni pentru dobandirea de actiuni de catre Dl. Aurelian Calin Deaconu, membru executiv al Consiliului de Administratie al Societatii, sub rezerva aprobarii Planului (termenii cu majuscula utilizati in prezentul document vor avea in continuare intelesul atribuit acestora in Plan), dupa cum urmeaza:

•           Data Acordarii: 07 Mai 2024;

•           Calendarul de Exercitare: aniversarea de un (1) an de la Data Acordarii pentru 60% din Optiunile Acordate, aniversarea de doi (2) ani de la Data Acordarii pentru 15% din Optiunile Acordate si aniversarea de trei (3) ani de la Data Acordarii pentru 25% din Optiunile Acordate;

•           Numarul de Optiuni acordate: 350.000 Optiuni; si

•           Conditiile de Performanta: conform Planului (i.e. detinerea calitatii relevante si indeplinirea conditiilor incluse in Politica de Remunerare).

 

Hotararea nr. 9

Aprobarea acordarii de optiuni pentru dobandirea de actiuni de catre Dna. Mihaela Stela Cleja, membru neexecutiv al Consiliului de Administratie

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,004038% (688.357.136 actiuni) din capitalul social si 82,330493% (688.357.136 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,532907% (683.688.327 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,467093% (3.208.450 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.244.198 voturi abtineri si 216.161 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

 

9.Aprobarea termenilor si conditiilor pentru acordarea de optiuni pentru dobandirea de actiuni de catre Dna. Mihaela Stela Cleja, membru neexecutiv al Consiliului de Administratie al Societatii, sub rezerva aprobarii Planului (termenii cu majuscula utilizati in prezentul document vor avea in continuare intelesul atribuit acestora in Plan), dupa cum urmeaza:

•           Data Acordarii: 07 May 2024;

•           Calendarul de Exercitare: aniversarea de un (1) an de la Data Acordarii pentru 60% din Optiunile Acordate, aniversarea de doi (2) ani de la Data Acordarii pentru 15% din Optiunile Acordate si aniversarea de trei (3) ani de la Data Acordarii pentru 25% din Optiunile Acordate;

•           Numarul de Optiuni acordate: 150.000 Optiuni; si

•           Conditiile de Performanta: conform Planului (i.e. detinerea calitatii relevante si indeplinirea conditiilor incluse in Politica de Remunerare).

 

 

Hotararea nr. 10

Stabilirea unor date

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,004038% (688.357.136 actiuni) din capitalul social si 82,330493% (688.357.136 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,973622% (687.651.838 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,026378% (181.438 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 52.871 voturi abtineri si 470.989 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

10. Aprobarea stabilirii datei de 21.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017 si a datei de 20.05.2024 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

 

 

Hotararea nr. 11

Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie

 

In prezenta actionarilor reprezentand 79,004038% (688.357.136 actiuni) din capitalul social si 82,330493% (688.357.136 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,988881% (688.047.160 voturi) din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,011119% (76.511 voturi) din voturile  exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 7.304 voturi abtineri si 226.161 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

11. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea hotararilor AGOA. Presedintele Consiliului de Administratie poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat.

 

 

Prezenta hotarare a fost adoptata, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, precum si cu prevederile Actului Constitutiv al Societatii.

 

 

Redactata si semnata astazi, 29.04.2024, in 4 (patru) exemplare originale.

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie / Presedintele de sedinta                                             

Dl. Oprean Voicu

 

___________________

Secretari

Dna. Ciegler Erika-Susanne

 


 

 

AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE S.A.

J12/1845/1998, CUI: 11291045

Sediu: Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 11, bl. M4, sc. 2, et. 3, ap. 28, jud. Cluj

 

HOTARAREA ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE S.A.

NR. 3  DIN DATA DE 29.04.2024

 

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii („AGEA”) AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE SA, societate pe actiuni, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 11, bl. M4, sc. 2, et. 3, ap. 28, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub nr. J12/1845/1998, avand CUI 11291045, avand capitalul social subscris si varsat in cuantum de 87.129.360,90 RON, impartit in 871.293.609 de actiuni nominative in forma dematerializata avand o valoare nominala de 0,1 lei fiecare (denumita in continuare “Societatea),

 

convocata in conformitate cu prevederile legale si prevederile actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”), potrivit convocatorului pentru AGEA din data de 28.03.2024;

 

intrunita in mod legal la data de 29.04.2024, orele 10:45, la adresa Cluj Napoca, str. Constantin Brancusi nr. 55-57-59, parter, Sala de Conferinta, prezidata de Domnul Oprean Voicu, Presedintele Consiliului de Administratie, avand ca secretar ales Dna. Ciegler Erika-Susanne si ca secretar tehnic pe Dna. Haas Ioana Gloria si echipa Evote.

