luni | 13 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ANTIBIOTICE S.A. - ATB

Completare Convocare AGA O & E 16.04.2024

Data Publicare: 01.04.2024 16:39:50

Cod IRIS: 8744F

 

 

 

 

RAPORT CURENT           

 

                                                                            

Data raportului: 01.04.2024

Denumirea entitatii emitente: Antibiotice SA

Sediul social: Iasi, str. Valea Lupului nr. 1, cod postal 707410,  http://www.antibiotice.ro

E-mail: relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro

Numarul de telefon/fax: 0232 209000 / 0372 065 633

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO1973096

Numarul de ordine in Registrul Comertului: J22/285/1991

Capital social subscris si varsat: 67.133.804 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

Numar de actiuni: 671.338.040

Numar de voturi: 671.338.040

Principalele caracteristici ale

valorilor mobiliare emise de societatea comerciala: actiuni nominative, valoarea nominala: 0,10 lei

 

Eveniment important de raportat:

 

Completarea Convocarii Adunarilor Generale ale Actionarilor Extraordinara si Ordinara din data de 16/17.04.2024

 

In baza solicitarii actionarului Infinity Capital Investments SA, detinatorul a 29,4153% din capitalul social al societatii Antibiotice Iasi, Consiliul de Administratie al “Antibiotice” S.A. intrunit in data de 01.04.2024, a hotarat completarea ordinei de zi a Adunarilor Generale ale Actionarilor Extraordinara si Ordinara convocate pentru data de 16.04.2024, la ora 1000,  respectiv ora 1200, la sediul societatii din Iasi, str. Valea Lupului nr. 1, cu  urmatoarele puncte:

 

I.                   Adunarea Generala a Actionarilor Extraordinara

 

Aprobarea modificarii si completarii Actului Constitutiv al Societatii.

o   Propunerea de modificare a paragrafului 2 al articolului 35: In cazul in care revocarea survine fara justa cauza, administratorul revocat este indreptatit la plata unor daune-interese in cuantum de doua indemnizatii lunare fixe.

Forma actuala a paragrafului 2 al articolului 35 este: In cazul in care revocarea survine fara justa cauza, administratorul este indreptatit la plata unor daune-interese.

 

o   Completarea articolului 49 cu un nou paragraf, avand urmatorul continut:

In cazul in care revocarea unui director survine fara justa cauza, directorul revocat este indreptatit la plata unor daune-interese in cuantum de doua indemnizatii lunare fixe.

 

 

II.                Adunarea Generala a Actionarilor Ordinara

 

1. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie al ANTIBIOTICE S.A. pentru un mandat cu o durata de 4 ani, prin metoda votului cumulativ.

2. Aprobarea includerii in contractele de mandat incheiate de societate cu administratorii si directorii societatii a urmatoarei clauze: In cazul in care revocarea administratorului sau directorului care are incheiat contract de mandat cu societatea survine fara justa cauza, administratorul sau directorul care are incheiat contract de mandat cu societatea este indreptatit la plata unor daune-interese in cuantum de 2 indemnizatii lunare fixe.

 

Redam mai jos, textul convocatorului completat:

 

I.                   Adunarea Generala a Actionarilor Extraordinara

 

1.      Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al Antibiotice S.A.

 

-          Capitolul V - Consiliul de Administratie 

o   Art. 29 forma actuala: “Componenta Consiliului de Administratie. Societatea este administrata de Consiliul de Administratie format din 5 membri, persoane fizice sau juridice cu experienta in activitatea de administrare/management a unor intreprinderi publice profitabile si/sau societati comerciale profitabile din domeniul de activitate al societatii. Cel putin doi dintre membrii Consiliului de Administratie trebuie sa aiba studii economice si experienta in domeniul contabil, economic, financiar sau de audit de cel putin 5 (cinci) ani. Majoritatea membrilor Consiliului de Administratie este formata din administratori neexecutivi si independenti. Pentru ca numirea unui administrator sa fie valabila din punct de vedere juridic, persoana numita trebuie sa o accepte in mod expres. Membrii Consiliului de Administratie vor incheia o asigurare de raspundere profesionala in limitele si in conditiile stabilite de Adunarea Generala a Actionarilor.”

