luni | 20 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ARTEGO SA - ARTE

Convocare AGA O & E 19/20.04.2023

Data Publicare: 15.03.2023 18:30:17

Cod IRIS: 21FAF

 

Raport curent 

 

Data raportului : 15.03.2023

Denumire Emitent: S.C. ARTEGO S.A.

Sediul Social: Tg. Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, Jud. Gorj.

Nr. Inregistrare la ORC: J18/1120/1991

CUI: RO2157428

Capital social  20.286.865

Piata de tranzactionare : Piata BVB – standard

e) Alte evenimente :

 

  Consiliul de administratie al ARTEGO S.A. TG. JIU s-a intrunit  in data de 15.03.2023 la  sediul social din strada Ciocarlau nr.38, judetul Gorj si a hotarat convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor in data de 19.04.2023 orele 11.00 si convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor in data de 19.04.2023 orele 11.30  la sediul societatii pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 04.04.2023 , stabilita ca data de referinta pentru tinerea acestor adunari, care vor avea urmatoarele puncte pe ordinea de zi :

 

Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor :

1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pe anul 2022 si descarcarea de gestiune pentru anul 2022 a acestuia.

2. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea bilantului contabil, a contului de profit si pierdere pentru anul 2022 si a modului de repartizare a profitului net  in suma totala de 12.315.948 lei, astfel:                         - 4.410.121 lei -   dividende , respectiv 0.54347 lei/ dividend brut pe actiune;

   - 6.771.942 lei - alte rezerve ;

   - 842.092  lei- profit reinvestit;

   - 291.793 lei- acoperire pierdere contabila rezultata din corectii;

   Aprobarea datei platii dividendelor in ziua de 13.10.2023.

   3. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea raportului auditorului pentru anul 2022.

   4. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2023.

   5. Aprobarea schemei om-utilaj a societatii, numarul maxim fiind de 500, conform prevederilor Actului Constitutiv.

  

   6. Aprobarea raportului de remunerare a conducatorilor societatii (administratori si directori), in conformitate cu prevederile art.107 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

   7. Aprobarea propunerii CA privind data de inregistrare in ziua de 22.09.2023  pentru AGOA, conform art.87 alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea acesteia si aprobarea datei de 21.09.2023 ca ex-data.      

 

Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor :

 

1 . Aprobarea prelungirii  liniilor  de credit dupa cum urmeaza :

            I) Credit Contractat la  Intesa San Paolo Bank

1)       Aprobarea  prelungirii datei de utilizare a plafonului de creditare cash, multicurrency, cu caracter neangajant, pe durata nedeterminata, in suma de 2.222.222 EUR;

2)      Aprobarea mentinerii tuturor garantiilor deja constituite in favoarea Bancii pentru garantarea creditului mai sus mentionat, impreuna cu dobanzile, comisioanele si alte costuri aferente, in baza contractului de credit mai sus mentionat si a contractelor de garantie aferente si anume :

u  Ipoteca imobiliara, pentru intreaga valoare a Creditului la care se adauga dobanda aferenta   creditului calculata pana la rambursarea integrala a acestuia, precum si comisioanele si spezele aferente creditului, asupra urmatoarelor imobile proprietatea Imprumutatului:

a) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 11.243 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4,  impreuna cu constructiile C15 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C15, C16 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C16, C17 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C17, C28 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C28, C29 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C29, C30 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C30, C31 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C31, C60 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C60, C70 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C70, C73 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C73, inscris in cartea funciara nr. 41172 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24788) a Municipiului Targu Jiu;

b) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 18.910 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7,  impreuna cu constructiile C54 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C54, C55 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C55, C58 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C58, C57 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C57, C56/2/1 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C56/2/1, C69 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C69, inscris in cartea funciara nr. 40067 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24791) a ,Municipiului Targu Jiu;

c) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 4.114 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  impreuna cu constructia C56/4 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  inscris in cartea funciara nr. 41169 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24793) a Municipiului Targu Jiu;

d) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 1.575 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10,  impreuna cu constructia C63 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10-C63,  inscris in cartea funciara nr. 41170 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24794) a Municipiului Targu Jiu;

e) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 22.150 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11,  impreuna cu constructiile C56/3 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C56/3, C61 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C61, C62 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C62, inscris in cartea funciara nr. 41165 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24795) a Municipiului Targu Jiu;

