duminică | 12 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


Softbinator Technologies - CODE

Convocare AGOA&AGEA din 23/24.04.2024

Data Publicare: 20.03.2024 18:00:15

Cod IRIS: 30DE1

Catre: Bursa de Valori Bucuresti S.A.

         Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT 05/2024

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

 

Data raportului

20.03.2024

Denumirea societatii

Softbinator Technologies S.A

Sediul social

Strada Costache Negri, Nr. 1-5, Etaj 4, Sectorul 5, Bucuresti, Romania

Telefon

+40 754 908 742

Email

investors@softbinator.com

Website

investors.softbinator.com

Nr. inreg. la ONRC

J40/13638/2017

Cod unic de inregistrare

RO 38043696

Capital social subscris si varsat

2.104.084,2 lei

Numar de actiuni

21.040.842

Simbol

CODE

Piata de tranzactionare

SMT AeRO Premium

Evenimente importante de raportat: Decizia Consiliului de Administratie de a convoca Adunarile Generale Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor pentru data de 23/24.04.2024

Conducerea Softbinator Technologies S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza investitorii ca, in data de 20.03.2024, Consiliul de Administratie al Companiei a decis Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA) Companiei pentru data de 23.04.2024 (prima convocare), respectiv 24.04.2024 (a doua convocare), in cazul in care nu se indeplineste cvorumul de prezenta pentru prima sedinta, avand ordinea de zi prevazuta in convocatorul anexat acestui raport curent.
 

Daniel ILINCA

Director General


 

CONVOCATOR

AL ADUNARILOR GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE ALE ACTIONARILOR

SOFTBINATOR TECHNOLOGIES S.A.

 

Consiliul de Administratie al SOFTBINATOR TECHNOLOGIES S.A., inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/13638/2017, EUID ROONRC. J40/13638/2017, cod unic de inregistrare 38043696, cu sediul social in Strada Costache Negri, Nr. 1-5, Etaj 4, Sectorul 5, Bucuresti, Romania, avand un capital social subscris si varsat de 2.104.084,20 lei (fiind denumita in continuare „Societatea”),

In temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare („Regulamentul nr. 5/2018”) si a actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”),

 

CONVOACA

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGOA”) la sediul societatii din Strada Costache Negri, Nr. 1-5, Etaj 4, Sectorul 5, Bucuresti, Romania, in data de 23.04.2024, de la ora 14:00, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 12.04.2024, stabilita ca data de referinta („Data de Referinta”) pentru aceasta adunare. In caz de neintrunire a cvorumului de validitate la prima convocare, o a doua sedinta a AGOA se va desfasura la data de 24.04.2024, ora 14:00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si avand aceeasi Data de Referinta; si

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGEA”) la sediul societatii din Strada Costache Negri, Nr. 1-5, Etaj 4, Sectorul 5, Bucuresti, Romania, in data de 23.04.2024, de la ora 14:30, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 12.04.2024, stabilita ca data de referinta („Data de Referinta”) pentru aceasta adunare. In caz de neintrunire a cvorumului de validitate la prima convocare, o a doua sedinta a AGEA se va desfasura la data de 24.04.2024, ora 14:30, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si avand aceeasi Data de Referinta.

 

ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

1.         Aprobarea situatiilor financiare individuale si consolidate intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31.12.2023, insotite de raportul anual intocmit de Consiliul de Administratie si de raportul auditorului independent.

2.         Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31.12.2023.

3.         Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024, in conformitate cu materialele de prezentare.

4.         Aprobarea raportului de remunerare a conducerii Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare pentru AGOA.

5.         Aprobarea politicii de remunerare a Societatii, in forma revizuita, in conformitate cu materialele de prezentare.

6.         Stabilirea datei de 17.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017, a datei de 16.05.2024 ca „ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

7.         Aprobarea imputernicirii membrilor Consiliului de Administratie si/sau Directorului General al Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGOA si Actul Constitutiv actualizat al Societatii, sa depuna si sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR

1.         Aprobarea modificarii art. 8.10 din Actul Constitutiv al Societatii in sensul prelungirii duratei pentru care Consiliul de Administratie este autorizat sa decida majorarea capitalului social. Astfel, art. 8.10 va avea urmatorul continut:

8.10.     In conformitate cu prevederile art. 2201 alin. (2) din Legea societatilor si art. 86 alin. (2) din Legea nr. 24/2017, Consiliul de Administratie este autorizat ca pentru o perioada de 3 ani incepand cu data de [23]/[24] aprilie 2024, sa decida majorarea capitalului social subscris, prin una sau mai multe emisiuni de actiuni, cu o valoare ce nu poate depasi capitalul autorizat.

