duminică | 12 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


CARBOCHIM S.A. - CBC

Convocare AGA O & E _25/26.04.2024

Data Publicare: 20.03.2024 18:00:16

Cod IRIS: A3952

Catre: AUTORITATEA  DE  SUPRAVEGHERE  FINANCIARA

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI -Piata Reglementata

Nr.116/20.03.2024

                                           

                                               RAPORT  CURENT

 

Conform  Legii nr.24/2017  privind  emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului  nr.5/2018 privind  emitentii de instrumente financiare si operatiuni  de piata.

Data raportului: 20.03.2024

Denumirea societatii emitente:Societatea  CARBOCHIM S.A.

Sediul administrativ: B-dul Muncii  nr.18, CLUJ-NAPOCA

Numarul de telefon/fax:   0264 437 005  / 0264 437 026 

Cod unic de inregistrare: 201535, Atribut fiscal RO

Numar de ordine la Registrul Comertului Cluj: J12/123/1991;

Capitalul social subscris si varsat : 12.313.405  lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB Bucuresti

Actiuni (simbol de piata :CBC)

 

Evenimente importante de raportat:                                                        

 

 

CONVOCATOR 

  

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII CARBOCHIM S.A., cu sediul in Cluj – Napoca, Bulevardul Muncii, nr. 18, judetul Cluj, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J12/123/1991, avand CUI RO 201535, capital social subscris si varsat in valoare de 12.313.405 Lei,  

Intrunit in sedinta din 19/03/2024, in temeiul Legii 31/1990, Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Actului constitutiv al societatii, convoaca 

 

           ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A  ACTIONARILOR

                                                                  SI

       ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A  ACTIONARILOR

 

 Adunarile vor avea loc in data de 25/04/2024, ora 10:00 pentru Adunarea generala ordinara, respectiv ora 11:00 pentru Adunarea generala extraordinara, la sediul societatii din Cluj – Napoca, Bulevardul Muncii, nr. 18, judetul Cluj, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor societatii tinut de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de   10/04/2024 (data de referinta).

 In cazul neindeplinirii conditiilor statutare sau a oricaror alte conditii de validitate, a doua sedinta a celor doua Adunari va avea loc in data de 26/04/2024, ora 10:00, respectiv ora 11:00, la aceeasi adresa, cu aceeasi Ordine de zi si data de referinta.

 

 

  ORDINEA  DE  ZI  A  ADUNARII  GENERALAE  ORDINARE A   ACTIONARILOR

 

1.        Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31/12/2023, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara adoptate de Uniunea Europeana si cu OMFP nr. 2844/2016 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme

cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de Auditorul financiar.

 

2.        Prezentarea si aprobarea Raportului Consiliului de Administratie aferent anului 2023 si  descarcarea de gestiune a Administratorilor pentru exercitiul financiar al anului 2023. 

 

3.        Aprobarea repartizarii profitului net al exercitiului financiar al anului 2023, in cuantum de  121.303.335,51 Lei, dupa cum urmeaza:

               Alocarea sumei de 884.221,92 Lei pentru rezerva legala;

               Alocarea sumei de 4.787.963,65 Lei la alte rezerve, reprezentand facilitati fiscale (scutire de impozit pentru profitul reinvestit);

               Plata dividendelor in cuantum de 111.000.000 Lei, reprezentand regularizarea dividendelor interimare repartizate din profitul realizat la 31/03/2023, conform Hotararii AGOA nr. 1 din 20/06/2023;

               Rezultatul reportat 4.631.149,94 Lei.     

 

4.        Invocarea prescriptiei dreptului asupra dividendelor aferente exercitiilor financiare ale anilor 2015, 2017 si 2018, stabilite prin Hotararile AGOA nr. 2 din 26/04/2018 (pentru anii 2015 si 2017) si AGOA nr. 1 din 24/04/2019 (pentru anul 2018), neridicate pana la data de 19/03/2024 si aprobarea inregistrarii valorii acestora in contul de venituri al societatii.

 

5.        Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli aferent anului 2024.

 

6.        Prezentarea si aprobarea Programului de investitii aferent anului 2024.

 

7.        Prezentarea si aprobarea Raportului de remunerare a Directorilor si a Administratorilor neexecutivi, aferent exercitiului financiar 2023.

 

8.        In conformitate cu prevederile Art. 15318 din Legea 31/1990, stabilirea limitei maxime lunare pentru retribuirea Directorilor, la suma de 300.000 Lei.

