miercuri | 15 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


HOLDE AGRI INVEST S.A. - HAI

Convocare AGOA&AGEA din data de 29/30.04.2024

Data Publicare: 28.03.2024 18:00:18

Cod IRIS: 865D1

Catre:    BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

                AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

RAPORT CURENT 14/2024

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24 /2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

Data raportului

28.03.2024

Denumirea societatii

Holde Agri Invest S.A.

Sediul social

Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti

Telefon

+40 754 908 742

Email

investors@holde.eu

Nr. Reg. Comertului

J40/9208/2018

Cod unic de inregistrare

39549730

Capital social subscris si varsat

121.273.584 RON

Numar de actiuni

121.273.584 actiuni, din care 120.577.734 actiuni ordinare clasa „A” si 695.850 actiuni preferentiale clasa „B”

Piata de tranzactionare

SMT AeRO Premium, simbol HAI


Evenimente importante de raportat: Convocarea Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor Holde Agri Invest S.A. pentru data de 29.04.2024

Conducerea Holde Agri Invest S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza piata ca, in data de 28.03.2024, Consiliul de Administratie al Companiei a decis Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA) Companiei pentru data de 29.04.2024 (prima convocare), respectiv 30.04.2024 (a doua convocare), in cazul in care nu se indeplineste cvorumul de prezenta pentru prima sedinta, avand ordinea de zi prevazuta in convocatorul anexat acestui raport curent.

 

Presedinte Consiliu de Administratie

Iulian-Florentin Circiumaru


 

CONVOCATORUL ADUNARILOR GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE

ALE ACTIONARILOR SOCIETATII HOLDE AGRI INVEST S.A.

Consiliul de Administratie al HOLDE AGRI INVEST S.A., o societate pe actiuni, organizata si care functioneaza conform legilor din Romania, avand sediul social in Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9208/2018, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC. J40/9208/2018, avand cod unic de inregistrare 39549730, avand capital social subscris si varsat in cuantum de 121.273.584 lei, divizat in 121.273.584 actiuni nominative, din care 120.577.734 actiuni ordinare si 695.850 actiuni preferentiale cu dividend preferential fara drept de vot („Societatea”) („Consiliul de Administratie”), in conformitate cu prevederile actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”), ale Legii societatilor nr. 31/1990, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea 24/2017”), Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul 5/2018”),

CONVOACA

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor („AGOA”) si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor („AGEA”) pentru data de 29.04.2024, ora 18:00, respectiv ora 19:00, la sediul social al Societatii, pentru toti actionarii Societatii inregistrati la sfarsitul zilei de 18.04.2024 in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., considerata data de referinta.

In cazul in care la data mentionata nu se intruneste cvorumul de prezenta necesar, in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990 privind societatile („Legea 31/1990”), republicata, se convoaca si se fixeaza cea de-a doua AGOA si cea de-a doua AGEA pentru data de 30.04.2024 incepand cu ora 18:00, respectiv, ora 19:00, la sediul social al Societatii, pentru toti actionarii Societatii inregistrati la sfarsitul zilei de 18.04.2024 in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., considerata data de referinta.

I.        Ordinea de zi pentru AGOA este urmatoarea

1.              Aprobarea situatiilor financiare individuale si consolidate ale Societatii pentru exercitiul financiar 2023, intocmite pe baza Raportului Consiliului de Administratie si Raportului auditorului financiar pentru anul 2023.

 

2.              Aprobarea Raportului Anual pentru anul 2023 intocmit conform Regulamentului 5/2018.

 

3.             Aprobarea descarcarii de gestiune a fostului administrator unic al Societatii, HOLDE AGRI MANAGEMENT S.R.L., cu sediul in Bucuresti Sectorul 4, Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Romania, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J40/7332/2018, Identificator Unic la Nivel European (EUID) ROONRC.: J40/7332/2018, avand cod unic de inregistrare 39403009 si al reprezentantului permanent al acestuia dl. Iulian-Florentin Circiumaru, pentru activitatea aferenta anului financiar 2022.

4.              Aprobarea descarcarii de gestiune a dlui. Circiumaru Iulian-Florentin in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023.

 

5.              Aprobarea descarcarii de gestiune a dlui. Anitei Mihai-Daniel in calitate de membru al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023.

 

6.              Aprobarea descarcarii de gestiune a dnei. Nemoianu Daniela-Camelia in calitate de membru al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023.

 

7.              Aprobarea descarcarii de gestiune a dlui. Leca Alexandru-Leonard in calitate de membru al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023.

 

8.              Aprobarea descarcarii de gestiune a dlui. Zagan Liviu-Gabriel in calitate de membru al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023.

