miercuri | 15 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


FLAROS SA BUCURESTI - FLAO

Convocare AGA O & E 29.03/01.04.2024

Data Publicare: 22.02.2024 18:00:18

Cod IRIS: 7DF9C

RAPORT CURENT

conform Legii nr.24/2017 republicata, Regulamentul A.S.F. nr.5/2018

 

Data raportului: 22.02.2024

Denumirea societatii emitente: S.C. FLAROS S.A.

Sediu social: Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr.67-93, Sector 3.

Tel./Fax: 021.321.57.20

Website: www.flaros.com, e-mail: flaros@flaros.com

CUI/CIF: RO350944

Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J 40/173/1991

Capital social subscris si varsat: 3.684.175 lei

Cod LEI: 254900OXK6RJBNCGWN41

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB – ATS AeRO – Categoria Standard, simbol de piata FLAO

 

Eveniment important de raportat: Convocare AGOA si AGEA din data de 29.03/01.04.2024

 

 Consiliul de Administratie al Societatii FLAROS S.A., (denumita in continuare „Flaros” sau „Societatea”), inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/173/1991, avand CUI RO350944 si capitalul subscris si varsat de 3.684.175 lei, intrunit in sedinta din data de 22.02.2024, in temeiul Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 si in conformitate cu prevederile Actului constitutiv al Societatii, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor („AGOA”) pentru data de 29.03.2024, ora 1300, si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor („AGEA”) pentru data de 29.03.2024, ora 1330, la sediul societatii din Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr. 67-93, sector 3, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 15.03.2024, considerata data de referinta.

Daca nu sunt indeplinite conditiile de validitate la prima convocare, se convoaca pentru a doua oara, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor („AGOA”) pentru data de 01.04.2024, ora 1300, si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor („AGEA”) pentru data de 01.04.2024, la ora 1330, cu aceeasi ordine de zi si in acelasi loc.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

 

1.     Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare individuale ale anului 2023, intocmite in conformitate cu Reglementarile Contabile Romanesti aplicabile, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar inclusiv a provizionului in suma de 164.273 lei constituit pentru stimularea salariatilor, a directorului general si a administratorilor.

2.     Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2023.

3.     Aprobarea remuneratiilor lunare nete cuvenite membrilor Consiliului de Administratie in anul 2024 si a cuantumului pentru asigurarea de raspundere profesionala a administratorilor.

4.     Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2023, in suma de 1.831.560 lei, conform propunerii Consiliului de Administratie: - Repartizarea intregului profit net al exercitiului financiar 2023, in suma de 1.831.560 lei, la Alte Rezerve, pentru surse proprii de finantare.

5.     Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a Programului de Investitii pentru anul 2024.

6.     Aprobarea numirii COMBINED IDEAS S.R.L. in calitate de auditor financiar, pe o perioada de 2 ani, pentru auditarea situatiilor financiare individuale ale anilor 2025 si 2026 si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru negocierea si incheierea contractului de audit.

7.     Aprobarea datei de 26.04.2024 ca data de inregistrare si a datei de 25.04.2024 ca „ex-date”, conform prevederilor Legii nr. 24/2017 si Regulamentului ASF nr. 5/2018.

8.     Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, cu posibilitatea de substituire catre directorul general, pentru a semna hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si orice alte documente conexe, pentru a reprezenta Societatea si pentru a efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si implementare a hotararilor adoptate conform punctelor de mai sus de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central si la orice alte autoritati competente.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

 

1.     Aprobarea efectuarii de catre Consiliul de Administratie, de tranzactii pe piata de capital si de tranzactii cu valori mobiliare care nu sunt admise la tranzactionare sau nu sunt tranzactionate in cadrul unui loc de tranzactionare, in valoare maxima de 28.000.000 lei, pe o perioada de 12 luni de la data adoptarii hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

2.     Aprobarea efectuarii tuturor si oricaror formalitati si operatiuni necesare pentru edificarea unui imobil constructie S+P+2+3-5r pe terenul aflat in proprietatea Flaros S.A. situat in Strada Ion Minulescu nr. 105, Sector 3, Bucuresti, identificat cu numarul cadastral 205902, intabulat in cartea funciara nr. 205902, incluse fiind, dar fara a se limita la obtinerea tuturor documentelor necesare pentru autorizarea proiectului (inclusiv modificarea acestuia daca va fi necesar), respectiv incheierea tuturor si oricaror contracte necesare pentru efectuarea lucrarilor de proiectare, construire, cadastrare, apartamentare si receptie, inclusiv dar fara a se limita la obtinerea oricaror acorduri de vecinatate si incheierea de contracte cu furnizorii de utilitati, costul total estimat al proiectului ridicandu-se la nivelul sumei de 16.982.520 lei.

