Catre:
Autoritatea de Supraveghere Financiara - Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare
Mun. Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 15, sector 5
Tel: 021.659.64.64, Fax: 021.659.60.51 /021.659.64.36, office@asfromania.ro
Societatea Bursa de Valori Bucuresti S.A.
Mun. Bucuresti, Bd. Carol I nr 34 - 36, etaj 14, sector 2
Fax: 021.312.47.22, ats@bvb.ro
RAPORT CURENT al Societatii “BUCUR OBOR” S.A.
In conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017,
Codului SMT-BVB si Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018
Data raportului
|
21.04.2023
|
Denumirea entitatii emitente
|
Societatea “BUCUR OBOR” S.A.
|
Sediul social
|
Soseaua Colentina nr. 2, sector 2, Bucuresti
|
Numar de telefon/fax/email
|
021/252.59.34; 021/252.83.71,
secretariat@bucurobor.ro
|
Codul Unic de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
|
RO 19
|
Numar de ordine in Registrul Comertului
|
J40/365/09.02.1991
|
Capital social subscris si varsat
|
1.337.575 lei impartit in 13.375.750 actiuni nominative avand o valoare nominala de 0,10 lei
|
Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de Bucur Obor S.A.
|
Bursa de Valori Bucuresti – SMT, AeRO – Premium
|
Codul LEI
|
2138008PF4H4B6SSBT29
|
EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT:
-
Desfasurarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor („AGOA”) Societatii BUCUR OBOR S.A. convocata pentru data de 20.04.2023, in prima convocare. Hotararile adoptate.
Pentru data de 20.04.2023 a fost convocata sedinta Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii BUCUR OBOR S.A. (denumita in continuare „Societatea”), la adresa One Tower, Etajul 16, Sala de sedinta, din Mun. Bucuresti, Calea Floreasca nr. 165, sector 1, in prima convocare, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Societatea Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 10.04.2023, considerata Data de Referinta pentru aceasta adunare.
Convocarea Adunarii Generale s-a realizat potrivit Actului Constitutiv al Societatii, prin publicarea convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1241 din data de 15.03.2023, in Ziarul Romania Libera din data de 15.03.2023 si pe website-ul Societatii si al Bursei de Valori Bucuresti S.A. in data de 15.03.2023.
La Adunarea Generala Ordinara au fost prezenti actionari detinand 9.621.728 actiuni, reprezentand 71,934% din capitalul social al Societatii, si a fost indeplinita cerinta minima statutara (de cel putin 50% din capitalul social al Societatii) pentru desfasurarea acesteia.
Adunarea Generala Ordinara a adoptat urmatoarele hotarari:
1. Alege actionarul Calin DOBRE avand datele de identificare disponibile la sediul Societatii, ca secretar al adunarii din partea actionarilor, care va verifica lista de prezenta a actionarilor, voturile exprimate asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a adunarii, precum si indeplinirea tuturor formalitatilor cerute de lege si de Actul constitutiv al Societatii pentru tinerea Adunarii Generale a actionarilor.
2. Aproba indeplinirea de catre Secretariatul adunarii (compus din secretarul ales de actionari si secretarii tehnici desemnati de Presedintele Consiliului de Administratie al Societatii) a functiei de numarare a voturilor exprimate de actionari asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a actionarilor.
3. Aproba situatiile financiare individuale ale Societatii aferente exercitiului financiar incheiat la data de 31 decembrie 2022, intocmite in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1802/2014, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.
4. Aproba repartizarea profitului net al Societatii la data de 31 decembrie 2022 in suma de 18.863.744 RON cu destinatia „alte rezerve”.
5. Aproba Raportul financiar anual pentru 2022, care cuprinde Raportul Consiliului de Administratie aferent exercitiului financiar incheiat la data de 31 decembrie 2022, intocmit conform prevederilor Anexei nr. 15 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.
