joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


COCOR SA Bucuresti - COCR

Completare Convocare AGAO 28.03.2022

Data Publicare: 14.03.2022 18:18:33

Cod IRIS: 41E9D

 

 

Catre:  BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

            AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul ASF nr. 5/2018

Data raportului 14.03.2022

 

Denumirea entitatii emitente: COCOR  S.A.

Sediul social: Bucuresti, B-dul I.C. Bratianu nr. 29-33, sector 3

Telefon: 0213131403; Fax : 0213139848; email: office@cocor.ro

Website: www.cocor.ro

Cod unic de inregistrare: RO 327763                                                           

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/8281/1991

Capital social subscris si varsat: 12.067.640 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

Simbol emitent: COCR

Cod LEI: 31570071VUNX186G6N61

 

Evenimente semnificative de raportat

Completarea ordinii de zi a adunarii generale ordinare a actionarilor Cocor S.A. pentru data de 28/29.03.2022

 

Consiliul de Administratie al COCOR S.A., cu sediul in Bucuresti, B-dul IC Bratianu nr. 29-33, sector 3, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/8281/1991, cod unic de inregistrare RO 327763, avand in vedere solicitarea de completare a ordinei de zi a adunarii generale ordinare a actionarilor, transmisa in data de 11.03.2022 de actionarul SIF Muntenia S.A. ce detine 10.01% din capitalul social al societatii, in conformitate cu art. 117^1 din Legea nr. 31/1990, in data de 14.03.2022, a decis completarea ordinei de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 28/29.03.2022 ora 12.00, avand ca data de refeinta 14.03.2022, la sediul societatii din Bucuresti, B-dul IC Bratianu nr. 29-33, etaj 4-sala de consiliu, sector 3,  publicata prin convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 853/25.02.2022, in Bursa din data de 25.02.2022, pe website-ul societatii www.cocor.ro.

Ordinea de zi a adunarii generale se completeaza cu punctele 14 - 17, cu urmatorul continut redat integral conform cererii actionarului SIF Muntenia:

14. Aprobarea repartizarii profitului net in suma de 693.930 lei realizat in anul 2021 sub forma de dividende cuvenite actionarilor;

15. Aprobarea distribuirii sumelor din rezultatul reportat inregistrat la data de 31.12.2021 sub forma de dividende cuvenite actionarilor;

16. Aprobarea valorii dividendului brut total pe actiune repartizat din profitul net realizat in anul 2021 si din rezultatul reportat;

17. Aprobarea distribuirii dividendelor incepand cu data de 06.05.2022 care este Data platii – in conformitate cu prevederile art. 87(2) din Legea nr. 24/2017 si art. 178(2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, cu suportarea de catre actionari a cheltuielilor de distribuire.

Prin urmare, ordinea de zi completata este urmatoarea:

1. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale, respectiv bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, date informative, situatia activelor imobilizate si notele explicative ale situatiilor financiare anuale, intocmite pentru exercitiul financiar din anul 2021, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de Auditorul Financiar

2. Aprobarea ca profitul net obtinut in anul 2021 in valoare de 693930 lei, sa ramana nerepartizat

3. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2022

4. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar  din anul 2021

5. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie prin metoda votului cumulativ

6. Stabilirea indemnizatiilor membrilor Consiliului de Administratie

7. Aprobarea politicii de remunerare

8. Premierea Presedintelui Consiliului de Administratie pentru activitatea desfasurata in anul 2021

9. Revocarea si alegerea auditorului financiar si stabilirea onorariului acestuia

10. Aprobarea deciziei consiliului de administratie privind aprobarea planului de reorganizare al Cocor Turism SA

11. Aprobarea imputernicirii dnei Popa Liliana pentru efectuarea tuturor formalitatilor necesare in vederea inregistrarii hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

12. Aprobarea datei de 15.04.2022 ca data de inregistrare a actionarilor

13. Aprobarea datei de 14.04.2022 ca ex date

14. Aprobarea repartizarii profitului net in suma de 693.930 lei realizat in anul 2021 sub forma de dividende cuvenite actionarilor;

15. Aprobarea distribuirii sumelor din rezultatul reportat inregistrat la data de 31.12.2021 sub forma de dividende cuvenite actionarilor;

16. Aprobarea valorii dividendului brut total pe actiune repartizat din profitul net realizat in anul 2021 si din rezultatul reportat;

17. Aprobarea distribuirii dividendelor incepand cu data de 06.05.2022 care este Data platii – in conformitate cu prevederile art. 87(2) din Legea nr. 24/2017 si art. 178(2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, cu suportarea de catre actionari a cheltuielilor de distribuire

Celelalte prevederi din Convocatorul AGOA publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 853/25.02.2022, in Bursa din data de 25.02.2022 si pe website-ul societatii www.cocor.ro, nu se modifica.

Proiectele de hotarari pentru punctele nou introduse se gasesc pe website-ul societatii www.cocor.ro la sectiunea informatii investitori/AGOA Cocor 28.03.2022.

 

Presedinte Consiliului de Administratie,

Popescu Management S.R.L.

Prin dl. Pricopie Cristian-Claudiu

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.