luni | 13 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


FORAJ SONDE SA VIDELE - FOJE

Convocare AGA O & E 16/17.08.2023

Data Publicare: 14.07.2023 11:13:45

Cod IRIS: A741C

 

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata nr. 24/2017 si Regulamentul ASF nr.5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

 

 

Data raportului: 14.07.2023

Denumirea entitatii emitente: S.C. FORAJ SONDE S.A. VIDELE

Sediul social: Videle, str. Petrolului, nr. 16, jud. Teleorman

Numar telefon/fax: 0247 453833/0247 453833

Cod unic de inregistrare: 1397872

Numar de ordine O.R.C. : J34/202/1991

Capital social subscris si varsat: 28.316.565 lei

Piata reglemantata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Sistemul Alternativ de tranzactionare AeRO, administrat de Bursa de Valori Bucuresti SA.

 

EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTAT:

 

Convocarea Adunarii Generale  Ordinare/Extraordinare a Actionarilor in data de 16.08.2023/17.08/2023 aprobata in sedinta Consiliului de Administratie din data 13.07.2023. In acest sens s-a dat spre publicare in Monitorul Oficial si in ziar urmatorul anunt:

 

 

CONVOCATOR

Prin decizia CA din data de 13.07.2023, CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al S.C. FORAJ SONDE SA, cu sediul in Videle, str Petrolului 16,  jud. Teleorman, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Teleorman cu nr. J34/202/1991, CUI: RO 1397872, capitalul social: 28.316.565 lei, in temeiul prevederilor Legii nr. 31/1990 R si completarile ulterioare, a Legii 24/2017 si ale  actului constitutiv

CONVOACA

ADUNAREA GENERALA ORDINARA SI EXTRAORDINARA  A  ACTIONARILOR

in data de  16.08.2023, ora 13:00/15:00

si in caz de neintrunire cvorum in  data de 17.08.2023 ora 13:00/15:00

Adunarea isi va desfasura lucrarile la sediul societatii din Videle, str. Petrolului nr. 16, jud.Teleorman, fiind indreptatiti sa participe actionarii inregistrati in Registrul actionarilor SC DEPOZITARUL CENTRAL SA la sfarsitul zilei de 07.08.2023, considerata data de referinta.

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A  ACTIONARILOR

va avea urmatoarea ordine de zi:

 

  1. Aprobarea prelungirii contractului cu firma de audit DELOITT AUDIT SRL pana la 31.12.2023.

2.    Aprobarea datei de 15.09.2023 ca data de inregistrare respectiv de identificare

actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor, conform art.87 din legea 24/2017 privind emitenti de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv a datei de 14.09.2023, ca ,,Ex-date,,.

  1. Imputernicirea d-nei Maceaca Luci avand functia de director economic al S.C. Foraj

Sonde S.A., cu posibilitatea de substituire, pentru a actiona pe seama societatii, de a efectua si indeplini oricare si toate formalitatile necesare legate de aducerea la indeplinire a hotararilor adoptate,  precum si inregistra  la Oficiul Registrului Comertului si publica la autoritatile competente hotararile adunarii generale extraordinare a actionarilor.

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA  A  ACTIONARILOR

va avea urmatoarea ordine de zi:

1.         Aprobarea ratificarii deciziei Consiliului de Administratie nr.1 din 23.05.2023 in care au fost aprobate urmatoarele:

1. Societatea va contracta o linie de credit in cadrul Programului IMM Invest, de la Banca Comerciala Romana S.A. („Banca”) in suma maxima totala a principalului de 5.000.000 RON, in baza unui contract  de imprumut care urmeaza sa fie incheiat de catre Societate, in calitate de imprumutat si Banca, in calitate de creditor (“Contractul de Credit”).

2. Contractul de Credit va fi garantat cu urmatoarele garantii:

(a)          garantie emisa de FNGCIMM , in numele si in contul Statului Roman, in temeiul Contractului de Garantare, in vederea garantarii de catre FNGCIMM a rambursarii de catre Imprumutat a Creditului acordat prin prezentul Contract, proportional cu procentul de garantare de 90% din valoarea Plafonului;

(b)          ipoteca legala asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor deschise de Imprumutat la Banca, constituita prin Contractul de Garantare.

