luni | 13 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ANTIBIOTICE S.A. - ATB

Hotarari AGA O & E 16.04.2024

Data Publicare: 17.04.2024 13:27:04

Cod IRIS: 914D7

 

 

 

 

RAPORT CURENT

                                                                                 

Data raportului: 17.04.2024

Denumirea entitatii emitente: Antibiotice SA

Sediul social: Iasi, str. Valea Lupului nr. 1, cod postal 707410,  http://www.antibiotice.ro

E-mail: relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro

Numarul de telefon/fax: 0232 209000 / 0372 065 633

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO1973096

Numarul de ordine in Registrul Comertului: J22/285/1991

Capital social subscris si varsat: 67.133.804 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

Numar de actiuni: 671.338.040

Numar de voturi: 671.338.040

Principalele caracteristici ale

valorilor mobiliare emise de societatea comerciala: actiuni nominative, valoarea nominala: 0,10 lei

 

Eveniment important de raportat:

 

 

 

HOTARARILE

Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor

 

 

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Antibiotice S.A. Iasi, societate comerciala infiintata si functionand in conformitate cu legea romana, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Iasi sub numarul J22/285/1991, codul unic de inregistrare RO1973096, cu sediul social in str. Valea Lupului nr. 1, Iasi, Romania, avand capital social subscris si varsat in cuantum de 67.133.804 lei impartit in 671.338.040 actiuni ordinare nominative, cu valoarea nominala de 0,10 lei fiecare,

 

convocata prin anuntul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1324 si in Ziarul Evenimentul nr. 10033 din data de 15.03.2024 si completata prin anuntul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1625 si in Ziarul Evenimentul nr. 10048 din data de 02.04.2024,

 

in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, Regulamentului ASF nr. 5/2018, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice si cu prevederile Actului Constitutiv al societatii,

 

intrunita la data de 16.04.2024, ora 1000 in sedinta Extraordinara, la sediul societatii din Iasi, str. Valea Lupului nr. 1, la prima convocare, in prezenta unor actionari reprezentand 53,1522% din valoarea capitalului social, respectiv 53,1522%  din numarul total de drepturi de vot, statutar si legal constituita,

 

in urma dezbaterilor,

HOTARASTE:

 

Hotararea nr. 1: Cu voturile „pentru ale actionarilor reprezentand 99,3384% din total voturi detinute de actionarii prezenti si reprezentati, se aproba modificarea Actului Constitutiv al Antibiotice S.A. - Capitolul V Consiliul de Administratie: modificare Art. 29, Art. 30, Art. 39, Art. 41, Art. 42 si introducere articol nou Art. 401.

o    Art. 29 forma modificata: “Componenta Consiliului de Administratie. Societatea este administrata potrivit sistemului unitar, printr-un consiliu de administratie format din 7 (sapte) membri, persoane fizice sau juridice, cu experienta in conducerea societatilor comerciale sau a regiilor autonome. Membrii consiliului de administratie trebuie sa aiba studii superioare si experienta in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al societatii de cel putin 7 ani. Majoritatea membrilor Consiliului de Administratie este formata din administratori neexecutivi si independenti. Pentru ca numirea unui administrator sa fie valabila din punct de vedere juridic, persoana numita trebuie sa o accepte in mod expres. Membrii Consiliului de Administratie vor incheia o asigurare de raspundere profesionala in limitele si in conditiile stabilite de Adunarea Generala a Actionarilor.”

 

o    Art. 30 forma modificata: “Cel mult doi membri ai consiliului sunt functionari publici sau personal al autoritatii publice tutelare sau al altor institutii sau autoritati publice. Nu va putea fi selectata in Consiliul de Administratie persoana care a detinut in societate o functie de conducere, respectiv administrator si/sau director, si al carei mandat a incetat ca urmare a neindeplinirii obiectivelor si criteriilor de performanta si/sau management stabilite in sarcina sa. O persoana fizica poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de membru al consiliului de administratie si/sau de membru al consiliului de supraveghere in intreprinderi publice al caror sediu se afla pe teritoriul Romaniei. Aceasta prevedere se aplica in aceeasi masura persoanei fizice reprezentant al unei persoane juridice administrator sau membru al consiliului de supraveghere, precum si persoanei juridice numite administrator.”

 

o    Art. 39 forma modificata: “Comitetele Consiliului de Administratie. In cadrul consiliului de administratie se constituie comitetul de nominalizare si remunerare, comitetul de gestionare a riscurilor si comitetul de audit. Comitetele pot fi formate din administratori neexecutivi. Presedintele fiecarui comitet este independent.

 

o    Art. 41 forma modificata: “Comitetul de audit indeplineste atributiile prevazute la art. 65 din Legea nr. 162/2017, cu modificarile ulterioare. Comitetul este format din administratori neexecutivi, majoritatea administratorilor fiind independenti si din care cel putin unul este calificat ca auditor financiar conform unui document emis de catre autoritatea competenta din Romania, din alt stat membru, dintr-un stat membru al Asociatiei Europene a Liberului Schimb, din Elvetia sau din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, potrivit legii. Prin exceptie de la aceasta prevedere, este competenta sa faca parte din Comitetul de audit al unei intreprinderi publice si persoana care are experienta de cel putin 3 ani in audit statutar, dobandita prin participarea la misiuni de audit statutar in Romania, in alt stat membru, intr-un stat al AELS, in Elvetia sau in Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord sau in cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administratie/supraveghere ale unor societati/entitati de interes public, dovedita cu documente.”