2.         Aprobarea modificarii art. 8.11 din Actul Constitutiv al Societatii in vederea prelungirii duratei pentru care Consiliul de Administratie este autorizat sa decida majorarea capitalului social, in limita maxima a capitalului autorizat, precum si actualizarea acestui capital social. Astfel, art. 8.11 va avea urmatorul continut:

8.11.     Incepand cu data de [23]/[24] aprilie 2024 si pentru o perioada de 3 ani, valoarea capitalului autorizat este egal cu 1.000.000 lei.

3.         Aprobarea modificarii art. 8.12 din Actul Constitutiv al Societatii in vederea prelungirii duratei pentru care Consiliul de Administratie este competent sa decida restrangerea sau ridicarea dreptului de preferinta al actionarilor, in cazul unei majorari a capitalului social. Astfel, art. 8.12 va avea urmatorul continut:

8.12.     Exclusiv in vederea majorarii capitalului social in conditiile art. 8.10 si 8.11, pentru o perioada de trei ani, incepand cu [23]/[24] aprilie 2024, se acorda Consiliului de administratie, pentru fiecare dintre majorarile de capital realizate pana la nivelul capitalului autorizat, competenta de a decide restrangerea sau ridicarea dreptului de preferinta al actionarilor existenti la data respectivei majorari a capitalului social.

4.         Aprobarea modificarii art. 18.8 din Actul Constitutiv al Societatii, care va avea urmatorul continut:

18.8 Directorul General poate mandata o persoana din cadrul Societatii pentru a reprezenta Societatea in operatiunile zilnice ale Societatii, in conformitate cu strategia aprobata, in limitele stabilite in acest act constitutiv, in hotararile adunarii generale si / sau ale consiliului de administratie, dupa caz, precum si in vederea negocierii si incheierii de acte juridice, in limitele bugetelor aprobate si cu respectarea interesului Societatii. Mandatul va fi acordat prin decizie scrisa a Directorului General si va cuprinde mentiunile referitoare la intinderea materiala si temporala a acestuia. Directorul General poate delega oricare dintre atributiile sale in baza deciziei scrise a acestuia.

5.         Aprobarea eliminarii articolului 18.9 din Actul Constitutiv al Societatii si renumerotarea restului articolelor din cadrul articolului 18 – Conducerea Executiva a Societatii.

6.         Stabilirea datei de 17.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017, a datei de 16.05.2024 ca „ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

7.         Aprobarea imputernicirii membrilor Consiliului de Administratie si/sau Directorului General al Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGEA si Actul Constitutiv actualizat al Societatii, sa depuna si sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA.

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGOA & AGEA

I.         Participarea la AGOA & AGEA

La AGOA si AGEA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze numai actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale aplicabile societatilor pe actiuni listate pe Sistemul Multilateral de Tranzactionare SMT-AeRo si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali), prin reprezentant (pe baza de imputernicire speciala sau generala), cu respectarea prevederilor legale incidente, online sau prin corespondenta (pe baza de buletin de vot prin corespondenta).

Accesul si/sau votul actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal. Reprezentantii actionarilor persoane fizice/juridice vor fi identificati pe baza actului de identitate insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de catre actionarul persoana fizica/reprezentantul legal al actionarului persoana juridica, dupa caz.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la Data de Referinta, primita de Societate de la Depozitarul Central S.A.

II.       Documentele aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGOA si AGEA

Incepand cu data de 22.03.2024 , toate materiale de prezentare referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA vor fi disponibile pe pagina web a Societatii la https://investors.softbinator.com/adunari-generale/. Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA.

III.     Imputernicirile generale

Imputernicirea generala poate fi acordata de actionari pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor, inclusiv in ceea ce priveste actele de dispozitie.

Imputernicirile generale, inainte de prima lor utilizare, se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Strada Costache Negri, Nr. 1-5, Etaj 4, Sectorul 5, Bucuresti, Romania, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform reglementarilor ASF, la adresa investors@softbinator.com), astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 19.04.2024, ora 12:00.