 

9.              Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Societatii pentru exercitiul financiar 2024.

 

10.          Aprobarea planului de investitii pentru anul 2024.

 

11.          Aprobarea raportului de remunerare aferent exercitiului financiar 2023, conform art. 107 din Legea 24/2017.

 

12.          Aprobarea datei de 17 mai 2024 ca „data de inregistrare” pentru identificarea actionarilor cu privire la care isi vor produce efecte hotararile adoptate de AGOA, in conformitate cu dispozitiile art. 87 din Legea 24/2017.

 

13.          Aprobarea datei de 16 mai 2024 ca ex-date”, in conformitate cu dispozitiile art. 187 pct. 11 din Regulamentul 5/2018.

 

14.          Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/ sau oricarui membru al Consiliului de Administratie si/ sau Directorului General al Societatii, actionand impreuna sau individual, pentru indeplinirea tuturor formalitatilor si procedurilor in vederea aducerii la indeplinire a hotararii AGOA si semnarii tuturor documentelor necesare (inclusiv a hotararii AGOA si a oricaror documente in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, Monitorul Oficial, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, si cu orice alte institutii), cu posibilitatea de subdelegare a acestor atributii catre una sau mai multe persoane dupa cum va considera de cuviinta.

 

II.      Ordinea de zi pentru AGEA este urmatoarea

1.             Aprobarea delegarii atributiilor AGEA privind hotararea de majorare a capitalului social al Societatii catre Consiliul de Administratie in temeiul prevederilor art. 114 alin. (1) si art. 2201 alin. (2) si (3) din Legea 31/1990, respectiv in temeiul prevederilor art. 86 alin. (2) din Legea 24/2017, pentru o perioada de trei (3) ani, respectiv pana la data de [29]/[30] aprilie 2027, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare, nominative si dematerializate, cu o valoare nominala care sa nu depaseasca o jumatate din capitalul social subscris, existent in momentul hotararii si autorizarii, respectiv cu pana la 60.636.792 RON, si respectiv, aprobarea modificarii Actului Constitutiv, prin modificarea articolului 5.3.1. dupa cum urmeaza:

„5.3.1. Consiliul de Administratie este delegat si autorizat ca intr-o perioada de 3 (trei) ani, care se va incheia la data de [29]/[30] aprilie 2027, sa decida majorarea capitalului social al Societatii, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni (indiferent de natura acestora), prin aport in numerar si/sau prin incorporarea rezervelor, cu exceptia rezervelor legale, precum si a beneficiilor sau a primelor de emisiune si/sau prin compensarea unor creante certe, lichide si exigibile asupra Societatii cu actiuni ale acesteia, cu o valoare care sa nu depaseasca jumatate din capitalul social subscris, existent in momentul hotararii si autorizarii, respectiv cu pana la 60.636.792 RON. Pentru a putea duce la indeplinire delegarea atributiilor privind hotararea de majorare capital social, Consiliul de Administratie este autorizat sa stabileasca caracteristicile operatiunii de majorare a capitalului social (inclusiv sa stabileasca modalitatea prin care va avea loc majorarea, respectiv sa stabileasca ca majorarea va avea loc prin compensarea unor creante certe, lichide si exigibile in conformitate cu art. 89 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare) si derularea acesteia.”

2.             Aprobarea sau ratificarea, dupa caz, de catre Societate, in calitate de asociat sau actionar in societatile in care Societatea detine direct sau indirect calitatea de asociat sau actionar majoritar (denumite in mod individual “Subsidiara” si in mod colectiv "Subsidiarele”), a hotararilor adunarilor generale ale asociatilor sau actionarilor din fiecare dintre Subsidiare, prin care se aproba contractarea de la Banca Transilvania S.A. („Banca”) a unui Plafon de 5xAPIA Sector Vegetal, in suma maxima agregata pentru toate Subsidiarele de pana la 35.000.000 (suma in litere: treizeci si cinci de milioane) RON, in scopul sustinerii activitatii curente a acestor Subsidiare, in conditiile de creditare negociate cu Banca ("Facilitatea 5xAPIA”), respectand termenii si conditiile de mai jos:

(i)                   In scopul garantarii Facilitatii 5xAPIA, Subsidiarele vor constitui sau mentine garantiile constituite de fiecare dintre Subsidiare, conform negocierilor cu Banca. Facilitatea 5xAPIA va fi garantata de fiecare Subsidiara prin urmatoarele instrumente si mecanisme:

a)       Garantie FGCR pentru garantarea unui procent de 80% din valoarea Facilitatii 5xAPIA;

b)       Directorul General al Societatii in functie la data hotararii, respectiv dl. Zagan Liviu-Gabriel, va incheia, in calitate de fideiusor („Fideiusorul”) contractul/contractele de fideiusiune impreuna cu Banca Transilvania S.A. („Creditorul Garantat”), Fondul De Garantare A Creditului Rural in calitate de cocreditor (“Cocreditorul Garantat” sau “Fondul”) si Subsidiarele, prin care Fideiusorul va constitui si mentine o garantie personala in favoarea Creditorului Garantat si a Cocreditorului Garantat, in termenii si conditiile contractului/contractelor de fideiusiune ce se va/vor incheia in acest scop. In cazul in care dl. Zagan Liviu-Gabriel va inceta sa detina functia de membru in Consiliul de Administratie sau de Director General al Societatii, Societatea este obligata sa determine un nou membru in Consiliul de Administratie sau un nou director general sa preia calitatea de fideiusor in favoarea Creditorului Garantat si a Cocreditorului Garantat. In acest sens, contractul de fideiusiune incheiat de dl. Zagan Liviu-Gabriel va inceta la data la care incetarea functiei de membru in Consiliul de Administratie sau de Director General va deveni efectiva, sub conditia ca pana la acea data un nou membru in Consiliul de Administratie sau un nou director general, Creditorul Garantat, Cocreditorului Garantat si Subsidiarele sa incheie un nou contract de fideiusiune in care un nou membru in Consiliul de Administratie sau un nou director general are calitate de fideiusor, in termeni si conditii similare cu contractul de fideiusiune incheiat de dl. Zagan Liviu-Gabriel in calitate de fideiusor, in vigoare de la data la care incetarea functiei de membru in Consiliul de Administratie sau de Director General a dlui. Zagan Liviu-Gabriel va deveni efectiva;

c)       Ipoteca mobiliara asupra incasarilor si soldului contului curent si a subconturilor deschise la Banca de catre fiecare Subsidiara, la valoarea Facilitatii 5xAPIA, in care Fondul va avea calitatea de cocreditor. Contractul de ipoteca se va inregistra la RNPM anterior utilizarii Facilitatii 5xAPIA;

d)       Ipoteca mobiliara asupra creantelor prezente si viitoare ale fiecarei Subsidiare reprezentate de subventiile de incasat de la APIA si asupra sumelor colectate in cont de garantie (aferente subventiilor prezente si viitoare de incasat de la APIA). Ipoteca se va inregistra la valoare zero, in care Fondul va avea calitatea de cocreditor. Contractul de ipoteca se va inregistra la RNPM anterior utilizarii Facilitatii 5xAPIA; si

e)       Ipoteca mobiliara asupra creantelor prezente si viitoare ale fiecarei Subsidiare rezultate din adeverinta APIA aferenta campaniei curente si asupra sumelor colectate in cont de garantie (aferente subventiilor prezente si viitoare de incasat de la APIA), la valoarea adeverintei aferenta campaniei curente, in care Fondul va avea calitatea de cocreditor. Contractul de ipoteca se va inregistra la RNPM anterior utilizarii Facilitatii 5xAPIA;

(ii)                 Persoanele imputernicite cu puteri depline si individuale cu privire la reprezentarea oricareia si tuturor Subsidiarelor si negocierea, modificarea, stabilirea termenilor si semnarea Facilitatii 5xAPIA, precum si a oricaror alte documente conexe necesare, utile sau oportune, inclusiv fara a se limita la contracte de garantie, notificari, precum si sa intreprinda orice formalitati necesare si sa duca la indeplinire orice actiuni cu privire la Facilitatea 5xAPIA, cu puteri depline si nelimitate in relatia cu Banca, notariatul si orice alte terte institutii/persoane implicate, semnatura fiind pe deplin opozabila Societatii si Subsidiarelor (“Mandatul”) sunt: (i)  Zagan Liviu-Gabriel, [date cu caracter personal] si (ii) Iulian-Florentin Circiumaru, [date cu caracter personal] (fiecare  “Persoana Imputernicita” si in mod colectiv “Persoanele Imputernicite”).

In vederea aducerii la indeplinire a Mandatului, fiecare Persoana Imputernicita va putea negocia si semna in numele oricarei Subsidiare relevante, inclusiv dar nelimitativ:

-   contractul de credit cu Banca Transilvania S.A. si orice act aditional la acesta prin care se modifica raportul juridic de creditare (inclusiv se majoreaza cu un procent maxim de 80%/ diminueaza suma creditului, se modifica durata creditului /structura garantiilor / costurile financiare);

- oricare si  toate contractele de ipoteca mobiliara, avand ca obiect bunurile mobile aflate in proprietatea Subsidiarei relevante (inclusiv, dar fara a se limita la conturi, creante, stocuri, echipamente) si actele aditionale ce se vor incheia la acestea;

- bilete la ordin emise de Subsidiara relevanta;

- orice documente, declaratii, cereri (inclusiv cereri de tragere/ rambursare anticipata etc.), formulare etc. necesare.

