luni | 13 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


FORAJ SONDE SA VIDELE - FOJE

Completare ordine de zi AGAO/AGAE din 17/18.08.2023

Data Publicare: 26.07.2023 18:43:50

Cod IRIS: 1436A

 

 

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata nr. 24/2017 si Regulamentul ASF nr.5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

 

 

Data raportului: 26.07.2023

Denumirea entitatii emitente: S.C. FORAJ SONDE S.A. VIDELE

Sediul social: Videle, str. Petrolului, nr. 16, jud. Teleorman

Numar telefon/fax: 0247 453833/0247 453833

Cod unic de inregistrare: 1397872

Numar de ordine O.R.C. : J34/202/1991

Capital social subscris si varsat: 28.316.565 lei

Piata reglemantata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Sistemul Alternativ de tranzactionare AeRO, administrat de Bursa de Valori Bucuresti SA.

 

EVENIMENTE IMPORTANT DE RAPORTAT:

           

 

Urmare a solicitarii Monitorului Oficial se modifica data initiala a AGOA/ AGEA din 16.08.2023/17.08.2023 in data de 17.08.2023/18.08.2023.

La solicitarea dl.Raicu Sever Florian actionar detinand peste 83% din capitalul social    al Societatii, Consiliul de Administratie  in sedinta din data 26.07.2023 a aprobat  completarea ordinii de zi a Adunarii Generale  Ordinare/Extraordinare a Actionarilor convocata pentru data de 17.08.2023/18.08/2023,  prin introducerea de noi puncte dupa cum urmeaza:

 

 

ORDINE DE ZI

(completare)

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al S.C. FORAJ SONDE SA, cu sediul in Videle, str. Petrolului nr. 16, jud. Teleorman, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Teleorman cu nr. J34/202/1991, CUI: RO 1397872, capitalul social: 28.316.565 lei, intrunit in sedinta din data de 26.07.2023 in vederea respectarii prevederilor legale si luarea in considerare a cererii formulate de actionarul Raicu Sever Florian, actionar semnificativ detinand actiuni reprezentand peste 83% din capitalul social al Societatii, privind completarea ordinei de zi a Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, convocata pentru data de 17.08.2023/18.08.2023, ora 13:00,respectiv ora 15:00 la sediul societatii, completeaza in temeiul art.117¹, Legea.31/1990,  ordinea de zi prin adaugarea de noi puncte astfel:

 

Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor se adauga punctele 4,5 si 6 avand urmatorul continut:

4.Aprobarea repartizarii sumei de 10.193.963,40 lei din alte rezerve constituite din profitul net al Societatii aferent anului financiar 2022 ca dividende catre  actionarii Societatii.

5.Aprobarea dividendului brut la valoarea de 0,9 lei /actiune.

6.Aprobarea datei de 29.09.2023 ca fiind data platii dividendelor catre actionari.

 

Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor se adauga punctele 4,5 si 6 avand urmatorul continut:

  1. Aprobarea achizitiei unei participatii majoritare/semnificative la capitalul social al unei/unor companii din tara sau strainatate, pentru un pret de achizitie care nu va depasi suma de 15.000.000 Euro si/sau infiintarea unei/unor companii in care Societatea va detine un pachet majoritar de participatii, pentru o investitie initiala care nu va depasi suma de 15.000.000 Euro.
  2. Imputernicirea Consiliului de Administratie al Societatii sa adopte orice decizii in legatura cu hotararea adoptata conform pct. 1 de mai sus.
  3. Autorizarea si imputernicirea in numele si pe seama Societatii a dlui Raicu Sever - Florian, cetatean roman, in calitate de Presedinte CA, pentru a indeplini urmatoarele:

(a)             sa semneze, sa furnizeze, sa negocieze si sa incheie in numele si pe seama Societatii orice documente in legatura cu achizitia participatiei si/sau infiintarea unei/unor companii (indiferent de forma in care sunt incheiate, incluzand, fara limitare contracte de vanzare, acte aditionale, confirmari, cereri, declaratii, comunicari, anexe, notificari etc.);

(b)             sa indeplineasca orice formalitati si in general sa indeplineasca si sa efectueze pe seama Societatii orice actiune pe care o considera necesara, adecvata sau recomandabila pentru a angaja Societatea in vederea indeplinirii hotararilor din prezenta, in fata autoritatilor relevante, notarului public, autoritatilor centrale si locale, Registrului Comertului etc., dupa cum va fi cazul;

(c)             sa imputerniceasca alte persoane fizice sau juridice, la alegerea sa, care sa indeplineasca oricare din indatoririle mentionate in prezenta, iar aceste alte persoane vor avea autoritate deplina sa actioneze in numele si pe seama Societatii, semnatura lor fiind opozabila Societatii.

