sâmbătă | 11 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ELECTROMAGNETICA SA - ELMA

Convocare AGA O & E 25/26.04.2024

Data Publicare: 21.03.2024 18:42:19

Cod IRIS: EACCC

Catre:            BURSA DE VALORI BUCURESTI

                     AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

                     Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

 

RAPORT CURENT

Data raport: 21.03.2024

 

Conform cu:

-       Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

-       Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Denumirea entitatii: ELECTROMAGNETICA S.A.

Adresa: Bucuresti, sector 5, Calea Rahovei nr. 266-268

Telefon/fax: 021 404.21.02;  021 404.21.31/ 021 404.21.94

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/19/1991

Codul Unic de Inregistrare :  414118

Capitalul social subscris si varsat : 67 603 870,4 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Cat I, BVB (simbol de piata ELMA)

 

Evenimente importante de raportat:   

Convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraodinare a Actionarilor ELECTROMAGNETICA S.A. pentru data de 25/26 aprilie 2024.

 

 
CONVOCATOR A.G.O.A./ A.G.E.A.  ELECTROMAGNETICA SA
 PENTRU 25/26 APRILIE 2024

 

 

 

Consiliul de Administratie al Societatii ELECTROMAGNETICA S.A., cu sediul in Bucuresti, Calea Rahovei nr. 266-268, Sector 5, intrunit in sedinta din data de 21 martie 2024, a hotarat convocarea Adunarii Generale Ordinara a Actionarilor Societatii (A.G.O.A)  in data de 25 aprilie 2024, ora 10:00 (prima convocare), respectiv 26 aprilie 2024 ora 10:00 (a doua convocare), si convocarea Adunarii Generale Extraordinara a Actionarilor Societatii (A.G.E.A)  in data de 25 aprilie 2024, ora 12:00 (prima convocare), respectiv 26 aprilie 2024, ora 12:00 (a doua convocare), la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 15 aprilie 2024, considerata data de referinta pentru aceste adunari.

I.              Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare este urmatoarea:

Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare:

1. Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si consolidate pentru exercitiul incheiat la 31.12.2023, potrivit Reglementarilor contabile conforme cu Standardele internationale de raportare financiara, insotite de raportul Consiliului de Administratie si raportul auditorului financiar.

2. Aprobarea modalitatii de acoperire a pierderii inregistrate la data de 31 decembrie 2023.

3. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar al anului 2023, respectiv:

Administrator

Perioada mandatului

Cioaca Sorin - Iulian

3 iulie -18 octombrie 2023

18 octombrie – 31 decembrie 2023

Trifu Mihai

18 octombrie – 31 decembrie 2023

Zoescu Mihai

1 ianuarie – 18 octombrie 2023

Busu Cristian

1 ianuarie – 18 octombrie 2023

Gagea Cristina – Gabriela

1 ianuarie - 27 aprilie 2023 (administrator provizoriu)

27 aprilie – 18 octombrie 2023

18 octombrie – 31 decembrie 2023

Scheusan Eugen

1 ianuarie -18 octombrie 2023

18 octombrie – 31 decembrie 2023

Macovei Octavian

1 ianuarie – 28 mai 2023

Stancu Traian

1 ianuarie – 18 octombrie 2023

Stancu Ioan

1 ianuarie – 18 octombrie 2023

Stoica Mihail

28 mai – 3 iulie 2023 (administrator provizoriu)

Cucu Daniela

18 octombrie – 31 decembrie 2023

 

 4. Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 si a Programului de activitate pentru exercitiul financiar al anului 2024.

 

 5. Aprobarea Politicii de remunerare a societatii, in conformitate cu prevederile art.106 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

 6. Aprobarea Raportului de remunerare al conducatorilor societatii pentru anul 2023, in conformitate cu prevederile art. 107 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

 7. Alegerea unui membru al Consiliului de Administratie al societatii, pentru un mandat cu o durata egala cu mandatul ramas de efectuat al administratorilor in functie si fixarea limitelor asigurarii de raspundere profesionala. 

 

 8. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie si membrilor Comitetului de Audit de pe langa Consiliul de Administratie, constituit conform art.140 ind. 2 din Legea nr. 31/1990, pentru exercitiul financiar al anului 2024.

