miercuri | 08 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


FIMARO SA Cluj - FIMA

Convocare AGA O & E 26.04.2024

Data Publicare: 21.03.2024 18:00:17

Cod IRIS: 3BEC7

RAPORT

Conform Regulamentului ASF nr. 5/2018

 

Data raportului

21.03.2023

Denumirea emitentului

S.C.FIMARO S.A.  Cluj- Napoca

Sediul social

str. Tudor Vladimirescu nr. 16

Numarul si data inregistrarii la ORC

J-12/58/1991

CUI

RO 199133

Numar de telefon/ fax/ email

0264502710/ 0264502731/ office@fimaro.ro

Capital social subscris si varsat

1.327.072,65

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare

BVB – ATS

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societate

Actiuni nominative, simbol “fima”, valoare nominala 1,63 lei/ actiune

Cod LEI

31570071WYOCRt3ZL4527

 

CONVOCAREA ADUNARII GENERALE A ACTIONARILOR si ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA

 

Consiliul de Administratie al S.C. FIMARO SA, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu nr. 16, nr. ORC J12/58/1991, CUI RO199133, prin Presedintele Consiliului de Administratie, ing. LAZANU GHEORGHE TUDOR, in temeiul alin. 1-3 al art. 117 din Legea nr. 31/1990, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 26.04.2024 la ora 14:00, precum si Adunarea Generala Extraordinara in aceeasi zi pentru ora 15;00 la sediul societatii din Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu nr. 16, jud. Cluj, la care au dreptul sa participe si sa voteze personal, prin reprezentant sau prin corespondenta, numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 18.04.2024 considerata data de referinta.

Societatea mentioneaza ca materialele aferente Adunarii generale au fost publicate pe site-ul societatii, mentionam ca s-au depus : Convocator; Buletinul de vot prin corespondenta;  Buletin de vot pentru votul deschis; Procura speciala; Raportul auditorului financiar; Bugetul de venituri si cheltuieli; Raportul Consiliului de Administratie, Raport cu convocarea Adunarii Generale a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara; Bilantul si notele.

A)  Adunarea Generala Ordinara:

 

1.) Aprobarea Raportului Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2023;

2.) Prezentarea Raportului Auditorului financiar pe anul 2023;

3.) Aprobarea situatiilor financiare (bilant, cont de profit si pierderi etc.) stabilirea modului de repartizare a rezultatului financiar aferent anului 2023 in suma de 125.191,00lei la fondul de dezvoltare, iar profitul reportat in suma de 1.172.717,28 lei sa fie repartizat tot la fondul de dezvoltare.

4.) Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2023.

5.) Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2024;

6.) Ratificarea actelor si faptelor de comert si administrare efectuate de Consiliul de Administratie in perioada aprilie 2023 – martie 2024;

7.) Prelungirea manadatului firmei de audit SC.EXPERTIZA –SRL avand autorizatia CECCAR nr.587/01.05.2005 inregistrata la ORC sub nr.J12/9/2000 si avand CIF 12541964 reprezentata de Borlea Nicolae Sorin  pe o perioada de 3 ani.

8.) Aprobarea mandatarii Presedintelui Consiliului de Administratie de a face demersurile legale necesare pentru depunerea, inregistrarea si publicarea hotararilor adunarii generale;

9.) Aprobarea datei de inregistrare  a actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adunarii generale sa fie 15.05.2024, ex-date 14.05.2024.

 

B) Adunarea Generala Extraordinara:

 

 

 1.) Ratificarea Deciziei Consiliului de Administratie nr.99 din data de 31.10.2023 prin care s-a achizitionat  autoturismul second-hand tip Mercedes Benz G500 in valoare de 715.000 lei inclusiv TVA.

 

2.) Aprobarea mandatarii Presedintelui Consiliului de Administratie de a face demersurile legale necesare pentru depunerea, inregistrarea si publicarea hotararilor adunarii generale extraordinare;

 

 3.) Aprobarea datei de inregistrare a actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adunarii generale sa fie 15.05.2024, ex-date 14.05.2024.

 

In caz de neindeplinire a conditiilor de cvorum, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor societatii  va avea loc in data de 27.04.2024 in acelasi loc, aceeasi ora si ordine de zi ca si pentru prima convocare.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul sa introduca noi puncte pe ordinea de zi, insotite de o justificare sau de proiectul de hotarare propus spre aprobare adunarii generale pana la data de 10.04.2024. Incepand cu data de 26.03.2024, convocatorul, formularul de procura speciala, formularul de vot  prin corespondenta, proiectele de hotarari, intrebarile adresate de actionari si raspunsul la intrebarile adresate, documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, vor fi disponibile pe website-ul www.fimaro.ro, si se pot obtine  de la sediul societatii.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe, la data de referinta, la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu  Procura speciala data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala  se  poate face si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de procura speciala folosita in adunarea generala pentru care este emisa, continand instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent, precum si in baza unei procuri generale cu o valabilitate de maxim 3 ani, permitand reprezentantului sau sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar sau unui avocat.

Conform art.208 din Reg. ASF nr.5/2018 actionarii indreptatiti sa participle la sedinta adunarii au posibilitatea sa isi exercite votul prin corespondenta, fara a mai fi necesara prezenta fizica a acestora. Votul prin corespondenta sau imputernicirile se transmit la sediul societatii SC. FIMARO - SA sau e-mail : office@fimaro.ro  pana la data de 23.04.2024.Oricare ar fi modalitatea de comunicare plicul destinat societatii sau e-mailul trebuie sa contina clar mentiunea “ imputernicire” pentru AGOA/AGEA sau “formular pentru vot prin corespondenta pentru AGOA/ AGEA” , dupa caz.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi cel tarziu pana la data de 16.04.2024. Societatea va raspunde intrebarilor cel tarziu in cadrul sedintei adunarii generale  a actionarilor. De asemenea, se considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns.

         Propunerile/ solicitarile pot fi transmise in original la sediul FIMARO-SA, impreuna cu documentele care atesta calitatea de actionar, cu mentiunea pe plic ”pentru AGOA” sau trimise prin e-mail cu semnatura electronica incorporata conform Legii 455/2001, la adresa office@fimaro.ro.

Societatea mentioneaza ca materialele aferente Adunarii generale au fost publicate site-ul societatii, mentionam ca s-au depus: Convocator; Buletinul de vot prin corespondenta;  Buletin de vot pentru votul deschis; Procura speciala; Raportul auditorului financiar; Bugetul de venituri si cheltuieli; Raportul Consiliului de Administratie, Raport cu convocarea Adunarii Generale a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara; Bilantul si notele.

 . Acestea pot fi accesate pe site-ul www.fimaro.ro sau pe adresa url http://www.fimaro.ro/content/documente/Convocare_ AGOA_26.04.2024.pdf

Formularele de procuri speciale si actele care se vor prezenta in adunarea generala pot fi obtinute de la sediul societatii, incepand cu data de 26.03.2024 in fiecare zi lucratoare intre orele 7-14 sau pe site-ul www.fimaro.ro

Informatii suplimentare: la sediul societatii sau telef. 0264-502710.

 

                                      PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE

                                                    ing. LAZANU GHEORGHE TUDOR 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.