luni | 13 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


BONAS IMPORT EXPORT - BONA

Convocare AGA O & E 24.04.2024

Data Publicare: 22.03.2024 18:30:19

Cod IRIS: EEA54

BONAS IMPORT EXPORT S.A.

CUI: RO228824, Reg.Com. J12/3785/1991

Com. Apahida, sat Dezmir, Criseni nr.5, Cluj, Romania

Tel. 0264 487 800,

Fax 040 264 487 808

Email: investitori@bonas.ro

 

 

 

RAPORT CURENT

 

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24 /2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

 

Data raportului: 22.03.2024

Denumirea societatii: „BONAS IMPORT EXPORT” S.A.

Sediul social: Sat Dezmir, Comuna Apahida, Str. Criseni, Nr. 5, Judetul Cluj

Telefon: 0040/264 487.800

Email: investitori@bonas.ro

Nr. inreg. la ONRC: J12/3785/1991

Cod unic de inregistrare: 228824

Capital social subscris si varsat: 11.797.276 lei

Numar de actiuni: 11.797.276

Piata de tranzactionare Actiuni: SMT AeRO Premium, simbol BONA

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de emitent: Actiuni

 

 

Evenimente importante de raportat: Convocare AGA O & E 24.04.2023

BONAS IMPORT EXPORT S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza investitorii cu privire la hotararea luata de catre Consiliului de Administratie, in sedinta din data de 15.03.2023, de convocarea a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) si a Adunarii Generale Extraordinare (AGEA) a Actionarilor, pentru data de 24.04.2024, prima convocare, respectiv 25.04.2024, a doua convocare, in cazul in care nu se indeplinesc cerintele de cvorum pentru prima sedinta.

Continutul Convocatorului AGEA si AGOA se gasesc atasate prezentului raport curent.

 

 

Presedinte CA

Nas Vasile

 

 

 

 

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII BONAS IMPORT-EXPORT S.A.

intrunit in sedinta din data de 15.03.2024, ora 10.00

 

CONVOACA

 

  1. ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINAR A ACTIONARILOR in data de 24.04.2024, ora 1100 (prima adunare) si 25.04.2024, ora 1100 (a doua adunare, in caz de neintrunire a cvorumului), in caz de neintrunire a cvorumului), la punctul de lucru al Societatii din Dezmir, str. Criseni, nr. 19A, judetul Cluj;

 

  1. ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR in data de 24.04.2024, ora 1130 (prima adunare) si 25.04.2024, ora 1130 (a doua adunare, in caz de neintrunire a cvorumului), la punctul de lucru al Societatii din Dezmir, str. Criseni, nr. 19A, judetul Cluj,

 

pentru toti actionarii societatii inregistrati in Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la data de 08.04.2024, zi stabilita ca data de referinta pentru ambele adunari generale ale actionarilor, cu mentiunea ca doar persoanele care sunt actionari la acea data au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale ale actionarilor.

 

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile art. 117 din Legea societatilor nr. 31/1990, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale reglementarilor ASF si  ale Actului Constitutiv ale Societatii BONAS IMPORT-EXPORT S.A.

 

I. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor

va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

  1. Reducerea numarului membrilor Consiliului de Administratie la 3 (trei) membri, cu un mandat de 4 ani;
  2. Aprobarea unui adoptarii a unui nou act constitutiv, conform proiectului care se afla la sediului societatii;
  3. Aprobare imputernicirii Consiliului de Administratie sa decida adaugarea unor obiecte de activitate suplimentare in actul constitutiv al societatii;
  4. Aprobarea accesarii unuia sau mai multor credite in cuantum cumulat de maxim de 2.000.000 eur (echivalent in Lei);
  5. Aprobare imputernicirii membrilor Consiliului de Administratie pentru efectuarea demersurilor si semnarea actelor necesare pentru accesare unuia sau mai multor credite in cuantum cumulat de maxim de 2.000.000 eur (echivalent in Lei), in situatia in care vor considera demersul necesar pentru atingerea obiectivelor stabilite pentru anul 2024;
  6. Aprobarea majorarii capitalului social cu suma maxima de 6.400.000 (sasemilioanepatrusutedemii) lei;
  7. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare pentru majorarea capitalului social cu suma maxima de 6.400.000 (sasemilioanepatrusutemii) lei, in situatia in care vor considera demersul necesar pentru atingerea obiectivelor stabilite pentru anul 2024;
  8. Aprobarea datei de 21.05.2024 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni pe piata.
  9. Aprobarea datei 20.05.2024 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind eminentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.
  10. Aprobarea imputernicirii domnului Vasile Nas, Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea tuturor documentelor emise in urma Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor. 