- Ipoteca mobiliara asupra creantelor comerciale rezultate din contractele comerciale (se vor actualiza/individulaliza in anexe la contractul de ipoteca mobiliara)incheiate de Imprumutat cu clientii sai debitori acceptati de catre Banca a caror valoare sa acopere permanent valoarea liniei de credit.

3)   Aprobarea imputernicirii  d-lui DAVID VIOREL , in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie, pentru ca, in numele si pentru Societate:

i)  sa o reprezinte cu puteri depline in fata Bancii, notarilor publici, autoritatilor publice, oricaror alti terti;

ii) sa negocieze, sa accepte clauzele contractuale si sa semneze cu Banca actul aditional la contractul de credit mai sus mentionat precum si oricare alte acte necesare in legatura cu facilitate de credit  mentionata la punctul 1) de mai sus;

iii) sa indeplineasca orice alta activitate pe care o va considera necesara sau care va fi solicitata de Banca in vederea punerii in aplicare a prezentei decizii.

4) Aprobarea imputernicirii  d-lui DAVID VIOREL  , in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie, sa aprobe orice modificari / prelungiri ulterioare ale duratei maxime de utilizare a liniei de credit mentionate la punctul 1) de mai sus. Mandatul de mai sus este acordat inclusiv pentru orice modificari ulterioare ala Contractelor de Credit si de Garantie, incluzand, dar nelimitandu-se la scopul, tipul, utilizarea, prelungirea/ majorarea/ diminuarea creditelor si obiectul garantiilor.     

          II) Credit Contractat la ING Bank NV Amsterdam

 

I.                    Contractarea de la ING  Bank N.V. Amsterdam Sucursala Bucuresti (“Banca”) a patru

facilitati de credit astfel:

 

1) majorarea liniei de credit existente de Eur 2.250.000 conform contract 14228/04.02.2014 pana la valoarea de 4.250.000 EUR pentru finantarea capitalului de lucru ( acesta linie de credit va include si valoarea celei de-a doua linii de credit existente, la care se va renunta);

2) o linie pentru emiterea de scrisori de garantie bancara in valoare de Ron 5.000.000 cf contract 14228/01 din 26.04.2021;

3) o linie pentru emiterea de scrisori de garantie bancara in valoare de Ron 700.000 cf contract WB/NW/1775 din 29.12.2021. Aceasta linie este garantata cu cash colateral.

4) o linie pentru emiterea de scrisori de garantie bancara in valoare de Ron 800.000 cf contract WB/NW/1502 din 16.11.2022. Aceasta linie este garantata cu cash colateral.

 

Linia de credit in valoare de Eur 2.000.000 (care a rezultat din conversia linie de credit de Ron 9.000.000) se va inchide, valoarea acesteia urmand a fi cumulta in facilitatea 1) de mai sus;

 

II.                  Garantarea tuturor obligatiilor financiare  (credite, dobanzi, penalitati, alte costuri)  decurgand din facilitatile de credit mentionate la pct. I subpunctele 1) si 2) de mai sus, se va face cu:

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 531 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastral 1315/2/1/1/8, CF 39574;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 1000 mp, avand nr cadastral 4327, CF 47079;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 4760 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastral 4296, CF 47074;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 1395 mp, avand nr cadastral 37200, CF 37200;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 9632 mp, avand nr cadastral 37202, CF 37202;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 20.617 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastral 1315/2/1/1/2, CF 40066;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 15.409 mp si constructiile edificate pe acesta C1-C8, avand nr cadastral 41266, CF 41266;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 996 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastral 1315/2/1/1/5, CF 41270;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 1063 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastral 41263, CF 41263;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 14.478 mp si constructiile edificate pe acesta C1-C7, avand nr cadastral 44426, CF 44426;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 6.843 mp si constructiile edificate pe acesta C18-C-23, C53,C73 , avand nr cadastral 1315/2/1/1/1/6, CF 47076;

-          Gaj pe stocurile companiei, situate in str. Ciocirlau nr.38, cu exceptia stocurilor aflate in gestiunea G45 – Materii prime-prafuri;

-          Cesiuni de creante aferente cel putin urmatoarelor relatii comerciale: Masanes Servindustria Spain, Arcelormittal Galati SA, Arcode UK Limited England, Technirub Vizo International B.V. Netherlands, Gummi Undtransportbandservice GMBH Germany, Steadfast Resource Developments Limited (SRD) England, Knapheide Germany, Muller Beltex BV Netherlands, Scoarta Comprest SRL,  Metroseal England, CE Oltenia, Lavorgomma SRL; Sati Group SPA, Ites Gummi-Und Dichtungstechnik GMBH, Barbieri SRL Nastri, Helsingin Hihna Finland;

-          Ipoteca mobiliara pe toate conturile societatii deschise la Ing Bank 

Pentru negocierea termenilor facilitatii de credit, semnarea contractelor de credit,  a contractelor de garantie (mobiliara/imobiliara), a oricaror acte aditionale ce decurg din aceste contracte (ex.. acte aditionale pentru micsorare sau prelungire facilitati de credit), precum si a oricaror altor documente, pe care Banca le va solicita societatii in vederea acordarii facilitatilor de credit, imputernicim pe dl. DAVID VIOREL,  avand functia de DIRECTOR GENERAL,   semnatura acestuia/acesteia fiind deplin opozabila societatii, imputernicirea este valabila pe o perioada de 1 an.

 

III )  Credit Contractat la Credit Europe Bank

1. Aproba prelungirea maturitatii facilitatii de credit contractata de catre Societate de la Credit Europe Bank (Romania) S.A. prin Sucursala Pitesti sub forma de Linie de Credit (Overdraft) in suma de 8.900.000 RON (optmilioanenouasutemiilei) de la data de 26.01.2024 pana la data de 24.01.2025.

 

2. Aproba prelungirea maturitatii facilitatii de credit contractata de catre Societate de la Credit Europe Bank (Romania) S.A. prin Sucursala Pitesti sub forma de Linie de Credit (Overdraft) in suma de 5.000.000 RON (cincimilioanelei) de la data de 26.01.2024 pana la data de 24.01.2025.

 

3. Aproba mentinerea/constituirea de garantii asupra unor active din patrimoniul Societatii si alte bunuri, pentru garantarea facilitatilor de credit mentionate la pct.1 si pct.2 de mai sus, dupa cum urmeaza:

 

a) ipoteca imobiliara asupra urmatoarelor bunuri imobile, aflate in proprietatea Societatii:

 

a.1.) imobil situat in Municipiul Targu Jiu, Str. Ciocirlau, nr.38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 1.271 m.p., impreuna cu constructiile C1 - Grup administrativ, cu suprafata construita la sol de 161,32 m.p. si C2 - Grup administrativ, cu suprafata construita la sol de 151,81 m.p., inscris in Cartea Funciara nr. 39568 a Municipiului Targu Jiu, judetul Gorj (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24777), cu nr. cadastral 39568 pentu teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/3), respectiv nr. cadastral 39568-C1 si nr. cadastral 39568-C2 pentru constructii;

