marți | 14 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


FLAROS SA BUCURESTI - FLAO

Hotarari AGA O & E 29.03.2024

Data Publicare: 29.03.2024 18:00:19

Cod IRIS: F5C32

RAPORT CURENT

conform Legii nr.24/2017 republicata si  Regulamentul A.S.F. nr.5/2018

 

Data raportului: 29.03.2024

Denumirea societatii emitente: S.C. FLAROS S.A.

Sediu social: Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr.67-93, Sector 3.

Tel./Fax: 021.321.57.20

Website: www.flaros.com, e-mail: flaros@flaros.com

CUI/CIF: RO350944

Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J 40/173/1991

Capital social subscris si varsat: 3.684.175 lei

Cod LEI: 254900OXK6RJBNCGWN41

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB – ATS AeRO – Categoria Standard, simbol de piata FLAO

 

Eveniment important de raportat:

 

Hotararile Adunarii Generale Ordinare si ale Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Flaros S.A., intrunite in data de 29.03.2024, la prima convocare.

 

I.Adunarea generala ordinara a actionarilor societatii FLAROS SA, o societate romana pe actiuni, cu sediul social in Str. Ion Minulescu nr. 67-93, Sectorul 3, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/173/1991 avand cod unic de inregistrare 350944 si identificator unic la nivel European ROONRC.J40/173/1991 („Societatea” sau „Flaros”), intrunita statutar in data de 29.03.2024, ora 13.00, la prima convocare, in prezenta actionarilor detinatori ai unul numar de 1.380.757 de actiuni, reprezentand 93.6951% din capitalul social, toate actiunile actionarilor prezenti sau reprezentati avand drept de vot, in baza Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, a Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, a reglementarilor ASF in vigoare si a actului constitutiv propriu,

 

HOTARASTE:

 

1.                  Aproba situatiile financiare individuale ale anului 2023, intocmite in conformitate cu Reglementarile Contabile Romanesti aplicabile, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar inclusiv a provizionului in suma de 164.273 lei constituit pentru stimularea salariatilor, a directorului general si a administratorilor.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

2.                  Aproba descarcarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2023.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

3.                  Aproba remuneratiile lunare nete cuvenite membrilor Consiliului de Administratie in anul 2024 si a cuantumului pentru asigurarea de raspundere profesionala a administratorilor.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

4.                  Aproba repartizarea profitului net realizat in anul 2023, in suma de 1.831.560 lei, conform propunerii Consiliului de Administratie: - Repartizarea intregului profit net al exercitiului financiar 2023, in suma de 1.831.560 lei, la Alte Rezerve, pentru surse proprii de finantare.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

5.                  Aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli si Programul de Investitii pentru anul 2024.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

6.                  Aproba numirea COMBINED IDEAS S.R.L. in calitate de auditor financiar, pe o perioada de 2 ani, pentru auditarea situatiilor financiare individuale ale anilor 2025 si 2026 si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru negocierea si incheierea contractului de audit.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

7.                  Aproba data de 26.04.2024 ca data de inregistrare si data de 25.04.2024 ca „ex-date”, conform prevederilor Legii nr. 24/2017 si Regulamentului ASF nr. 5/2018.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

8.                  Aproba imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, cu posibilitatea de substituire catre directorul general, pentru a semna hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si orice alte documente conexe, pentru a reprezenta Societatea si pentru a efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si implementare a hotararilor adoptate conform punctelor de mai sus de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central si la orice alte autoritati competente.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

           

II. Adunarea generala extraordinara a actionarilor societatii FLAROS SA, o societate romana pe actiuni, cu sediul social in Str. Ion Minulescu nr. 67-93, Sectorul 3, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/173/1991 avand cod unic de inregistrare 350944 si identificator unic la nivel European ROONRC.J40/173/1991 („Societatea” sau „Flaros”), intrunita statutar in data de 29.03.2024, ora 13.30, la prima convocare, in prezenta actionarilor detinatori ai unul numar de 1.380.757 de actiuni, reprezentand 93.6951% din capitalul social, toate actiunile actionarilor prezenti sau reprezentati avand drept de vot, in baza Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, a Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, a reglementarilor ASF in vigoare si a actului constitutiv propriu,

 

HOTARASTE:

 

1.      Aproba efectuarea de catre Consiliul de Administratie, de tranzactii pe piata de capital si de tranzactii cu valori mobiliare care nu sunt admise la tranzactionare sau nu sunt tranzactionate in cadrul unui loc de tranzactionare, in valoare maxima de 28.000.000 lei, pe o perioada de 12 luni de la data adoptarii hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

2.                  Aproba efectuarea tuturor si oricaror formalitati si operatiuni necesare pentru edificarea unui imobil constructie S+P+2+3-5r pe terenul aflat in proprietatea Flaros S.A. situat in Strada Ion Minulescu nr. 105, Sector 3, Bucuresti, identificat cu numarul cadastral 205902, intabulat in cartea funciara nr. 205902, incluse fiind, dar fara a se limita la obtinerea tuturor documentelor necesare pentru autorizarea proiectului (inclusiv modificarea acestuia daca va fi necesar), respectiv incheierea tuturor si oricaror contracte necesare pentru efectuarea lucrarilor de proiectare, construire, cadastrare, apartamentare si receptie, inclusiv dar fara a se limita la obtinerea oricaror acorduri de vecinatate si incheierea de contracte cu furnizorii de utilitati, costul total estimat al proiectului ridicandu-se la nivelul sumei de 16.982.520 lei.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