 

o   Art. 29 forma modificata: “Componenta Consiliului de Administratie. Societatea este administrata potrivit sistemului unitar, printr-un consiliu de administratie format din 7 (sapte) membri, persoane fizice sau juridice, cu experienta in conducerea societatilor comerciale sau a regiilor autonome. Membrii consiliului de administratie trebuie sa aiba studii superioare si experienta in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al societatii de cel putin 7 ani. Majoritatea membrilor Consiliului de Administratie este formata din administratori neexecutivi si independenti. Pentru ca numirea unui administrator sa fie valabila din punct de vedere juridic, persoana numita trebuie sa o accepte in mod expres. Membrii Consiliului de Administratie vor incheia o asigurare de raspundere profesionala in limitele si in conditiile stabilite de Adunarea Generala a Actionarilor.

 

o   Art. 30 forma actuala: “Nu pot fi selectati in Consiliul de Administratie mai mult de 2 membri din randul functionarilor publici sau a altor categorii de personal din cadrul autoritatilor sau institutiilor publice. Nu va putea fi selectata in Consiliul de Administratie persoana care a detinut in societate o functie de conducere, respectiv administrator si/sau director, si al carei mandat a incetat ca urmare a neindeplinirii obiectivelor si criteriilor de performanta si/sau management stabilite in sarcina sa. Nu poate fi selectata in Consiliul de Administratie persoana fizica care exercita concomitent mai mult de 5 mandate de administrator si/sau membru al consiliului de supraveghere in societati pe actiuni/intreprinderi publice al caror sediu se afla pe teritoriul Romaniei.”

 

o   Art. 30 forma modificata: “Cel mult doi membri ai consiliului sunt functionari publici sau personal al autoritatii publice tutelare sau al altor institutii sau autoritati publice. Nu va putea fi selectata in Consiliul de Administratie persoana care a detinut in societate o functie de conducere, respectiv administrator si/sau director, si al carei mandat a incetat ca urmare a neindeplinirii obiectivelor si criteriilor de performanta si/sau management stabilite in sarcina sa. O persoana fizica poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de membru al consiliului de administratie si/sau de membru al consiliului de supraveghere in intreprinderi publice al caror sediu se afla pe teritoriul Romaniei. Aceasta prevedere se aplica in aceeasi masura persoanei fizice reprezentant al unei persoane juridice administrator sau membru al consiliului de supraveghere, precum si persoanei juridice numite administrator.”

 

o   Art. 39 forma actuala: “Comitetele Consiliului de Administratie. Consiliul de Administratie numeste Comitete din care vor face parte membrii sai. In cadrul Consiliului de Administratie se vor crea in mod obligatoriu si vor functiona Comitetul de Nominalizare si Remunerare  si Comitetul de Audit, comitete cu rol consultativ, cel putin un membru al acestora fiind administrator neexecutiv independent, in sensul Legii nr.31/1990, privind societatile comerciale.

 

o   Art. 39 forma modificata: “Comitetele Consiliului de Administratie. In cadrul consiliului de administratie se constituie comitetul de nominalizare si remunerare, comitetul de gestionare a riscurilor si comitetul de audit. Comitetele pot fi formate din administratori neexecutivi. Presedintele fiecarui comitet este independent.”

 

o   Dupa art 40 se introduce art 40 1 cu urmatorul continut: “Comitetul de gestionare a riscurilor. Componenta comitetului si atributiile sunt stabilite de consiliul de administratie. Comitetul de gestionare a riscurilor asigura concordanta activitatilor de control cu riscurile generate de activitatile si procesele care fac obiectul controlului, identifica, analizeaza, evalueaza, monitorizeaza si raporteaza riscurile identificate, planul de masuri de atenuare sau anticipare a acestora, alte masuri luate de conducerea executiva. De asemenea, este responsabil cu masurarea solvabilitatii intreprinderii publice, prin raportare la atributiile si obligatiile uzuale ale acesteia, si informeaza sau, dupa caz, face propuneri consiliului de administratie, respectiv consiliului de supraveghere.”

