miercuri | 22 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ELECTROAPARATAJ S.A. - ELJ

Convocare AGA O & E 19.01.2024

Data Publicare: 15.12.2023 18:00:18

Cod IRIS: 1B74B

RAPORT CURENT

conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Data raportului: 15.12.2023

Denumirea emitentului:  ELECTROAPARATAJ S.A.

Sediul social: Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7); Jud. Dambovita

Numarul de telefon/fax: telefon 0245.217.981

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 51

Numar de ordine in Registrul Comertului: J15/80/2011

Capital social subscris si varsat: 4.667.688,9 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucurestii

Evenimente importante de raportat

a)             Schimbari in controlul asupra emitentului, inclusiv schimbari in controlul entitatii care detine controlul asupra emitentului, precum si schimbari in acordurile cu privire la control. Nu este cazul.

b)             Achizitii sau instrainari substantiale de active. Nu este cazul.

c)             Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment. Nu este cazul.

d)             Alte evenimente: Convocare Adunare Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor pentru data de 19.01.2024

Consiliul de administratie al societatii ELECTROAPARATAJ S.A. cu sediul social in Mun. Targoviste, Str. Calea Campulung nr. 121, C7, Judetul Dambovita, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita sub nr. J15/80/2011, avand Codul de Identificare Fiscala RO 51 si Identificatorul Unic la Nivel European ROONRC.J15/80/2011 („Societatea”), cu respectarea art. 234 alin. 1 litera a) din Regulamentul ASF nr. 5/ 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, informeaza pe toti actionarii Societatii si investitorii interesati ca, in sedinta legal si statutar intrunita la data de 14.12.2023, Consiliul de administratie al Societatii ELECTROAPARATAJ S.A., conform Deciziei nr. 1/14.12.2023 a Consiliului de administratie,

in exercitarea atributiilor prevazute la art. 117 si urm. din Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata si cu modificarile ulterioare, si a prerogativelor conferite de Actul constitutiv al Societatii la art. 11.1. – 11.8,

convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii, respectiv Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii la data 19.01.2024, ora 11:00, respectiv ora 12:00, la adresa din Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etajul 6, Sector 2, pentru actionarii Societatii, inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 10.01.2024 (data de referinta).

Adunarea Generala Ordinara are urmatoare ordine de zi:

1.      Aprobarea reinnoirii in aceleasi conditii a mandatului de administrator al Societatii a FAMAGUSTA MANAGEMENT S.R.L. o societate cu raspundere limitata, cu sediul social in Mun. Bucuresti, Str. Av. M. Zorileanu nr. 73, mansarda, Sectorul 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/5943/2009, avand Codul de Identificare Fiscala RO 25564340 si Identificatorul Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/5943/2009, prin reprezentant permanent, dl. Adrian Ioan Rus, care exercita si mandatul de presedinte al Consiliului de administratie al Societatii, pentru o durata de 4 (patru) ani incepand cu data de 23.01.2024 si pana in 23.01.2028, inclusiv.

2.      Aprobarea datei de inregistrare a actionarilor. Propunerea privind data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararii Adunarii Ordinara, data ce urmeaza a fi stabilita de Adunarea Generala, este 09.02.2024.

3.      Mandatarea unor persoane pentru indeplinirea formalitatilor de publicitate.

Adunarea Generala Extraordinara are urmatoare ordine de zi

1.      Aprobarea autorizarii dobandirii, cu titlu oneros, de catre Societate a propriilor actiuni cu valoarea nominala de 0,10 Lei/actiune („actiuni ELJ”) prin desfasurarea uneia sau mai multor oferte publice de cumparare adresate tuturor detinatorilor de actiuni ELJ, in vederea reducerii capitalului social al Societatii, in conformitate cu prevederile legale aplicabile si intrunind urmatoarele caracteristici principale:

1.1.   Numar maxim de actiuni ce pot fi dobandite: 14.000.000 actiuni ELJ reprezentand 29,99% din numarul total de actiuni emise de Societate.

1.2.   Contravaloarea minima si maxima:

-          pret minim 0,1250 Lei/actiune ELJ si

-          pret maxim 0,2143 Lei/actiune ELJ

Drept urmare, valoarea totala a actiunilor dobandite prin desfasurarea uneia sau mai multor oferte publice de cumparare va fi de pana la 3.000.200,00 (trei milioane doua sute) Lei, inclusiv.

