RAPORT CURENT (conform Regulamentului ASF. nr. 5/2018)
Data raportului: 24.03.2022
Denumirea emitentului: ROMNAV S.A.
Sediul social: Braila, str. Anghel Saligny, nr. 4, jud. Braila,
Tel./Fax: 0239.612405, 0239.614261
Nr. ORC: J09/87/1991
Cod fiscal: RO2251084
Capital social subscris si varsat: 2,606,146.80 lei
Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de ROMNAV S.A. este sistemul multilateral de tranzactionare administrat de BVB - SMT.
Eveniment important de raportat:
Consiliul de administratie al societatii
ROMNAV S.A., cu sediul social in loc. Braila, str. Anghel Saligny, nr. 4, jud. Braila, inregistrata la O.R.C. sub nr. J09/87/1991, CIF RO2251084, prin decizia din data de 23.03.2022 a hotarat convocarea ADUNARII GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR pentru data de 26.04.2022, sau pentru data de 27.04.2022, in cazul neintrunirii cvorumului de prezenta la prima convocare, la ora 10:00, respectiv ora 11:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la data de referinta 15.04.2022, care au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale, cu urmatoarea ordine de zi:
Ordinea de zi pentru sedinta Adunarii Generale Ordinare:
1. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale: bilant, contul de profit si pierdere aferente anului 2021, pe baza rapoartelor Consiliului de Administratie si al Auditorului Financiar.
2. Prezentarea si aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pe anul 2021.
3. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2021.
4. Aprobarea raportului auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2021.
5. Aprobarea ca din profitul aferent anului 2021 in valoare de 5.168.202, suma de 126.804 lei sa se repartizeze la rezerve din scutirea de impozit a profitului reinvestit, conform art. 22 din Codul Fiscal, iar diferenta de 5.041.398 lei sa ramana nerepartizata, iar din profitul anterior inregistrat in 2019 si nerepartizat, sa se repartizeze la dividende suma de 2.493.529 lei rezultand un dividend brut in valoare de 1,1531lei/actiune.
6. Analiza si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli, a programului de activitate si a programului de investitii pentru anul 2022.
7. Aprobarea raportului anual intocmit conform Regulamentului ASF nr. 5/2018, aferent exercitiului financiar 2021.
8. Stabilirea datei de 30.08.2022 ca data de inregistrare, a datei de 29.08.2022 ca ex date si a datei de 15.09.2022 ca data platii.
9. Aprobarea revocarii membrilor Consiliului de Adminstratie.
10. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie in cazul in care se aproba punctul 9 din prezenta ordine de zi. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de membru al Consiliului de administratie se afla la sediul societatii, putand fi consultata si completata de actionari pana la data de 18.04.2022 inclusiv.
11. Aprobarea duratei mandatelor noilor administratori si a remuneratiei acestora.
12. Aprobarea incheierii contractelor de mandat intre societatea ROMNAV S.A. si administratori, precum si mandatarea unei persoane sa semneze in numele si pentru societate respectivele contracte de mandat.
13. Analiza si aprobarea:
- prelungirii duratei contractului de audit financiar sau
- revocarea si numirea unui nou Auditor Financiar precum si stabilirea duratei contractului de audit.
14. Mandatarea unei persoanei sa semneze in numele si pentru societate respectivul act aditional/ contract de audit.
15. Mandatarea unei persoane sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGOA ce va fi adoptata.
16. Mandatarea unei persoane sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii AGOA ce va fi adoptata la Oficiul Registrului Comertului si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, precum si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:
1. Aprobarea prelungirii de catre Societate, in calitate de imprumutat, a liniei de credit contractate cu BRD - Grup Societe Generale, la valoarea de 3.000.000 lei, pentru un an, respectiv perioada mai 2022 - mai 2023.
2. Aprobarea prelungirii contractelor de garantie incheiate cu BRD - Grup Societe Generale pentru Impingatoarele Proconsul si Voltaj.
3. Mandatarea unei persoane care sa reprezinte Societatea pentru indeplinirea formalitatilor necesare si sa semneze in numele si pe seama Societatii documentele corespunzatoare, in cazul aprobarii propunerilor de la punctele 1-2 din prezenta ordine de zi.
4. Stabilirea datei de 20.05.2022 ca data de inregistrare si a datei de 19.05.2022 ca ex date.
5. Mandatarea unei persoane sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGEA ce va fi adoptata.
6. Mandatarea unei persoane sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii AGEA ce va fi adoptata la Oficiul Registrului Comertului si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, precum si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.
Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice pana la data de 08.04.2022 inclusiv.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii cel tarziu pana la data de 23.04.2022, printr-un inscris care va fi transmis in original la sediul societatii, prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire.
Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, imputernicirile speciale, proiectul de hotarare pot fi consultate si procurate de la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare, intre orele 10:00-16:00 sau de pe site-ul www.tctrust.ro, sectiunea Informari/Raportari Obligatorii/Adunari Generale, incepand cu data de 25.03.2022.
Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Regulamentul ASF nr. 5/2018. Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale.
Imputernicirea speciala pentru reprezentare in adunarile generale contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.
Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct.19 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.
Imputernicirile speciale sau generale se vor depune la sediul societatii sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: antistescu@romnav.ro pana la data de 23.04.2022. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal sau prin posta recomandat cu confirmare de primire pe care sa fie trecuta adresa expeditorului (actionarului) sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: antistescu@romnav.ro.
Se va da spre publicare Convocatorul Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor in ziarul local “ Obiectiv Vocea Brailei”, si in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, numerele din data de 25.03.2022, avand continutul stabilit prin prezenta decizie.
Presedintele Consiliului de Administratie,
ROBUSSINESNAV S.R.L. prin reprezentant legal,
dl. ANTISTESCU GHEORGHE
L.S.