 

 9. Aprobarea imputernicirii reprezentantului legal al societatii sa semneze, in numele societatii, contractele de administrare cu membrii Consiliului de Administratie, in forma si continutul prezentate in materialele puse la dispozitia actionarilor pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

 

 10. Aprobarea datei de 16.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor A.G.O.A., conform art. 87 alin. 1 din Legea nr. 24/2017 si a datei de 15.05.2024 ca ex-date, conform art. 2 alin 2 lit l) din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.

 

 11. Mandatarea domnului Cristian – Iulian Radu si/sau doamnei Daniela Cucu, cu posibilitatea de substituire, pentru: i) a incheia si/sau semna, in numele Societatii si/sau al actionarilor societatii, hotararile prezentei A.G.O.A., oricare si toate hotararile, documentele, aplicatiile, formularele si cererile adoptate/intocmite in scopul sau pentru executarea hotararilor prezentei A.G.O.A., in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica, si pentru ii) a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

 

Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare:

1. Aprobarea dobandirii, instrainarii, schimbului sau constituirii in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii, a caror valoare, individual sau cumulat, este de cel mult 35% din total activelor imobilizate, mai putin creantele si mandatarea Consiliului de Administratie de a analiza si decide dobandirea, instrainarea, schimbul sau constituirea in garantie a activelor din categoria activelor imobilizate ale societatii, modalitatea de vanzare, de a implementa decizii de a vinde sau nu, in functie de orice oportunitati disponibile si de conditiile relevante ale pietei, precum si a face toate demersurile legale in vederea incheierii actului juridic de dobandire/instrainare/schimb/constituire in garantie, in limita aprobata mai sus.

 

2. Aprobarea modificarii actului constitutiv al societatii, astfel:

Art. 3 alin (2) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’3.2. Societatea poate infiinta sau desfiinta sucursale, reprezentante, agentii, puncte de lucru si alte sedii secundare fara personalitate juridica pe teritoriul Romaniei sau in strainatate, in baza hotararii Consiliului de Administratie, cu respectarea reglementarilor si dispozitiilor legale.

Art. 3 alin (3) se elimina.

Art. 7 alin (2) se elimina.

Art. 7 alin (3) se elimina.

Art. 8 alin (2) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’8.2. Evidenta actiunilor si actionarilor este tinuta potrivit prevederilor legale de catre Depozitarul Central S.A.’’

Art. 10 alin (1) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’10.1. Actiunile sunt indivizibile, societatea nu recunoaste decat un singur proprietar pentru fiecare actiune.’’

Art. 10 alin (3) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’10.3. Actiunile sunt negociabile si transferabile in mod liber.Tranzactionarea actiunilor se face pe o piata reglementata din Romania, respectiv Bursa de Valori Bucuresti.’’

Art 12 alin (3) punct 9 se elimina.

Art. 12 alin (4) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’12.4. Adunarea generala extraordinara se intruneste ori de cate ori este nevoie a se lua o hotarare pentru:

12.4.1. schimbarea formei juridice a societatii;

12.4.2. mutarea sediului societatii;

12.4.3. schimbarea obiectului de activitate al societatii;

12.4.4. prelungirea duratei societatii;

12.4.5. majorarea capitalului social;

12.4.6. reducerea capitalului social sau reintregirea lui prin emisiune de noi actiuni;

12.4.7. fuziunea cu alte societati sau divizarea societatii, inclusiv fuziunea transfrontaliera si divizarea transfrontaliera;

12.4.8. dizolvarea anticipata a societatii;

12.4.9. conversia actiunilor dintr-o categorie in cealalta;

12.4.10. conversia unei categorii de obligatiuni in alta categorie sau in actiuni;

12.4.11. emisiunea de obligatiuni;

12.4.12. orice alta modificare a actului constitutiv sau oricare alta hotarare pentru care este ceruta aprobarea adunarii generale extraordinare.’’

Art. 13 alin (6) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’13.6. Convocarea va cuprinde locul si data tinerii adunarii, precum si ordinea de zi, cu mentionarea explicita a tuturor problemelor care vor face obiectul dezbaterilor adunarii. In cazul in care pe ordinea de zi figureaza numirea administratorilor, in convocare se va mentiona ca lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.’’

Art.13 alin (7) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’13.7. Cand pe ordinea de zi figureaza propuneri pentru modificarea actului constitutiv, convocarea va trebui sa cuprinda textul integral al propunerii, cu respectarea legislatiei privind piata de capital.’’