a.2.) imobil situat in Municipiul Targu Jiu, Str. Ciocirlau, nr.38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 6.705 m.p., impreuna cu constructia Fabrica de oxigen, inscris in Cartea Funciara nr. 37455 a Municipiului Targu Jiu, judetul Gorj (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24778), cu nr. cadastral 37455 pentu teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/4) si nr. cadastral 37455-C1 pentru constructie;

a.3.) imobil situat in Municipiul Targu Jiu, Str. Ciocirlau, nr.38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 1.859 m.p., impreuna cu constructia C1 - Sectie croitorie+grup poarta, cu suprafata construita la sol de 667,87 m.p., inscris in Cartea Funciara nr. 39567 a Municipiului Targu Jiu, judetul Gorj (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24781), cu nr. cadastral 39567 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/7) si nr. cadastral 39567-C1 pentru constructie;

a.4.) imobil situat in Municipiul Targu Jiu, Str. Ciocirlau, nr.38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 5.047 m.p., impreuna cu constructia Sectie reconditionat tamburi, inscris in Cartea Funciara nr. 39579 a Municipiului Targu Jiu, judetul Gorj (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24783), cu nr. cadastral 1315/2/1/1/9 pentru teren si nr. cadastral 1315/2/1/1/9-C59 pentru constructie;

a.5.) imobil situat in Municipiul Targu Jiu, Str. Ciocirlau, nr.38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 3.744 m.p., inscris in Cartea Funciara nr. 39564 a Municipiului Targu Jiu, judetul Gorj (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24784), cu numar cadastral 39564 (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/10);

a.6.) imobil situat in Municipiul Targu Jiu, Str. Ciocirlau, nr.38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 9.538 m.p., impreuna cu constructia C1 - Hala industriala - Sectia garnituri, cu suprafata construita la sol de 6.429,15 m.p., inscris in Cartea Funciara nr. 39562 a Municipiului Targu Jiu, judetul Gorj (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24792), cu nr. cadastral 39562 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/1/8) si nr. cadastral 39562-C1 pentru constructie;

a.7.) imobil situat in Municipiul Targu Jiu, Str. Ciocirlau, nr.38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata masurata de 9.280 m.p., impreuna cu constructiile: statie demineralizare, anexa statie demineralizare, bazin statie demineralizare, vestiar, centrala termica, magazie statie compresoare, inscris in Cartea Funciara nr. 47078 a Municipiului Targu Jiu, judetul Gorj (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24787), nr. cadastral 47078 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/1/3) si nr. cad. 47078-C1, nr. cad. 47078-C2, nr. cad. 47078-C3, nr. cad. 47078-C4, nr. cad. 47078-C5, nr. cad. 47078-C6 pentru constructii;

a.8.) imobil situat in Municipiul Targu Jiu, Str. Ciocirlau, nr.38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata masurata de 17.758 m.p., impreuna cu constructiile: bazin, casa pompelor, bazin, centrala termica, constructie industriala, post trafo, bazin apa recirculata, turn racire, statie pompe, turn racire, constructie industriala si edilitara, constructie industriala si edilitara, constructie industriala si edilitara, constructie industriala si edilitara, constructie industriala si edilitara, statie clorinare, magazie metalica, inscris in Cartea Funciara nr. 41246 a Municipiului Targu Jiu, judetul Gorj (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24789), nr. cad. 41246 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/1/5) si nr. cad. 41246-C1, nr. cad. 41246-C2, nr. cad. 41246-C3, nr. cad. 41246-C4, nr. cad. 41246-C5, nr. cad. 41246-C6, nr. cad. 41246-C7, nr. cad. 41246-C8, nr. cad. 41246-C9, nr. cad. 41246-C10, nr. cad. 41246-C11, nr. cad. 41246-C12, nr. cad. 41246-C13, nr. cad. 41246-C14, nr. cad. 41246-C15, nr. cad. 41246-C16, nr. cad. 41246-C18 pentru constructii;

 

b) ipoteca mobiliara asupra stocurilor de marfa (materii prime) aflate in proprietatea Societatii, astfel incat valoarea acestora sa aiba o rata de acoperire minima de 30% din valoarea facilitatilor de credit mentionate la pct.1 si pct.2 de mai sus.