 

o    Art 42 forma modificata: “Functionarea comitetelor. Consiliul de Administratie poate crea si alte comitete consultative insarcinate cu desfasurarea de analize si cu elaborarea de recomandari pentru Consiliu in domeniile de interes pentru activitatea societatii. Consiliul de Administratie stabileste prin regulament modul de functionare si procedura de adoptare a deciziilor in cadrul comitetelor consultative.”

 

o    Dupa art 40 se introduce art 401 cu urmatorul continut: “Comitetul de gestionare a riscurilor. Componenta comitetului si atributiile sunt stabilite de consiliul de administratie. Comitetul de gestionare a riscurilor asigura concordanta activitatilor de control cu riscurile generate de activitatile si procesele care fac obiectul controlului, identifica, analizeaza, evalueaza, monitorizeaza si raporteaza riscurile identificate, planul de masuri de atenuare sau anticipare a acestora, alte masuri luate de conducerea executiva. De asemenea, este responsabil cu masurarea solvabilitatii intreprinderii publice, prin raportare la atributiile si obligatiile uzuale ale acesteia, si informeaza sau, dupa caz, face propuneri consiliului de administratie, respectiv consiliului de supraveghere.”

 

Hotararea nr. 2: Cu voturile „impotriva ale actionarilor reprezentand 63,0749% din total voturi detinute de actionarii prezenti si reprezentati, nu se aproba modificarea Actului Constitutiv al Antibiotice S.A. - Capitolul V Consiliul de Administratie: modificare Art. 35 paragraful 2, si Capitolul VI Conducerea societatii: introducere paragraf 4 la Art. 49.

a. Art. 35 paragraful 2 forma modificata: “Revocarea administratorilor. In cazul in care revocarea survine fara justa cauza, administratorul revocat este indreptatit la plata unor daune-interese in cuantum de doua indemnizatii lunare fixe”.

 

b. La Art. 49 se introduce paragraful 4 cu urmatorul continut: “Remunerarea directorilor. In cazul in care revocarea unui director survine fara justa cauza, directorul revocat este indreptatit la plata unor daune-interese in cuantum de doua indemnizatii lunare fixe”.

 

Hotararea nr. 3: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi detinute de actionarii prezenti si reprezentati, se aproba mutarea sediului Reprezentantei Antibiotice S.A. din Vietnam de la adresa din Vietnam, Hanoi, strada Duy Tan, districtul Cau Giay, cartier Dich Vong Hau, aleea 82, turnul 3A, camera 807, etajul 8, la adresa din Vietnam, Hanoi, strada Duy Tan nr. 78, districtul Cau Giay, cartier Dich Vong Hau, cladirea Sannam, etajul 8.

 

 

Prezentele hotarari se semneaza astazi, 16.04.2024, la sediul societatii in 2 exemplare originale.

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

Lucian TIMOFTICIUC

 

 

  

 

 

 

HOTARARILE

Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

 

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Antibiotice S.A. Iasi, societate comerciala infiintata si functionand in conformitate cu legea romana, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Iasi sub numarul J22/285/1991, codul unic de inregistrare RO1973096, cu sediul social in str. Valea Lupului nr. 1, Iasi, Romania, avand capital social subscris si varsat in cuantum de 67.133.804 lei impartit in 671.338.040 actiuni ordinare nominative, cu valoarea nominala de 0,10 lei fiecare,

 

convocata prin anuntul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1324 si in Ziarul Evenimentul nr. 10033 din data de 15.03.2024 si completata prin anuntul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1625 si in Ziarul Evenimentul nr. 10048 din data de 02.04.2024,

 

in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice si cu prevederile Actului Constitutiv al societatii,

 

intrunita la data de 16.04.2024, ora 1200 in sedinta Ordinara, la sediul societatii din Iasi, str. Valea Lupului nr. 1, la prima convocare, in prezenta unor actionari reprezentand 53,1522% din valoarea capitalului social, respectiv 53,1522%  din numarul total de drepturi de vot, statutar si legal constituita,

 

in urma dezbaterilor,

 

HOTARASTE:

 

 

 

Hotararea nr. 1: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba raportul administratorilor la data de 31.12.2023.

 

Hotararea nr. 2: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba prezentarea raportului auditorului statutar.

 

Hotararea nr. 3: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba situatiile financiare pentru anul financiar 2023 in baza Raportului administratorilor si a raportului auditorului financiar.

 

Hotararea nr. 4: Cu voturile „impotriva” ale actionarilor reprezentand 62,9431% din total voturi exprimate, nu se aproba repartizarea profitului net pentru anul 2023, fixarea dividendului brut pe actiune si stabilirea datei platii incepand cu 11.10.2024.

