marți | 21 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TURISM, HOTELURI, RESTAURANTE MAREA NEAGRA S.A. - EFO

Convocare AGA Anuala 29/30.04.2024

Data Publicare: 27.03.2024 18:05:16

Cod IRIS: 3A570

Catre,

Bursa de Valori Bucuresti

Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT: conform Legii nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018.

 

Data raportului: 27.03.2024

Denumirea unitatii emitente: Societatea THR MAREA NEAGRA S.A.

Sediul social: Str. Traian nr.1B, Eforie Nord, jud.Constanta

Numar de telefon/fax: 0241-751656

Cod unic de inregistrare fiscala: RO2980547

Numarul de inregistrare la Registrul Comertului: J13/696/1991

Capital subscris si varsat:  57.600.848,70 lei (valabil pana la data operarii reducerii capitalului social la Depozitarul Central cf.Hot.AGEA nr.4/12.12.2023, iar ulterior operarii, capitalul social va fi de 32.555.999,70 lei)

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

 

            Evenimente importante de raportat: convocare AGOA

 

        Consiliul de Administratie al societatii THR Marea Neagra S.A. informeaza actionarii si eventualii investitori cu privire la Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de  29.04.2024 la prima convocare, respectiv 30.04.2024 la a doua convocare.

       Prezentam in continuare textul integral al convocarii:

                                                             CONVOCARE

 

                  Consiliul de Administratie al societatii THR Marea Neagra S.A. cu sediul in localitatea Eforie Nord, str. Traian nr. 1B, parter, judetul Constanta, avand J13/696/1991, C.U.I. RO2980547, in conformitate cu Legea nr.31/1990, Legea nr.24/2017, Regulamentele ASF si cu dispozitiile Actului Constitutiv, intrunit la data de 27.03.2024 ;

                  Convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in data de 29.04.2024, ora 11.00, la sediul societatii, avand urmatoarea ordine de zi:

              1.Alegerea secretariatului de sedinta format dintr-o persoana- Costina Zaberca, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, insarcinat cu verificarea prezentei actionarilor, indeplinirea formalitatilor cerute de lege si actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale, numararea voturilor exprimate in cadrul sedintei adunarii generale si intocmirea procesului-verbal de sedinta.

               2.Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare individuale aferente exercitiului financiar 2023, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si  auditorul financiar.

            3.Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul  financiar 2023, in valoare de 34.549.664,01 lei, dupa cum urmeaza: la rezerva legala – 1.065.707,24 lei; la alte rezerve – 33.483.956,77 lei.

              4.Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru activitatea desfasurata in anul 2023.

              5.Aprobarea Raportului de remunerare pentru anul 2023.

              6.Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli si a Programului de investitii, pentru anul 2024.

              7.Aprobarea acoperirii pierderilor provenite din corectarea erorilor contabile, a pierderii contabile reportata generata de aplicarea pentru prima data a IAS 29 si a pierderilor legate de anularea propriilor actiuni .

              8.Aprobarea Politicii de remunerare.

  9.Desemnarea persoanei imputernicite sa efectueze formele de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate.

 

                  La Adunarea Generala a Actionarilor vor putea participa si vor putea vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de  19.04.2024, stabilita ca data de referinta.

                  La data pentru care se  face convocarea, capitalul social al THR Marea Neagra S.A. este de 57.600.848,70 lei (valabil pana la data operarii reducerii capitalului social la Depozitarul Central conform Hotararii AGEA nr.4/12.12.2023, iar ulterior operarii, capitalul social va fi de 32.555.999,70 lei) si este divizat in 576.008.487 actiuni nominative si dematerializate cu valoarea nominala de 0,10 lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.

                  Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

        a) sa introduca puncte noi pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel mai tarziu la data de  13.04.2024

        b) sa prezinte proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarilor generale, pana cel mai tarziu la data de 13.04.2024.

         Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul societatii, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

                  Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de urmatoarele documente: In cazul actionarilor persoane fizice -extras de cont emis de Depozitarul Central SA din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute; In cazul actionarilor persoane juridice - certificatul de inregistrare si extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central SA sau, dupa caz, de participantii care furnizeaza servicii de custodie, conform legii. Actele mentionate vor fi trimise  la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule:”Pentru  Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 29/30.04.2024’’.

                   Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii - www.thrmareaneagra.ro  si/ sau de la sediul societatii, incepand cu data de 29.03.2024, in zilele lucratoare intre orele 900 - 1300.

                   Actionarii inregistrati in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la Adunarea Generala a Actionarilor direct, pot fi reprezentati de catre alte persoane  sau pot vota prin corespondenta sau prin mijloace electronice.

                   Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la Adunarea Generala a Actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicirespeciala sau generala, intocmite in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017 si Regulamentul ASF nr. 5/2018. Actionarii persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica care participa la Adunarea Generala a Actionarilor prin alta persoana decat reprezentantul legal, vor utiliza in mod obligatoriu o imputernicire speciala sau generala, dupa caz, in conditiile mentionate mai sus. Actionarii vor completa si semna imputernicirile speciale in trei exmplare originale: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru societate.

                   Imputernicirea generala  se poate acorda  pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea Adunarii Generale a Actionarilor, cu conditia ca imputernicirea generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform  prevederilor art.2 alin (1) pct. 20 din Legea nr.24/2017 sau unui avocat. Actionarii nu pot fi reprezentati in Adunarea Generala a Actionarilor pe baza unei imputerniciri generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.24/2017.

                  Accesul actionarilor persoane fizice, indreptatiti sa participe la Adunarea Generala, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate iar in cazul actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

         Accesul actionarilor persoane juridice indreptatiti sa participe la Adunarea generala, este permis pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal atunci cand este prezent  reprezentantul legal al actionarului. In cazul in care nu este prezent reprezentantul legal, alaturi de dovada calitatii de reprezentant legal se va prezenta imputernicirea data persoanei fizice care reprezinta actionarul respectiv.

       Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise ulterior datei de 01.04.2024. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

       Cerintele mentionate la aliniatele precedente se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

       Formularele de imputerniciri speciale se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 29.03.2024, intre orele 09.00 – 13.00 sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii. Un exemplar al imputernicirii speciale se va depune la sediul societatii, in limba romana sau in limba engleza, pana inclusiv la data de 27.04.2024, ora 11.00, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.  Imputernicirile se pot transmite si electronic cu semnatura electronica extinsa potrivit legii la adresa de e-mail office@thrmareaneagra.ro

       Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota si prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de buletin devot prin corespondenta. Formularul de  buletin de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 29.03.2024, intre orele 09.00 – 13.00 de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.thrmareaneagra.ro.

       In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot, completat si semnat, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, sub semnatura reprezentantului legal, cu aplicarea parafei, pot fi transmise la sediul societatii, in limba romana sau in limba engleza, pana la data de 27.04.2024, ora 11.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar: “Pentru  Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 29/30.04.2024’’.

       Buletinul de vot prin corespondenta se poate transmite si ca document electronic cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001, la adresa aga@thrmareaneagra.ro, cu 48 de ore inainte de sedinta AGOA, mentionand la subiect: “ pentru Adunarea Generala Ordinara  a Actionarilor din data de  29/30.04.2024”.

       Buletinele de vot care nu sunt primite pana la data  de 27.04.2024, ora 11.00, nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

                Formularele de buletin de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale vor fi disponibile si in limba engleza, pe site-ul societatii, incepand cu data de 29.03.2024.

                Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0241751656, intre orele 09.30 – 13.00.

       In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare, adunarea generala a actionarilor este convocata pentru data de 30.04.2024, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acestora.

 

                       Consiliul de Administratie

                       prin presedinte  Ichim Mihaela

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.