 

c) ipoteca mobiliara asupra creantelor care provin contractele comerciale incheiate de catre Societate cu clientii sai, acceptati de catre Credit Europe Bank (Romania) S.A., astfel incat valoarea ramasa de incasat din aceste contracte sa aiba o rata de acoperire minima de 50% din valoarea facilitatilor de credit mentionate la pct.1 si pct.2 de mai sus.

 

d) ipoteca mobiliara a Societatii asupra  asupra creantelor ce decurg din drepturile de despagubire provenind din producerea unui risc asigurat privind bunurile mobile si imobile prevazute la lit.a) si lit.b) de mai sus;

 

e) ipoteca mobiliara asupra disponibilitatilor aflate in orice moment in conturile curente, prezente si viitoare, ale Societatii deschise si ce se vor deschide la Credit Europe Bank (Romania) S.A.

4. Aprobarea imputernicirii d-lui. David Viorel, cetatean roman, domiciliat in Municipul Tirgu Jiu, Str. Slt. Valentin Merisescu, nr. 23A, judetul Gorj, in calitate de Administrator si Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea Documentelor de Finantare (contractul de credit si actele aditionale aferente, contractele de ipoteca imobiliara si mobiliara si actele aditionale aferente, contractele de ipoteca mobiliara si actele aditionale aferente) a tuturor cererilor, documentelor ce tin de ducerea la indeplinire a prezentei hotarari, si sa indeplineasca toate formalitatile necesare inscrierii ipotecilor in registrele de publicitate.

2.  Aprobarea vanzarii unor imobile conform descrierii de mai jos, in baza unui raport de evaluare:

            1. Imobilul cu numar cadastral 62452, situat in intravilanul municipiului Targu-Jiu, strada Ciocarlau nr.38, judetul Gorj, compus din suprafata de 462 (patru sute saizeci si doi) mp, teren curti-constructii, cu vecini : la nord- numar cadastral 41260 si numar cadastral 47078, la sud –rest proprietate lot 2 (numar cadastral 62453), la est- strada Ciocarlau (numar cadastral 55218) si la vest- rest proprietate lot 2 (numar cadastral 62453).

            2. Imobilul cu numar cadastral 62453-C1-U1, situat in intravilanul municipiului Targu- Jiu, strada Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, parter, U.I. nr.1, cu suprafata utila de 1.421,80 (una mie patru sute douazeci si unu si 80 %) mp, compus din sala de curs, birou, birou administrativ, poarta 2, grup sanitar, vestiar, hol, depozit, grup sanitar, oficina, farmacie, birou farmacist, hol, depozit farmacie, spatiu depozitare, birou, birou , spatiu depozitare, spalator si grup sanitar, impreuna cu cota parte de 15/100 din partile comune ale imobilului, precum si cota parte de 1301/8499 mp teren aferent.

            3. Imobilul cu numar cadastral 62453-C1-U9, situat in intrvilanul municipiului Targu-Jiu, strada Ciocarlau, nr.38, judetul Gorj, parter, U.I., nr.9, cu suprafata utila de 2.274 (doua mii doua sute saptezeci si patru) mp, impeuna cu cota parte de 25/100 din partile comune ale imobilului, precum si cota parte de 2081/8499 mp  teren aferent.

   3. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie sa reprezinte societatea cu puteri    depline in relatia cu institutiile de stat, financiare, bancare, ONRC, etc., semnatura acestuia fiind opozabila societatii.

   4. Aprobarea propunerii CA privind data de inregistrare in ziua de 09.05.2023 pentru AGEA, conform art.87 alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea acesteia si aprobarea datei de 08.05.2023 ca ex-data.

