joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


COCOR SA Bucuresti - COCR

Completare Convocare AGAO 08/09.04.2024

Data Publicare: 20.03.2024 18:30:15

Cod IRIS: C5BD5

CATRE: BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul CNVM nr. 5/2018

Data raportului: 20.03.2024

 

Numele emitentului: COCOR S.A.

Sediul: Bucuresti, Bulevardul I.C. Bratianu nr. 29-33, sectorul 3

Telefon: 0213131403; Fax: 0213139848;

email: office@cocor.ro

Site web: www.cocor.ro

Cod de Inregistrare Unic: RO 327763

Numarul de ordine in Registrul Comertului: J40/8281/1991

Capital subscris si varsat: 12.067.640 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

Simbolul emitentului: COCR

Codul LEI: 31570071VUNX186G6N61

 

Evenimente semnificative de raportat:

Completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Cocor S.A. convocata pentru data de 08.04.2024/09.04.2024

Consiliul de Administratie al COCOR S.A., cu sediul in Bucuresti, Bd. I.C. Bratianu nr. 29-33, Sector 3, inregistrat la Registrul Comertului sub numarul J40/8281/1991, cu cod unic de inregistrare RO 327763, la data de 20.03.2024, avand in vedere solicitarile actionarilor Transilvania Investments S.A. ce detine 10.25% din capitalul social al societatii, inregistrata la societate in data de 14.03.2024, si S.I.F. Muntenia S.A. ce detine 10.01% din capitalul social al societatii, inregistrata la societate in data de 18.03.2024, in conformitate cu prevederile art. 117(1) alin. 1 si 2 din Legea societatilor nr. 31/1990, a decis completarea ordinei de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 08.04.2024 ora 12:00, avand ca data de referinta 25.03.2024, la sediul societatii din Bucuresti, Bd. I.C. Bratianu nr. 29-33, etaj 4, sala de Consiliu, sector 3, publicata prin Convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 1118/05.03.2024, in Bursa din data de 05.03.2024, pe website-ul societatii www.cocor.ro

Ordinea de zi a adunarii generale se completeaza cu punctele 9-10, redat integral conform solicitarilor actionarului Transilvania Investments S.A., si punctele 11-13 conform solicitarilor actionarului S.I.F. Muntenia S.A., cu urmatorul continut:

9. Aprobarea repartizarii profitului net obtinut in anul 2023, in suma de 2.239.198 lei, astfel:

• 2.015.295,88 lei - dividende, respectiv 6,68 lei dividend brut/actiune

• 223.902,12 lei - profit nerepartizat

10. Aprobarea datei de 07.05.2024, ca data platii dividendelor cuvenite actionarilor din profitul net obtinut in anul 2023

11. Aprobarea repartizarii profitului net in suma de 2.239.198 lei realizat in anul 2023 sub forma de dividende cuvenite actionarilor si stabilirea unui dividend brut/actiune de 7,4221 lei

12. Aprobarea distribuirii dividendelor incepand cu data de 15.05.2024 care este Data platii- in conformitate cu prevederile art. 87 (2) din Legea nr. 24/2017 si art. 178 (2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, cu suportarea de catre actionari a cheltuielilor de distribuire.

13. Prezentarea Raportului Presedintelui Consiliului de Administratie cu privire la activitatea desfasurata in anul 2023.

Raportul Presedintelui Consiliului de Administratie cu privire la activitatea desfasurata in anul 2023 va continue detalii referitoare la urmatoarele aspecte:

a)situatia contractelor de inchiriere incheiate in anul 2023 cu clientii noi, negotiate de Presedintele Consiliului de Administratie : numele clientului, mp inchiriati, durata contractului, daca tariful de inchiriere este la nivelul pietei, daca tariful de inchiriere a fost superior celui practicat de societate la momentul semnarii contractului; comision platit la inchirierea contractului unui agent de inchiriere, comision incasat de Presedintele Consiliului de Administratie; cum s-au reflectat rezultatele acestor contracte in veniturile realizate in anul 2023;

b)situatia contractelor de inchiriere renegociate de Presedintele Consiliului de Administratie in anul 2023: numele clientului, daca s-a majorat tariful de inchiriere (in puncte procentuale), daca s-a marit durata contractului de inchiriere, cum s-au inregistrat rezultatele renegocierii acestor contracte in veniturile realizate in 2023;

c)alte informatii concrete cu privire la activitatea Presedintelui Consiliului de Administratie in anul 2023 si care justifica propunerea de premiere a acestuia.

