RAPORT CURENT
Raport curent conform : Regulament ASF nr.5/2018
Data raportului : 27.04.2022
Denumirea emitentului : CI-CO S.A.
Sediul social : Bucuresti, Sector 2, Aleea Campul Mosilor nr.5
Nr. telefon/fax: 021.252.29.52
Cod Inregistrare Fiscala: RO 167
Nr.inreg.la ORCTB : J40/472/1991
Capital social subscris si varsat: 6.764.967,5 lei
Piata reglementata pe care se
tranzactioneaza valorile mobiliare
emise : Aero - BVB
EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTAT:
Hotarari AGOA CI-CO S.A.
In conformitate cu art. 234 (l) lit.e) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, CI-CO S.A. informeaza toti actionarii ca, in data de 26.04.2022, la prima convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor CI-CO S.A., s-au luat hotararile anexate prezentului raport curent.
Prezentul raport se afla publicat si pe site-ul societatii www.ci-co.ro
Presedintele Consiliului de Administratie
Ion-Sorin Ioneata
HOTARAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR
SOCIETATII CI-CO S.A.
din 26.04.2022
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor CI-CO S.A (”Societatea”), a avut loc in data de 26.04.2022, ora 10:00, la prima convocare, la sediul Societatii din Aleea Campul Mosilor nr. 5, Bucuresti.
La Adunarea Generala a Actionarilor au participat direct, prin reprezentant sau prin corespondenta, actionarii ce detin 2.634.500 actiuni, reprezentand 97,35 % din capitalul social subscris.
Convocarea adunarii a fost efectuata in mod legal prin publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a nr. 1227 din 24.03.2022, si in presa precum si pe site-ul societatii la adresa www.ci-co.ro
Adunarea Generala, cu cvorumul si cu majoritatea necesare, prevazute de lege si de statutul propriu, consemnate in procesul verbal incheiat cu ocazia lucrarilor adunarii generale ordinare, hotaraste:
1. Aproba situatiile financiare pentru anul 2021, pe baza raportului administratorilor si a auditorului financiar.
2. Aproba repartizarea profitului net aferent anului 2021 in valoare de 2.086.835 lei, astfel:
a. Repartizarea sumei necesare pentru completarea rezervelor legale pana la limita de 20% din capitalul social varsat 124.946 lei;
b. Aprobarea unui dividend brut in suma totala de 1.957.511 lei respectiv dividend brut in valoare de 0,7234/actiune;
c. Alte rezerve : 4378 lei.
3. Aproba data de 27.06.2022 ca data platii dividendelor. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, iar costurile aferente platii vor fi suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.
4. Aproba prescrierea dividendelor aferente exercitiului financiar 2017 stabilite prin AGOA din 24.04.2018, neridicate pana la data de 06.06.2021, in suma de 10.402,88 lei si inregistrarea acestora, conform reglementarilor aplicabile Ordinului 1802/2014, la „alte venituri”.
5. Aproba bugetul de venituri si cheltuieli si a bugetului de investitii pentru anul 2022 conform propunerii Consiliului de Administratie.
6. Descarca de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2021.
7. Alege pe domnii Ion Sorin Ioneata, Sergiu Mihailov si Constantin Stefan in calitatea de membri ai Consiliului de Administratie pentru un mandat de 4 ani, incepand cu data de 19.09.2022 si pana la data de 18.09.2026.
8. Aproba forma contractelor de administrare ce urmeaza a fi incheiate cu administratorii alesi, in forma propusa de Consiliul de Administratie.
9. Imputerniceste pe dl. Horia Ion Gusta in calitate de director CASS al SAI Muntenia Invest SA pentru semnarea in numele societatii a contractelor de administrare cu membrii Consiliului de Administratie.
10. Aproba remuneratia administratorilor pentru exercitiul financiar in curs in conditiile propuse de Consiliul de Administratie .
11. Stabileste valoarea asigurarii profesionale pentru membrii Consiliului de Administratie in conditiile propuse de Consiliul de Administratie.
12. Prelungeste mandatul auditorului financiar SFAI CONSULTOR AUDIT SRL (fosta denumire CONSULTOR AUDIT SRL), J40/637/2007, CUI 20568170, pentru exercitiile financiare 2022-2023 si stabileste remuneratia acestuia in conditiile propuse de Consiliul de Administratie.
13. Desemneaza pe dl. Ion Sorin Ioneata pentru semnarea si ducerea la indeplinire a Hotararilor adoptate de catre A.G.O.A. si indeplinirea formalitatilor de publicitate si mentiune impuse de lege.
14. Aproba data de 07.06.2022 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si data de 06.06.2022 ca data ”ex – date”.
Presedinte
Ion Sorin IONEATA
Secretar
Florentina CONSTANTIN