miercuri | 08 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


FIMARO SA Cluj - FIMA

Convocare AGOA & AGEA 23.04.2021

Data Publicare: 22.03.2021 18:00:12

Cod IRIS: 26245

RAPORT

Conform Regulamentului ASF nr. 5/2018

 

Data raportului

22.03.2021

Denumirea emitentului

S.C.FIMARO S.A.  Cluj- Napoca

Sediul social

str. Tudor Vladimirescu nr. 16

Numarul si data inregistrarii la ORC

J-12/58/1991

CUI

RO 199133

Numar de telefon/ fax/ email

0264502710/ 0264502731/ office@fimaro.ro

Capital social subscris si varsat

1.327.072,65

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare

BVB – ATS

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societate

Actiuni nominative, simbol “fima”, valoare nominala 1,63 lei/ actiune

Cod LEI

31570071WYOCRt3ZL4527

 

CONVOCAREA ADUNARII GENERALE A ACTIONARILOR

Consiliul de Administratie al S.C. FIMARO SA, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu nr. 16, nr. ORC J12/58/1991, CUI RO199133, prin Presedintele Consiliului de Administratie, ing. LAZANU GEORGE-CRISTIAN, in temeiul alin. 1-3 al art. 117 din Legea nr. 31/1990, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 23.04.2021 la ora 14:00,precum si Adunarea Generala Extraordinara in aceeasi zi pentru ora 15:00 la sediul societatii din Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu nr. 16, jud. Cluj, la care au dreptul sa participe si sa voteze personal, prin reprezentant sau prin corespondenta, numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 12.04.2021 considerata data de referinta,  ordinea de zi fiind cea redata mai jos:

         A) Adunarea Generala Ordinara:

1.) Aprobarea Raportului Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020;

2.) Prezentarea Raportului Auditorului financiar pe anul 2020;

3.) Aprobarea situatiilor financiare (bilant, cont de profit si pierderi etc.) stabilirea modului de repartizare a rezultatului financiar aferent anului 2020 in suma de 704.076,00lei ca profit reportat;

4.)Aprobarea Politicii de remunerare a structurii de conducere a Societatii intocmita in conformitate cu prevederile art. 92^1 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

5.) Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020 si pentru intreaga perioada a mandatului de 4 ani;

6.) Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021;

7.) Ratificarea actelor si faptelor de comert si administrare efectuate de Consiliul de Administratie in perioada aprilie 2020 – martie 2021;

8.) Alegerea membrilor Consiliului de Administratie, stabilirea mandatului si a  indemnizatiei membrilor Consiliului de Administratie, la 5000 lei/luna pentru fiecare membru;

9.) Aprobarea mandatarii Presedintelui Consiliului de Administratie de a face demersurile legale necesare pentru depunerea, inregistrarea si publicarea hotararilor adunarii generale;

10.) Aprobarea datei de inregistrare  a actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adunarii generale sa fie 13.05.2021, ex-date 12.05.2021.

 

B) Adunarea Generala Extraordinara:

 

1.) Aprobarea modificarii statului societatii astfel: se completeaza obiectul de activitate secundar al societatii cu urmatoarele activitati:

2530 – Productia generatoarelor de aburi ( cu exceptia cazanelor pentru incalzire  centrale termice)

2591 – Fabricarea de recipienti, containere si alte produse similare din otel

2790 – Fabricarea altor echipamente electrice

2849 – Fabricarea altor masini – unelte n.c.a.

2893 – Fabricarea utilajelor pentru prelucrarea produselor alimentare, bauturilor si tutunului

2899  – Fabricarea altor masini si utilaje specific n.c.a

4321 – Lucrari de instalatii electrice

4329 – Alte lucrari si instalatii pentru constructii

4519 – Comert cu alte autovehicule

4614 – Intermedieri in comertul cu masini, echipamente industriale, nave si avioane

4619 – Intermedieri in comertul cu produse diverse

4669 – Comert cu ridicata al altor masini si echipamente

4690 – Comert cu ridicata nespecializat

 

2.) Aprobare modificare a perioadei de  numire a membrilor Consiliului de Administratie de la 2 ani la 4 ani, cu posibilitatea de a fi alesi pe noi perioade de 4 ani;

 

3.) Aprobarea actului constitutiv actualizat;

 

4.) Prelungirea manadatului firmei de audit SC.EXPERTIZA –SRL avand autorizatia CECCAR nr.587/01.05.2005 inregistrata la ORC sub nr.J12/9/2000 si avand CIF 12541964 reprezentata de Borlea Nicolae Sorin  pe o perioada de 3 ani, cu o valoare anuala a contractului de 10.000 lei;

