marți | 21 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ELECTROAPARATAJ S.A. - ELJ

Completare Convocare AGAO 19.01.2024

Data Publicare: 05.01.2024 9:12:59

Cod IRIS: 37F39

RAPORT CURENT

conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Data raportului: 05.01.2024

Denumirea emitentului:  ELECTROAPARATAJ S.A.

Sediul social: Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7); Jud. Dambovita

Numarul de telefon/fax: telefon 0245.217.981

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 51

Numar de ordine in Registrul Comertului: J15/80/2011

Capital social subscris si varsat: 4.667.688,9 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucurestii

Evenimente importante de raportat

a)             Schimbari in controlul asupra emitentului, inclusiv schimbari in controlul entitatii care detine controlul asupra emitentului, precum si schimbari in acordurile cu privire la control. Nu este cazul.

b)             Achizitii sau instrainari substantiale de active. Nu este cazul.

c)             Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment. Nu este cazul.

d)             Alte evenimente: Completarea ordinii de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 19.01.2024 referitoare la Convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor Societatii publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, nr. 5639 din data de 18.12.2023 si in ziarul „National” din data de 18.12.2023

Consiliul de administratie al societatii ELECTROAPARATAJ S.A. cu sediul social in Mun. Targoviste, Str. Calea Campulung nr. 121, C7, Judetul Dambovita, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita sub nr. J15/80/2011, avand Codul de Identificare Fiscala RO 51 si Identificatorul Unic la Nivel European ROONRC.J15/80/2011 („Societatea”), cu respectarea art. 234 alin. 1 litera a) din Regulamentul ASF nr. 5/ 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, informeaza pe toti actionarii Societatii si investitorii interesati ca, in sedinta legal si statutar intrunita la data de 04.01.2024, Consiliul de administratie al Societatii ELECTROAPARATAJ S.A., conform Deciziei nr. 1/04.01.2024 a Consiliului de administratie,

avand in vedere convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor Societatii realizata prin publicarea anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, nr. 5639 din data de 18.12.2023 si in ziarul „National” din data de 18.12.2023, adunari ce se vor intruni la data de 19.01.2024 (prima adunare), respectiv, in cazul neintrunirii cvorumului, la data de 22.01.2024 (a doua adunare), ora 11:00, respectiv ora 12:00, la adresa: Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etaj 6, Sector 2, avand ca data de referinta data de 10.01.2024,

in temeiul art. 117 indice 1 din Legea 31/1990 privind societatile, republicata si cu modificarile ulterioare, coroborat cu dispozitiile art. 189 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale art. 105 alin (3) lit. a) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, si potrivit prevederilor Actului constitutiv al Societatii, la solicitarea actionarului BROADHURST INVESTMENTS LIMITED prin cererea inregistrata la Societate sub nr. 348/22.12.2023,

decide completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor ELECTROAPARATAJ S.A. cu urmatoarele puncte:

„2.   Alegerea unui administrator al Societatii, stabilirea duratei mandatului si a indemnizatiei acestuia. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

3.     Mandatarea unei persoane pentru a semna, din partea Societatii, contractul de administrare cu administratorul ales sau, dupa caz, actul aditional la contractul de administrare.”

Prin urmare, se completeaza ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii convocata pentru data de 19.01.2023, ora 11:00 (ora Romaniei), la adresa: Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etaj 6, Sector 2, cu noile puncte 2 si 3, si se renumeroteaza punctele 2 si 3 de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare din convocatorul publicat, respectiv punctul 2 va deveni punctul 4, iar punctul 3 va deveni punctul 5; ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a actionarilor Societatii convocata pentru data de 19.01.2023, ora 12:00 (ora Romaniei). la adresa: Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etaj 6, Sector 2, ramane nemodificata, fiind insa reiterata, pentru usurinta urmaririi de catre actionari a ordinii de zi a celor doua adunari;

Anexa: Convocare (completare ordine de zi) a Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor ELECTROAPARATAJ S.A. in data de 19 Ianuarie 2024.

ELECTROAPARATAJ S.A.,

Prin Director general,

Sorin Iulian Vintila


CONVOCARE
(completare ordine de zi)

Consiliul de administratie al societatii ELECTROAPARATAJ S.A., cu sediul social in Mun. Targoviste, Str. Calea Campulung nr. 121, C7, Judetul Dambovita, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita sub nr. J15/80/2011, avand Codul de Identificare Fiscala RO 51 si Identificatorul Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J15/80/2011 („Societatea”), avand in vedere:

(a)    convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor Societatii realizata prin publicarea anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, nr. 5639 din data de 18.12.2023 si in ziarul „National” din data de 18.12.2023, adunari ce se vor intruni la data de 19.01.2024 (prima adunare), respectiv, in cazul neintrunirii cvorumului, la data de 22.01.2024 (a doua adunare), ora 11:00, respectiv ora 12:00, la adresa: Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etaj 6, Sector 2, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor Societatii la sfarsitul zilei de 10.01.2024 (data de referinta),

(b)   prevederile din Actul Constitutiv al Societatii;

(c)    prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea 31”);

(d)   prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata;

(e)    prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata;

in temeiul art. 117 indice 1 din Legea 31, coroborat cu dispozitiile art. 189 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale art. 105 alin (3) lit. a) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, si potrivit prevederilor Actului constitutiv al Societatii, la solicitarea actionarului BROADHURST INVESTMENTS LIMITED prin cererea inregistrata la Societate sub nr. 348/22.12.2023 privind introducerea pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii convocata pentru data de 19.01.2024 (prima adunare), respectiv, in cazul neintrunirii cvorumului, la data de 22.01.2024 (a doua adunare), ora 11:00, a unor puncte suplimentare,

informeaza ca in sedinta Consiliului de Administratie din data de 04.01.2024 s-a aprobat completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii („AGOA”) cu urmatoarele puncte:

„2. Alegerea unui administrator al Societatii, stabilirea duratei mandatului si a indemnizatiei acestuia. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

3. Mandatarea unei persoane pentru a semna, din partea Societatii, contractul de administrare cu administratorul ales sau, dupa caz, actul aditional la contractul de administrare.”

Prin urmare:

(i)     se completeaza ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii convocata pentru data de 19.01.2023, ora 11:00 (ora Romaniei), la adresa: Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etaj 6, Sector 2, cu noile puncte 2 si 3, si se renumeroteaza punctele 2 si 3 de pe ordinea de zi a AGOA din convocatorul publicat, respectiv punctul 2 va deveni punctul 4, iar punctul 3 va deveni punctul 5, iar ordinea de zi completata a Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii este cea de mai jos;

(ii)   ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a actionarilor Societatii convocata pentru data de 19.01.2023, ora 12:00 (ora Romaniei). la adresa: Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etaj 6, Sector 2, ramane nemodificata, fiind insa reiterata mai jos, pentru usurinta urmaririi de catre actionari a ordinii de zi a celor doua adunari;

Ordinea de zi completata a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii este urmatoarea:

1.      Aprobarea reinnoirii in aceleasi conditii a mandatului de administrator al Societatii a FAMAGUSTA MANAGEMENT S.R.L. o societate cu raspundere limitata, cu sediul social in Mun. Bucuresti, Str. Av. M. Zorileanu nr. 73, mansarda, Sectorul 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/5943/2009, avand Codul de Identificare Fiscala RO 25564340 si Identificatorul Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/5943/2009, prin reprezentant permanent, dl. Adrian Ioan Rus, care exercita si mandatul de presedinte al Consiliului de administratie al Societatii, pentru o durata de 4 (patru) ani incepand cu data de 23.01.2024 si pana in 23.01.2028, inclusiv.

2.      Alegerea unui administrator al Societatii, stabilirea duratei mandatului si a indemnizatiei acestuia. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

3.      Mandatarea unei persoane pentru a semna, din partea Societatii, contractul de administrare cu administratorul ales sau, dupa caz, actul aditional la contractul de administrare.

4.      Aprobarea datei de inregistrare a actionarilor. Propunerea privind data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararii Adunarii Ordinara, data ce urmeaza a fi stabilita de Adunarea Generala, este 09.02.2024.

5.      Mandatarea unor persoane pentru indeplinirea formalitatilor de publicitate.

Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii este urmatoarea:

1.      Aprobarea autorizarii dobandirii, cu titlu oneros, de catre Societate a propriilor actiuni cu valoarea nominala de 0,10 Lei/actiune („actiuni ELJ”) prin desfasurarea uneia sau mai multor oferte publice de cumparare adresate tuturor detinatorilor de actiuni ELJ, in vederea reducerii capitalului social al Societatii, in conformitate cu prevederile legale aplicabile si intrunind urmatoarele caracteristici principale:

1.1.   Numar maxim de actiuni ce pot fi dobandite: 14.000.000 actiuni ELJ reprezentand 29,99% din numarul total de actiuni emise de Societate.

1.2.   Contravaloarea minima si maxima:

-          pret minim 0,1250 Lei/actiune ELJ si

-          pret maxim 0,2143 Lei/actiune ELJ

Drept urmare, valoarea totala a actiunilor dobandite prin desfasurarea uneia sau mai multor oferte publice de cumparare va fi de pana la 3.000.200,00 (trei milioane doua sute) Lei, inclusiv.