 

o   Art. 41 forma actuala: Comitetul de Audit. Comitetul de Audit are in principal atributiile prevazute de art. 47 din OUG nr.90/2008, asigurindu-se ca societatea mentine sisteme corespunzatoare si adecvate de raportare financiara, audit control intern, conformitate si gestiune a riscului. Cel putin un membru al comitetului de audit trebuie sa detina experienta in aplicarea principiilor contabile sau in audit financiar. Presedintele Consiliului de Administratie nu va putea fi presedintele Comitetului de Audit. Presedintele Comitetului va avea experienta si competentele necesare pentru a monitoriza aspectele cu privire la audit si gestiunea riscurilor. Pe parcursul exercitarii mandatului, membrii Comitetului nu vor detine functii sau calitati incompatibile cu misiunea Comitetului. Atributiile si responsabilitatile principale ale  Comitetului de Audit:

·         va examina si verifica corectitudinea situatiilor financiare consolidate anuale si interimare ale societatii comerciale si a oricaror alte raportari financiare, inainte ca acestea sa fie transmise Consiliului spre aprobare;

·         va analiza si face recomandari Consiliului cu privire la numirea, renumirea sau revocarea auditorilor externi;

·         va evalua periodic eficienta, independenta si obiectivitatea auditorului extern si va monitoriza relatia cu acesta;

·         va face propuneri Consiliului privind domenii specifice in care pot fi necesare verificari suplimentare din partea auditorului extern;

·         va analiza si aproba sfera de competenta a compartimentului de Audit Intern;

·         va monitoriza si revizui activitatea compartimentului de Audit Intern pentru a se asigura ca acesta functioneaza in mod obiectiv si independent;

·         va monitoriza modificarile care intervin la nivelul personalului departamentului de Audit Intern.

 

o   Art. 41 forma modificata: “Comitetul de audit indeplineste atributiile prevazute la art. 65 din Legea nr. 162/2017, cu modificarile ulterioare. Comitetul este format din administratori neexecutivi, majoritatea administratorilor fiind independenti si din care cel putin unul este calificat ca auditor financiar conform unui document emis de catre autoritatea competenta din Romania, din alt stat membru, dintr-un stat membru al Asociatiei Europene a Liberului Schimb, din Elvetia sau din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, potrivit legii. Prin exceptie de la aceasta prevedere, este competenta sa faca parte din Comitetul de audit al unei intreprinderi publice si persoana care are experienta de cel putin 3 ani in audit statutar, dobandita prin participarea la misiuni de audit statutar in Romania, in alt stat membru, intr-un stat al AELS, in Elvetia sau in Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord sau in cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administratie/supraveghere ale unor societati/entitati de interes public, dovedita cu documente.”

 

o   Art 42 forma actuala: Functionarea comitetelor. Consiliul de Administratie poate crea si alte comitete consultative insarcinate cu desfasurarea de investigatii si cu elaborarea de recomandari pentru Consiliu in domeniile de interes pentru activitatea societatii. Cel putin un membru al acestora va fi administrator neexecutiv independent. Comitetele consultative vor inainta Consiliului de Administratie, in mod regulat, rapoarte asupra activitatii lor. In cadrul tuturor comitetelor consulative deciziile se vor lua cu majoritatea voturilor exprimate. Comitetele consultative se vor intruni la sediul societatii ori de cate ori este necesar, cel putin o data la 3 luni, la cererea oricaruia dintre membrii sai. La fiecare sedinta se va intocmi un proces-verbal de sedinta care va cuprinde numele participantilor, ordinea deliberarilor, deciziile luate, numarul de voturi intrunite si opiniile separate. Pentru validitatea deciziilor adoptate in cadrul comitetelor consultative este necesara prezenta a cel putin jumatate din numarul membrilor comitetului in cauza. Membrii comitetelor consultative pot fi reprezentati la intrunirile comitetelor doar de alti membri ai comitetului respectiv. Un membru prezent poate reprezenta un singur membru absent. Procesul verbal este semnat de catre presedintele de sedinta si de catre cel putin un alt administrator, membru al comitetului. Participarea la reuniunile Consiliului de Administratie, precum si la reuniunile comitetelor consultative poate avea loc si prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta, respectiv prin utilizarea retelei internet.”