Art.13 alin (12) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’13.12. Fiecare actionar poate adresa consiliului de administratie intrebari in scris, referitoare la activitatea societatii, inaintea datei de desfasurare a adunarii generale, urmand a i se raspunde in cadrul adunarii sau prin publicarea pe pagina de internet a societatii, la sectiunea ‘’Intrebari frecvente’’.

Art.14 alin (5) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’14.5. Adunarea generala a actionarilor este prezidata de catre presedintele consiliului de administratie, iar, in lipsa acestuia, de catre acela care ii tine locul, pe baza imputernicirii date de presedinte.’’

Art.14 alin (6) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’14.6. Adunarea generala va alege dintre actionarii prezenti, unul pana la 3 secretari, care vor verifica lista de prezenta a actionarilor, indicand capitalul social pe care-l prezinta fiecare, procesul – verbal intocmit de secretarul tehnic pentru constatarea numarului actiunilor prezente si indeplinirea tuturor formalitatilor cerute de lege si de actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale.’’

Art.15 alin (4) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’15.4. Pentru a fi opozabile tertilor, hotararile adunarii generale a actionarilor vor fi depuse in termen de 15 zile la Oficiul Registrului Comertului spre a fi mentionate in registru si publicate in Monitorul Oficial al Romaniei (partea a IV-a).’’

Art.15 alin (6) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’15.6. Actionarii care nu au votat in favoarea unei hotarari a adunarii generale au dreptul de a se retrage din societate si de a solicita cumpararea actiunilor lor de catre societate, numai daca respectiva hotarare a adunarii generale are ca obiect:

a)    schimbarea obiectului principal de activitate;

b)    transformarea transfrontaliera a societatii;

c)    schimbarea formei societatii;

d)    fuziunea sau divizarea societatii, inclusiv transfrontaliera;

Dreptul de retragere poate fi exercitat:

             a) in termen de 30 de zile de la data publicarii hotararii adunarii generale in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV- a, in cazurile prevazute la lit. a) – c);

              b) de la data adoptarii hotararii adunarii generale, in cazul prevazut la lit. d).

Actionarii vor depune la sediul societatii, alaturi de declaratia scrisa de retragere, actiunile pe care le poseda, sau dupa caz, certificatul de actionar. Pretul platit de societate actionarului care isi exercita dreptul de retragere va fi stabilit de un evaluator independent inregistrat la A.S.F. in conformitate cu standardele de evaluare in vigoare, potrivit legii.  Expertul este numit de judecatorul delegat, la cererea Consiliului de Administratie.’’

Art.16 alin (5) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’16.5. Cand se creeaza un loc vacant in Consiliul de Administratie se procedeaza conform dispozitiilor legale in vigoare, durata pentru care este ales noul administrator pentru a ocupa locul vacant va fi egala cu perioada care a ramas pana la expirarea mandatului predecesorului sau.’’

Art.16 alin (10) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’16.10.  Consiliul de administratie se intruneste la sediul societatii sau in alt loc stabilit prin convocare, sedintele urmand a se convoca si desfasura cu respectarea preverilor legale aplicabile, precum si in conformitate cu Regulamentul intern al Consiliului de Administratie. Participarea la sedintele Consiliului de Administratie poate avea loc si prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta: teleconferinta, videoconferinta, conferinta pe internet sau intranet s.a.

Membrii Consiliului de Administratie pot fi reprezentati la sedintele Consiliului de alti membri in baza unei imputerniciri. Un membru al Consiliului de Administratie poate reprezenta doar un alt membru la o sedinta. Imputernicirea va fi transmisa secretariatului inainte de inceperea sedintei. In conditii de urgenta sau in imposibilitatea participarii administratorilor la lucrarile sedintei, Presedintele Consiliului poate hotari desfasurarea sedintei si transmiterea votului prin mijloace electronice, conform procedurii stabilite de Regulamentul intern al Consiliului de Administratie.

Consiliul de Administratie se intruneste ori de cate ori este necesar:

a) la convocarea presedintelui,

b) la cererea motivata a cel putin 2 dintre membrii Consiliului de Administratie.

Sedinta Consiliului de Administratie este prezidata de Presedinte.

Presedintele numeste prin decizie un secretar, fie dintre membrii Consiliului de Administratie, fie din afara acestuia.’’