3. Societatea va contracta un credit de investitii in cadrul Programului IMM Invest PLUS, de la Banca Comerciala Romana S.A. (Banca”) in suma maxima totala a principalului de 5.000.000 RON, in baza unui contract  de imprumut care urmeaza sa fie incheiat de catre societate, in calitate de imprumutat si banca, in calitate de creditor (“Contractul de Credit”).

4. Contractul de Credit va fi garantat cu urmatoarele garantii:

(a)          garantie emisa de FNGCIMM , in numele si in contul Statului Roman, in temeiul Contractului de Garantare, in vederea garantarii de catre FNGCIMM a rambursarii de catre Imprumutat a Creditului acordat prin prezentul Contract, proportional cu procentul de garantare de 90% din valoarea Plafonului;

(b)          ipoteca legala mobiliara asupra activelor finantate prin Credit, si anume BOP, Pompe noroi, Trailer, Derulator cablu, Site vibratoare, Generatoare electrice, Container VFD-2x600kW +supl.var.1, constituita prin Contractul de Garantare;

(c)          Ipoteca mobiliara asupra conturilor bancare deschise de Imprumutat la Banca;

(d)          Ipoteca mobiliara asupra:

(i)            tuturor drepturilor in baza oricaror polite de asigurare incheiate in legatura cu bunuri ipotecate a caror valoare asigurata este mai mare de 5.000.000 RON (sau echivalentul acestei sume in alta valuta), calculata per polita de asigurare in parte.

 

Pentru evitarea oricarui dubiu, toate garantiile mentionate la pct. 2 si 4 de mai sus sunt constituite atat in favoarea Bancii, cat si a Statului Roman reprezentat de MFP prin FNGCIMM.

Contractul de Credit, contractele de garantie mentionate mai sus si orice alte documente de finantare mentionate in acestea sau definite ca atare de Societate si de Banca, inclusiv orice document in legatura cu Programul IMM Invest (de exemplu, dar fara a se limita la acordul de garantare, contractul de finantare, orice cerere/solicitare/document, orice declaratie necesara etc) vor fi denumite "Documente de Finantare". Administratorii hotarasc hotaraste ca Societatea va intocmi, va participa la, va semna, va furniza si va incheia Documentele de Finantare in termenii si conditiile prevazute in respectivele contracte, astfel cum acestia vor fi negociati si agreati cu Banca de catre persoana desemnata in acest scop conform punctului de mai jos.

5. Autorizarea si imputernicirea in numele si pe seama Societatii a dlui RAICU SEVER - FLORIAN, cetatean romanin calitate de Presedinte CA, pentru a indeplini urmatoarele:

a. sa semneze, sa furnizeze, sa negocieze si sa incheie in numele si pe seama Societatii Documentele de Finantare, precum si  orice alte documente in legatura cu Documentele de Finantare (indiferent de forma in care sunt incheiate, incluzand, fara limitare acte aditionale, scrisori privind comisionele, cereri, cereri de tragere, instructiuni, comunicari, anexe, notificari, modificari/prelungiri ale scadentei creditului, modificari privind costurile, scopul sau utilizarea creditului, novatii, modificari ale obligatiilor Societatii etc);

b. sa indeplineasca orice formalitati si in general sa indeplineasca si sa efectueze pe seama Societatii orice actiune pe care o considera necesara, adecvata sau recomandabila pentru a angaja Societatea in vederea indeplinirii hotararilor din prezenta, in fata autoritatilor relevante, notarului public, autoritatilor centrale si locale, oficiilor de cadastru si publicitate imobiliara, FNGCIMM, Registrul National de Publicitate Mobiliara, Registrului Comertului etc, dupa cum va fi cazul;

c. sa imputerniceasca alte persoane fizice sau juridice, la alegerea sa, care sa indeplineasca oricare din indatoririle mentionate in prezenta, iar aceste alte persoane vor avea autoritate deplina sa actioneze in numele si pe seama Societatii, semnatura lor fiindu-ne opozabil

Autorizarea si imputernicirea acordata in conformitate cu punctul de mai sus este valabila pana la data la care Banca confirma in scris indeplinirea de catre Societate a tuturor obligatiilor din Documentele de Finantare,

Administratorii fiind de acord in mod expres ca prevederile Articolului 2015 din Codul Civil nu sunt aplicabile.

2.         Aprobarea datei de 15.09.2023 ca data de inregistrare respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor, conform art.87 din legea 24/2017 privind emitenti de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv a datei de 14.09.2023, ca ,,Ex-date,,.