 

o   Art 42 forma modificata: Functionarea comitetelor. Consiliul de Administratie poate crea si alte comitete consultative insarcinate cu desfasurarea de analize si cu elaborarea de recomandari pentru Consiliu in domeniile de interes pentru activitatea societatii. Consiliul de Administratie stabileste prin regulament modul de functionare si procedura de adoptare a deciziilor in cadrul comitetelor consultative.

 

2. Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al Antibiotice S.A.

a.       Art. 35 paragraful 2 forma actuala: Revocarea administratorilor. In cazul in care revocarea survine fara justa cauza, administratorul este indreptatit la plata unor daune-interese”.

 

Art. 35 paragraful 2 forma modificata: “Revocarea administratorilor. In cazul in care revocarea survine fara justa cauza, administratorul revocat este indreptatit la plata unor daune-interese in cuantum de doua indemnizatii lunare fixe”.

 

b.      La Art. 49 se introduce paragraful 4 cu urmatorul continut: “Remunerarea directorilor. In cazul in care revocarea unui director survine fara justa cauza, directorul revocat este indreptatit la plata unor daune-interese in cuantum de doua indemnizatii lunare fixe”.

 

3.      Aprobarea mutarii sediului Reprezentantei Antibiotice S.A. din Vietnam de la adresa din Vietnam, Hanoi, strada Duy Tan, districtul Cau Giay, cartier Dich Vong Hau, aleea 82, turnul 3A, camera 807, etajul 8, la adresa din Vietnam, Hanoi, strada Duy Tan nr. 78, districtul Cau Giay, cartier Dich Vong Hau, cladirea Sannam, etajul 8.

 

II.                Adunarea Generala a Actionarilor Ordinara

 

1.

Aprobarea raportului administratorilor la data de 31.12.2023.

2.

Prezentarea raportului auditorului statutar.

3.

Aprobarea situatiilor financiare pentru anul financiar 2023 in baza Raportului administratorilor si a raportului auditorului financiar.

4.

Aprobarea repartizarii profitului net pentru anul 2023, fixarea dividendului brut pe actiune si stabilirea datei platii incepand cu 11.10.2024.

5.

Aprobarea inregistrarii pe venituri a dividendelor nesolicitate si neridicate, aferente anului financiar 2019.

6.

Aprobarea gradului de realizare a indicatorilor de performanta aferenti anului 2023, pentru administratorii neexecutivi.

7.

Aprobarea gradului de realizare a indicatorilor de performanta aferenti anului 2023, pentru administratorul executiv/director general.

8.

Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor, pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2023, in baza rapoartelor prezentate.

9.

Constatarea incetarii contractelor de mandat ale membrilor consiliului de administratie  ca urmare a implinirii termenului pentru care au fost incheiate.

10.

Aprobarea reinnoirii mandatului de administrator executiv al directorului general, pentru o perioada de 4 (ani) cuprinsa intre 19.04.2024 – 19.04.2028, conform Referatului de Aprobare nr. 22189/ 04.12.2023 al Autoritatii Publice Tutelare, Ministerul Sanatatii emis in temeiul art. 28 alin. 8 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, ca urmare a efectuarii procedurii stabilite prin art. 25 din Anexa nr. 1 a H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice. 

11.