(iii)                Fiecare dintre Subsidiare a luat la cunostinta si accepta conditiile generale de creditare ale Banca Transilvania S.A..

(iv)                Fiecare dintre Subsidiare are o situatie financiara stabila, nu este obiectul unor cereri judiciare de faliment, lichidare si/sau reorganizare judiciara si nici cunosc vreun motiv care ar putea sa declanseze o asemenea procedura, ori care sa ii afecteze capacitatea de rambursare a creditelor contractate  de la Banca Transilvania S.A..

(v)                 Imputernicirea Directorului General al Societatii, dl. Zagan Liviu-Gabriel si a presedintelui Consiliului de Administratie, dl. Iulian-Florentin Circiumaru, pentru ca in mod individual si cu puteri depline sa participe la, sa voteze si sa semneze hotararile adunarilor generale ale asociatilor din fiecare dintre Subsidiare, potrivit aprobarilor de mai sus.

3.                Aprobarea, conform planului de investitii al Societatii, a limitei superioare a creditelor si facilitatilor de finantare in sistem de leasing financiar, pentru asigurarea capitalului de lucru, achizitia de echipamente agricole, terenuri, capacitati de stocare, modernizari baze, combustibili, etc., care pot fi accesate si garantate de catre oricare dintre Subsidiare, pana la concurenta sumei de 5.000.000 EUR (echivalent in RON) care reprezinta plafon agregat aplicat tuturor Subsidiarelor.

4.                Aprobarea si ratificarea (i) incheierii contractului de cesiune de creanta din data de 20 decembrie 2023 intre Societate in calitate de cesionar si Holde Agri Operational S.R.L. in calitate de cedent, prin care Societatea a devenit creditor cu privire la anumite creante impotriva  debitorilor cedati in care Societatea detine direct sau indirect, dupa caz, calitatea de asociat unic sau majoritar (separat, „Debitorul Cedat”, impreuna „Debitorii Cedati”) si a (ii) remiterii de datorie si liberarea Debitorilor Cedati, in intelesul stabilit la art. 1629 si urmatoarele din Codul Civil, potrivit acordurilor de remitere de datorie incheiate intre Societate si fiecare Debitor Cedat la data de 30 decembrie 2023.

5.                Aprobarea eliminarii articolului 13 din Actul Constitutiv (cu consecinta renumerotarii urmatoarelor articole din Actul Constitutiv).

6.                Aprobarea datei de 17 mai 2024 ca „data de inregistrare” pentru identificarea actionarilor cu privire la care isi vor produce efecte hotararile adoptate de AGEA, in conformitate cu dispozitiile art. 87 din Legea 24/2017.

7.                Aprobarea datei de 16 mai 2024 ca ex-date”, in conformitate cu dispozitiile art. 187 pct. 11 din Regulamentul 5/2018.

8.                Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/ sau oricarui membru al Consiliului de Administratie si/ sau Directorului General al Societatii, actionand impreuna sau individual, pentru indeplinirea tuturor formalitatilor si procedurilor in vederea aducerii la indeplinire a hotararii AGEA si semnarii tuturor documentelor necesare (inclusiv a hotararii AGOA si a actului constitutiv actualizat si a oricaror documente in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, Monitorul Oficial, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, si cu orice alte institutii), cu posibilitatea de subdelegare a acestor atributii catre una sau mai multe persoane dupa cum va considera de cuviinta.

 

 

PRECIZARI PRIVIND SEDINTELE AGOA SI AGEA

(1)            Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul in cel mult 15 zile de la publicarea convocarii, respectiv pana la data de 15.04.2024:

(a)        de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarilor Generale, cu conditia ca fiecare punct propus sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarile Generale;

(b)       de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarilor Generale.

Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a Adunarilor Generale, insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal), cat si de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre aprobare de catre Adunarile Generale, pot fi transmise dupa cum urmeaza:

(i)         prin depunere la registratura Societatii sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre registratura Societatii, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA SAU/SI ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”, sau

(ii)        prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: investors@holde.eu, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA SAU/SI ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”.

Daca va fi cazul, Societatea va publica ordinea de zi actualizata inainte de data de referinta a AGOA/AGEA (i.e. 18.04.2024).