 

9.        Desemnarea in calitate de Auditor financiar a societatii G2 EXPERT SRL, avand CUI 24725081, pentru o perioada de 3 ani, incepand cu data adoptarii Hotararii Adunarii Generale si mandatarea Directorului general sa negocieze si sa semneze contractul cu firma de audit.

 

10.    Aprobarea datei de 22/05/2024 ca data de identificare a actionarilor asupra carora  urmeaza sa se rasfranga efectele Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, conform  prevederilor Art. 87 alin. (1) din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea datei de 21/05/2024 ca ex-data.

 

11.    Imputernicirea dului. POPOVICIU VIOREL – DORIN sa redacteze si sa semneze Hotararea adoptata, sa reprezinte societatea cu puteri depline si nelimitate in relatia cu autoritatile publice si orice alt tert, sa intreprinda demersurile necesare in vederea aducerii la indeplinire a dispozitiilor Hotararii Adunarii Generale si sa efectueze toate formalitatile necesare pentru a mentiona/inregistra Hotararea la Oficiul Registrului Comertului si pentru publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, cu posibilitatea de subdelegare/substituire/mandatare a altor persoane.

 

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALAE ORDINARE A  ACTIONARILOR

 

1.        Aprobarea strategiei comerciale aferenta anului 2024.

 

2.        Aprobarea prelungirii liniilor de credit in valoare totala de 8.150.000 Lei sau angajarea altora noi in cadrul unui plafon de maxim 10.000.000 Lei si garantarea acestora cu ipoteci asupra activelor societatii.  

Delegarea Consiliului de Administratie in vederea stabilirii conditiilor concrete in care se va realiza   prelungirea liniilor de credit sau angajarea altora noi in cadrul  plafonului aprobat.

 

3.        Aprobarea angajarii unor credite de investitii in valoare de maxim 4.000.000 Lei sau echivalent  in Euro, pentru realizarea obiectivelor prevazute in Planul de investitii aferent anului 2024.

Delegarea Consiliului de Administratie in vederea stabilirii conditiilor concrete in care se vor angaja   credite de investitii in cadrul plafonului aprobat.

 

4.        Aprobarea datei de 22/05/2024, ca data de identificare a actionarilor asupra carora  urmeaza sa se rasfranga efectele Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, conform prevederilor Art. 87 alin. (1) din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea datei de 21/05/2024 ca ex-data.

 

5.        Imputernicirea dului. POPOVICIU VIOREL – DORIN sa redacteze si sa semneze Hotararea adoptata, sa reprezinte societatea cu puteri depline si nelimitate in relatia cu autoritatile publice si orice alt tert, sa intreprinda demersurile necesare in vederea aducerii la indeplinire a dispozitiilor Hotararii Adunarii Generale si sa efectueze toate formalitatile necesare pentru a mentiona/inregistra Hotararea la Oficiul Registrului Comertului si pentru publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, cu posibilitatea de subdelegare/substituire/mandatare a altor persoane.

 

In cadrul Adunarilor Generale au dreptul sa participe si sa voteze Actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de referinta stabilita pentru sfarsitul zilei de 10/04/2024.

 

 Actionarii pot participa direct, prin reprezentare sau prin corespondenta.

 

In cazul participarii directe, accesul Actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarile Generale este permis prin simpla proba a identitatii acestora, realizata cu actul de identitate, in cazul Actionarilor persoane fizice sau, in cazul Actionarilor persoane juridice si a Actionarilor persoane fizice reprezentate, cu Imputernicirea (procura speciala sau generala) data persoanei fizice care le reprezinta, insotita de actul de identitate acesteia. 

 Procura speciala acordata de un Actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie pentru a participa si vota in cadrul AGOA si AGEA va fi semnata de respectivul Actionar si va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere, data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa urmatoarele:  

a)   Institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul Actionar;

b)   Instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului swift primit de institutia de credit pentru a vota in numele Actionarului;

c)    Procura speciala este semnata de Actionar.

 

Reprezentarea Actionarilor se va putea realiza si prin alte persoane decat Actionarii, in baza unei Imputerniciri speciale sau generale, cu conditia ca reprezentantul sa aiba capacitate deplina de exercitiu.

 

Persoanele juridice si actionarii care nu au capacitate deplina de exercitiu pot fi reprezentati prin reprezentantii lor legali, care, la randul lor, pot imputernici alte persoane.

