vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


FEPER - FEP

Completare Convocare AGAO 28/29.11.2023

Data Publicare: 01.11.2023 10:20:20

Cod IRIS: 5F7BF

 

Catre,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

-Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

 

RAPORT CURENT

Conform Legii nr. 24/2017 si a Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018

 

Data raportului        

01.11.2023

Denumirea societatii comerciale

FEPER SA 

Sediul social:

Bld. Prof. Dimitrie Pompei, nr.8, sector 2, Bucuresti

Forma juridica:

societate pe actiuni

Numarul de telefon/fax/e-mail

Tel/fax: 021/2420275

E-mail:  office@feper.ro

Web: www.feper.ro

Codul unic de inregistrare la

Oficiul Registrului Comertului

RO 752

Numar de ordine in Registrul Comertului 

J40/1092/1991

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise

AeRO – piata de actiuni a B.V.B.

Capitalul social subscris si varsat

36.378.218,60 LEI

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societatea comerciala

 

363.782.186 actiuni cu valoare nominala de 0,1 lei/actiune

 

Eveniment important de raportat: Completare ordine de zi a ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR din data de 28/29.11.2023.

Completarea Convocatorului Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii FEPER S.A. Bucuresti convocata pentru data de 28/29.11.2023

 

 Avand in vedere convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 28/29.11.2023 cu ordinea de zi prezentata in cadrul Raportului curent din data de 25.10.2023 si in Monitorul Oficial al Romaniei - partea a IV-a nr.4792 din 26.10.2023 si raportul curent (renuntare mandat administrator si numire administrator provizoriu) din data de 27.10.2023, Consiliul de Administratie al Societatii FEPER S.A. cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Bd. Prof. Dimitrie Pompei nr. 8, cod postal 020337, inmatriculata in Registrul Comertului Bucuresti sub numarul J/40/1092/1991, Cod de inregistrare fiscala RO752, intrunit in sedinta din data de 01.11.2023, in temeiul Legii nr. 24/2017 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, ale reglementarilor A.S.F. date in aplicarea acesteia, ale Legii societatilor nr. 31/1990, art.1171, republicata in anul 2004, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Actului Constitutiv al societatii, a decis completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 28/29.11.2023 cu urmatoarul punct:

„Completarea Consiliului de Administratie cu un membru pe locul ramas vacant, ca urmare a renuntarii la mandat a unuia dintre administratori, pentru un mandat cuprins intre data numirii si data expirarii mandatului actualilor administratori in functie (18.03.2026). Aprobarea incheierii Actului Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administratie si desemnarea persoanei care va semna actul aditional la Contractul de Administrare in calitate de mandatar conventional din partea societatii.”

 

Ordinea de zi completata si revizuita a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 28/29.11.2023 ora 11:00, care se va desfasura la sediul societatii FEPER S.A., din Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 8, sector 2, parterul cladirii FEPER este urmatoarea:

1. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024;

2. Aprobarea planului de investitii pentru anul 2024;

3. Completarea Consiliului de Administratie cu un membru pe locul ramas vacant, ca urmare a renuntarii la mandat a unuia dintre administratorii Societatii FEPER S.A., pentru un mandat cuprins intre data numirii si data expirarii mandatului actualilor administratori in functie (18.03.2026). Aprobarea incheierii Actului Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administratie si  desemnarea persoanei care va semna actul aditional la Contractul de Administrare in calitate de mandatar conventional din partea societatii;

4. Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, dl. Mihai Victor ROHAN pentru semnarea Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor;

5. Imputernicirea dlui. Iulian-Gabriel SERBAN pentru  efectuarea formalitatilor de  publicitate legala si inregistrare a Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

Candidatii pentru posturile de administrator vor fi nominalizati de catre actionari, conform art.137¹ alin. (2) din Legea nr. 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare. Nominalizarile, insotite de CV-ul fiecarui candidat se vor inainta Consiliului de Administratie al societatii FEPER S.A. pana cel tarziu la data de 15.11.2023, orele 1100 in vederea inscrierii pe lista de candidaturi ce va fi supusa aprobarii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Candidatii vor fi inscrisi pe lista in ordinea cronologica a numerelor de inregistrare la Registratura societatii a dosarelor de candidatura. Pe buletinele de vot vor fi inscrisi respectandu-se ordinea cronologica a inregistrarii.

Lista candidatiilor pentru Consiliul de Administratie va putea fi consultata la sediul societatii sau pe website-ul www.feper.ro  Sectiunea Anunturi Actionari -Adunari Generale Ordinare incepand cu data de 15.11.2023, orele 1600.

 Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru alegerea membrilor Consiliului de Administratie, in conditiile art. 130 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, se va adopta prin procedura votului secret.

Incepand cu data de 16.11.2023 vor fi publicate pe site-ul societatii buletinele de vot in forma actualizata privind alegerea membrilor Consiliului de Administratie si forma actualizata a procurii generale/imputernicirii speciale AGOA.

Celelalte aspecte privind organizarea si desfasurarea A.G.O.A., din data de de 28/29.11.2023,cuprinse in convocatorul initial, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a  nr.4792/26.10.2023,  raman neschimbate.

 

 

 

PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE,

Mihai Victor ROHAN

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.