Art.16 alin (11) se modifica si va avea urmatorul continut:

’16.11. In cazul in care convocarea a fost realizata de catre Presedintele Consiliului de Administratie, acesta stabileste ordinea de zi, informeaza membrii Consiliului de Administratie cu privire la punctele aflate pe ordinea de zi si prezideaza intrunirea. In cazul in care convocarea a fost realizata conform art. 16.10. lit. b), ordinea de zi este stabilita de catre membrii Consiliului de Administratie care au cerut intrunirea.’’

Art.16 alin (14) se modifica si va avea urmatorul continut:

’’16.14. Dezbaterile Consiliului de Administratie au loc, conform ordinii de zi stabilita pe baza proiectului comunicat de Presedinte. Acestea se consemneaza in procesul verbal al sedintei de secretarul Consiliului de Administratie. Procesul verbal se semneaza de catre administratorii prezenti la sedinta. ’’

Art.16 alin (23) se elimina.

Art.16 alin (24) se renumeroteaza si devine art 16 alin (23).

Art.16 alin (25) se elimina.

Art.16 alin (26) se renumeroteaza si devine art 16 alin (24).

Art.16 alin (27) se renumeroteaza si devine art 16 alin (25).

Art.16 alin (28) se elimina.

Art.17 alin (1) punct 2 se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’17.1.2. aproba structura organizatorica a societatii’’.

Art.17 alin (1) punct 18 se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’ 17.1.18 hotaraste, in limitele stabilite de adunarea generala, daca directorul general, directorii si salariatii societatii pot beneficia de stimulente.’’

Art. 17 alin (1) se completeaza cu punctele (20) si (21), care au urmatorul continut:

‘’17.1.20 infiintarea/desfiintarea de sucursale si alte sedii secundare, fara personalitate juridica, sau schimbarea sediului acestora;

17.1.21 decide infiintarea/desfiintarea altor societati sau persoane juridice, inclusiv participarea la capitalul social al altor societati, in conditiile prevazute de reglementarile legale’’

Art. 18 alin (13) se modifica si va avea urmatorul continut:

’18.13.  Consiliul de Administratie poate delega directorilor atributiile prevazute la art. 17.1.4.’’

Art. 18 alin (14) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’18.14. Personalul societatii este angajat sau concediat de directorul general sau de un imputernicit al acestuia.’’

Art. 22 alin (1) se modifica si va avea urmatorul continut:

‘’ 22.1. Societatea tine registrele prevazute de lege.’’

Art. 27 se modifica si va avea urmatorul continut:

’ Art. 27 – Modificarea formei juridice

27.1. Societatea va putea fi transformata in alta forma de societate prin hotararea adunarii generale a actionarilor.

27.2. Societatea va indeplini formalitatile legale de inregistrare si publicitate cerute de legislatia in vigoare.’’

Art. 28 alin (1) punct 6 se elimina.

Art. 28 alin (1) punct 7 se renumeroteaza si devine art. 28 alin (1) punct 6.

 

3. Aprobarea datei de 16.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor A.G.E.A. conform art 87 alin 1 din Legea nr 24/2017 si a datei de 15.05.2024 ca ex-date conform art 2 alin 2 lit l) din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.

 

4. Mandatarea domnului Cristian – Iulian Radu si/sau doamnei Daniela Cucu, cu posibilitatea de substituire, pentru: i) a incheia si/sau semna, in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei A.G.E.A., oricare si toate hotararile, documentele, aplicatiile, formularele si cererile adoptate/intocmite in scopul sau pentru executarea hotararilor prezentei A.G.E.A. in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica, pentru ii) semnarea actului constitutiv actualizat si pentru iii) a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

 