1.3.   Durata pentru care este acordata autorizatia: 6 (sase) luni de la data inregistrarii la Registrul Comertului a hotararii adoptate pentru autorizarea dobandirii propriilor actiuni.

1.4.   Scopul dobandirii propriilor actiuni: Reducerea capitalului social al Societatii in conformitate cu prevederile art. 207 alin. (1) lit. c) din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata si cu modificarile ulterioare („Legea 31”) coroborat cu art. 104 alin. (1) lit. a) din Legea 31, urmata de anularea lor. Astfel, capitalul social al Societatii va fi redus prin anularea actiunilor dobandite de catre Societate ca urmare a rascumpararii propriilor actiuni, astfel cum este mentionat anterior.

1.5.   Tranzactiile pot avea ca obiect doar actiuni platite integral.

1.6.   Dobandirea actiunilor, conform celor de mai sus, se va realiza din surse proprii.

2.      Aprobarea autorizarii Consiliului de administratie al Societatii pentru realizarea tuturor demersurilor si formalitatilor necesare in vederea derularii si finalizarii operatiunii de dobandire de actiuni proprii desfasurate in vederea reducerii capitalului social al Societatii, in conformitate cu dispozitiile art. 207 alin. (1) lit. c) coroborat cu art. 104 alin. (1) lit. a) din Legea 31, inclusiv pentru:

2.1.Dezvaluirea publica adecvata a informatiilor si a modificarilor ulterioare, precum si a informatiilor publicate deja in conformitate cu primul punct de mai sus, daca va fi cazul, cu respectarea limitelor autorizarii.

2.2.Aprobarea detaliilor complete ale ofertei, inclusiv, dar fara a se limita la, pretul si perioada derularii ofertei, metoda de alocare, etc.

3.      Aprobarea desemnarii unei societati de servicii de investitii financiare („S.S.I.F.”) pentru intermedierea ofertelor de cumparare in scopul dobandirii propriilor actiuni si realizarea demersurilor si formalitatilor necesare pentru aprobarea documentului de oferta publica de cumparare de actiuni emise de Societate in relatia cu Autoritatea de Supraveghere Financiara („ASF”) si cu orice alta institutie/autoritate/entitate, de drept public sau de drept privat, precum si imputernicirea directorului general al Societatii pentru semnarea contractului in numele si pe seama Societatii cu S.S.I.F.-ul.

4.      Aprobarea imputernicirii directorului general al Societatii pentru: a) intocmirea/semnarea Documentului de oferta si a oricaror altor documente relevante in vederea aprobarii si/sau implementarii ofertei/ofertelor, b) indeplinirea tuturor procedurilor si formalitatilor prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv a formalitatilor de inregistrare a la orice institutie/autoritate/entitate, de drept public sau de drept privat, c) reprezentarea Societatii in fata entitatilor/autoritatilor publice sau private (inclusiv Autoritatea de Supraveghere Financiara, BVB, Depozitarul Central, S.S.I.F.) si d) semnarea tuturor documentelor necesare in scopul implementarii si derularii ofertei/ofertelor publice de cumparare de catre Societate in vederea dobandirii propriilor actiuni conform aprobarilor organelor corporative ale Societatii, precum si acordarea dreptului de subdelegare total sau partial, a puterilor conferite.

5.      Aprobarea datei ex-date si a datei de inregistrare a actionarilor. Propunerea privind data ex-date este 08.02.2024. Propunerea privind data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararii Adunarii Extraordinare, data ce urmeaza a fi stabilita de Adunarea Generala, este 09.02.2024.

6.      Mandatarea unor persoane pentru indeplinirea formalitatilor de publicitate.

Anexa:  Convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor Electroaparataj S.A. in data de 19 Ianuarie 2024.

 

ELECTROAPARATAJ S.A.,

Prin Director general,

Sorin Iulian Vintila


CONVOCARE

Consiliul de administratie al societatii ELECTROAPARATAJ S.A., cu sediul social in Mun. Targoviste, Str. Calea Campulung nr. 121, C7, Judetul Dambovita, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita sub nr. J15/80/2011, avand Codul de Identificare Fiscala RO 51 si Identificatorul Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J15/80/2011 („Societatea”), legal si statutar intrunit in data de 14.12.2023, in baza Deciziei nr. 1/14.12.2023 a Consiliului de administratie, convoaca Adunarea Generala Ordinara, respectiv Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii la data de 19.01.2024, ora 11:00, respectiv ora 12:00, la adresa din: Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etaj 6, Sector 2, cu urmatoarea ordine de zi:

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii, ora 11:00:

1.      Aprobarea reinnoirii in aceleasi conditii a mandatului de administrator al Societatii a FAMAGUSTA MANAGEMENT S.R.L. o societate cu raspundere limitata, cu sediul social in Mun. Bucuresti, Str. Av. M. Zorileanu nr. 73, mansarda, Sectorul 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/5943/2009, avand Codul de Identificare Fiscala RO 25564340 si Identificatorul Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/5943/2009, prin reprezentant permanent, dl. Adrian Ioan Rus, care exercita si mandatul de presedinte al Consiliului de administratie al Societatii, pentru o durata de 4 (patru) ani incepand cu data de 23.01.2024 si pana in 23.01.2028, inclusiv.

2.      Aprobarea datei de inregistrare a actionarilor. Propunerea privind data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararii Adunarii Ordinara, data ce urmeaza a fi stabilita de Adunarea Generala, este 09.02.2024.

3.      Mandatarea unor persoane pentru indeplinirea formalitatilor de publicitate.

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii, ora 12:00

1.      Aprobarea autorizarii dobandirii, cu titlu oneros, de catre Societate a propriilor actiuni cu valoarea nominala de 0,10 Lei/actiune („actiuni ELJ”) prin desfasurarea uneia sau mai multor oferte publice de cumparare adresate tuturor detinatorilor de actiuni ELJ, in vederea reducerii capitalului social al Societatii, in conformitate cu prevederile legale aplicabile si intrunind urmatoarele caracteristici principale:

1.1.   Numar maxim de actiuni ce pot fi dobandite: 14.000.000 actiuni ELJ reprezentand 29,99% din numarul total de actiuni emise de Societate.

1.2.   Contravaloarea minima si maxima:

-          pret minim 0,1250 Lei/actiune ELJ si

-          pret maxim 0,2143 Lei/actiune ELJ

Drept urmare, valoarea totala a actiunilor dobandite prin desfasurarea uneia sau mai multor oferte publice de cumparare va fi de pana la 3.000.200,00 (trei milioane doua sute) Lei, inclusiv.

1.3.   Durata pentru care este acordata autorizatia: 6 (sase) luni de la data inregistrarii la Registrul Comertului a hotararii adoptate pentru autorizarea dobandirii propriilor actiuni.

1.4.   Scopul dobandirii propriilor actiuni: Reducerea capitalului social al Societatii in conformitate cu prevederile art. 207 alin. (1) lit. c) din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata si cu modificarile ulterioare („Legea 31”) coroborat cu art. 104 alin. (1) lit. a) din Legea 31, urmata de anularea lor. Astfel, capitalul social al Societatii va fi redus prin anularea actiunilor dobandite de catre Societate ca urmare a rascumpararii propriilor actiuni, astfel cum este mentionat anterior.

1.5.   Tranzactiile pot avea ca obiect doar actiuni platite integral.

1.6.   Dobandirea actiunilor, conform celor de mai sus, se va realiza din surse proprii.

2.      Aprobarea autorizarii Consiliului de administratie al Societatii pentru realizarea tuturor demersurilor si formalitatilor necesare in vederea derularii si finalizarii operatiunii de dobandire de actiuni proprii desfasurate in vederea reducerii capitalului social al Societatii, in conformitate cu dispozitiile art. 207 alin. (1) lit. c) coroborat cu art. 104 alin. (1) lit. a) din Legea 31, inclusiv pentru:

2.1.Dezvaluirea publica adecvata a informatiilor si a modificarilor ulterioare, precum si a informatiilor publicate deja in conformitate cu primul punct de mai sus, daca va fi cazul, cu respectarea limitelor autorizarii.

2.2.Aprobarea detaliilor complete ale ofertei, inclusiv, dar fara a se limita la, pretul si perioada derularii ofertei, metoda de alocare, etc.

3.      Aprobarea desemnarii unei societati de servicii de investitii financiare („S.S.I.F.”) pentru intermedierea ofertelor de cumparare in scopul dobandirii propriilor actiuni si realizarea demersurilor si formalitatilor necesare pentru aprobarea documentului de oferta publica de cumparare de actiuni emise de Societate in relatia cu Autoritatea de Supraveghere Financiara („ASF”) si cu orice alta institutie/autoritate/entitate, de drept public sau de drept privat, precum si imputernicirea directorului general al Societatii pentru semnarea contractului in numele si pe seama Societatii cu S.S.I.F.-ul.

