marți | 21 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ELECTROAPARATAJ S.A. - ELJ

Convocare AGA Anuala 26/29.04.2024

Data Publicare: 22.03.2024 18:00:19

Cod IRIS: 45BCA

RAPORT CURENT

conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare
si Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Data raportului : 22.03.2024

Denumirea emitentului:  ELECTROAPARATAJ S.A.

Sediul social: Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7); Jud. Dambovita

Numarul de telefon/fax: telefon 0245.217.981

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 51

Numar de ordine in Registrul Comertului: J15/80/2011

Capital social subscris si varsat: 4.667.688,9 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

Evenimente importante de raportat

a)      Schimbari in controlul asupra emitentului, inclusiv schimbari in controlul entitatii care detine controlul asupra emitentului, precum si schimbari in acordurile cu privire la control. Nu este cazul.

b)      Achizitii sau instrainari substantiale de active. Nu este cazul.

c)      Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment. Nu este cazul.

d)      Alte evenimente: Convocare Adunare Generala Ordinara a Actionarilor pentru aprobarea Situatiilor financiare pentru anul 2023

Consiliul de administratie al societatii ELECTROAPARATAJ S.A. cu sediul social in Mun. Targoviste, Str. Calea Campulung nr. 121, C7, Judetul Dambovita, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita sub nr. J15/80/2011, avand Codul de Identificare Fiscala RO 51 si Identificatorul Unic la Nivel European ROONRC.J15/80/2011 („Societatea”), informeaza pe toti actionarii Societatii si investitorii interesati ca, in sedinta legal si statutar intrunita la data de 22.03.2024, Consiliul de administratie al Societatii ELECTROAPARATAJ S.A., conform Deciziei nr. 1/22.03.2024 a Consiliului de administratie,

in exercitarea atributiilor prevazute la art. 117 si urm. din Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata si cu modificarile ulterioare, si a prerogativelor conferite de Actul constitutiv al Societatii la art. 11.1. – 11.8,

convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii la data 26.04.2024, ora 12:00, la adresa din Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etajul 6, Sector 2, pentru actionarii Societatii, inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 16.04.2024 (data de referinta).

Anexa:  Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Electroaparataj S.A. in data de 26 Aprilie 2024.

ELECTROAPARATAJ S.A.,

Prin Director general,

Sorin Iulian Vintila


CONVOCARE

Consiliul de administratie al societatii ELECTROAPARATAJ S.A., cu sediul social in Mun. Targoviste, Str. Calea Campulung nr. 121, C7, Judetul Dambovita, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita sub nr. J15/80/2011, avand Codul de Identificare Fiscala RO 51 si Identificatorul Unic la Nivel European ROONRC.J15/80/2011 („Societatea”), legal si statutar intrunit in data de 22.03.2024, in baza Deciziei nr. 1/22.03.2024 a Consiliului de administratie, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii la data de 26.04.2024, ora 12:00, la adresa din: Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etaj 6, Sector 2, cu urmatoarea ordine de zi:

1.      Prezentarea si aprobarea Raportului de gestiune al Consiliului de administratie al Societatii pentru anul 2023.

2.      Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor Societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2023.

3.      Prezentarea Raportului auditorului financiar privind Situatiile financiare pe anul 2023.

4.      Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare pe anul 2023.

5.      Aprobarea programului de activitate si a bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024.

6.      Aprobarea Raportului anual, in conformitate cu dispozitiile art. 65 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

7.      Prezentarea si aprobarea Raportului de remunerare pentru anul 2023 in baza Politicii de remunerare a conducatorilor Societatii, in conformitate cu prevederile art. 107 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

8.      Alegerea unui administrator al Societatii, stabilirea duratei mandatului si a indemnizatiei acestuia, incepand cu data de 29.04.2024, ca urmare a expirarii mandatului ADITEK TECHNOLOGY SRL (J03/1480/2014, CUI 33805864). Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia,

9.      Mandatarea unei persoane pentru a semna, din partea Societatii, contractul de administrare cu administratorul ales sau, dupa caz, actul aditional la contractul de administrare.

10.  Aprobarea datei de inregistrare a actionarilor. Propunerea privind data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararii Adunarii Ordinare, data ce urmeaza a fi stabilita de Adunarea Generala, este 22.05.2024.

11.  Mandatarea unor persoane pentru indeplinirea formalitatilor de publicitate.

La sedinta pot participa si vota doar actionarii Societatii, inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 16.04.2024 (data de referinta).
In cazul in care cvorumul necesar nu se va intruni la data mentionata, Adunarea Generala Ordinara se va tine la data de 29.04.2024, la aceeasi ora si in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi.
In aplicarea prevederilor art. 105 alin. (23 indice 1) si alin. (23 indice 3) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, pozitia de «abtinere» adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a unei adunari generale a actionarilor nu reprezinta un vot exprimat.
Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala.
Actionarii au dreptul de a prezenta si proiecte de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii.
Propunerile actionarilor privind introducerea de puncte noi sau proiectele de hotarari se vor inainta in scris Societatii, depuse personal sau transmise prin orice forma de curierat, insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (CI/BI/certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), plicul avand mentiunea “Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 26.04.2024”.

Propunerile actionarilor privind introducerea de noi puncte pe ordinea de zi, precum si proiectele de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii se vor trimite la sediul social al Societatii, respectiv la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, pana la data de 11.04.2024.

Actionarii Societatii pot adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii, intrebari care vor fi inaintate in scris, la sediul social al Societatii, respectiv la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, insotite de o copie a actului de identitate valabil (CI/BI/certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), pana la data de 24.04.2024, inclusiv, plicul avand mentiunea “Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 26.04.2024”.
Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a Adunarii, proiectele de hotarare, formularul buletinului de vot prin corespondenta in lb. romana sau lb. engleza, precum si formularele de procura speciala in lb. romana sau lb. engleza, pot fi obtinute de la sediul social al Societatii, respectiv la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, Cabinet secretariat, incepand cu data de 26.03.2024. Informatiile mentionate mai sus vor fi disponibile si pe website-ul Societatii (www.electroaparataj.ro).
Actionarii pot participa la adunare personal sau prin reprezentanti, in baza unei procuri speciale sau imputerniciri generale, conform dispozitiilor legale. Procura se depune in original la sediul social al Societatii, respectiv la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, pana la data de 24.04.2024, ora 12:00.
Procurile pot fi transmise si prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa office@electroaparataj.ro, mentionand la subiect: “Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 26.04.2024”, cu respectarea art. 125 alin. (3) din Legea nr. 31/1990, republicata, pana la data de 24.04.2024, ora 12:00.
Actionarii inregistrati la data de referinta pot sa-si exercite dreptul de vot si prin corespondenta. Formularul buletinului de vot, cu legalizare de semnatura de catre un notar public, va putea fi depus personal sau transmis prin orice forma de curierat, insotit de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (CI/BI/certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), plicul avand mentiunea “Vot prin corespondenta pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 26.04.2024”, la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, pana la data de 24.04.2024, ora 12:00.

Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon +40245.217.981.

Presedintele Consiliului de Administratie,

Famagusta Management S.R.L.,

prin reprezentant permanent,

dl. Adrian Ioan Rus

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.