 

 

Conform listei de prezenta a actionarilor, Anexa 1 la prezenta, la sedinta AGEA au participat actionari reprezentand 78,740947% din capitalul social si 82,056324% din numarul de drepturi de vot existente, fiind astfel intrunit cvorumul necesar adoptarii prezentei Hotarari a AGEA.

 

 

Ordinea de zi propusa pentru prima si a doua convocare a AGEA:

 

1.Aprobarea modificarii articolului 5.2 din Actul Constitutiv, in sensul restrangerii obiectului de activitate in conformitate cu prevederile art.106, art.122 din Legea nr.265/2022, care va avea urmatorul continut:

„ 5.2 Societatea mai desfasoara si urmatoarele activitati secundare:

-          Cod CAEN 2611 - Fabricarea subansamblurilor electronice (module)

-          Cod CAEN 2612 - Fabricarea altor componente electronice

-          Cod CAEN 2651 - Fabricarea de instrumente si dispozitive pentru masura, verificare, control, navigatie

-          Cod CAEN 4651 - Comert cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice si software- ului;

-          Cod CAEN 4652 - Comert cu ridicata de componente si echipamente electronice si de telecomunicatii;

-          Cod CAEN 4741 - Comert cu amanuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-ului in magazine specializate

-          Cod CAEN 4742 - Comert cu amanuntul al echipamentului pentru telecomunicatii in magazine specializate;

-          Cod CAEN 4791 - Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet;

-          Cod CAEN 5210 – Depozitari;

-          Cod CAEN 5821 - Activitati de editare a jocurilor de calculator;

-          Cod CAEN 5829 - Activitati de editare a altor produse software;

-          Cod CAEN 6110 - Activitati de telecomunicatii prin retele cu cablu;

-          Cod CAEN 6120 - Activitati de telecomunicatii prin retele fara cablu (exclusiv prin satelit);

-          Cod CAEN 6130 - Activitati de telecomunicatii prin satelit;

-          Cod CAEN 6190 - Alte activitati de telecomunicatii;

-          Cod CAEN 6202 - Activitati de consultanta in tehnologia informatiei;

-          Cod CAEN 6203 - Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul;

-          Cod CAEN 6209 - Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei;

-          Cod CAEN 6311 - Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe;

-          Cod CAEN 6312 - Activitati ale portalurilor web;

-          Cod CAEN 6820 - Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate;

-          Cod CAEN 7022 - Activitati de consultanta pentru afaceri si management;

-          Cod CAEN 7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea;

-          Cod CAEN 7120 - Activitati de testari si analize tehnice;

-          Cod CAEN 7219 - Cercetare- dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie;

-          Cod CAEN 7311 - Activitati ale agentiilor de publicitate;

-          Cod CAEN 7312 - Servicii de reprezentare media;

-          Cod CAEN 7320 - Activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice

-          Cod CAEN 8219 - Activitati de fotocopiere, de pregatire a documentelor si alte activitati specializate de secretariat

-          Cod CAEN 8299 - Alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a.;

-          Cod CAEN 8559 - Alte forme de invatamant n.c.a.;

-          Cod CAEN 9511 - Repararea calculatoarelor si a echipamentelor periferice;

-          Cod CAEN 9512 - Repararea echipamentelor de comunicatii.”

 

2.  Aprobarea stabilirii datei de:

·         21 mai 2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017; si

·         20 mai 2024 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGEA, actionarii nu vor decide asupra celorlalte aspecte descrise de art. 176 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018, cum ar fi data participarii garantate si data platii.

 

3. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararile AGEA, Actul Constitutiv al Societatii, sa depuna si sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA. Presedintele Consiliului de Administratie poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat.