Proiectele de hotarari, documentele si materialele supuse dezbaterii AGOA respectiv AGEA pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare sau pe website-ul societatii www.artego.ro – Sectiunea " INVESTITORI", incepand cu data de 17.03.2023. Informatii suplimentare se pot obtine la tel nr. 0253/226341 int 124.

In cazul in care adunarea  nu este statutara, reconvocarea va avea loc in data de 20.04.2023 orele 11  pentru AGOA respectiv orele 11.30 pentru AGEA, la sediul social al  societatii cu aceeasi ordine de zi.

 

La sedinte pot participa si vota actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor de la S.C. DEPOZITARUL CENTRAL S.A. la sfarsitul zilei de 04.04.2023, ca data de referinta.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5 % din capitalul social au dreptul :

a) De a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare scrisa sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala, pana cel tarziu 31.03.2023 ;

b) De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse in ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu 31.03.2023;

Actionarii  au  dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si a AGEA. Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut care va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format de intrebare – raspuns .

Actionarii mentionati in aliniatele precedente au obligatia sa trimita materialele / intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate ale actelor de identitate, buletin / carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 19/20.04.2023 si respectiv PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 19/20.04.2023  sau pe e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, la adresa actionariat@artego.ro mentionand la subiect "pentru AGOA 19/20.04.2023" respectiv  "pentru AGEA 19/20.04.2023".

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale. Un actionar poate acorda o imputernicire  general valabila pentru o perioada care nu poate depasi 3 ani.

Formularele de  imputernicire in limba romana sau engleza se pot obtine de la sediul societatii sau  de pe website-ul societatii, incepand cu data de 17.03.2023. Un exemplar in original al imputernicirii, completata si semnata, insotit de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/ carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) se va depune / expedia la sediul societatii pana la data  de 17.04.2023, respectiv orele 11,  un altul urmand sa fie pus la dispozitia reprezentantului pentru ca acesta sa isi poata dovedi calitatea de reprezentant in adunare . Imputernicirile  in limba romana sau engleza insotite de actele de identificare ale actionarilor pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura  electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data  de 17.04.2023, respectiv orele 11 la adresa actionariat@artego.ro mentionand la subiect "pentru AGOA 19/20.04.2023" respectiv  "pentru AGEA 19/20.04.2023".

La data desfasurarii AGOA respectiv AGEA, reprezentantul desemnat va preda originalele imputernicirilor speciale, in cazul in care au fost transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa si o copie a actului de identitate valabil a reprezentantului desemnat.

Actionarii ARTEGO SA au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de AGOA respectiv AGEA,  utilizand formularul de vot prin corespondenta in limba romana sau engleza . Formularele pot fi obtinute de la sediul societatii sau  de pe website-ul societatii, incepand cu data de 17.03.2023 . Formularele de vot prin corespondenta completate si semnate insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului ( buletin/ carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice respectiv certificat de inregistrare si copia actului de identitate al reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice ) se pot expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana la data  de 17.04.2023, respectiv orele 11.

 Formularele primite ulterior datei si orei de mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in AGOA respectiv AGEA. Optiunea de vot se poate exprima prin e-mail la adresa actionariat@artego.ro, cu semnatura electronica mentionand "pentru AGOA 19/20.04.2023" respectiv  "pentru AGEA 19/20.04.2023".

Proiectele de hotarari, documentele si materialele supuse dezbaterii AGOA respectiv AGEA pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare sau pe website-ul societatii www.artego.ro – RESURSE-INFORMATII INVESTITORI-AGOA 19/20.04.2023 si AGEA 19/20.04.2023, incepand cu data de 17.03.2023. Informatii suplimentare se pot obtine la tel nr. 0253/226341 int 124.

 

 

   PRESEDINTE  CA,                                                                                                      SECRETAR

     David Viorel                                                                                                          Borcoci Alisa

           

 

  



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.