CATRE: BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
RAPORT CURENT
In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul CNVM nr. 5/2018
Data raportului: 20.03.2024
Numele emitentului: COCOR S.A.
Sediul: Bucuresti, Bulevardul I.C. Bratianu nr. 29-33, sectorul 3
Telefon: 0213131403; Fax: 0213139848;
email: office@cocor.ro
Site web: www.cocor.ro
Cod de Inregistrare Unic: RO 327763
Numarul de ordine in Registrul Comertului: J40/8281/1991
Capital subscris si varsat: 12.067.640 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti
Simbolul emitentului: COCR
Codul LEI: 31570071VUNX186G6N61
Evenimente semnificative de raportat:
Completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Cocor S.A. convocata pentru data de 08.04.2024/09.04.2024
Consiliul de Administratie al COCOR S.A., cu sediul in Bucuresti, Bd. I.C. Bratianu nr. 29-33, Sector 3, inregistrat la Registrul Comertului sub numarul J40/8281/1991, cu cod unic de inregistrare RO 327763, la data de 20.03.2024, avand in vedere solicitarile actionarilor Transilvania Investments S.A. ce detine 10.25% din capitalul social al societatii, inregistrata la societate in data de 14.03.2024, si S.I.F. Muntenia S.A. ce detine 10.01% din capitalul social al societatii, inregistrata la societate in data de 18.03.2024, in conformitate cu prevederile art. 117(1) alin. 1 si 2 din Legea societatilor nr. 31/1990, a decis completarea ordinei de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 08.04.2024 ora 12:00, avand ca data de referinta 25.03.2024, la sediul societatii din Bucuresti, Bd. I.C. Bratianu nr. 29-33, etaj 4, sala de Consiliu, sector 3, publicata prin Convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 1118/05.03.2024, in Bursa din data de 05.03.2024, pe website-ul societatii www.cocor.ro
Ordinea de zi a adunarii generale se completeaza cu punctele 9-10, redat integral conform solicitarilor actionarului Transilvania Investments S.A., si punctele 11-13 conform solicitarilor actionarului S.I.F. Muntenia S.A., cu urmatorul continut:
9. Aprobarea repartizarii profitului net obtinut in anul 2023, in suma de 2.239.198 lei, astfel:
• 2.015.295,88 lei - dividende, respectiv 6,68 lei dividend brut/actiune
• 223.902,12 lei - profit nerepartizat
10. Aprobarea datei de 07.05.2024, ca data platii dividendelor cuvenite actionarilor din profitul net obtinut in anul 2023
11. Aprobarea repartizarii profitului net in suma de 2.239.198 lei realizat in anul 2023 sub forma de dividende cuvenite actionarilor si stabilirea unui dividend brut/actiune de 7,4221 lei
12. Aprobarea distribuirii dividendelor incepand cu data de 15.05.2024 care este Data platii- in conformitate cu prevederile art. 87 (2) din Legea nr. 24/2017 si art. 178 (2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, cu suportarea de catre actionari a cheltuielilor de distribuire.
13. Prezentarea Raportului Presedintelui Consiliului de Administratie cu privire la activitatea desfasurata in anul 2023.
Raportul Presedintelui Consiliului de Administratie cu privire la activitatea desfasurata in anul 2023 va continue detalii referitoare la urmatoarele aspecte:
a)situatia contractelor de inchiriere incheiate in anul 2023 cu clientii noi, negotiate de Presedintele Consiliului de Administratie : numele clientului, mp inchiriati, durata contractului, daca tariful de inchiriere este la nivelul pietei, daca tariful de inchiriere a fost superior celui practicat de societate la momentul semnarii contractului; comision platit la inchirierea contractului unui agent de inchiriere, comision incasat de Presedintele Consiliului de Administratie; cum s-au reflectat rezultatele acestor contracte in veniturile realizate in anul 2023;
b)situatia contractelor de inchiriere renegociate de Presedintele Consiliului de Administratie in anul 2023: numele clientului, daca s-a majorat tariful de inchiriere (in puncte procentuale), daca s-a marit durata contractului de inchiriere, cum s-au inregistrat rezultatele renegocierii acestor contracte in veniturile realizate in 2023;
c)alte informatii concrete cu privire la activitatea Presedintelui Consiliului de Administratie in anul 2023 si care justifica propunerea de premiere a acestuia.