 

Hotararea nr. 5: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba inregistrarea pe venituri a dividendelor nesolicitate si neridicate, aferente anului financiar 2019.

 

Hotararea nr. 6: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba gradul de realizare a indicatorilor de performanta aferenti anului 2023, pentru administratorii neexecutivi.

 

Hotararea nr. 7: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba gradul de realizare a indicatorilor de performanta aferenti anului 2023, pentru administratorul executiv/director general.

 

Hotararea nr. 8: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor, pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2023, in baza rapoartelor prezentate.

 

Hotararea nr. 9: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba constatarea incetarii contractelor de mandat ale membrilor consiliului de administratie  ca urmare a implinirii termenului pentru care au fost incheiate.

 

Hotararea nr. 10: Cu voturile „impotriva” ale actionarilor reprezentand 97,8664% din total voturi exprimate, nu se aproba reinnoirea mandatului de administrator executiv al directorului general, pentru o perioada de 4 (ani) cuprinsa intre 19.04.2024 – 19.04.2028, conform Referatului de Aprobare nr. 22189/ 04.12.2023 al Autoritatii Publice Tutelare, Ministerul Sanatatii emis in temeiul art. 28 alin 8 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, ca urmare a efectuarii procedurii stabilite prin art. 25 din Anexa nr. 1 a H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice. 

 

Hotararea nr. 11: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba desemnarea ca administratori provizorii a administratorilor rezultati prin metoda votului cumulativ.

 

 

 

Hotararea nr. 111: Se aproba alegerea administratorilor prin metoda votului cumulativ a urmatoarelor persoane :

 

1. candidatul Mihai TRIFU cu votul pentru a unui numar de 702.617.007 voturi cumulate

2. candidatul Catalin Codrut POPESCU cu votul pentru a unui numar de 702.617.007 voturi cumulate

3. candidatul Ioan NANI cu votul pentru a unui numar de 535.790.484 voturi cumulate

4. candidatul Aurelia TALPOS cu votul pentru a unui numar de 506.630.881 voturi cumulate

5. candidatul Catalin LUNGU cu votul pentru a unui numar de 500.945.189 voturi cumulate

6. candidatul Raluca PUIU cu votul pentru a unui numar de 498.295.189 voturi cumulate

7. candidatul Ionut -Sebastian IAVOR cu votul pentru a unui numar de 498.295.189 voturi cumulate.

 

Hotararea nr. 12: Cu voturile „impotriva” ale actionarilor reprezentand 63,5176% din total voturi exprimate, nu se aproba stabilirea indicatorilor de performanta pentru administratorii neexecutivi.

 

Hotararea nr. 13: Cu voturile „impotriva” ale actionarilor reprezentand 63,0490% din total voturi exprimate, nu se aproba stabilirea indicatorilor de performanta pentru administratorul executiv.

 

Hotararea nr. 14: Cu voturile „impotriva” ale actionarilor reprezentand 63,0490% din total voturi exprimate, nu se aproba contractul de mandat al administratorului executiv.

 

Hotararea nr. 15: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 98,8689% din total voturi exprimate, se aproba contractele de mandat ale administratorilor provizorii.

 

Hotararea nr. 151: Cu voturile „impotriva” ale actionarilor reprezentand 63,1314% din total voturi exprimate, nu se aproba includerea in contractele de mandat incheiate de societate cu administratorii si directorii societatii a urmatoarei clauze: “In cazul in care revocarea administratorului sau directorului care are incheiat contract de mandat cu societatea survine fara justa cauza, administratorul sau directorul care are incheiat contract de mandat cu societatea este indreptatit la plata unor daune-interese in cuantum de 2 indemnizatii lunare fixe”.

 

Hotararea nr. 16: Cu voturile „impotriva” ale actionarilor reprezentand 63,0490% din total voturi exprimate, nu se aproba actele aditionale la contractele de mandat ale administratorilor neexecutivi cuprinzand indicatorii cheie de performanta pentru anul 2024.

 

Hotararea nr. 17: Cu voturile „impotriva” ale actionarilor reprezentand 63,0490% din total voturi exprimate, nu se aproba actele aditionale la contractul de mandat al administratorului executiv cuprinzand indicatorii cheie de performanta.

 

Hotararea nr. 18: Cu voturile „impotriva” ale actionarilor reprezentand 62,9431% din total voturi exprimate, nu se aproba Planul de Afaceri The Future Together” – componenta de management pentru perioada 2024-2028 a Planului de Administrare.

 

Hotararea nr. 19: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba raportul de remunerare pentru anul 2023.

 

Hotararea nr. 20: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba remuneratiile fixe propuse de Comitetul de Remunerare si aprobate de Consiliul de Administratie in data de 13.03.2024.

 

Hotararea nr. 21: Cu voturile „pentru” ale actionarilor reprezentand 100% din total voturi exprimate, se aproba data de inregistrare 24.09.2024, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang  efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 87 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, si stabilirea ex-date pentru 23.09.2024.

 

Prezentele hotarari se semneaza astazi, 16.04.2024, la sediul societatii in 2 exemplare originale.

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

Lucian TIMOFTICIUC

 

                                 

                                

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.