 

 

  1. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor

va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

 

  1. Revocarea si alegerea unui nou Consiliu de Administratie, format din 3 (trei) membri;
  2. Aprobarea Politicii de Remunerare in ceea ce priveste conducerea societatii;
  3. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa aleaga un Presedinte al Consiliului de Administratie;
  4. Prezentarea raportului Presedintelui Consiliului de Administratie si al auditorului financiar independent referitor la situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2023. Aprobarea situatiilor financiare ale societatii Bonas Import-Export S.A. pentru exercitiul financiar 2023;
  5. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023;
  6. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024;
  7. Aprobarea datei de 21.05.2024 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile Art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017.
  8. Aprobarea datei de 20.05.2024 ca ex date in conformitate cu prevederile Art. 176 (1) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 si Art. 2 (2) lit. l din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
  9. Aprobarea imputernicirii domnului Vasile Nas, Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea tuturor documentelor emise in urma Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

 

 

Documente aferente adunarii generale a actionarilor:

 

Materialele aferente ordinii de zi (situatiile financiare, rapoartele si restul materialelor), formularele de imputernicire speciala (procuri), buletinele de vot prin corespondenta, proiectele de hotarare ale adunarilor generale, precum si Procedura privind exercitarea dreptului de vot vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand cu data de 22.03.2024.

 

Documentele sus-mentionate vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii din Dezmir, str. Criseni, nr. 5, judetul Cluj, in fiecare zi de luni pana vineri intre orele 10:00-12:00.

 

Totodata, documentele vor putea fi consultate si/sau descarcate de pe site-ul societatii www.bonas.ro, sectiunea „Relatia cu Investitorii”, Documente AGEA-AGOA din 24/25.04.2024.

 

Punctul I – Drepturile actionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale si  de a face propuneri pentru punctele de pe ordinea de zi:

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, are/au dreptul:

  1. de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala; si
  2. de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

 

Solicitarile privind completarea ordinii de zi si propunerile pentru proiectele de hotarare prezentate de actionari vor fi publicate pe site-ul societatii, www.bonas.ro.

 

Drepturile mentionate la literele (a) si (b) de mai sus pot fi exercitate numai in scris, propunerile formulate urmand a fi trimise prin servicii de curierat sau mijloace electronice, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, potrivit art. 105 alin. (5) din Legea nr. 24/2017. Cererile intocmite in vederea exercitarii drepturilor sus-mentionate vor cuprinde in mod obligatoriu, pe fiecare pagina, mentiunea scrisa cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA / ORDINARA A ACTIONARILOR A SOCIETATII BONAS IMPORT-EXPORT S.A. DIN 24/25.04.2024” si pot fi transmise la sediul societatii din Dezmir, str. Criseni, nr. 5, judetul Cluj sau la adresa de e-mail office@bonas.ro.

 

I.1 - Metode de transmitere a documentelor :

 

  • prin servicii de curierat (rapid sau posta), la adresa Societatii BONAS IMPORT-EXPORT din Dezmir, str. Criseni, nr. 5, judetul Cluj, in original;
  • prin e-mail, la adresa office@bonas.ro. Copiile scanate ale documentelor vor fi transmise ca atasamente, sub forma de fisiere format pdf. avand incorporata, atasata sau asociata logic semnatura electronica ce respecta conditiile specificate de legea 455/2001.

 

Indiferent de modul de transmitere, cererile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora.

 

I.2 - Reguli pentru identificarea actionarilor:

 

  1. Pentru identificarea actionarilor persoane fizice este necesara copia actului de identitate, certificata prin mentionarea sintagmei „conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a actionarului. In cazul actionarilor persoane fizice fara capacitate legala de exercitiu, vor fi prezentate si urmatoarele documente suplimentare:
    • copia actului de identitate a persoanei fizice care are calitatea de reprezentant legal;
    • copia actului care dovedeste capacitatea de reprezentant legal.

 

Aceste documente vor fi certificate pentru conformitate prin mentiunea “conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a reprezentantului legal.

 

  1. Pentru identificarea actionarilor persoane juridice romane sunt necesare urmatoarele elemente:
    • copia actului de identitate a reprezentantului legal, certificata prin mentionarea sintagmei ”conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a reprezentantului legal;
    • calitatea de reprezentant legal va fi verificata in Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central pentru data de referinta.