Incepand cu 21 martie 2024, convocatorul, documentele si materialele informative referitoare la ordinea de zi, proiectele de hotarari, formularele de buletin de vot prin corespondenta, formularele de procura speciala pentru reprezentarea actionarilor la A.G.O.A./A.G.E.A., numarul total de actiuni si de drepturi de vot, precum si informatiile cu privire la persoanele propuse pentru alegerea ca administrator (nume, localitate de domiciliu si calificarea profesionala), se afla la dispozitia actionarilor si se pot consulta sau procura de catre actionari fie la sediul societatii, respectiv Directia Juridica, zilnic, de luni pana vineri, intre orele 7:00 – 15:00, fie se pot consulta pe website-ul societatii (www.electromagnetica.ro/) in sectiunea Companie/Investitori/Adunari Generale/2024, in timp ce regulamentul privind desfasurarea adunarilor generale si respectarea drepturilor actionarilor se poate consulta in sectiunea Companie/Investitori/Info/Guvernanta Corporativa. Lista cu persoanele propuse pentru alegerea ca administrator ce cuprinde numele, localitatea de domiciliu, calificarea profesionala se afla la dispozitia actionarilor si se poate consulta de catre actionari fie la sediul societatii, respectiv Directia Juridica, zilnic, de luni pana vineri, intre orele 7:00 – 15:00, fie pe website-ul societatii (www.electromagnetica.ro/) in sectiunea Companie/Investitori/Adunari Generale/2024.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul: i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, si ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Orice actionar poate propune un candidat pentru functia de membru al Consiliului de Administratie.

Propunerile privind noile puncte pe ordinea de zi si proiectele de hotarare propuse, impreuna cu documentele ce atesta indeplinirea conditiilor, precum si propunerile de candidati pentru alegerea in Consiliul de Administratie, insotite de CV-ul candidatului, vor fi transmise in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, astfel:

-       fie sub forma unui document olograf depus in plic inchis la Registratura sau transmis prin curierat rapid sau prin posta cu confirmare de primire, avand inscrisa in clar, cu majuscule, mentiunea “PENTRU A.G.O.A./A.G.E.A.DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”;

-       fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr.455/2001, la adresa juridic@electromagnetica.ro, mentionand la subiect „PENTRU A.G.O.A./A.G.E.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”. 

Daca este cazul, ordinea de zi revizuita se va publica in conformitate cu prevederile legale.

Actionarii societatii, indiferent de participatia detinuta, pot adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale la Directia Juridica, in plic inchis, pana la data de 23.04.2024, ora 10:00. Plicurile continand intrebarile si documentele atasate vor avea inscrisa in clar, cu majuscule, mentiunea “PENTRU A.G.O.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”, respectiv ‚’PENTRU A.G.E.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul propriu, la sectiunea Companie/Investitori/Adunari Generale/2024/ Intrebari frecvente.

In vederea identificarii si dovedirii calitatii de actionar, respectiv a calitatii de reprezentant legal al actionarului, persoanele care adreseaza intrebari sau care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi sau care trimit candidaturi, vor transmite urmatoarele documente, in original sau in copie conforma cu originalul: un extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si actiunile detinute, emis de Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie, copia actului de identitate sau echivalent in cazul actionarilor persoane fizice si, in cazul actionarilor persoane juridice, copia actului de identitate a reprezentantului legal, impreuna cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document care sa ateste calitatea de reprezentant legal, eliberat de catre o autoritate din statul in care actionarul este inregistrat, emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

Aceleasi documente se vor depune si de catre actionarii care inainteaza intrebari Consiliului de Administratie.

Actionarii persoana juridica sau entitatile fara personalitate juridica ce au furnizat anterior datei de referinta informatiile privind reprezentantul sau legal catre Depozitarul Central S.A., astfel incat acesta sa se regaseasca in registrul actionarilor la data de referinta, nu trebuie sa mai faca dovada calitatii de reprezentant legal al actionarului prin transmiterea de documente.   

Numai actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala si isi pot exercita dreptul de vot fie personal,  fie prin reprezentanti pe baza de procura speciala sau generala, fie inainte de adunare, prin corespondenta, pe baza buletinului de vot prin corespondenta.

Accesul actionarilor si al reprezentantilor la adunari si/sau votul prin corespondenta este permis prin simpla proba a identitatii, astfel:

-       Actionari persoane fizice – personal,  in baza actului de identitate (carte de identitate sau buletin de identitate pentru cetatenii romani, pasaport/act de identitate pentru cetatenii UE, pasaport pentru cetatenii straini non-EU);

-       Actionari persoane fizice - prin reprezentant, in baza unei procuri speciale sau generale si al actului de identitate al reprezentantului;

-       Actionari persoane juridice – prin reprezentantul legal, in baza actului de identitate al reprezentantului legal, identificat in lista actionarilor la data de referinta primita de la Depozitarul Central S.A.. In situatia in care datele privind calitatea de reprezentant legal nu au fost actualizate la Depozitarul Central de catre actionarul persoana juridica, corespunzator datei de referinta, dovada calitatii de reprezentant legal se face in baza certificatului constatator emis de Registrul Comertului sau orice document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal emis de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului.

