RAPORT CURENT
Raport curent conform : Regulament ASF nr.5/2018
Data raportului : 25.04.2023
Denumirea emitentului : CI-CO S.A.
Sediul social : Bucuresti, Sector 2, Aleea Campul Mosilor nr.5
Nr. telefon/fax: 021.252.29.52
Cod Inregistrare Fiscala: RO 167
Nr.inreg.la ORCTB : J40/472/1991
Capital social subscris si varsat: 6.764.967,5 lei
Piata reglementata pe care se
tranzactioneaza valorile mobiliare
emise : Aero - BVB
EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTAT:
Hotarari AGOA CI-CO S.A.
In conformitate cu art. 234 (l) lit.e) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, CI-CO S.A. informeaza toti actionarii ca, in data de 24.04.2023, la prima convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor CI-CO S.A., s-au luat hotararile anexate prezentului raport curent.
Prezentul raport se afla publicat si pe site-ul societatii www.ci-co.ro
Presedintele Consiliului de Administratie
Ion-Sorin Ioneata
HOTARARILE ADUNARII GENERALE ORDINARA A ACTIONARILOR
SOCIETATII CI-CO S.A.
din 24.04.2023
Adunarea Generala a Actionarilor CI-CO S.A (”Societatea”), a avut loc astazi, 24.04.2023, ora 10, la prima convocare, la sediul Societatii din Aleea Campul Mosilor nr. 5, Bucuresti.
La Adunarea Generala a Actionarilor au participat direct, prin reprezentant sau prin corespondenta, actionarii ce detin 2.634.500 actiuni, reprezentand 97,35% din capitalul social subscris.
Convocarea adunarii a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1394 din 24.04.2023, in Anuntul Telefonic 23.03.2023, pe website-ul societatii la adresa www.ci-co.ro si in pagina societatii de pe website-ul Bursei de Valori Bucuresti.
Adunarea Generala, cu cvorumul si cu majoritatea necesare, prevazute de lege si de statutul propriu, consemnate in procesul verbal incheiat cu ocazia lucrarilor adunarii generale ordinare, hotaraste:
Actionarii au luat urmatoarele hotarari:
Hotararea nr. 1
1. Se aproba situatiile financiare pentru anul 2022, pe baza raportului administratorilor si a auditorului financiar.
Hotararea nr. 2
2. Se aproba repartizarea profitului net aferent anului 2022 in valoare de 1.802.633 lei, precum si repartizarea din rezerve din reevaluare a sumei de 1.600.000, astfel:
a. Repartizarea sumei necesare pentru completarea rezervelor legale pana la limita de 20% din capitalul social varsat 105.948 lei;
b. Repartizarea din profitul net aferent anului 2022 a unui dividend brut in suma totala de 1.695.892,17 lei si din rezultatul reportat reprezentand surplusul realizat din rezerve din reevaluare a unui dividend brut in suma totala de 1.600.000 lei, respectiv dividend brut pe actiune in valoare de 1,218 lei;
c. Alte rezerve : 792,84 lei.
Hotararea nr. 3
3. Se aproba data de 23.06.2023 ca data platii dividendelor. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, iar costurile aferente platii vor fi suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.
Hotararea nr. 4
4. Se aproba propunerea C.A. Se aproba prescrierea dividendelor aferente exercitiului financiar 2018 stabilite prin AGOA din 22.04.2019, neridicate pana la data de 06.06.2022, in suma de 8.918,81 lei si inregistrarea acestora, conform reglementarilor aplicabile Ordinului 1802/2014, la „alte venituri”.
Hotararea nr. 5
5. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli si a bugetului de investitii pentru anul 2023 conform propunerii Consiliului de Administratie.
Hotararea nr. 6
6. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2022.
Hotararea nr. 7
7. Se aproba propunerea C.A. de mentinere a remuneratiei administratorilor la nivelul existent..
Hotararea nr. 8
8. Se aproba propunerea C.A si se desemneaza dl. Ion Sorin Ioneata, reprezentant al Societatii avand calitatea de administrator, pentru semnarea si ducerea la indeplinire a Hotararilor adoptate de catre A.G.O.A. si indeplinirea formalitatilor de publicitate si mentiune impuse de lege. Mandatul este transmisibil catre angajati ai Societatii.
Hotararea nr. 9
9. Se aproba data de 07.06.2023, ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017 si a datei de 06.06.2023, ca data ”ex – date”.
Presedinte
__________________________
Secretar
__________________________