 

In cazul in care informatiile din Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central pentru data de referinta nu permit identificarea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica romana, identificarea poate fi facuta in baza unui certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, in original sau in copie conforma cu originalul, sau in baza oricarui alt document cu rol similar, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate romana competenta. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal trebuie sa fie emise cu cel mult 30 de zile inainte de data publicarii convocatorului adunarii.

 

  1. Pentru identificarea persoanelor juridice straine:
  • copia actului de identitate a reprezentantului legal, certificata avand inscrisa mentiunea „conform cu originalul” in limba romana sau engleza, urmata de semnatura olografa a acestuia;
  • calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice straine va fi luata din Registrul Actionarilor primit de la Depozitarul Central sau va fi justificata pe baza documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice straine, anume document cu rol similar certificatului constatator emis de Registrul Comertului, in original sau in copie conforma cu originalul, prin mentionarea sintagmei „conform cu originalul” in limba engleza, urmata de semnatura olografa, emis de catre autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data publicarii convocatorului adunarii;

 

  1. Pentru actionarii de tipul entitatilor fara personalitate juridica:
    • copia actului de identitate al reprezentantului legal, certificata pentru conformitate prin mentionarea sintagmei „conform cu originalul” in limba romana sau engleza, urmata de semnatura olografa;
    • calitatea de reprezentant legal va fi verificata la Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central pentru data de referinta.

 

In cazul in care informatiile din Registrul Actionarilor intocmit de catre Depozitarul Central pentru data de referinta nu permit identificarea reprezentantului legal al actionarului de tipul entitatilor fara personalitate juridica, aceasta calitate poate fi dovedita in baza altor documente care atesta calitatea de reprezentant legal, emisa de catre autoritatea competenta sau de orice alt document care atesta atare calitate, in conformitate cu prevederile legale.

 

In cazul in care documentele mentionate la alin (i) – (iv) de mai sus sunt intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, acestea vor fi insotite de o traducere in limba romana sau limba engleza, realizata de un traducator autorizat.

Punctul II - Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi :

 

Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute de art. 198 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 pana cel mai tarziu la data de 17.04.2024, orele 1100. Intrebarile vor fi transmise in scris prin una din metodele specificate la punctul I.1 - “Metode de transmitere a documentelor”.

 

Informatii detaliate privind drepturile actionarilor mentionate mai sus sunt disponibile pe site-ul Bonas Import Export S.A., la adresa www.bonas.ro.

 

Punctul III - Dreptul actionarilor de a participa la AGEA-AGOA BONAS IMPORT EXPORT S.A. din 24/25.04.2024:

 

Pot participa la adunarile generale extraordinara si ordinara ale Bonas Import Export S.A. din 24/25.04.2024 toti actionarii Societatii inscrisi in Registrul Consolidat intocmit de Depozitarul Central Bucuresti pentru sfarsitul zilei de 08.04.2024 (data de referinta).

 

Actionari pot participa la adunarea generala direct sau prin imputernicit.

 

III.1 Participarea directa la Adunarea Generala a Actionarilor:

 

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate al acestora sau, in cazul persoanelor juridice, al reprezentantului legal, iar in cazul entitatilor legale si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei care le reprezinta, cu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie.

 

III.2 Participarea la Adunarea Generala a Actionarilor prin reprezentant:

 

Actionarii pot fi reprezentati in adunarea generala si prin alte persoane decat actionarii, pe baza unei imputerniciri (procuri) speciale sau generale.

 

Imputernicirea (procura) speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pentru ordinea de zi a adunarii generale. In aceasta situatie, prevederile art. 125 alin. 5 din Legea 31/1990 nu sunt aplicabile. In situatia discutarii, in cadrul adunarii generale a actionarilor, in conformitate cu prevederile legale, a unor puncte neincluse pe ordinea de zi publicata, imputernicitul poate vota pe marginea acestora, conform interesului actionarului reprezentat.

 

Formularele de imputernicire (procura) speciala vor fi completate si semnate de catre actionar si  de catre imputernicit in trei exemplare:

  1. un exemplar va fi inmanat imputernicitului;
  2. al doilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat;
  3. al treilea exemplar va fi depus personal sau va fi transmis la sediul BONAS IMPORT EXPORT S.A. cu respectarea punctului I.1 - “Metode de transmitere a documentelor”, pana cel mai tarziu la data de 17.04.2024, ora 1100, respectiv 1130.

 

In cazul in care imputernicirea (procura) speciala este trimisa prin curierat, este obligatoriu ca semnatura actionarului sa fie certificata de catre un notar sau un avocat.