Desemnarea a 6 (sase) administratori neexecutivi provizorii pentru mandate de 5 luni, care se pot prelungi pentru motive intemeiate pana la 7 luni. In cazul in care procedura de selectie si nominalizare a administratorilor permanenti declansata conform hotararii nr. 4 din 14.09.2023 a Adunarii Generale a Actionarilor va fi finalizata inainte de expirarea perioadei pentru care se numesc administratorii provizorii, administratorii permanenti vor fi desemnati de indata de catre adunarea generala a actionarilor, iar mandatul administratorilor provizorii inceteaza. In conformitate cu prevederile art. 117, alin. 6 din Legea nr. 31/1990, privind  societatile comerciale, lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor putand fi consultata si completata de acestia, la sediul societatii Antibiotice S.A. - Relatii cu Investitorii. Data limita pana la care se pot face propunerile privind candidatii pentru postul de nou membru al Consiliului de Administratie este 08.04.2024.

111.

Alegerea membrilor Consiliului de Administratie al ANTIBIOTICE S.A. pentru un mandat cu o durata de 4 ani, prin metoda votului cumulativ.

12.

Stabilirea indicatorilor de performanta pentru perioada provizoratului ai administratorilor provizorii neexecutivi.

13.

Stabilirea indicatorilor de performanta pentru anul 2024 ai administratorului executiv/ director general.

14.

Aprobarea contractului de mandat al administratorului executiv/director general pentru perioada 19.04.2024 - 19.04.2028.

15.

Aprobarea contractelor de mandat ale administratorilor provizorii neexecutivi pentru perioada 19.04.2024 – 19.09.2024.

151.

Aprobarea includerii in contractele de mandat incheiate de societate cu administratorii si directorii societatii a urmatoarei clauze: “In cazul in care revocarea administratorului sau directorului care are incheiat contract de mandat cu societatea survine fara justa cauza, administratorul sau directorul care are incheiat contract de mandat cu societatea este indreptatit la plata unor daune-interese in cuantum de 2 indemnizatii lunare fixe”.

16.

Aprobarea actelor aditionale la contractele de mandat ale administratorilor neexecutivi cuprinzand indicatorii cheie de performanta pentru anul 2024.

17.

Aprobarea actelor aditionale la contractul de mandat al administratorului executiv/director general cuprinzand indicatorii cheie de performanta pentru anul 2024.

18.

Aprobarea Planului de Afaceri The Future Together” – componenta de management pentru perioada 2024-2028 a Planului de Administrare.

19.

Aprobarea raportului de remunerare pentru anul 2023.

20.

Aprobarea remuneratiilor membrilor Consiliului de Administratie conform contractului de mandat.

21.

Aprobarea datei de inregistrare 24.09.2024, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang  efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 87 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si stabilirea ex-date pentru 23.09.2024.

 

 

Actionarii inregistrati la data de referinta isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota in Adunarile Generale direct, prin corespondenta sau prin reprezentant cu imputernicire speciala sau generala, conform art. 105 alin. 7 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata. Accesul actionarilor se face pe baza Buletinului de Identitate/Cartii de Identitate, a Procurii speciale si generale, a Procurii speciale autentificate sau a Mandatului, in cazul reprezentantilor legali.

 

Formularul de vot prin corespondenta in original, impreuna cu copia buletinului/cartii de identitate in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv certificatului constatator, sau oricarui alt document care atesta calitatea de reprezentant legal in cazul actionarilor persoane juridice sau extrasului de cont, vor fi transmise societatii pana la 14.04.2024, ora 1000.

In conformitate cu art. 105 alin. (233) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si in aplicarea prevederilor alin. (231), pozitia de «abtinere» adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor nu reprezinta un vot exprimat.

 

Incepand cu data de 15.03.2024, formularele de imputerniciri speciale sau generale, formularul de vot prin corespondenta, in limba romana si in limba engleza, proiectul de hotarari, precum si materialele si documentele care vor face obiectul deliberarilor se pot obtine de la sediul societatii (Relatii cu Investitorii – telefon 0232.209.570/0372.065.583, fax: 0372.065.633, e-mail: relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro) si de pe site-ul societatii (www.antibiotice.ro/Investitori/Adunari Generale ale Actionarilor/A.G.A.E.O. 16/17.04.2024).