 

3.      Imputernicirea d-nei Maceaca Luci avand functia de director economic al S.C. Foraj Sonde S.A., cu posibilitatea de substituire, pentru a actiona pe seama societatii, de a efectua si indeplini oricare si toate formalitatile necesare legate de aducerea la indeplinire a hotararilor adoptate,  precum si inregistra  la Oficiul Registrului Comertului si publica la autoritatile competente hotararile adunarii generale extraordinare a actionarilor.

            Proiectul de hotarare  al AGOA/AGEA ,  precum si documentele si materialele de sedinta de pe ordinea de zi sunt disponibile incepand cu data publicarii convocatorului in M.O. al Romaniei si in format electronic, pe web site-ul societatii la adresa www.fsv.ro.

Unul sau mai multi actionari , reprezentand individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul: de a introduce pana la data de 28.07.2023 puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de justificare si de un proiect de hotarare propus spre adoptare adunarii generale; de a prezenta pana la data de 28.07.2023 proiecte de hotarari pentru punctele propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

            Fiecare actionar, persoana fizica sau juridica, are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe web-site-ul propriu www.fsv.ro.

            In vederea identificarii si a dovedirii calitatii de actionar a unei persoane care adreseaza intrebari sau solicita completarea ordinii de zi, persoana in cauza are obligatia sa anexeze solicitarii documente care ii atesta identitatea (pentru persoana fizica: copie BI/CI, pentru persoana juridica: copie BI/CI reprezentant legal si certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau un act emis de o autoritate competenta, in care actionarul este inmatriculat legal, conform legislatiai in vigoare, precum si extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii definiti in Legea nr. 24/2017 care furnizeaza servicii de custodie.   

Data limita la care actionarii isi pot exercita drepturile mentionate mai sus este stabilita a cel mult 15 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial respectiv pana la data de 28.07.2023. Propunerile de completare a ordinii de zi sau intrebarile actionarilor mentionati in alineatele precedente vor putea fi transmise in scris, prin posta sau serviciile de curierat, la sediul societatii mentionat mai sus, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule, PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/EXTRAORDINARA DIN DATA DE  16.08.2023/17.08.2023.

            Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la adunarea generala extraordinara direct sau pot fi reprezentati de alte persoane,  pe baza unei imputernicire speciala/generala, sau pot vota prin corespondenta conform procedurii afisate pe website-ul societatii www.fsv.ro.Actele ce vor fi atasate imputerniciri speciale sau buletinului de vot prin corespondenta vor respecta prevederile legislatiei in vigoare.

            Accesul actionarilor, persoane fizice, indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora.

         Actionarii persoane juridice pot participa prin reprezentantul legal, calitatea de reprezentant legal fiind dovedita cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor.

         Daca actionarul este reprezentat de o alta persoana, reprezentantul va prezenta imputernicire speciala, semnata de actionarul persoana fizica sau reprezentantul legal al persoanei juridice, actul de identitate al reprezentantului si dovada calitatii de reprezentant legal al semnatarului imputernicirii, in conditiile legislatiei in vigoare.

            Incepand cu data de 17.07.2023 formularele de imputerniciri speciale se pot obtine de la sediul societatii in zilele lucratoare, intre orele 9:00-15:00, sau de pe website-ul (www.fsv.ro.)

            Dupa completarea si semnarea acestora, un exemplar al imputernicirii speciale, respectiv al buletinului de vot prin corespondenta va fi depus/expediat (in original)  la sediul societatii si prin email la adresa office@fsv.ro, astfel incat aceasta sa aiba data de inregistrare la SC FORAJ SONDE SA pana cel mai tarziu la data de 14.08.2023, ora 10:00, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot  in adunarea generala, conform prevederilor legii.

            In situatia in care la data de 16.08.2023 nu se intruneste cvorumul necesar desfasurarii in conditiile legii a lucrarilor AGOA si AGEA aceasta se va desfasura la a doua convocare, in data de 17.08.2023, in locul si la ora indicata pentru prima convocare, cu aceeasi ordine de zi, indiferent de cvorumul intrunit si va adopta hotarari cu majoritatea voturilor exprimate.

            Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 10:00-14:00 de la sediul societatii, dupa data aparitiei prezentului convocator in M.O. al Romaniei - partea a IV-a - persoana de contact Maceaca Luci, telefon 0744 490 146.

 

PRESEDINTE CONSILIUL DE ADMINISTRATIE,

                         RAICU SEVER FLORIAN

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.