 

Actionarii prezenti sau reprezentati, confirmand ordinea de zi mai sus mentionata, au adoptat urmatoarele hotarari:

 

 

Hotararea nr. 1

Aprobarea modificarii articolului 5.2 din Actul Constitutiv

 

In prezenta actionarilor reprezentand 78,763381% (686.260.303 actiuni) din capitalul social si 82,079703% (686.260.303  drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 82,052789% (686.035.282 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,000572% (4.780 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 774 voturi abtineri si 219.467 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

Aprobarea modificarii articolului 5.2 din Actul Constitutiv, in sensul restrangerii obiectului de activitate in conformitate cu prevederile art.106, art.122 din Legea nr.265/2022, care va avea urmatorul continut:

„ 5.2 Societatea mai desfasoara si urmatoarele activitati secundare:

-          Cod CAEN 2611 - Fabricarea subansamblurilor electronice (module)

-          Cod CAEN 2612 - Fabricarea altor componente electronice

-          Cod CAEN 2651 - Fabricarea de instrumente si dispozitive pentru masura, verificare, control, navigatie

-          Cod CAEN 4651 - Comert cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice si software- ului;

-          Cod CAEN 4652 - Comert cu ridicata de componente si echipamente electronice si de telecomunicatii;

-          Cod CAEN 4741 - Comert cu amanuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-ului in magazine specializate

-          Cod CAEN 4742 - Comert cu amanuntul al echipamentului pentru telecomunicatii in magazine specializate;

-          Cod CAEN 4791 - Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet;

-          Cod CAEN 5210 – Depozitari;

-          Cod CAEN 5821 - Activitati de editare a jocurilor de calculator;

-          Cod CAEN 5829 - Activitati de editare a altor produse software;

-          Cod CAEN 6110 - Activitati de telecomunicatii prin retele cu cablu;

-          Cod CAEN 6120 - Activitati de telecomunicatii prin retele fara cablu (exclusiv prin satelit);

-          Cod CAEN 6130 - Activitati de telecomunicatii prin satelit;

-          Cod CAEN 6190 - Alte activitati de telecomunicatii;

-          Cod CAEN 6202 - Activitati de consultanta in tehnologia informatiei;

-          Cod CAEN 6203 - Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul;

-          Cod CAEN 6209 - Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei;

-          Cod CAEN 6311 - Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe;

-          Cod CAEN 6312 - Activitati ale portalurilor web;

-          Cod CAEN 6820 - Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate;

-          Cod CAEN 7022 - Activitati de consultanta pentru afaceri si management;

-          Cod CAEN 7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea;

-          Cod CAEN 7120 - Activitati de testari si analize tehnice;

-          Cod CAEN 7219 - Cercetare- dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie;

-          Cod CAEN 7311 - Activitati ale agentiilor de publicitate;

-          Cod CAEN 7312 - Servicii de reprezentare media;

-          Cod CAEN 7320 - Activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice

-          Cod CAEN 8219 - Activitati de fotocopiere, de pregatire a documentelor si alte activitati specializate de secretariat

-          Cod CAEN 8299 - Alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a.;

-          Cod CAEN 8559 - Alte forme de invatamant n.c.a.;

-          Cod CAEN 9511 - Repararea calculatoarelor si a echipamentelor periferice;

-          Cod CAEN 9512 - Repararea echipamentelor de comunicatii.”

 

 

Hotararea nr. 2

Stabilirea unor date

 

In prezenta actionarilor reprezentand 78,763381% (686.260.303 actiuni) din capitalul social si 82,079703% (686.260.303  drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 82,025836% (685.809.932 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,020312% (169.827 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand abtineri   81.077 voturi) si 199.467 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

2.Aprobarea stabilirii datei de:

·         21 mai 2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017; si

·         20 mai 2024 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGEA, actionarii nu vor decide asupra celorlalte aspecte descrise de art. 176 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018, cum ar fi data participarii garantate si data platii.

Hotararea nr. 3

Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie

 

In prezenta actionarilor reprezentand 78,763381% (686.260.303 actiuni) din capitalul social si 82,079703% (686.260.303  drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 82,052580% (686.033.532 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,001196% (10.000voturi) din totalul drepturilor de vot (existand  abtineri 7.304 voturi si 209.467 voturi neexprimate):

 

Se aproba

 

3. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararile AGEA, Actul Constitutiv al Societatii, sa depuna si sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA. Presedintele Consiliului de Administratie poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat.

 

Prezenta hotarare a fost adoptata, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, precum si cu prevederile Actului Constitutiv al Societatii.

 

 

Redactata si semnata astazi, 29.04.2024, in 4 (patru) exemplare originale.

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie / Presedintele de sedinta                                             

Dl. Oprean Voicu

 

___________________

Secretari

Dna. Ciegler Erika-Susanne

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.