 

5.) Ratificarea constituirii unui grup de interese intre SC. ICPIAF - SA si SC. FIMARO -SA in scopuri de TVA, conform legii nr.227/2015;

 

  6.) Aprobarea constituirii de grup de interese intre SC.ICPIAF-SA si SC.FIMARO-SA in scopul consolidarii fiscale la  nivel de impozit pe profit, conform legii nr.296/2020;

 

7.) Aprobarea mandatarii Presedintelui Consiliului de Administratie de a face demersurile legale necesare pentru depunerea, inregistrarea si publicarea hotararilor adunarii generale;

 8.) Aprobarea datei de inregistrare a actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adunarii generale sa fie 13.05.2021, ex-date 12.05.2021.

 

In caz de neindeplinire a conditiilor de cvorum, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor societatii  va avea loc in data de 24.04.2021 in acelasi loc, aceeasi ora si ordine de zi ca si pentru prima convocare.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul sa introduca noi puncte pe ordinea de zi, insotite de o justificare sau de proiectul de hotarare propus spre aprobare adunarii generale pana la data de 06.04.2021.

Incepand cu data de 23.03.2021, convocatorul, formularul de procura speciala, formularul de vot  prin corespondenta, proiectele de hotarari, intrebarile adresate de actionari si raspunsul la intrebarile adresate, documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, vor fi disponibile pe website-ul www.fimaro.ro, si se pot obtine  de la sediul societatii.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe, la data de referinta, la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu  Procura speciala data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala  se  poate face si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de procura speciala folosita in adunarea generala pentru care este emisa, continand instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent, precum si in baza unei procuri generale cu o valabilitate de maxim 3 ani, permitand reprezentantului sau sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar sau unui avocat.

Conform art.208 din Reg. ASF nr.5/2018 actionarii indreptatiti sa participle la sedinta adunarii au posibilitatea sa isi exercite votul prin corespondenta, fara a mai fi necesara prezenta fizica a acestora. Votul prin corespondenta sau imputernicirile se transmit la sediul societatii SC. FIMARO - SA sau e-mail : office@fimaro.ro  pana la data de 20.04.2021.Oricare ar fi modalitatea de comunicare plicul destinat societatii sau e-mailul trebuie sa contina clar mentiunea “ imputernicire” pentru AGOA/AGEA sau “formular pentru vot prin corespondenta pentru AGOA/ AGEA” , dupa caz.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi cel tarziu pana la data de 14.04.2021. Societatea va raspunde intrebarilor cel tarziu in cadrul sedintei adunarii generale  a actionarilor. De asemenea, se considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns.

Avand in vedere situatia actuala exceptionala cauzata la nivel global de virusul COVID -19 Societatea FIMARO SA recomanda actionarilor:

-         Sa acceseze si sa consulte materialele informative pentru AGOA si AGEA, in format electronic, disponibile pe website –ul societatii www.fimaro.ro si sa evite consultarea acestora in format fizic la sediul Societatii.

-         Sa evite transmiterea documentelor in format fizic la sediul Societatii.

-         Sa evite transmiterea documentelor in format fizic prin posta, curier sau depuse direct la sediul Societatii si sa utilizeze ca mijloc de comunicare cu Societatea adresa de mail office@fimaro.ro

-         Sa utilizeze cu prioritate metoda votului prin corespondenta, ca metoda alternativa participarii la AGOA si AGEA direct sau prin reprezentant.

De asemenea SC.FIMARO - SA aduce la cunostinta actionarilor ca societatea va aplica restrictiile in vigoare la data desfasurarii adunarii generale a actionarilor, cu privire la limitarea numarului de participanti la evenimente desfasurate in spatii inchise, in functie de deciziile exprese adoptate de autoritati.

         Societatea avertizeaza actionarii  ca participarea la evenimente/ intruniri publice desfasurate in spatii inchise, in conditiile impuse de autoritati la acel moment, expune participantii la o posibila contaminare cu coronavirusul SAR-CoV-2, iar Societatea FIMARO SA si/sau Conducerea Societatii nu vor putea fi tinute raspunzatoare pentru un astfel de risc.

Formularele de procuri speciale si actele care se vor prezenta in adunarea generala pot fi obtinute de la sediul societatii, incepand cu data de 07.04.2021 in fiecare zi lucratoare intre orele 7-14 sau pe site-ul www.fimaro.ro

Informatii suplimentare: la sediul societatii sau telef. 0264-502710.

 

 

 

 

PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE

                                                                                   ing. LAZANU GEORGE-CRISTIAN



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.