6. Aproba descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie al Societatii care au functionat in anul 2022 pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2022, pe baza rapoartelor prezentate.
7. Aproba efectuarea in exercitiul financiar al anului 2023 a inregistrarii contabile ca „venituri” a dividendelor stabilite prin hotararea nr. 2 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 26.03.2020, neridicate pana la data de 10.06.2023 inclusiv, pentru care dreptul la actiune s-a stins prin prescriptie.
8. Aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli al Societatii aferent anului 2023, astfel:
● Total venituri 39.046.000 RON,
● Total cheltuieli 19.440.000 RON,
● Profit net 15.406.000 RON,
● Rezultat net realizat distribuibil 22.054.000 RON.
9. Aproba Programul de activitate al Societatii aferent anului 2023.
10. Aproba Raportul de remunerare privind conducatorii Societatii pentru anul 2022.
11. Aproba remuneratia si limitele generale ale remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2023, conform propunerii Consiliului de Administratie.
12. Aproba numirea Societatii ”Societatea de Contabilitate, Expertiza si Consultanta Contabila -SOCECC” S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul social in Mun. Bucuresti, Sos. Mihai Bravu nr. 90 – 96, sc. C, ap. 114, sector 2, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/23240/1994, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/23240/1994, CUI 6636954, inregistrata in Registrul public electronic ca firma de audit cu nr. FA227, avand viza anuala pentru exercitarea activitatii de audit financiar seria 134602, emisa la data de 16.06.2022 de Ministerul Finantelor Publice – Autoritatea pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar, reprezentata prin Dl. Zegrea Emanuel, [date de identificare], inregistrat in Registrul public electronic cu nr. AF2783, in conformitate cu viza anuala pentru exercitarea activitatii de audit financiar seria 133583, emisa la data de 16.05.2022 de catre Ministerul Finantelor Publice – Autoritatea pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar, in calitate de auditor financiar al Societatii, pentru un mandat de 2 ani (auditarea situatiilor financiare aferente exercitiilor financiare 2023 si 2024) si tarifele mentionate in oferta inregistrata la Societate.
13. Aproba data de 10.05.2023 ca Data de Inregistrare, conform prevederilor art. 123 coroborat cu art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Ordinara a actionarilor, si data de 09.05.2023 ca Ex–Date, in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. l) din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.
14. Aproba imputernicirea Dlui. Gabriel-Ciprian TIRIPA, Directorul General al Societatii, cu posibilitatea de substituire, pentru a efectua si/sau semna si/sau executa in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii toate actele si a realiza toate formalitatile prevazute de lege pentru a duce la indeplinire hotararile prezentei Adunari Generale Ordinare a actionarilor, incluzand, dar nelimitandu-se la semnarea hotararilor prezentei Adunari Generale Ordinare a actionarilor, negocierea, incheierea si executarea actelor juridice necesare executarii prezentelor hotarari, depunerea si preluarea actelor si semnarea lor in numele si pe seama Societatii la si de la Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central S.A. Bucuresti, Bursa de Valori Bucuresti S.A., organele fiscale, precum si alte persoane fizice sau juridice, publice sau private.
Raportul privind rezultatul intermediar al votului pentru fiecare punct de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a actionarilor din data de 20.04.2023 va fi publicat pe pagina web a Societatii www.bucurobor.ro incepand cu data de 21.04.2023, ora 10:00, iar raportul final incepand cu data de 25.04.2023, ora 10:00 (daca vor fi modificari, dupa reconcilierea rezultatelor).
-
Prelungirea mandatului Directorului General al Societatii
In data de 20.04.2023, Consiliul de Administratie al Societatii a prelungit durata mandatului Domnului Gabriel-Ciprian TIRIPA de Director General al Societatii pana la data de 30.04.2024, in aceiasi termeni contractuali.
Nu mai sunt alte evenimente de raportat.
Societatea BUCUR OBOR S.A.
Director General
Gabriel-Ciprian TIRIPA