 

Documentele necesare Actionarilor pentru:

I.        Participare directa

a)     Persoane fizice: Actul de identitate (original);

b)     Persoane juridice: Certificatul de inregistrare in Registrul Comertului a Actionarului persoana juridica     (copie), Certificat constatator emis de Registrul Comertului care atesta calitatea de reprezentant legal al societatii (original) si Actul de identitate al reprezentantului legal al       Actionarului (original); 

c)      In cazul participarii prin reprezentant conventional, documentele prevazute la lit. a) sau b), la care se   adauga Imputernicirea speciala sau generala.

 Participare prin reprezentare cu Procura speciala sau generala sau vot pe Buletin de vot prin corespondenta

a)Reprezentantii Actionarilor  persoane fizice: Procura speciala sau generala, intocmita in 3 exemplare originale, din care unul se va depune la societate, unul va fi prezentat de reprezentantul desemnat care participa la AGOA si AGEA, iar unul ramane la Actionar. Procura va fi insotita de copia actului de identitate al Actionarului reprezentat sau, dupa caz, buletinul de vot prin corespondenta in original, insotit de copia actului de identitate al Actionarului; 

b)Reprezentantii Actionarilor persoane juridice: Procura speciala sau generala, intocmita in 3 exemplare originale, din care unul se va depune la societate, unul va fi prezentat de reprezentantul desemnat care participa la AGOA si AGEA, iar unul ramane la Actionar. Procura va fi insotita de copia Certificatului de inregistrare in Registrul Comertului a Actionarului persoana juridica, exemplarul original al Certificatul constatator emis de Registrul Comertului care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii, copia actului de identitate al reprezentantului legal al Actionarului persoana juridica precum si actul de identitate al persoanei imputernicite, ce va fi prezentat de imputernicit in original, la intrarea in sala sau, dupa caz, buletinul de vot prin corespondenta in original, insotit de copia Certificatului de inregistrare in Registrul Comertului a Actionarului persoana juridica, exemplarul original al Certificatului constatator emis de Registrul Comertului care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului buletinului de vot si copia actului de identitate al reprezentantului legal al Actionarului persoana juridica.

 

 Formularele de Procura speciala si Buletinele de vot prin corespondenta se pot obtine de catre Actionari de la sediul social din Cluj – Napoca, Bulevardul Muncii, nr. 18, judetul Cluj, in fiecare zi lucratoare, incepand cu data de 25/03/2024, intre orele 8:00 – 15:30 sau de pe site-ul www.carbochim.ro, atat in limba romana, cat si in limba engleza.

 

Procurile speciale sau generale si buletinele de vot prin corespondenta vor fi depuse in original, impreuna cu documentele atasate, in limba romana sau in limba engleza, la sediul societatii, iar notificarea desemnarii reprezentantului poate fi transmisa prin e-mail, la adresa  viorel.popoviciu@carbochim.ro, pana la data de 24/04/2024, ora 15:30

 

Buletinele de vot prin corespondenta se vor lua in considerare doar daca sunt depuse la societate  pana la termenul limita de 24/04/2024, ora 15:30.

 

In conformitate cu Regulamentul ASF nr. 5/2018, unul sau mai multi Actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce puncte noi pe ordinea de zi a Adunarilor Generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un Proiect de hotarare propus spre adoptare Adunarii Generale si de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii. Acestea pot fi transmise pe adresa de e-mail viorel.popoviciu@carbochim.ro.    

Drepturile prevazute pot fi exercitate numai in scris, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii

Convocatorului (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice), respectiv pana la data de 05/04/2024.

 

Fiecare Actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi. Actionarii care fac propuneri pentru completarea Ordinii de zi sau adreseaza intrebari privind punctele de pe Ordinea de zi trebuie sa prezinte documentele care le atesta identitatea, precum si Extrasul de cont emis de Depozitarul central, din care rezulta calitatea de Actionar si numarul de actiuni detinute.

 

Materialele cu privire la problemele incluse in ordinea de zi se afla la dispozitia Actionarilor, putand fi consultate si completate de catre acestia. 

 

Formularul de Procuri speciale, formularul de Vot prin corespondenta si Proiectele de hotarare aferente punctelor de pe Ordinea de zi pot fi consultate la sediul social din Cluj – Napoca, Bulevardul Muncii,  nr. 18, judetul Cluj, incepand cu data de 25/03/2024, in fiecare zi lucratoare, intre orele  8:00 – 15:30 sau pot fi accesate pe site-ul societatii www.carbochim.ro, incepand cu aceeasi data.

Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0264-437-005.                                       

                         

 

PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

DIRECTOR GENERAL

Ing. POPOVICIU VIOREL

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.