1.3.   Durata pentru care este acordata autorizatia: 6 (sase) luni de la data inregistrarii la Registrul Comertului a hotararii adoptate pentru autorizarea dobandirii propriilor actiuni.

1.4.   Scopul dobandirii propriilor actiuni: Reducerea capitalului social al Societatii in conformitate cu prevederile art. 207 alin. (1) lit. c) din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata si cu modificarile ulterioare („Legea 31”) coroborat cu art. 104 alin. (1) lit. a) din Legea 31, urmata de anularea lor. Astfel, capitalul social al Societatii va fi redus prin anularea actiunilor dobandite de catre Societate ca urmare a rascumpararii propriilor actiuni, astfel cum este mentionat anterior.

1.5.   Tranzactiile pot avea ca obiect doar actiuni platite integral.

1.6.   Dobandirea actiunilor, conform celor de mai sus, se va realiza din surse proprii.

2.      Aprobarea autorizarii Consiliului de administratie al Societatii pentru realizarea tuturor demersurilor si formalitatilor necesare in vederea derularii si finalizarii operatiunii de dobandire de actiuni proprii desfasurate in vederea reducerii capitalului social al Societatii, in conformitate cu dispozitiile art. 207 alin. (1) lit. c) coroborat cu art. 104 alin. (1) lit. a) din Legea 31, inclusiv pentru:

2.1.Dezvaluirea publica adecvata a informatiilor si a modificarilor ulterioare, precum si a informatiilor publicate deja in conformitate cu primul punct de mai sus, daca va fi cazul, cu respectarea limitelor autorizarii.

2.2.Aprobarea detaliilor complete ale ofertei, inclusiv, dar fara a se limita la, pretul si perioada derularii ofertei, metoda de alocare, etc.

3.      Aprobarea desemnarii unei societati de servicii de investitii financiare („S.S.I.F.”) pentru intermedierea ofertelor de cumparare in scopul dobandirii propriilor actiuni si realizarea demersurilor si formalitatilor necesare pentru aprobarea documentului de oferta publica de cumparare de actiuni emise de Societate in relatia cu Autoritatea de Supraveghere Financiara („ASF”) si cu orice alta institutie/autoritate/entitate, de drept public sau de drept privat, precum si imputernicirea directorului general al Societatii pentru semnarea contractului in numele si pe seama Societatii cu S.S.I.F.-ul.

4.      Aprobarea imputernicirii directorului general al Societatii pentru: a) intocmirea/semnarea Documentului de oferta si a oricaror altor documente relevante in vederea aprobarii si/sau implementarii ofertei/ofertelor, b) indeplinirea tuturor procedurilor si formalitatilor prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv a formalitatilor de inregistrare a la orice institutie/autoritate/entitate, de drept public sau de drept privat, c) reprezentarea Societatii in fata entitatilor/autoritatilor publice sau private (inclusiv Autoritatea de Supraveghere Financiara, BVB, Depozitarul Central, S.S.I.F.) si d) semnarea tuturor documentelor necesare in scopul implementarii si derularii ofertei/ofertelor publice de cumparare de catre Societate in vederea dobandirii propriilor actiuni conform aprobarilor organelor corporative ale Societatii, precum si acordarea dreptului de subdelegare total sau partial, a puterilor conferite.

5.      Aprobarea datei ex-date si a datei de inregistrare a actionarilor. Propunerea privind data ex-date este 08.02.2024. Propunerea privind data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararii Adunarii Extraordinare, data ce urmeaza a fi stabilita de Adunarea Generala, este 09.02.2024.

6.      Mandatarea unor persoane pentru indeplinirea formalitatilor de publicitate.

La sedinte pot participa si vota doar actionarii Societatii, inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 10.01.2024 (data de referinta).

In cazul in care cvorumul necesar nu se va intruni la data mentionata, Adunarea Generala Ordinara, respectiv Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii se va/vor tine la data de 22.01.2024, la aceleasi ore si in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi.

Precizari suplimentare privind sedinta AGOA. Actionarii au dreptul de a formula propuneri de candidaturi pentru functia de administrator, conform art. 117 indice 1 alin. (2) si art. 137 indice 1 alin. (2) din Legea 31. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

Formularul buletinului de vot prin corespondenta actualizat si formularul imputernicirii speciale actualizat de catre Societate cu noile puncte de pe ordinea de zi a AGOA vor fi disponibile la sediul Societatii, si vor fi publicate, in forma actualizata, pe website-ul Societatii, la adresa: www.electroapartaj.ro, sectiunea „Rapoarte curente”, incepand cu data de 06.01.2024.

Celelalte instructiuni de participare si de vot cuprinse in convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 5639 din data de 18.12.2023 si in ziarul „National” din data de 18.12.2023, raman neschimbate.

Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon +40245.217.981.

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.