 

 

Ordinea de zi completata este urmatoarea:

ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A  ACTIONARILOR

va avea urmatoarea ordine de zi:

 

  1. Aprobarea prelungirii contractului cu firma de audit DELOITTE AUDIT SRL pana la 31.12.2023.
  2. Aprobarea datei de 15.09.2023 ca data de inregistrare respectiv de identificare

actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor, conform art.87 din legea 24/2017 privind emitenti de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv a datei de 14.09.2023, ca ,,Ex-date,,.

  1. Imputernicirea d-nei Maceaca Luci avand functia de director economic al S.C. Foraj

Sonde S.A., cu posibilitatea de substituire, pentru a actiona pe seama societatii, de a efectua si indeplini oricare si toate formalitatile necesare legate de aducerea la indeplinire a hotararilor adoptate,  precum si inregistra  la Oficiul Registrului Comertului si publica la autoritatile competente hotararile adunarii generale extraordinare a actionarilor.

  1. Aprobarea repartizarii sumei de 10.193.963,40 lei din alte rezerve constituite din profitul net                        

      al Societatii aferent anului financiar 2022 ca dividende catre  actionarii Societatii.

      5.  Aprobarea dividendului brut la valoarea de 0,9 lei /actiune.

      6.  Aprobarea datei de 29.09.2023 ca fiind data platii dividendelor catre actionari.

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA  A  ACTIONARILOR

va avea urmatoarea ordine de zi:

1.         Aprobarea ratificarii deciziei Consiliului de Administratie nr.1 din 23.05.2023 in care au fost aprobate urmatoarele:

1. Societatea va contracta o linie de credit in cadrul Programului IMM Invest, de la Banca Comerciala Romana S.A. („Banca”) in suma maxima totala a principalului de 5.000.000 RON, in baza unui contract  de imprumut care urmeaza sa fie incheiat de catre Societate, in calitate de imprumutat si Banca, in calitate de creditor (“Contractul de Credit”).

2. Contractul de Credit va fi garantat cu urmatoarele garantii:

(a)          garantie emisa de FNGCIMM , in numele si in contul Statului Roman, in temeiul Contractului de Garantare, in vederea garantarii de catre FNGCIMM a rambursarii de catre Imprumutat a Creditului acordat prin prezentul Contract, proportional cu procentul de garantare de 90% din valoarea Plafonului;

(b)          ipoteca legala asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor deschise de Imprumutat la Banca, constituita prin Contractul de Garantare.

3. Societatea va contracta un credit de investitii in cadrul Programului IMM Invest PLUS, de la Banca Comerciala Romana S.A. (Banca”) in suma maxima totala a principalului de 5.000.000 RON, in baza unui contract  de imprumut care urmeaza sa fie incheiat de catre societate, in calitate de imprumutat si banca, in calitate de creditor (“Contractul de Credit”).

4. Contractul de Credit va fi garantat cu urmatoarele garantii:

(c)          garantie emisa de FNGCIMM , in numele si in contul Statului Roman, in temeiul Contractului de Garantare, in vederea garantarii de catre FNGCIMM a rambursarii de catre Imprumutat a Creditului acordat prin prezentul Contract, proportional cu procentul de garantare de 90% din valoarea Plafonului;

(d)          ipoteca legala mobiliara asupra activelor finantate prin Credit, si anume BOP, Pompe noroi, Trailer, Derulator cablu, Site vibratoare, Generatoare electrice, Container VFD-2x600kW +supl.var.1, constituita prin Contractul de Garantare;

(e)          Ipoteca mobiliara asupra conturilor bancare deschise de Imprumutat la Banca;

(f)           Ipoteca mobiliara asupra:

(i)            tuturor drepturilor in baza oricaror polite de asigurare incheiate in legatura cu bunuri ipotecate a caror valoare asigurata este mai mare de 5.000.000 RON (sau echivalentul acestei sume in alta valuta), calculata per polita de asigurare in parte.

 

Pentru evitarea oricarui dubiu, toate garantiile mentionate la pct. 2 si 4 de mai sus sunt constituite atat in favoarea Bancii, cat si a Statului Roman reprezentat de MFP prin FNGCIMM.

Contractul de Credit, contractele de garantie mentionate mai sus si orice alte documente de finantare mentionate in acestea sau definite ca atare de Societate si de Banca, inclusiv orice document in legatura cu Programul IMM Invest (de exemplu, dar fara a se limita la acordul de garantare, contractul de finantare, orice cerere/solicitare/document, orice declaratie necesara etc) vor fi denumite "Documente de Finantare". Administratorii hotarasc hotaraste ca Societatea va intocmi, va participa la, va semna, va furniza si va incheia Documentele de Finantare in termenii si conditiile prevazute in respectivele contracte, astfel cum acestia vor fi negociati si agreati cu Banca de catre persoana desemnata in acest scop conform punctului de mai jos.