3.                  Aproba instrainarea prin vanzare a dreptului de proprietate:

(i)                 asupra oricaror si tuturor unitatilor locative (apartamente si locuri de parcare, dupa caz) si spatiilor comerciale rezultate in urma edificarii imobilului constructie S+P+2+3-5r, asa cum vor fi acestea identificate in detaliile proiectului si actele de apartamentare; si

(ii)               asupra cotei parti de teren aferenta fiecarei unitati locative si/ sau spatiu comercial, dupa caz,

pentru un pret care nu va putea fi mai mic de 1.700 euro/mp de suprafata construita supraterana (apartamente, spatii comerciale), respectiv de 12.000 euro/loc de parcare (suprateran sau subteran) la care se va adauga TVA in cota prevazuta de lege.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

4.                  Aproba imputernicirea Consiliului de Administratie al Flaros S.A., cu posibilitate de subdelegare (inclusiv prin mandat in forma autentica, daca este cazul), in vederea efectuarii tuturor si oricaror formalitatilor necesare pentru implementarea hotararilor adoptate conform punctelor 2 si 3 de pe ordinea de zi si pentru transferul dreptului de proprietate conform punctului 3 de pe ordinea de zi, respectiv pentru a efectua toate si oricare operatiunile necesare pentru negocierea, incheierea, semnarea si executarea in conditii de legalitate a rezervarilor, promisiunilor de vanzare, respectiv a contractelor finale de vanzare si a actelor aditionale la acestea, incluse fiind, dar fara a se limita la:

(i)                 completarea, redactarea, semnarea, inscrierea, depunerea si/sau ridicarea oricarui document, cerere, informatie confidentiala, notificare, confirmare de primire, informatie scrisa sau orice alte documente scrise eliberate, depuse, solicitate in legatura cu acestea, inclusiv obtinerea oricaror acorduri de buna vecinatate, incheierea si semnarea oricarui tip de conventie bilaterala sau declaratie unilaterala prin care se va stabili in favoarea societatilor furnizoare de utilitati orice drepturi de superficie, folosinta, servitute de trecere, etc., obtinerea documentatiilor cadastrale (ulterior finalizarii edificarii constructiei cat si pentru apartamentarea acesteia), obtinerea incheierii de intabulare a dreptului de proprietate asupra constructiei si inscrierea acesteia pe rolul fiscal, semnarea actului de dezmembrare a imobilului (teren si constructie) in fata notarului public, inscrierea actului de apartamentare la Administratia Financiara competenta, obtinerea certificatelor de performanta energetica si politelor de asigurare (P.A.D.) pentru fiecare apartament rezultat in urma apartamentarii;

(ii)               incasarea pretului vanzarii, avans si rest de pret, dupa caz, achitarea oricaror taxe, tarife, onorarii in scopul indeplinirii mandatului acordat prin prezenta;

(iii)             indeplinirea formalitatilor de publicitate imobiliara in favoarea cumparatorului, emiterea oricaror declaratii de incasare a pretului si de renuntare la inscrierea in cartea funciara a ipotecii legale a vanzatorului pentru incasarea restului de pret;

(iv)             pentru situatia in care pretul pentru transferul dreptului de proprietate va fi achitat de cumparator din credit bancar, sa reprezinte societatea la unitatea bancara corespondenta, sa semneze orice documente in numele societatii (inclusiv dar fara a se limita la contractul de depozit/cont escrow, daca va fi cazul etc.), sa dispuna remiterea pretului intr-un cont bancar deschis pe numele societatii care va fi comunicat la momentul operatiunii de instrainare a dreptului de proprietate;

(v)               indeplinirea tuturor si oricaror activitati si formalitati necesare in fata oricaror autoritati competente, birouri notariale, institutii bancare, registre de publicitate, functionari publici, Directii de Impozite si Taxele Locale competente, Biroul de Cadastru si Publicitate Imobiliara competent.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

5.                  Aproba data de 26.04.2024 ca data de inregistrare si data de 25.04.2024 ca „ex-date”, conform prevederilor Legii nr. 24/2017 si Regulamentului ASF nr. 5/2018.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

6.                  Aproba imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, cu posibilitatea de substituire (inclusiv prin mandat in forma autentica, daca este cazul), pentru (i) a semna hotararile Adunarii Generale Extraodinare a Actionarilor adoptate conform punctelor de mai sus, precum si orice alte documente conexe; si (ii) pentru a reprezenta Societatea si pentru a efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si implementare a hotararilor adoptate conform punctelor de mai sus de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central si la orice alte autoritati competente in scopul indeplinirii hotararilor adoptate conform punctelor de pe ordinea de zi.

 

Ø  VOTURI PENTRU: 1.380.757 de voturi reprezentand 100% din totalul voturilor detinute si valabil exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati;

Ø  VOTURI IMPOTRIVA: 0;

Ø  ABTINERI: 0.

 

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

Director General,

George-Alin Stefan

   

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.