vineri | 17 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TURISM, HOTELURI, RESTAURANTE MAREA NEAGRA S.A. - EFO

Convocare AGA O & E 19/20.02.2024

Data Publicare: 16.01.2024 18:00:13

Cod IRIS: E1F9E

Catre,

Bursa de Valori Bucuresti

Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT: conform Legii nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018.

 

Data raportului: 16.01.2024

Denumirea unitatii emitente: Societatea THR MAREA NEAGRA S.A.

Sediul social: Str. Lavrion, nr. 29, Mangalia, jud. Constanta, Romania.

Numar de telefon/fax: 0241-752-452 / 0241-755-559

Cod unic de inregistrare fiscala: RO2980547

Numarul de inregistrare la Registrul Comertului: J13/696/1991

Capital subscris si varsat:  57.600.848,70 lei (valabil pana la data operarii reducerii capitalului social la Depozitarul Central cf.Hot.AGEA nr.4/12.12.2023, iar ulterior operarii, capitalul social va fi de 32.555.999,70 lei)

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

 

            Evenimente importante de raportat: convocare AGEA  si AGOA

 

        Consiliul de Administratie al societatii THR Marea Neagra S.A. informeaza actionarii si eventualii investitori cu privire la Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de  19.02.2024 la prima convocare, respectiv 20.02.2024 la a doua convocare.

       Prezentam in continuare textul integral al convocarii:

                        

                                                             CONVOCARE

 

                 Consiliul de Administratie al societatii THR Marea Neagra S.A. cu sediul in localitatea Mangalia, str.Lavrion nr.29, judetul Constanta, avand J13/696/1991, C.U.I. RO2980547, in conformitate cu Legea nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr.24/2017, Regulamentele ASF si cu dispozitiile Actului Constitutiv, intrunit la data de 15.01.2024;

                  Convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 19.02.2024, ora 11.00, in Eforie Nord, str. Traian nr. 1 B, parter, avand urmatoarea ordine de zi:

       1.Alegerea secretariatului de sedinta format dintr-o persoana- Costina Zaberca, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, insarcinat cu verificarea prezentei actionarilor, indeplinirea formalitatilor cerute de lege si actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale, numararea voturilor exprimate in cadrul sedintei adunarii generale si intocmirea procesului-verbal de sedinta.

                   2.Aprobarea schimbarii sediului social al societatii  in  localitatea Eforie Nord, strada Traian nr. 1 B, Lot.1, parter, spatiul comercial nr. 1 si nr. 3, judetul Constanta.

                   3.Aprobarea vanzarii si conditiilor de vanzare pentru unele imobile din patrimoniul societatii.

                    4.Aprobarea contractarii unui credit pe termen mediu de la Banca Transilvania, in valoare de 4 mil. euro sau echivalentul in lei, precum  si  a  garantarii lui cu ipoteca imobiliara de rang I asupra imobilelor (cladiri  cu terenurile aferente) Complex Semiramis si  Complex Tosca din statiunea Saturn. Imputernicirea dnei Ichim Mihaela- presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea  tuturor actelor necesare  in vederea angajarii creditului si constituirii garantiilor imobiliare.

                5.Ratificarea unor inchirieri care indeplinesc conditiile prevazute de art. 91 alin. (2) din Legea nr.  24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

                6.Desemnarea persoanei imputernicite sa efectueze formele de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate.

 

                   Convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in data de 19.02.2024, ora 12.00, in Eforie Nord, str. Traian nr. 1 B, parter, avand urmatoarea ordine de zi:

      1.Alegerea secretariatului de sedinta format dintr-o persoana- Costina Zaberca, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, insarcinat cu verificarea prezentei actionarilor, indeplinirea formalitatilor cerute de lege si actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale, numararea voturilor exprimate in cadrul sedintei adunarii generale si intocmirea procesului-verbal de sedinta.

                   2.Constatarea renuntarii la mandatul de administrator a dlui  Marin Serban Valentin si aprobarea radierii acestuia din evidentele Registrului Comertului.

                   3.Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie pentru o perioada egala cu diferenta de mandat ce a ramas de executat de catre administratorii in functiune, respectiv pana la  data de 20.03.2026.