5. Autorizarea si imputernicirea in numele si pe seama Societatii a dlui RAICU SEVER - FLORIAN, cetatean roman, in calitate de Presedinte CA, pentru a indeplini urmatoarele:

a. sa semneze, sa furnizeze, sa negocieze si sa incheie in numele si pe seama Societatii Documentele de Finantare, precum si  orice alte documente in legatura cu Documentele de Finantare (indiferent de forma in care sunt incheiate, incluzand, fara limitare acte aditionale, scrisori privind comisionele, cereri, cereri de tragere, instructiuni, comunicari, anexe, notificari, modificari/prelungiri ale scadentei creditului, modificari privind costurile, scopul sau utilizarea creditului, novatii, modificari ale obligatiilor Societatii etc);

b. sa indeplineasca orice formalitati si in general sa indeplineasca si sa efectueze pe seama Societatii orice actiune pe care o considera necesara, adecvata sau recomandabila pentru a angaja Societatea in vederea indeplinirii hotararilor din prezenta, in fata autoritatilor relevante, notarului public, autoritatilor centrale si locale, oficiilor de cadastru si publicitate imobiliara, FNGCIMM, Registrul National de Publicitate Mobiliara, Registrului Comertului etc, dupa cum va fi cazul;

c. sa imputerniceasca alte persoane fizice sau juridice, la alegerea sa, care sa indeplineasca oricare din indatoririle mentionate in prezenta, iar aceste alte persoane vor avea autoritate deplina sa actioneze in numele si pe seama Societatii, semnatura lor fiindu-ne opozabil

Autorizarea si imputernicirea acordata in conformitate cu punctul de mai sus este valabila pana la data la care Banca confirma in scris indeplinirea de catre Societate a tuturor obligatiilor din Documentele de Finantare, Administratorii fiind de acord in mod expres ca prevederile Articolului 2015 din Codul Civil nu sunt aplicabile.

 

2.         Aprobarea datei de 15.09.2023 ca data de inregistrare respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor, conform art.87 din legea 24/2017 privind emitenti de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv a datei de 14.09.2023, ca ,,Ex-date,,.

 

3.         Imputernicirea d-nei Maceaca Luci avand functia de director economic al S.C. Foraj Sonde S.A., cu posibilitatea de substituire, pentru a actiona pe seama societatii, de a efectua si indeplini oricare si toate formalitatile necesare legate de aducerea la indeplinire a hotararilor adoptate,  precum si inregistra  la Oficiul Registrului Comertului si publica la autoritatile competente hotararile adunarii generale extraordinare a actionarilor.

 4.    Aprobarea achizitiei unei participatii majoritare/semnificative la capitalul social al unei/unor companii din tara sau strainatate, pentru un pret de achizitie care nu va depasi suma de 15.000.000 Euro si/sau infiintarea unei/unor companii in care Societatea va detine un pachet majoritar de participatii, pentru o investitie initiala care nu va depasi suma de 15.000.000 Euro.

5.      Imputernicirea Consiliului de Administratie al Societatii sa adopte orice decizii in legatura cu hotararea adoptata conform pct. 1 de mai sus.

6.       Autorizarea si imputernicirea in numele si pe seama Societatii a dlui Raicu Sever - Florian, cetatean roman, in calitate de Presedinte CA, pentru a indeplini urmatoarele:

(d)             sa semneze, sa furnizeze, sa negocieze si sa incheie in numele si pe seama Societatii orice documente in legatura cu achizitia participatiei si/sau infiintarea unei/unor companii (indiferent de forma in care sunt incheiate, incluzand, fara limitare contracte de vanzare, acte aditionale, confirmari, cereri, declaratii, comunicari, anexe, notificari etc.);

(e)             sa indeplineasca orice formalitati si in general sa indeplineasca si sa efectueze pe seama Societatii orice actiune pe care o considera necesara, adecvata sau recomandabila pentru a angaja Societatea in vederea indeplinirii hotararilor din prezenta, in fata autoritatilor relevante, notarului public, autoritatilor centrale si locale, Registrului Comertului etc., dupa cum va fi cazul;

(f)              sa imputerniceasca alte persoane fizice sau juridice, la alegerea sa, care sa indeplineasca oricare din indatoririle mentionate in prezenta, iar aceste alte persoane vor avea autoritate deplina sa actioneze in numele si pe seama Societatii, semnatura lor fiind opozabila Societatii.

 

Celelalte prevederi din convocator raman neschimbate.

 

                                                                               PRESEDINTE CONSILIUL DE ADMINISTRATIE,

RAICU SEVER FLORIAN

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.