joi | 16 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ARTEGO SA - ARTE

Hotarari AGA O & E 28.03.2024

Data Publicare: 28.03.2024 15:42:05

Cod IRIS: 55E49

Raport curent 

Data raportului : 28.03.2024

Denumire Emitent: ARTEGO S.A.

Sediul Social: Tg. Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, Jud. Gorj.

Nr. Inregistrare la ORC: J18/1120/1991

CUI: RO2157428

Capital social  20.286.865 RON

Piata de tranzactionare : Piata BVB – standard

e) Alte evenimente :

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor ARTEGO  cu sediul  in Tg Jiu, strada Ciocirlau nr. 38 a fost convocata in conformitate cu legislatia in vigoare , la sediul societatii , in  data de 28/29.03.2024 orele 11 :

AGOA este la prima convocare . Convocarea a fost publicata in MO al Romaniei partea a Iva. La adunare au participat actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de referinta 14.03.2024

Din totalul de 8.114.746 actiuni emise au fost prezente si reprezentate la adunare 6.968.820 actiuni reprezentand 85,87% din totatlul actiunilor emise.

AGOA este statutara si legal constituita .

AGOA hotaraste cu unanimitatea voturilor (6.968.820) dupa cum urmeaza :

 

Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor :

 

1. Aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pe anul 2023 si descarcarea de gestiune pentru anul 2023 a acestuia.

2. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea bilantului contabil, a contului de profit si pierdere pentru anul 2023 si a modului de repartizare a profitului net  in suma totala de 8.746.511 lei, astfel:                           

    - 5.292.226 lei-   dividende , respectiv 0.65217 lei/ dividend brut pe actiune;

   - 1.494.523 lei - alte rezerve ;

   - 1.959.762  lei- profit reinvestit;

   Aprobarea datei platii dividendelor in ziua de 31.05.2024,

3. Aprobarea raportului auditorului pentru anul 2023.

4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024.

5. Aprobarea raportului de remunerare a conducatorilor societatii (administratori si directori), in conformitate cu prevederile art.107 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

6 Aprobarea propunerii CA privind data de inregistrare in ziua de 14.05.2024  pentru AGOA, conform art.87 alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea acesteia si aprobarea datei de 13.05.2024 ca ex-data.      

 

 

Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor :

 

Adunarea Generala Extraordinara  a Actionarilor ARTEGO  cu sediul  in Tg Jiu, strada Ciocirlau nr. 38 a fost convocata in conformitate cu legislatia in vigoare , la sediul societatii , in  data de 28/29.03.2024 orele 11,30 :

AGEA este la prima convocare . Convocarea a fost publicata in MO al Romaniei partea a IV a. La adunare au participat actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de referinta 14.03.2024.

Din totalul de 8.114.746 actiuni emise au fost prezente si reprezentate la adunare 6.968.820 actiuni reprezentand 85,87%  din totatlul actiunilor emise.

AGEA este statutara si legal constituita .

AGEA hotaraste cu unanimitatea voturilor (6.968.820) dupa cum urmeaza 

1 . Aprobarea prelungirii  liniilor  de credit dupa cum urmeaza :

            I) Credit Contractat la  Intesa San Paolo Bank

1)       Aprobarea  prelungirii datei de utilizare a plafonului de creditare cash, multicurrency, cu caracter neangajant, pe durata nedeterminata, in suma de 2.222.222 EUR;

2)      Aprobarea mentinerii tuturor garantiilor deja constituite in favoarea Bancii pentru garantarea creditului mai sus mentionat, impreuna cu dobanzile, comisioanele si alte costuri aferente, in baza contractului de credit mai sus mentionat si a contractelor de garantie aferente si anume :

u  Ipoteca imobiliara, pentru intreaga valoare a Creditului la care se adauga dobanda aferenta   creditului calculata pana la rambursarea integrala a acestuia, precum si comisioanele si spezele aferente creditului, asupra urmatoarelor imobile proprietatea Imprumutatului:

a) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 11.243 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4,  impreuna cu constructiile C15 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C15, C16 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C16, C17 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C17, C28 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C28, C29 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C29, C30 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C30, C31 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C31, C60 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C60, C70 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C70, C73 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C73, inscris in cartea funciara nr. 41172 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24788) a Municipiului Targu Jiu;

b) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 18.910 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7,  impreuna cu constructiile C54 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C54, C55 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C55, C58 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C58, C57 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C57, C56/2/1 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C56/2/1, C69 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C69, inscris in cartea funciara nr. 40067 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24791) a ,Municipiului Targu Jiu;

c) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 4.114 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  impreuna cu constructia C56/4 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9,  inscris in cartea funciara nr. 41169 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24793) a Municipiului Targu Jiu;

d) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 1.575 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10,  impreuna cu constructia C63 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10-C63,  inscris in cartea funciara nr. 41170 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24794) a Municipiului Targu Jiu;

e) teren intravilan curti-constructii in suprafata de 22.150 mp, situat in Targu Jiu, str. Ciocarlau, nr. 38, jud. Gorj, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11,  impreuna cu constructiile C56/3 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C56/3, C61 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C61, C62 cu numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C62, inscris in cartea funciara nr. 41165 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24795) a Municipiului Targu Jiu;

- Ipoteca mobiliara asupra creantelor comerciale rezultate din contractele comerciale (se vor actualiza/individulaliza in anexe la contractul de ipoteca mobiliara)incheiate de Imprumutat cu clientii sai debitori acceptati de catre Banca a caror valoare sa acopere permanent valoarea liniei de credit.