Prin urmare, ordinea de zi completata este urmatoarea:
1. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale, respectiv bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, date informative, situatia activelor imobilizate si notele explicative ale situatiilor financiare anuale, intocmite pentru exercitiul financiar din anul 2023, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de Auditorul Financiar
2. Aprobarea ca profitul net obtinut in anul 2023 in valoare de 2239198 lei, sa ramana nerepartizat.
3. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2024
4. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar din anul 2023.
5. Premierea Presedintelui Consiliului de Administratie pentru activitatea desfasurata in anul 2023.
6. Aprobarea imputernicirii dnei Romosan Diana pentru efectuarea tuturor formalitatilor necesare in vederea inregistrarii hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor
7.Aprobarea datei de 23.04.2024 ca data de inregistrare a actionarilor.
8. Aprobarea datei de 22.04.2024 ca ex date.
9. Aprobarea repartizarii profitului net obtinut in anul 2023, in valoare de 2.239.198 lei astfel:
• 2.015.295,88 lei -dividende, respectiv 6,68 lei dividend brut/actiune
• 223.902,12 lei - profitul nerepartizat
10. Aprobarea datei de 07.05.2024, ca data platii dividendelor cuvenite actionarilor din profitul net obtinut in anul 2023.
11. Aprobarea repartizarii profitului net in suma de 2.239.198 lei realizat in anul 2023 sub forma de dividende cuvenite actionarilor si stabilirea unui dividend brut/actiune de 7,4221 lei.
12. Aprobarea distribuirii dividendelor incepand cu data de 15.05.2024 care este Data platii- in conformitate cu prevederile art. 87 (2) din Legea nr. 24/2017 si art. 178 (2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, cu suportarea de catre actionari a cheltuielilor de distribuire.
13. Prezentarea Raportului Presedintelui Consiliului de Administratie cu privire la activitatea desfasurata in anul 2023.
Raportul Presedintelui Consiliului de Administratie cu privire la activitatea desfasurata in anul 2023 va continue detalii referitoare la urmatoarele aspecte:
a)situatia contractelor de inchiriere incheiate in anul 2023 cu clientii noi, negotiate de Presedintele Consiliului de Administratie : numele clientului, mp inchiriati, durata contractului, daca tariful de inchiriere este la nivelul pietei, daca tariful de inchiriere a fost superior celui practicat de societate la momentul semnarii contractului; comision platit la inchirierea contractului unui agent de inchiriere, comision incasat de Presedintele Consiliului de Administratie; cum s-au reflectat rezultatele acestor contracte in veniturile realizate in anul 2023;
b)situatia contractelor de inchiriere renegociate de Presedintele Consiliului de Administratie in anul 2023: numele clientului, daca s-a majorat tariful de inchiriere (in puncte procentuale), daca s-a marit durata contractului de inchiriere, cum s-au inregistrat rezultatele renegocierii acestor contracte in veniturile realizate in 2023;
c)alte informatii concrete cu privire la activitatea Presedintelui Consiliului de Administratie in anul 2023 si care justifica propunerea de premiere a acestuia.
Celelalte prevederi din Convocatorul AGOA publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a nr. 1118/05.03.2024, in Bursa din data de 05.03.2024, pe website-ul societatii www.cocor.ro, nu se modifica.
Proiectele de hotarari pentru punctele nou introduse se gasesc pe website-ul societatii www.cocor.ro la sectiunea AGOA Cocor 08-09.04.2024.
Presedintele Consiliului de Administratie,
Popescu Management S.R.L.
Prin dl. Pricopie Cristian-Claudiu