-       Actionari persoane juridice – prin imputernicit, in baza unei procuri speciale sau generale, semnata si stampilata de reprezentantul legal al actionarului persoana juridica, insotita de actul de identitate al celui caruia i s-a delegat competenta de reprezentare, impreuna cu copia conforma a certificatului constatator emis de Registrul Comertului sau orice document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii, emis de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului.

In cazul unei procuri speciale pentru participarea la adunare, data de un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere data de institutia care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca: i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar; iii) procura speciala este semnata de actionar. Procura speciala si declaratia trebuie depuse la emitent in original, semnate si, dupa caz, stampilate.

Pentru actionarii care beneficiaza de servicii de custodie, buletinul de vot prin corespondenta  semnat de actionar poate fi transmis fara a fi necesare alte documente daca este insotit de o declaratie pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al institutiei de credit, din care sa reiasa ca: i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar, si ii) formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar si contine optiuni de vot identice cu cele mentionate de actionar printr-un mesaj SWIFT primit de institutia de credit de la respectivul actionar. Formularul de vot prin corespondenta si declaratia institutiei de credit trebuie depuse la Companie in original, semnate de reprezentantul legal al institutiei de credit si, dupa caz, stampilate.

Dupa completarea in limba romana sau engleza, procura speciala sau generala, respectiv buletinul de vot prin corespondenta, semnat si dupa caz stampilat, va trebui sa parvina societatii pana la data de 23.04.2024, ora 10:00 pentru A.G.O.A., in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU A.G.O.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”, si pana la data de 23.04.2024, ora 12:00 pentru A.G.E.A., in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU A.G.E.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”, sub sanctiunea pierderii exercitarii dreptului de vot prin reprezentant sau prin corespondenta in adunarea generala, conform prevederilor legale. Respectand aceleasi termene, Procurile speciale sau generale si Buletinele de vot prin corespondenta pot fi transmise si prin email cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001, la adresa juridic@electromagnetica.ro, mentionand la subiect “PENTRU A.G.O.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”, respectiv “PENTRU A.G.E.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”.

In cazul procurilor generale, acestea se depun in copie cu mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, o singura data inainte de prima utilizare, fiind valabile ulterior pentru oricare dintre adunarile generale intrunite in termenul de valabilitate. Procura generala poate fi acordata pe o perioada ce nu poate depasi 3 ani cu conditia ca aceasta sa fie acordata de actionar in calitate de client unui intermediar sau unui avocat si numai daca imputernicitul nu se afla intr-un conflict de interese.

Procura generala va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicirea generala, din care sa reiasa ca:

(i) imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii) imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

In cazul completarii ordinii de zi sau a listei de candidati, societatea va pune la dispozitia actionarilor formulare de procura speciala si de vot prin corespondenta actualizate.

In cazul in care pe data de 25 aprilie 2024 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, a doua adunare generala ordinara se convoaca pentru data de 26 aprilie 2024, in acelasi loc, la aceeasi ora, cu aceeasi data de referinta si cu aceeasi ordine de zi.

In cazul in care pe data de 25 aprilie 2024 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, a doua adunare generala extraordinara se convoaca pentru data de 26 aprilie 2024, in acelasi loc, la aceeasi ora, cu aceeasi data de referinta si cu aceeasi ordine de zi.

La data convocarii, capitalul Electromagnetica S.A. este de 67.603.870,40 lei si este format din 676.038.704 actiuni nominative, dematerializate, cu valoare nominala de 0,10 lei, fiecare actiune detinuta dand dreptul la un vot in adunarea generala.

In conformitate cu actul constitutiv al societatii, raportat la prevederile art. 105 alin. (233) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, pozitia de „abtinere” exprimata de un actionar sau de catre un reprezentant prezent cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor reprezinta un vot exprimat cu privire la respectivele puncte de pe ordinea de zi.

Informatii suplimentare se pot obtine la Directia Juridica, telefon – 0214042129, 0214042131, 0214042102 sau email juridic@electromagnetica.ro.

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.