joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


CONTACTOARE SA BUZAU - CONQ

Convocare AGAO 25.04.2023

Data Publicare: 15.03.2023 16:00:51

Cod IRIS: F2A4E

 

Catre,

BURSA DE VALORI BUCURESTI – ATS

B-dul Carol I, nr. 34 – 36, et. 13, Sector 2 Bucuresti

Fax 021/3124722

 

RAPORT CURENT

 

Conform Regulamentului ASF nr. 5 din 10 mai 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Legii nr. 24/2017

Data Raportului: 15.03.2023

Denumirea entitatii emitente: Contactoare S.A.

Sediul social: str. Mesteacanului nr. 10, Buzau, jud. Buzau

Numar de telefon/fax: 0238.710.933; 0238.710.632

Cod unic de inregistrare la ORC Buzau: J10/594/1991

Cod fiscal: RO 1145395

Capitalul social subscris si varsat: 33.214.942,5 Lei – valoarea nominala de 2,5 Lei/actiune

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise – Bursa de Valori Bucuresti – ATS

 

Evenimente importante de raportat:

 

Consiliul de Administratie al societatii CONTACTOARE S.A., cu sediul in Buzau, str. Mesteacanului, nr. 10, jud. Buzau, avand nr. de ordine in Registrul Comertului J10/594/1991, CUI RO 1145395, in temeiul prevederilor legale si ale Actului Constitutiv, convoaca:

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, care va avea loc in data de 25.04.2023, ora 12:00, la sediul societatii, la aceasta putand participa actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 13.04.2023, care constituie data de referinta a prezentei adunari. 

In cazul in care la data mentionata mai sus nu vor fi indeplinite conditiile legale pentru intrunirea adunarii, aceasta va avea loc in data de 26.04.2023, in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi.

 

Ordinea de zi a adunarii generale ordinare cuprinde:

1.      Prezentarea si aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2022.

2.      Prezentarea raportului auditorului financiar extern cu privire la situatiile financiare ale societatii pentru anul 2022.

3.      Aprobarea situatiilor financiare anuale ale societatii pentru anul financiar 2022.

4.      Aprobarea modului de repartizare a profitului obtinut in exercitiul financiar 2022. Consiliul de Administratie a propus repartizarea profitului pentru investitii.

5.      Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2023.

6.      Aprobarea programului de investitii pentru anul 2023.

7.      Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2022.

8.      Prezentarea raportului privind remunerarea conducerii executive si a Membrilor Consiliului de Administratie in conformitate cu politica de remunerare.

9.      Aprobarea datei de 17.05.2023, ca data de inregistrare, respectiv pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 2 lit. f) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv a datei de 16.05.2023 ca “ex-date”, adica data anterioara datei de inregistrare cu un ciclu de decont minus o zi lucratoare, de la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneazafara drepturile care deriva din respectiva hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

10.  Imputernicirea directorului general al societatii sa efectueze formalitatile cerute de lege pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate si executarea hotararii adoptate.

Proiectul de hotarare al AGOA, precum si documentele si materialele de sedinta de pe ordinea de zi sunt disponibile cu 30 de zile inainte de data tinerii AGOA, in format electronic, pe website-ul societatii la adresa www.contactoare.ro si la sediul societatii.

Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul :

-de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare adunarii generale;

- de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

 

Data limita pana la care actionarii isi pot exercita drepturile mentionate mai sus este stabilita la cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, respectiv 31.03.2023.

 

Fiecare actionar, persoana fizica sau juridica, are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe web-site-ul propriu www.contactoare.ro

 

In vederea identificarii si a dovedirii calitatii de actionar a unei persoane care adreseaza intrebari sau solicita completarea ordinii de zi, persoana in cauza are obligatia sa anexeze solicitarii documente care ii atesta identitatea (pentru persoana fizica: copie BI/CI, pentru persoana juridica: copie BI/CI reprezentant legal si certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau un act emis de o autoritate competenta, in care actionarul este inmatriculat legal, cu cel mult 3 luni inainte de AGOA), precum si extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie.

 

Propunerile de completare a ordinii de zi sau intrebarile actionarilor, mentionate in alineatele precedente, vor putea fi transmise prin e-mail la adresa office@contactoare.ro sau in scris, in original, prin posta, servicii de curierat, la sediul societatii mentionat mai sus, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule, PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 25.04.2023.

 

Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la adunarea generala ordinara direct sau pot fi reprezentati de alte persoane, pe baza unei imputerniciri speciale/generale, sau pot vota prin corespondenta conform procedurii afisate pe website-ul societatii www.contactoare.ro sau prin e-mail, votul urmand a fi transmis pe adresa office@contactoare.ro. Votul "abtinere" nu este considerat a fi vot exprimat pentru determinarea majoritatii necesare adoptarii unei hotarari in cadrul adunarii generale a actionarilor.

 

Accesul actionarilor, persoane fizice, indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora.

 

Actionarii persoane juridice pot participa prin reprezentantul legal, calitatea de reprezentant legal fiind dovedita pe baza listei actionarilor la data de referinta, primita de emitent de la Depozitarul Central.

 

In cazul votului prin corespondenta, formularele de vot, completate si semnate, impreuna cu copia actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv, in cazul persoanelor juridice, buletinul/cartea de identitate/pasaportul reprezentantului legal) pot fi transmise prin e-mail la adresa office@contactoare.ro sau la sediul Societatii prin servicii de curierat, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura pana la data de 25.04.2023 ora 09:00, intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25.04.2023”.

 

Daca actionarul este reprezentat de o alta persoana, reprezentantul va prezenta imputernicirea speciala/generala, completata si semnata, impreuna cu copia actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv, in cazul persoanelor juridice, buletinul/cartea de identitate/pasaportul reprezentantului legal) care vor fi transmise prin e-mail la adresa office@contactoare.ro sau la sediul Societatii prin servicii de curierat, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura pana la data de 25.04.2023 ora 09:00, intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25.04.2023”.

 

Formularele de imputerniciri speciale si formularele de vot prin corespondenta atat in limba romana, cat si  in limba engleza, se pot obtine de la sediul societatii in zilele lucratoare, intre orele 9:00-15:00, sau de pe website-ul www.contactoare.ro.

 

Datele cu caracter personal colectate, de catre Societate, in mod direct de la actionari si/sau reprezentantii acestora si, in mod indirect, de la Depozitarul Central SA, cu ocazia organizarii si desfasurarii sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 25.04.2023, sunt prelucrate, in scopul identificarii persoanelor care sunt indreptatite sa exercite drepturile de actionariat, in legatura cu organizarea sedintei si cu ocazia desfasurarii sedintei, si pentru stabilirea hotararilor adoptate, de catre Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in sedinta din data de 25.04.2023/26.04.2023.

 

Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 10:00-14:00 de la sediul societatii, dupa data aparitiei prezentului convocator in M.O. al Romaniei - partea a IV-a - persoana de contact director economic, telefon 0238.710.933 sau 0746.116.581.

 

 

PRESEDINTE AL CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

BOGNAR ATTILA IOSIF

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.