4.      Aprobarea imputernicirii directorului general al Societatii pentru: a) intocmirea/semnarea Documentului de oferta si a oricaror altor documente relevante in vederea aprobarii si/sau implementarii ofertei/ofertelor, b) indeplinirea tuturor procedurilor si formalitatilor prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv a formalitatilor de inregistrare a la orice institutie/autoritate/entitate, de drept public sau de drept privat, c) reprezentarea Societatii in fata entitatilor/autoritatilor publice sau private (inclusiv Autoritatea de Supraveghere Financiara, BVB, Depozitarul Central, S.S.I.F.) si d) semnarea tuturor documentelor necesare in scopul implementarii si derularii ofertei/ofertelor publice de cumparare de catre Societate in vederea dobandirii propriilor actiuni conform aprobarilor organelor corporative ale Societatii, precum si acordarea dreptului de subdelegare total sau partial, a puterilor conferite.

5.      Aprobarea datei ex-date si a datei de inregistrare a actionarilor. Propunerea privind data ex-date este 08.02.2024. Propunerea privind data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararii Adunarii Extraordinare, data ce urmeaza a fi stabilita de Adunarea Generala, este 09.02.2024.

6.      Mandatarea unor persoane pentru indeplinirea formalitatilor de publicitate.

La sedinte pot participa si vota doar actionarii Societatii, inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 10.01.2024 (data de referinta).
In cazul in care cvorumul necesar nu se va intruni la data mentionata, Adunarea Generala Ordinara, respectiv Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii se va/vor tine la data de 22.01.2024, la aceleasi ore si in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi.
In aplicarea prevederilor art. 105 alin. (23 indice 1) si alin. (23 indice 3) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, pozitia de «abtinere» adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a unei adunari generale a actionarilor nu reprezinta un vot exprimat.
Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala.
Actionarii au dreptul de a prezenta si proiecte de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii.
Propunerile actionarilor privind introducerea de puncte noi sau proiectele de hotarari se vor inainta in scris Societatii, depuse personal sau transmise prin orice forma de curierat, insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (CI/BI/certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), plicul avand mentiunea “Pentru Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor din data de 19.01.2024”.

Propunerile actionarilor privind introducerea de noi puncte pe ordinea de zi, precum si proiectele de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii se vor trimite la sediul social al Societatii, respectiv la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, pana la data de 04.01.2024.

Actionarii Societatii pot adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii, intrebari care vor fi inaintate in scris, la sediul social al Societatii, respectiv la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, insotite de o copie a actului de identitate valabil (CI/BI/certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), pana la data de 17.01.2024, inclusiv, plicul avand mentiunea “Pentru Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor din data de 19.01.2024”.
Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a Adunarii, proiectele de hotarare, formularul buletinului de vot prin corespondenta in lb. romana sau lb. engleza, precum si formularele de procura speciala in lb. romana sau lb. engleza, pot fi obtinute de la sediul social al Societatii, respectiv la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, Cabinet secretariat, incepand cu data de 19.12.2023. Informatiile mentionate mai sus vor fi disponibile si pe website-ul Societatii (www.electroaparataj.ro).
Actionarii pot participa la adunare personal sau prin reprezentanti, in baza unei procuri speciale sau imputerniciri generale, conform dispozitiilor legale. Procura se depune in original la sediul social al Societatii, respectiv la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, pana la data de 17.01.2024, ora 11:00.
Procurile pot fi transmise si prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa office@electroaparataj.ro, mentionand la subiect: “Pentru Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor din data de 19.01.2024”, cu respectarea art. 125 alin. (3) din Legea nr. 31/1990, republicata, pana la data de 17.01.2024, ora 11:00.
Actionarii inregistrati la data de referinta pot sa-si exercite dreptul de vot si prin corespondenta. Formularul buletinului de vot, cu legalizare de semnatura de catre un notar public, va putea fi depus personal sau transmis prin orice forma de curierat, insotit de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (CI/BI/certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), plicul avand mentiunea “Vot prin corespondenta pentru Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor din data de 19.01.2024”, la adresa: mun. Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita, Cod postal 130098, pana la data de 17.01.2024, ora 11:00.

Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon +40245.217.981.

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.