marți | 21 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ELECTROAPARATAJ S.A. - ELJ

Hotarari AGA O 19.01.2024

Data Publicare: 19.01.2024 18:28:07

Cod IRIS: 723C6

Raport curent

conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Data raportului : 19.01.2024

Denumirea entitatii emitente: ELECTROAPARATAJ S.A.

Sediul social : Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7), Jud. Dambovita

Numarul de telefon/fax: telefon 0245.217.981

Codul de Identificare Fiscala: RO 51

Numar de ordine in Registrul Comertului: J15/80/2011

Capital social subscris si varsat : 4.667.688,9 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

I. Evenimente importante de raportat

a)      Schimbari in controlul asupra emitentului, inclusiv schimbari in controlul entitatii care detine controlul asupra emitentului, precum si schimbari in acordurile cu privire la control . Nu este cazul.

b)     Achizitii sau instrainari substantiale de active. Nu este cazul.

c)      Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment. Nu este cazul.

d)     Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2017. Nu este cazul.

e)      Alte evenimente. Sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor ELECTROAPARATAJ S.A. din 19.01.2024

Societatea ELECTROAPARATAJ S.A., cu sediul social in Mun. Targoviste, Calea Campulung nr. 121, C7, judetul Dambovita, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita sub nr. J15/80/2011, avand Codul de Identificare Fiscala. RO 51 si Identificatorul Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J15/80/2011 („Societatea”), informeaza persoanele interesate ca sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii, convocata prin anuntul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 5639 din data de 18.12.2023 si in ziarul “National” din data de 18.12.2023, astfel cum a fost completat prin anuntul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, nr. 72 din data de 08.01.2024 si in ziarul „National” din data de 08.01.2024, pentru data de 19.01.2024, ora 11:00, la adresa din Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etajul 6, Sector 2,  

a fost legal constituita la prima convocare, in prezenta unor actionari inregistrati in registrul actionarilor Societatii la data de referinta (10.01.2024) totalizand 70,04% din capitalul social si din numarul total de drepturi de vot,

si in temeiul prevederilor Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Actului constitutiv al Societatii actualizat, a fost emisa urmatoarea

HOTARARE

1.      Se aproba, prin vot secret exprimat, reinnoirea in aceleasi conditii a mandatului de administrator al Societatii a FAMAGUSTA MANAGEMENT S.R.L. o societate cu raspundere limitata, cu sediul social in Mun. Bucuresti, Str. Av. M. Zorileanu nr. 73, mansarda, Sectorul 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/5943/2009, avand Codul de Identificare Fiscala RO 25564340 si Identificatorul Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/5943/2009, prin reprezentant permanent, dl. Adrian Ioan Rus, cetatean roman, care exercita si mandatul de presedinte al Consiliului de administratie al Societatii, pentru o durata de 4 (patru) ani incepand cu data de 23.01.2024 si pana in 23.01.2028, inclusiv;

fiind exprimat valabil un numar de 32.694.660 voturi, reprezentand 32.694.660 actiuni, 70,04% din capitalul social, 100% din totalul drepturilor de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 70,04% din totalul drepturilor de vot. S-a votat:

-          pentru” cu un numar de 32.694.660 voturi valabil exprimate (reprezentand 100% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 70,04% din numarul total de drepturi de vot);

-          un numar de 0 voturi „impotriva”, cu un numar de 0 voturi valabil exprimate (reprezentand 0% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 0% din numarul total de drepturi de vot);

-          un numar de 0 „abtineri”, 0 voturi „neexprimate” si nu au fost voturi anulate.

2.      Se ia act de lipsa de propuneri cu privire la alegerea unui administrator al Societatii si, prin vot secret exprimat, se respinge propunerea de alegere a unui administrator al Societatii, stabilirea duratei mandatului si a indemnizatiei acestuia,

fiind exprimat valabil un numar de 6.876.049 voturi, reprezentand 6.876.049 actiuni, 14,73% din capitalul social, 21,03% din totalul drepturilor de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 14,73% din totalul drepturilor de vot. S-a votat:

-          impotriva”, cu un numar de 6.876.049 voturi valabil exprimate (reprezentand 100% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 14,73% din numarul total de drepturi de vot);

-          existand un numar de 25.818.611 abtineri” sau voturi neexprimate;

-          un numar de 0 voturi „pentru” cu un numar de 0 voturi valabil exprimate (reprezentand 0% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 0% din numarul total de drepturi de vot);

-          si nu au fost voturi anulate.

3.      Se aproba mandatarea dlui Catalin Teodor Moise pentru a semna, din partea Societatii, Actul aditional si Contractul de administrare cu administratorul ales pentru indeplinirea unui nou mandat in Consiliul de administratie al Societatii – Famagusta Management S.R.L.,

fiind exprimat valabil un numar de 32.694.660 voturi, reprezentand 32.694.660 actiuni, 70,04% din capitalul social, 100% din totalul drepturilor de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 70,04% din totalul drepturilor de vot. S-a votat:

-          pentru” cu un numar de 32.694.660 voturi valabil exprimate (reprezentand 100% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 70,04% din numarul total de drepturi de vot);

-          un numar de 0 voturi „impotriva”, cu un numar de 0 voturi valabil exprimate (reprezentand 0% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 0% din numarul total de drepturi de vot);

-          un numar de 0 „abtineri”, 0 voturi „neexprimate” si nu au fost voturi anulate.

4.      Se aproba data de 09.02.2024 ca data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele prezentei Hotarari a Adunarii Generale Ordinare a actionarilor,

fiind exprimat valabil un numar de 32.694.660 voturi, reprezentand 32.694.660 actiuni, 70,04% din capitalul social, 100% din totalul drepturilor de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 70,04% din totalul drepturilor de vot. S-a votat:

-          pentru” cu un numar de 32.694.660 voturi valabil exprimate (reprezentand 100% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 70,04% din numarul total de drepturi de vot);

-          un numar de 0 voturi „impotriva”, cu un numar de 0 voturi valabil exprimate (reprezentand 0% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 0% din numarul total de drepturi de vot);

-          un numar de 0 „abtineri”, 0 voturi „neexprimate” si nu au fost voturi anulate.

5.      In vederea depunerii spre mentionare la Oficiul Registrului Comertului si publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a prezentei hotarari, se mandateaza dl Nicolae-Dragos Trandafiroiu, sa indeplineasca toate formalitatile necesare. Presedintele Consiliului de administratie va putea imputernici alte persoane cu aducerea la indeplinire a prezentului mandat,

fiind exprimat valabil un numar de 32.694.660 voturi, reprezentand 32.694.660 actiuni, 70,04% din capitalul social, 100% din totalul drepturilor de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 70,04% din totalul drepturilor de vot. S-a votat:

-          pentru” cu un numar de 32.694.660 voturi valabil exprimate (reprezentand 100% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 70,04% din numarul total de drepturi de vot);

-          un numar de 0 voturi „impotriva”, cu un numar de 0 voturi valabil exprimate (reprezentand 0% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 0% din numarul total de drepturi de vot)

-          un numar de 0 „abtineri”, 0 voturi „neexprimate” si nu au fost voturi anulate.

Informatii suplimentare se pot obtine la telefon 0245.217.981, precum si de pe website-ul Societatii www.electroaparataj.ro, Sectiunea Despre noi/Rapoarte curente.

Anexam hotararea.

ELECTROAPARATAJ S.A.,

Prin manager general,

Sorin Iulian Vintila

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.