 

Prin urmare, ordinea de zi completata este urmatoarea:

1. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale, respectiv bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, date informative, situatia activelor imobilizate si notele explicative ale situatiilor financiare anuale, intocmite pentru exercitiul financiar din anul 2023, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de Auditorul Financiar

2. Aprobarea ca profitul net obtinut in anul 2023 in valoare de 2239198 lei, sa ramana nerepartizat.

3. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2024

4. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar din anul 2023.

5. Premierea Presedintelui Consiliului de Administratie pentru activitatea desfasurata in anul 2023.

6. Aprobarea imputernicirii dnei Romosan Diana pentru efectuarea tuturor formalitatilor necesare in vederea inregistrarii hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

7.Aprobarea datei de 23.04.2024 ca data de inregistrare a actionarilor.

8. Aprobarea datei de 22.04.2024 ca ex date.

9. Aprobarea repartizarii profitului net obtinut in anul 2023, in valoare de 2.239.198 lei astfel:

•           2.015.295,88 lei -dividende, respectiv 6,68 lei dividend brut/actiune

•           223.902,12 lei - profitul nerepartizat

10. Aprobarea datei de 07.05.2024, ca data platii dividendelor cuvenite actionarilor din profitul net obtinut in anul 2023.

11. Aprobarea repartizarii profitului net in suma de 2.239.198 lei realizat in anul 2023 sub forma de dividende cuvenite actionarilor si stabilirea unui dividend brut/actiune de 7,4221 lei.

12. Aprobarea distribuirii dividendelor incepand cu data de 15.05.2024 care este Data platii- in conformitate cu prevederile art. 87 (2) din Legea nr. 24/2017 si art. 178 (2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, cu suportarea de catre actionari a cheltuielilor de distribuire.

13. Prezentarea Raportului Presedintelui Consiliului de Administratie cu privire la activitatea desfasurata in anul 2023.

Raportul Presedintelui Consiliului de Administratie cu privire la activitatea desfasurata in anul 2023 va continue detalii referitoare la urmatoarele aspecte:

a)situatia contractelor de inchiriere incheiate in anul 2023 cu clientii noi, negotiate de Presedintele Consiliului de Administratie : numele clientului, mp inchiriati, durata contractului, daca tariful de inchiriere este la nivelul pietei, daca tariful de inchiriere a fost superior celui practicat de societate la momentul semnarii contractului; comision platit la inchirierea contractului unui agent de inchiriere, comision incasat de Presedintele Consiliului de Administratie; cum s-au reflectat rezultatele acestor contracte in veniturile realizate in anul 2023;

b)situatia contractelor de inchiriere renegociate de Presedintele Consiliului de Administratie in anul 2023: numele clientului, daca s-a majorat tariful de inchiriere (in puncte procentuale), daca s-a marit durata contractului de inchiriere, cum s-au inregistrat rezultatele renegocierii acestor contracte in veniturile realizate in 2023;

c)alte informatii concrete cu privire la activitatea Presedintelui Consiliului de Administratie in anul 2023 si care justifica propunerea de premiere a acestuia.

Celelalte prevederi din Convocatorul AGOA publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a nr. 1118/05.03.2024, in Bursa din data de 05.03.2024, pe website-ul societatii www.cocor.ro, nu se modifica.

Proiectele de hotarari pentru punctele nou introduse se gasesc pe website-ul societatii www.cocor.ro la sectiunea AGOA Cocor 08-09.04.2024.

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

Popescu Management S.R.L.

Prin dl. Pricopie Cristian-Claudiu

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.