vineri | 17 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


COMCEREAL SA TULCEA - CTUL

Hotarari AGA O 17.04.2024

Data Publicare: 17.04.2024 14:53:33

Cod IRIS: B112E

COMCEREAL S.A. TULCEA

Cod Fiscal: RO 8392201; Nr. Reg. Com.: J36/165/1996

Str. lsaccei nr. 73, Tulcea - 820207

Telefon/Fax: 0240 53 40 61;0240 53 40 69

Capital Social: 8.177.652,50 lei

 

CATRE:

I. Bursa de Valori Bucuresti S.A.

II. Autoritatea de Supraveghere Financiara

RAPORT CURENT

intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului:                                         17.04.2024

Denumirea societatii emitente:                COMCEREAL S.A.

Sediul social:                                             Str. Isaccei, nr.73, Tulcea - Romania

Telefon/ Fax:                                             +40 240 53 4061/ +40 240 53 40 69

Website:                                                      www.comcerealtulcea.ro

CUI/ CIF:                                                   RO8392201

Nr. Registrul Comertului:                         J36/165/1996

Capital social subscris si varsat:               8.177.652,50 RON

Simbol actiuni:                                          CTUL

Piata reglementata pe care se

tranzactioneaza valorile mobiliare emise:  BVB-ATS AeRO

 

Evenimente importante de raportat:

Hotararea AGOA nr.2 din 17.04.2024

 

Intrunita legal in ziua de 17.04.2024, ora 13:00, la adresa din Constanta, str. Industriala, nr. 1, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor COMCEREAL SA  si-a desfasurat lucrarile, la prima convocare, in conformitate cu prevederile art. 112 din Legea 31/1990R, Legea 24/2017 si Actul Constitutiv al Societatii.

La sedinta au participat doi actionari, un actionar persoana fizica si  un actionar persoana juridica , prin reprezentare , cumuland impreuna un numar de 3.119.293 actiuni – reprezentand 95,40% din numarul total de 3.269.593 actiuni cu drept de vot.

Actionarii inregistrati in Lista de prezenta au fost indreptatiti sa participe si sa voteze in Adunare conform drepturilor de vot stabilite prin Registrul actionarilor Societatii la data de referinta 05.04.2024.

In urma dezbaterilor care au avut loc in conformitate cu prevederile Legii 31/1990R si ale Actului constitutiv al Societatii, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor,

 

HOTARASTE:

Art. 1.  Se aproba cu o majoritate de 3.119.293 voturi  "PENTRU", reprezentand 100% din total voturi exprimate in Adunare:

 

Situatiile financiare individuale  ale anului 2023, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.

 

Art.2. Se aproba cu o majoritate de 3.119.293 voturi  "PENTRU", reprezentand 100% din total voturi exprimate in Adunare:

 

 Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2024.

Art.3. Se aproba cu o majoritate de 3.119.293 voturi  "PENTRU", reprezentand 100% din total voturi exprimate in Adunare:

 

Reportarea pierderii inregistrate de societate la data de 31.12.2023 si acoperirea acesteia din profiturile viitoare conform prevederilor legale in vigoare.

Art.4 Se aproba cu o majoritate de 3.119.293 voturi  "PENTRU", reprezentand 100% din total voturi exprimate in Adunare:

 

            Descarcarea de gestiune a administratorilor societatii pentru exercitiul financiar al anului 2023.

 

Art.5. Se aproba cu o majoritate de 3.119.293 voturi  "PENTRU", reprezentand 100% din total voturi exprimate in Adunare:

 

Numirea auditorului COMBINED IDEAS SRL pentru o perioada de 1 an, pentru auditarea situatiilor financiare individuale aferente anului financiar 2024 si mandatarea Consiliului de Administratie pentru negocierea clauzelor financiare si juridice ale contractului de servicii de audit financiar si incheierea acestuia, cu respectarea tuturor prevederilor legale aplicabile acestei activitati.

 

Art.6. Se aproba cu o majoritate de 3.119.293 voturi  "PENTRU", reprezentand 100% din total voturi exprimate in Adunare:

 

Mentinerea nivelului actual al indemnizatiilor lunare cuvenite membrilor Consiliului de Administratie al societatii incepand cu data prezentei A.G.O.A. de aprobare a situatiilor financiare, pentru anul financiar in curs si pentru primele luni ale anului urmator, pana la A.G.O.A. de aprobare a situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2024, respectiv:

-Presedinte Consiliu de administratie –    5.126 lei

-Administratori                                   -     4.273lei

 

Art.7. Se aproba cu o majoritate de 3.119.293 voturi  "PENTRU", reprezentand 100% din total voturi exprimate in Adunare:

 

Limita anuala a asigurarii de raspundere profesionala pentru membrii Consiliului de Administratie al societatii in suma de minim 10.000 EURO cu suportarea cheltuielilor de asigurare de catre societate.

 

Art.8. Se aproba cu o majoritate de 3.119.293 voturi  "PENTRU", reprezentand 100% din total voturi exprimate in Adunare:

 

Data de 10.05.2024 ca data de inregistrare si data de 09.05.2024 “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

 

Art.9. Se aproba cu o majoritate de 3.119.293 voturi  "PENTRU", reprezentand 100% din total voturi exprimate in Adunare:

 

Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de inlocuire de catre Directorul General, sa indeplineasca toate formalitatile legale, sa semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Tulcea, spre a fi mentionata in registru si publicata  in Monitorul Oficial al Romaniei, precum si toate actele juridice necesare pentru ducerea la indeplinire a acestei hotarari.

 

 

  Presedinte sedinta A.G.O.A -  Predinte CA,

Radu Dorel

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.