 

Pana la data de 14.04.2024, ora 1000 imputernicirile speciale sau generale de reprezentare in limba romana sau in limba engleza, vor fi depuse in original, insotite de o copie a actului de identitate sau a certificatului constatator de inregistrare al actionarului reprezentat, la sediul societatii sau transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa. In cazul in care un actionar mandateaza o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, pentru participarea si votarea in cadrul adunarilor generale, este necesara doar procura speciala originala, care trebuie sa fie insotita de o declaratie pe proprie raspundere, in original, data de institutia de credit (conform Art. 207 din Regulamentul 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata).

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

 

a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

 

b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

 

Drepturile prevazute la lit. a si b pot fi exercitate numai in scris, propunerile formulate urmand a fi transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice. Actionarii pot exercita drepturile prevazute la lit. a si b in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei.

 

In cazurile in care exercitarea dreptului prevazut la lit. a) determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, societatea va face disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de data de referinta a adunarii generale a actionarilor, astfel incat sa permita celorlalti actionari sa desemneze un reprezentant sau, daca este cazul, sa voteze prin corespondenta. 

 

Actionarii Societatii au dreptul de a formula propuneri de candidati pentru ocuparea posturilor de administratori, in conditiile legii. Propunerile de candidati vor fi transmise doar de catre actionarii Antibiotice S.A. inregistrati la sfarsitul zilei de 04.04.2024 ca „Data de referinta” in Registrul actionarilor eliberat de Depozitarul Central S.A., pana in data de 08.04.2023, ora 1600.

In situatia in care un actionar semnificativ solicita introducerea unui punct pe ordinea de zi a unei adunari generale a actionarilor referitor la alegerea membrilor Consiliului de Administratie prin aplicarea metodei votului cumulativ, se vor aplica dispozitiile Regulamentului 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiunile de piata, ale Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiunile de piata si ale OUG 109/2011 privind privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

 

In cazurile in care exercitarea dreptului de a aplica metoda votului cumulativ determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, societatea va face disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara. Formularule actualizate de: vot prin corespondenta, imputernicire speciala, informatiile privind drepturile actionarilor precum si proiectele de hotarari se vor afla la dispozitia actionarilor incepand cu data de 02.04.2024, la registratura societatii, precum si pe website-ul societatii noastre (www.antibiotice.ro/Investitori/Adunari Generale ale Actionarilor/A.G.A.E.O. 16/17.04.2024).

 

Actionarii societatii pot pune intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale  pana la data de 16.04.2024, ora 1000 pe adresa relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro.

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia imputernicirii speciale sau generale data de un actionar unei institutii de credit, care presteaza servicii de custodie, actionarii persoane juridice dovedesc calitatea de reprezentant legal, cu cartea de identitate a reprezentantului legal impreuna cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele se vor prezenta in original sau in copie conforma cu originalul. Certificatul constatator sau documentul echivalent care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, vor fi emise cu cel mult 30 zile inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor. Aceste documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara sa fie legalizate sau apostilate (Art. 194 din Regulamentul 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata).

 

In conformitate cu Art. 198 si art. 199 din Regulamentul 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, in cazul actionarilor care adreseaza intrebari sau care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, acestia pot atesta identitatea si cu extrasul de cont din care sa rezulte calitatea de actionar precum si numarul de actiuni detinute, emis de depozitarul central sau, dupa caz, de catre participantii indirecti care furnizeaza servicii de custodie (conform art. 146 alin. 41 din Legea nr. 297/2004).

 

Informatii mai detaliate cu privire la drepturile actionarilor vor putea fi consultate pe site-ul societatii (www.antibiotice.ro).

In cazul neindeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberarilor la prima convocare, Adunarile Generale se reprogrameaza pentru data de 17.04.2024, ora 1000, respectiv ora 1200, la aceeasi adresa si cu aceeasi ordine de zi.

La aceste Adunari Generale ale Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 04.04.2024, stabilita ca data de referinta.

 

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

Lucian TIMOFTICIUC

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.