3.     Aprobarea instrainarii prin vanzare a dreptului de proprietate:

(i)                asupra oricaror si tuturor unitatilor locative (apartamente si locuri de parcare, dupa caz) si spatiilor comerciale rezultate in urma edificarii imobilului constructie S+P+2+3-5r, asa cum vor fi acestea identificate in detaliile proiectului si actele de apartamentare; si

(ii)             asupra cotei parti de teren aferenta fiecarei unitati locative si/ sau spatiu comercial, dupa caz,

pentru un pret care nu va putea fi mai mic de 1.700 euro/mp de suprafata construita supraterana (apartamente, spatii comerciale), respectiv de 12.000 euro/loc de parcare (suprateran sau subteran) la care se va adauga TVA in cota prevazuta de lege.

4.     Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie al Flaros S.A., cu posibilitate de subdelegare (inclusiv prin mandat in forma autentica, daca este cazul), in vederea efectuarii tuturor si oricaror formalitatilor necesare pentru implementarea hotararilor adoptate conform punctelor 2 si 3 de pe ordinea de zi si pentru transferul dreptului de proprietate conform punctului 3 de pe ordinea de zi, respectiv pentru a efectua toate si oricare operatiunile necesare pentru negocierea, incheierea, semnarea si executarea in conditii de legalitate a rezervarilor, promisiunilor de vanzare, respectiv a contractelor finale de vanzare si a actelor aditionale la acestea, incluse fiind, dar fara a se limita la:

(i)                completarea, redactarea, semnarea, inscrierea, depunerea si/sau ridicarea oricarui document, cerere, informatie confidentiala, notificare, confirmare de primire, informatie scrisa sau orice alte documente scrise eliberate, depuse, solicitate in legatura cu acestea, inclusiv obtinerea oricaror acorduri de buna vecinatate, incheierea si semnarea oricarui tip de conventie bilaterala sau declaratie unilaterala prin care se va stabili in favoarea societatilor furnizoare de utilitati orice drepturi de superficie, folosinta, servitute de trecere, etc., obtinerea documentatiilor cadastrale (ulterior finalizarii edificarii constructiei cat si pentru apartamentarea acesteia), obtinerea incheierii de intabulare a dreptului de proprietate asupra constructiei si inscrierea acesteia pe rolul fiscal, semnarea actului de dezmembrare a imobilului (teren si constructie) in fata notarului public, inscrierea actului de apartamentare la Administratia Financiara competenta, obtinerea certificatelor de performanta energetica si politelor de asigurare (P.A.D.) pentru fiecare apartament rezultat in urma apartamentarii;

(ii)             incasarea pretului vanzarii, avans si rest de pret, dupa caz, achitarea oricaror taxe, tarife, onorarii in scopul indeplinirii mandatului acordat prin prezenta;

(iii)           indeplinirea formalitatilor de publicitate imobiliara in favoarea cumparatorului, emiterea oricaror declaratii de incasare a pretului si de renuntare la inscrierea in cartea funciara a ipotecii legale a vanzatorului pentru incasarea restului de pret;

(iv)           pentru situatia in care pretul pentru transferul dreptului de proprietate va fi achitat de cumparator din credit bancar, sa reprezinte societatea la unitatea bancara corespondenta, sa semneze orice documente in numele  societatii (inclusiv dar fara a se limita la contractul de depozit/cont escrow, daca va fi cazul etc.), sa dispuna remiterea pretului intr-un cont bancar deschis pe numele societatii care va fi comunicat la momentul operatiunii de instrainare a dreptului de proprietate;

(v)             indeplinirea tuturor si oricaror activitati si formalitati necesare in fata oricaror autoritati competente, birouri notariale, institutii bancare, registre de publicitate, functionari publici, Directii de Impozite si Taxele Locale competente, Biroul de Cadastru si Publicitate Imobiliara competent.

5.     Aprobarea datei de 26.04.2024 ca data de inregistrare si a datei de 25.04.2024 ca „ex-date”, conform prevederilor Legii nr. 24/2017 si Regulamentului ASF nr. 5/2018.

6.     Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, cu posibilitatea de substituire (inclusiv prin mandat in forma autentica, daca este cazul), pentru (i) a semna hotararile Adunarii Generale Extraodinare a Actionarilor adoptate conform punctelor de mai sus, precum si orice alte documente conexe; si (ii) pentru a reprezenta Societatea si pentru a efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si implementare a hotararilor adoptate conform punctelor de mai sus de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central si la orice alte autoritati competente in scopul indeplinirii hotararilor adoptate conform punctelor de pe ordinea de zi.

 Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii, pot solicita Consiliului de Administratie al Societatii introducerea unor puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGA si/sau prezentarea de proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGA, cu respectarea urmatorelor conditii:

(i). In cazul actionarilor persoane fizice solicitarile sa fie insotite de o copie a actului de identitate si de extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre intermediarii definiti conform art.2 alin.(1) din Legea nr.24/2017, care furnizeaza servicii de custodie;

(ii).In cazul actionarilor persoane juridice, solicitarile trebuie sa fie insotite de:

·        un certificat constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale, tradus in limba romana sau limba engleza de catre un traducator autorizat, care sa permita identificarea acestora in registrul actionarilor societatii tinut de Depozitarul Central. SA;

·        calitatea de reprezentant legal va fi dovedita cu documentul care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central, emis de Depozitarul Central SA sau, dupa caz, de catre intermediarii care furnizeaza servicii de custodie. In cazul in care registrul actionarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau cu orice alt document, in original sau copie conforma cu originalul, emis de o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale, tradus in limba romana sau limba engleza de catre un traducator autorizat, care atesta calitatea de reprezentant legal;

·        extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central SA, sau, dupa caz, de catre intermediarii care furnizeaza servicii de custodie.

(iii) Sa fie insotite de o justificare si/sau un proiect de hotarare propus spre adoptare;

(iv) Sa fie transmise si inregistrate la sediul social al societatii din Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr. 67-93, Sector 3, prin mijloace electronice la adresa flaros@flaros.com, insotite de semnatura electronica extinsa sau prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, in original, semnate si, dupa caz stampilate de catre actionari sau reprezentanti legali ai acestora.

Actionarii pot adresa intrebari Societatii printr-un inscris care va fi transmis si inregistrat la sediul Societatii prin mijloace electronice la adresa flaros@flaros.com, insotite de o semnatura electronica extinsa sau prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, pana cel tarziu la data de 26.03.2024 sau in original, semnat si, dupa caz, stampilat de catre actionari sau reprezentantii legali ai acestora. Societatea poate raspunde in cadrul lucrarilor adunarii generale sau prin postarea raspunsului pe website-ul propriu, www.flaros.com, la sectiunea Actionariat.

Actionarii isi pot exercita dreptul de vot direct, prin reprezentant sau prin corespondenta.

 Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau, in cazul actionarilor persoane juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta, cu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie. In cazul actionarilor persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la Depozitarul Central. In cazul in care registrul actionarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conform cu originalul, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor.

 Actionarul – persoana fizica poate participa la sedintele adunarilor generale in nume propriu sau prin reprezentare, pe baza de imputernicire speciala sau generala, incredintata oricarei persoane fizice sau juridice. Actionarul – persoana juridica poate participa la sedintele adunarilor generale prin reprezentantul sau legal sau prin alta persoana imputernicita de catre reprezentantul legal al actionarului respectiv.

 Imputernicirile speciale si generale vor fi depuse, in original, la sediul societatii Flaros S.A. (prin registratura sau corespondenta), pana cel mai tarziu la data de 27.03.2024 ora 1300, pentru A.G.O.A si ora 1330, pentru A.G.E.A., sau sub forma de document electronic cu semnatura electronica extinsa, transmis la adresa de e-mail flaros@flaros.com in aceleasi termene. In situatia depasirii termenelor de depunere, imputernicirile nu vor fi luate in considerare.

 Actionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, prin utilizarea buletinelor de vot prin corespondenta puse la dispozitie de Societate.

 Votul prin corespondenta va fi depus, in original, la sediul societatii Flaros S.A. (prin registratura sau corespondenta) pana cel mai tarziu la data de 27.03.2024 ora 1300, pentru A.G.O.A si ora 1330, pentru A.G.E.A., sau sub forma de document electronic cu semnatura electronica extinsa, transmis la adresa de e-mail flaros@flaros.com in aceleasi termene. In situatia depasirii termenelor de depunere, imputernicirile nu vor fi luate in considerare.

Formularul de imputernicire speciala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora, se vor obtine, incepand cu data publicarii Convocatorului AGA in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, de pe website-ul societatii www.flaros.com, sectiunea Actionariat, sau de la sediul societatii.

Materialele informative aferente problemelor incluse pe ordinea de zi si proiectele de hotarari supuse aprobarii adunarii generale, vor fi puse la dispozitia actionarilor pe website-ul societatii www.flaros.com, sectiunea Actionariat, incepand cu data de publicarii Convocatorului AGA in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sau pot fi consultate la sediul societatii.

Consiliul de Administratie informeaza actionarii cu privire la faptul ca, in cadrul Adunarii Generale a Actionarilor societatii Flaros S.A., pozitia de «abtinere» adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi reprezinta un vot exprimat.

Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 9,00-16,00 de la sediul societatii, telefon 021-321.57.20, dupa data aparitiei prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IVa.

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

 

 

DIRECTOR GENERAL

 

STEFAN GEORGE ALIN

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.