                   4.Desemnarea persoanei imputernicite sa efectueze formele de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate.

 

                   Lista candidatilor pentru functia de administrator in Consiliul de Administratie, cuprinzand informatiile cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea  profesionala a persoanelor care candideaza la functia de administrator, se va afla la dispozitia actionarilor incepand cu data de 06.02.2024 si va putea fi consultata la sediul societatii sau pe website  www.thrmareaneagra.ro  dupa incheierea perioadei in care actionarii pot face nominalizari.  Data limita de depunere a candidaturilor este 05.02.2024 inclusiv, ora 15.00. Actionarii pot face nominalizari pentru persoanele ce vor fi alese in Consiliul de Administratie pana la data de 05.02.2024. Persoanele juridice care vor candida pentru postul de administrator, vor depune candidaturile insotite de Actul constitutiv al societatii, in copie si un certificat extins emis de Registrul Comertului dupa data de 29.01.2024 , iar in cazul persoanelor fizice  candidaturile vor fi insotite de  Curriculum Vitae.  Votul pentru alegerea  administratorului este secret.

 

                La Adunarile Generale ale Actionarilor vor putea participa si vor putea vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de  12.02.2024, stabilita ca data de referinta.

                   La data pentru care se  face convocarea, capitalul social al THR Marea Neagra S.A. este de 57.600.848,70 lei (valabil pana la data operarii reducerii capiatlului social la Depozitarul Central cf.Hot.AGEA nr.4/12.12.2023, iar ulterior operarii, capitalul social va fi de 32.555.999,70 lei) si este divizat in 576.008.487 actiuni nominative si dematerializate cu valoarea nominala de 0,10 lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.

                  Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

        a) sa introduca puncte noi pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel mai tarziu la data de  06.02.2024

        b) sa prezinte proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarilor generale, pana cel mai tarziu la data de 06.02.2024.

          Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul societatii, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

                  Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de urmatoarele documente: In cazul actionarilor persoane fizice -extras de cont emis de Depozitarul Central SA din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute; In cazul actionarilor persoane juridice - certificatul de inregistrare si extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central SA sau, dupa caz, de participantii care furnizeaza servicii de custodie, conform legii. Actele mentionate vor fi trimise  la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar: ‘Pentru Adunarea General Ordinara/ Extraordinara a Actionarilor din data de 19/20.02.2024’’.

                   Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii - www.thrmareaneagra.ro  si/ sau la adresa din Mangalia, str. Lavrion nr.29, incepand cu data de 19.01.2024, in zilele lucratoare intre orele 900 - 1300.

                  Actionarii inregistrati in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la         Adunarea Generala a Actionarilor direct, pot fi reprezentati de catre alte persoane  sau pot vota prin corespondenta sau prin mijloace electronice.

                 Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la Adunarea Generala a Actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicirespeciala sau generala, intocmite in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017 si Regulamentul ASF nr. 5/2018. Actionarii persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica care participa la Adunarea Generala a Actionarilor prin alta persoana decat reprezentantul legal, vor utiliza in mod obligatoriu o imputernicire speciala sau generala, dupa caz, in conditiile mentionate mai sus. Actionarii vor completa si semna imputernicirile speciale in trei exmplare originale: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru societate.

                Imputernicirea generala  se poate acorda  pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea Adunarii Generale a Actionarilor, cu conditia ca imputernicirea generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform  prevederilor art.2 alin (1) pct. 20 din Legea nr.24/2017 sau unui avocat. Actionarii nu pot fi reprezentati in Adunarea Generala a Actionarilor pe baza unei imputerniciri generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.24/2017.

                Accesul actionarilor persoane fizice, indreptatiti sa participe la Adunarea Generala, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate iar in cazul actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

       Accesul actionarilor persoane juridice indreptatiti sa participe la Adunarea generala, este permis pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal atunci cand este prezent  reprezentantul legal al actionarului. In cazul in care nu este prezent reprezentantul legal, alaturi de dovada calitatii de reprezentant legal se va prezenta imputernicirea data persoanei fizice care reprezinta actionarul respectiv.

       Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise ulterior datei de 01.02.2024. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

       Cerintele mentionate la aliniatele precedente se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

                  Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de buletin de vot prin corespondenta   

(pentru vot deschis si pentru vot secret) ce poate fi obtinut incepand cu data de 19.01.2024, intre orele 09.00 – 13.00,  din Mangalia, str.Lavrion nr.29 sau  de pe site-ul www.thrmareaneagra.ro.

                   Buletinele de vot prin corespondenta, pot fi transmise la sediul societatii, in limba romana sau in limba engleza, pana la data de 17.02.2024, ora 11.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar: “Pentru Adunarea Generala Ordinara/ Extraordinara a actionarilor din data de 19/20.02.2024 ”.  Buletinul de vot prin corespondenta va fi insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate in cazul persoanelor fizice, copie certificata pentru conformitate sub semnatura olografa a titularului, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, sub semnatura reprezentantului legal, cu aplicarea parafei). Buletinul de vot prin corespondenta pentru vot secret, se va introduce  intr-un un plic mic, inchis, avand mentiunea inscrisa pe plic „Buletin de vot  secret pentru alegerea administratorului” iar acest plic va fi introdus in plicul mare destinat AGOA, impreuna cu buletinul de vot cu vot deschis. Plicul mic, inchis, care contine buletinul de vot pentru exercitarea votului secret va fi predat la data adunarii, secretariatului insarcinat cu numararea voturilor.

                     Buletinul de vot prin corespondenta se poate transmite si ca document electronic cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001, la adresa aga@thrmareaneagra.ro, cu 48 de ore inainte  de sedinta AGA,  mentionand la subiect: “ pentru Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara  a Actionarilor din data de  19/20.02.2024”.  Buletinul de vot secret, ca document electronic, se va transmite la adresa  voturiaga@thrmareaneagra.ro.

          Buletinele de vot prin corespondenta care nu sunt primite pana la data de 17.02.2024, ora 11.00,  nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarilor generale.

           Formularele de imputerniciri speciale (pentru votul deschis si pentru votul secret) se pot obtine din Mangalia, str. Lavrion nr.29, incepand cu data de  19.01.2024, intre orele 900 - 1300  sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii.  Formularele de imputerniciri, completate si semnate in limba romana sau in limba engleaza, vor fi introduse intr-un  plic mare, inchis, cu mentiunea scrisa clar: “ Pentru Adunarea Generala Ordinara/ Extraordinara a Actionarilor din data de 19/20.02.2024”. Imputernicirea speciala va fi insotita de copia de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate in cazul persoanelor fizice, copie certificata pentru conformitate sub semnatura olografa a titularului, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, sub semnatura reprezentantului legal, cu aplicarea parafei). Imputernicirea speciala cu vot secret se va introduce  intr-un un plic mic, inchis, avand mentiunea inscrisa pe plic „ Imputernicire speciala  cu  vot secret pentru alegerea administratorului” iar acest plic va fi introdus in plicul mare destinat AGOA, impreuna cu  imputernicirea speciala cu vot deschis. Plicul inchis care contine imputernicirea cu vot secret va fi predat, la data adunarii, secretariatului insarcinat cu numararea voturilor.

            Un exemplar al imputernicirii speciale se va depune la sediul societatii, in limba romana sau in limba engleza, pana inclusiv la data de  17.02.2024, ora 11.00, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.

                     Imputernicirile se pot transmite si electronic cu semnatura electronica extinsa potrivit legii la adresa de e-mail aga@thrmareaneagra.ro, mentionand la subiect: “Pentru Adunarea Generala Ordinara/ Extraordinara a Actionarilor  din data de  19/20.02.2024”. Imputernicirile pentru vot secret,ca document electronic, se vor transmite la adresa  voturiaga@thrmareaneagra.ro.

                   Formularele de buletin de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale vor fi disponibile si in limba engleza, pe site-ul societatii, incepand cu data de 19.01.2024.

                   Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0241.751656, intre orele 09.30 – 13.00.

          In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare, adunarile generale ale actionarilor sunt convocate pentru data de 20.02.2024, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acestora.

 

                      Consiliul de Administratie

                     prin presedinte  Ichim Mihaela 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.