3)   Aprobarea imputernicirii  d-lui DAVID VIOREL , in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie, pentru ca, in numele si pentru Societate:

i)  sa o reprezinte cu puteri depline in fata Bancii, notarilor publici, autoritatilor publice, oricaror alti terti;

ii) sa negocieze, sa accepte clauzele contractuale si sa semneze cu Banca actul aditional la contractul de credit mai sus mentionat precum si oricare alte acte necesare in legatura cu facilitate de credit  mentionata la punctul 1) de mai sus;

iii) sa indeplineasca orice alta activitate pe care o va considera necesara sau care va fi solicitata de Banca in vederea punerii in aplicare a prezentei decizii.

4) Aprobarea imputernicirii  d-lui DAVID VIOREL  , in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie, sa aprobe orice modificari / prelungiri ulterioare ale duratei maxime de utilizare a liniei de credit mentionate la punctul 1) de mai sus. Mandatul de mai sus este acordat inclusiv pentru orice modificari ulterioare ala Contractelor de Credit si de Garantie, incluzand, dar nelimitandu-se la scopul, tipul, utilizarea, prelungirea/ majorarea/ diminuarea creditelor si obiectul garantiilor.     

          II) Credit Contractat la ING Bank NV Amsterdam

I.                    Contractarea de la ING  Bank N.V. Amsterdam Sucursala Bucuresti (“Banca”) a patru

facilitati de credit astfel:

1) o linie de credit in valoare de de Eur 4.250.000 conform contract 14228/04.02.2014 pentru finantarea capitalului de lucru;

2) o linie pentru emiterea de scrisori de garantie bancara in valoare de Ron 5.000.000 cf contract 14228/01 din 26.04.2021;

3) o linie pentru emiterea de scrisori de garantie bancara in valoare de Ron 700.000 cf contract WB/NW/1775 din 29.12.2021. Aceasta linie este garantata cu cash colateral.

4) o linie pentru emiterea de scrisori de garantie bancara in valoare de Ron 800.000 cf contract WB/NW/1502 din 16.11.2022. Aceasta linie este garantata cu cash colateral.

II.                  Garantarea tuturor obligatiilor financiare  (credite, dobanzi, penalitati, alte costuri)  decurgand din facilitatile de credit mentionate la pct. I subpunctele 1) si 2) de mai sus, se va face cu:

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 531 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastral 1315/2/1/1/8, CF 39574;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 1000 mp, avand nr cadastral 4327, CF 47079;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 4760 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastral 4296, CF 47074;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 20.617 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastral 1315/2/1/1/2, CF 40066;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 5.047 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastrale 1315/2/1/1/9, 1315/2/1/1/9-C59, CF 39579;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 996 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastrale 1315/2/1/1/5, 1315/2/1/1/5-C1, CF 41270;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 1063 mp si constructia edificata pe acesta, avand nr cadastral 41263, 41263-C1, CF 41263;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 13.234 mp si constructiile edificate pe acesta C1-C6, avand nr cadastral 68884, CF 68884;

-          Ipoteca imobiliara asupra teren intravilan in suprafata de 6.843 mp si constructiile edificate pe acesta C1-C6, C8 , avand nr cadastral 47076, CF 47076;

-          Gaj pe stocurile companiei, situate in str. Ciocirlau nr.38, cu exceptia stocurilor aflate in gestiunea G45 – Materii prime-prafuri;

-          Cesiuni de creante aferente cel putin urmatoarelor relatii comerciale: Masanes Servindustria Spain, Arcelormittal Galati SA, Arcode UK Limited England, Technirub Vizo International B.V. Netherlands, Gummi Undtransportbandservice GMBH Germany, Steadfast Resource Developments Limited (SRD) England, Knapheide Germany, Muller Beltex BV Netherlands, Scoarta Comprest SRL,  Metroseal England, CE Oltenia, Lavorgomma SRL; Sati Group SPA, Ites Gummi-Und Dichtungstechnik GMBH, Barbieri SRL Nastri, Helsingin Hihna Finland;

-          Ipoteca mobiliara pe toate conturile societatii deschise la Ing Bank 

Pentru negocierea termenilor facilitatii de credit, semnarea contractelor de credit,  a contractelor de garantie (mobiliara/imobiliara), a oricaror acte aditionale ce decurg din aceste contracte (ex.. acte aditionale pentru micsorare sau prelungire facilitati de credit), precum si a oricaror altor documente, pe care Banca le va solicita societatii in vederea acordarii facilitatilor de credit, imputernicim pe dl. DAVID VIOREL,  avand functia de DIRECTOR GENERAL, semnatura acestuia/acesteia fiind deplin opozabila societatii, imputernicirea este valabila pe o perioada de 1 an.

   2. Aprobarea propunerii CA privind data de inregistrare in ziua de 14.05.2024 pentru AGEA, conform art.87 alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea acesteia si aprobarea datei de 13.05.2024 ca ex-data.

 

 

               Presedinte ,

            David Viorel                                                                                                               Secretar ,

                                                                                                                                            Borcoci Alisa                 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.