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (19) din Legea 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, conform prevederilor art. 105 alin. (15) din Legea 24/2017. Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Impreuna cu imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca:

(i)         imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii)        imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

IV.      Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot „pentru”, vot „impotriva” sau „abtinere”).

Imputernicirile speciale pot fi acordate oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contin instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent.

Imputernicirile speciale/ buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente, se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Strada Costache Negri, Nr. 1-5, Etaj 4, Sectorul 5, Bucuresti, Romania, inclusiv prin e-mail cu semnatura electronica extinsa (in cazul imputernicirilor speciale), respectiv prin e-mail (in cazul buletinelor de vot prin corespondenta), conform reglementarilor ASF, la adresa investors@softbinator.com, in original sau in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 19.04.2024, ora 12:00, mentionand pe plic in clar sau in subiectul e-mail-ului „Pentru Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor Softbinator Technologies S.A. din data de 23/24.04.2024”

La completarea imputernicirilor speciale/ buletinelor de vot prin corespondenta, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGOA/AGEA cu noi puncte sau propuneri de hotarari. In aceasta ipoteza, imputernicirile speciale/ buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitie prin metodele aratate la pct. II.

V.         Votul online

Votul online poate fi exercitat prin utilizarea de mijloace electronice de vot conform art. 197 al Regulamentului nr. 5/2018, prin accesarea linkului https://softbinator.evote.ro/login de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Pentru identificare si acces online la AGOA si/sau AGEA, actionarii vor furniza urmatoarele informatii:

In cazul persoanelor fizice:

·        numele si prenumele;

·        codul numeric personal

·        adresa de e-mail;

·       copia actului de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*;

·        numarul de telefon (optional);

sau

·       se pot conecta direct utilizand credentialele de acces generate in urma identificarii prin intermediul Platformei de Inrolare Investitori dezvoltata de Depozitarul Central: https://www.roclear.ro/Inrolare-Investitori

In cazul persoanelor juridice:

·        denumirea persoanei juridice;

·        codul unic de inregistrare (CUI);

·        numele si prenumele reprezentantului legal;

·        codul numeric personal al reprezentantului legal;

·        adresa de e-mail;

·       actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*;

·       copia certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau a oricarui document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data de referinta *;

·        numarul de telefon (optional).

Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat cu semnatura legalizata de notarul public in limbile romana/engleza.

*copia electronica a documentelor mai sus mentionate va fi incarcata online (upload) in campurile dedicate. Fisierele ce pot fi incarcate pot avea una dintre urmatoarele extensii: .jpg, .pdf, .png.

Actionarul se poate conecta si vota ori de cate ori doreste in intervalul desemnat votului prin corespondenta si/sau live, ultima optiune de vot (inainte de expirarea sesiunii de vot) fiind cea inregistrata. In situatia in care in urma procesului de identificare apar neconcordante intre datele oferite de actionar si cele din Registrul actionarilor Societatii la Data de Referinta, actionarul va fi instiintat si va fi indrumat sa contacteze Responsabilul de relatia cu actionarii la adresa investors@softbinator.com sau numarul de telefon +40 754 908 742.

VI.      Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

(i)            de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

(ii)           de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA.

Drepturile actionarilor prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat la sediul Societatii sau prin e-mail, conform reglementarilor ASF, la adresa investors@softbinator.com) pana la data de 05.04.2024.

Cerintele de identificare mentionate la punctul I de mai sus sunt aplicabile si pentru actionarul/actionarii persoana fizica si/sau pentru reprezentantul legal al actionarului persoana juridica care solicita completarea ordinii de zi AGOA si/sau AGEA.

In cazurile in care exercitarea dreptului prevazut la acest punct determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, Societatea va trebui sa faca disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de Data de Referinta si cu respectarea termenului prevazut de Legea Societatilor.

VII.    Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor. Intrebarile vor putea fi transmise Societatii prin e-mail, la adresa investors@softbinator.com, astfel incat acestea sa fie primite de catre Societate pana la data de 22.04.2024, ora 18:00.

Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor (in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 5/2018), buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale ale Societatii. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Se va considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.

Presedintele Consiliului de Administratie

DCI MANAGEMENT & INVESTMENTS S.R.L.

 

_______________________________

Daniel Ilinca

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.