 

In cazul actionarilor fara capacitate de exercitiu si in cazul actionarilor persoane juridice, imputernicirea (procura) speciala ava fi semnata de catre reprezentantul legal al acestora.

 

Identificarea actionarilor si a reprezentantilor legali ai acestora se va face cu respectare regulilor prezentate la punctul I.2 -“ Reguli privind identificarea actionarilor” din prezentul convocator.

 

Actionarii pot acorda o imputernicire (procura) generala valabila pentru o perioada care nu va depasi  3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale ale actionarilor a unuia sau mai multi emitenti identificati in imputernicire (procura), in mod individual sau printr-o formulare generic referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. 1, pct. 19 din Legea 24/2017 sau unui avocat.

 

Imputernicirile (procurile) generale avand continutul minim prevazut de art. 202 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 se depun la societate cu 48 de ore inainte de adunarea generala a actionarilor, in copie, avand inscrisa mentiunea “Conform cu originalul” urmate de semnatura olografa a reprezentantului. Copiile certificate ale imputernicirilor (procurilor) sunt retinute de societate, urmand ca acestea sa fie mentionate in procesul-verbal al adunarii generale.

 

Imputernicirea (procura) generala trebuie sa fie insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea (procura) de reprezentare, din care sa reiasa ca imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului si  ca imputernicirea (procura) generala este semnata de actionar, inclusiv prin semnatura electronica extinsa, daca este cazul. Declaratia trebuie depusa odata cu imputernicirea (procura) generala la sediul Bonas Import Export S.A., in original, semnata si, dupa caz, stampilata, pana cel tarziu la data de 17.04.2024, ora 1100, respectiv ora 1130, in cazul primei utilizari.

 

In conformitate cu prevederile art. 105 din Legea nr. 24/2017, actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei imputerniciri (procuri) generale de catre o persoana care se afla in situatia de conflict de interese.

 

Imputernicitul nu poate fi substituit de catre o alta persoana decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de actionar in imputernicire (procura). In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul sau de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

 

Prevederile prezentului alineat nu afecteaza dreptul actionarului de a desemna prin imputernicire (procura) unul sau mai multi imputerniciti supleanti, care sa-i asigure reprezentarea in adunarea generala, in conformitate cu reglementarile emise de ASF in aplicarea prezentelor dispozitii.

 


 

 

Punctul IV – Votul prin Corespondenta :

 

Actionarii pot vota si  prin corespondenta. Buletinele de vot completate, semnate si, dupa caz, stampilate pot fi transmise la sediul Societatii Bonas Import Export S.A. prin una din metodele specificate la alineatul „Metode de transmitere a documentelor” din prezentul convocator. Buletinele de vot vor fi insotite de documente care sa permita identificarea actionarilor si a reprezentantilor legali ai acestora, cu respectarea regulilor specificate la alineatul „Reguli privind identificarea actionarilor” din prezentul convocator. Vor fi luate in considerare doar buletinele de vot prin corespondenta primite pana la data de 17.04.2024, ora 1100, respectiv 1130.

 

In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala este anulat si va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant. Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunarea generala este alta decat cea care a semnat olograf/electronic buletinul de vot prin corespondenta, atunci, pentru valabilitatea votului sau, acesta trebuie sa prezinte la adunarea generala o revocare scrisa a votului prin corespondenta. Revocarea trebuie sa fie semnata de catre actionar sau de reprezentantul care a semnat buletinul de vot prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generala.

 

Data pana la care se pot face propunerile privind candidatii pentru posturile de administrator:

 

Termenul limita pentru depunerea propunerilor privind candidatii pentru posturile de administrator este 3 zile lucratoare de la publicarea Convocatorului in Monitorul oficial. Propunerea va fi insotita de un curriculum vitae si o copie a actului de identitate si va fi depusa la sediul societatii din Dezmir, str. Criseni, nr. 5, judetul Cluj sau la adresa de email: office@bonas.ro, conform prevederilor art. 187 alin. (8) din Regulamentul nr. 5/2018.

 

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se va afla la dispozitia actionarilor pe site-ul societatii www.bonas.ro, putand fi consultata si completata de catre acestia.

 

Detalii suplimentare privind procedura de vot si emiterea imputernicirilor (procurilor) speciale si a buletinelor de vot prin corespondenta se vor regasi in materialele informative, ce vor fi puse la dispozitia actionarilor, incepand cu data de 22.03.2024.

 

 

Consiliul de Administratie al BONAS IMPORT EXPORT S.A.,

prin Vasile Nas

Presedinte al Consiliului de Administratie

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.