Actionarii isi pot exercita drepturile de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarilor Generale, doar insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal). Intrebarile in scris pot fi transmise, daca e cazul, pana la data de 26.04.2024, ora 12:00, dupa cum urmeaza:

(i)         prin depunere la registratura Societatii sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre registratura Societatii, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA SAU/SI ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”, sau

(ii)        prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: investors@holde.eu, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA SAU/SI ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”.

Societatea va publica raspunsurile la intrebarile adresate in conditiile prezentului convocator pe pagina de internet a societatii - https://holde.eu/.

(2)            Actionarii inregistrati la data de referinta isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarilor Generale:

(a)        personal;

(b)       prin reprezentant legal sau reprezentant desemnat caruia i s-a acordat o imputernicire speciala sau o imputernicire generala. Imputernicirea speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a adunarii generale. Imputernicirea generala va putea fi acordata de actionar, in calitate de client, doar unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, sau unui avocat. Formularul de imputernicire speciala va fi publicat pe website-ul (https://holde.eu/) Societatii impreuna cu materialele supuse dezbaterii si celelalte documente prevazute in art. 188 din Regulamentul nr. 5/2018 al ASF. Imputernicirile speciale, in limba romana sau engleza, vor fi transmise Societatii, in original, insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport a reprezentantului legal), dupa cum urmeaza:

(i)       pentru AGOA, nu mai tarziu de 48 de ore inainte de data primei convocari AGOA, respectiv pana la data de 26 aprilie 2024 ora 12:00:

-          prin depunere la registratura Societatii sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre registratura Societatii de la sediul social al Societatii (i.e. Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, Romania), in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”, sau

-          prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: investors@holde.eu, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”.

(ii)     pentru AGEA, nu mai tarziu de 48 de ore inainte de data primei convocari AGEA, respectiv pana la data de 26 aprilie 2024 ora 12:00:

-          prin depunere la registratura Societatii sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre registratura Societatii de la sediul social al Societatii (i.e. Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, Romania), in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”, sau

-          prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: investors@holde.eu, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”.

Un actionar poate desemna prin procura unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in Adunarile Generale, in cazul in care mandatarul desemnat prin imputernicire este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti se va specifica ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

(c)        prin corespondenta, utilizandu-se buletinul de vot prin corespondenta disponibil pe website-ul Societatii (https://holde.eu/). Buletinele de vot prin corespondenta in limba romana sau engleza, completate si semnate, insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal) vor fi transmise Societatii, in original, dupa cum urmeaza:

(i)         pentru AGOA, nu mai tarziu de 48 de ore inainte de data primei convocari AGOA, respectiv pana la data de 26 aprilie 2024 ora 12:00:

-          prin depunere la registratura Societatii sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre registratura Societatii de la sediul social (i.e. Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, Romania), in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024, iar in cazul buletinelor de vot prin corespondenta pentru vot secret, buletine de vot prin corespondenta vor fi introduse intr-un plic separat pe care se va mentiona „VOT SECRET PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR 29/30.04.2024”, sau

-          prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: investors@holde.eu, mentionand la subiect: “VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”, in cazul buletinelor de vot prin corespondenta pentru vot secret, buletinele de vot prin corespondenta vor fi transmise intr-un e-mail separat mentionand la subiect “VOT SECRET PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”.

(ii)       pentru AGEA, nu mai tarziu de 48 de ore inainte de data primei convocari AGEA, respectiv pana la data de 26 aprilie 2024 ora 12:00:

-          prin depunere la registratura Societatii sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre registratura Societatii de la sediul social (i.e. Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, Romania), in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”, sau

-          prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: investors@holde.eu, mentionand la subiect: „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 29/30.04.2024”.

Buletinele de vot prin corespondenta care nu sunt primite in forma si termenul stipulate in prezentul convocator nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si vot precum si la numaratoarea voturilor in Adunarile Generale.

(d)       Prin vot online. Astfel, se vor utiliza mijloace electronice de vot conform art.197 al Regulamentului 5/2018 al A.S.F. privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, prin accesarea linkului https://hai.evote.ro/login de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Pentru identificare si acces online la Adunarile Generale, actionarii pun la dispozitie urmatoarele informatii:

(i)         Persoanele fizice:

-          Nume Prenume;

-          Cod Numeric Personal (CNP);

-          Adresa email;

-          Copie act identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere);*

-          Numar telefon (optional).

(ii)       Persoanele juridice:

-          Denumire persoana juridica;

-          Cod unic de inregistrare (CUI);

-          Nume Prenume reprezentant legal;

-          Cod Numeric Personal (CNP) reprezentat legal;

-          Adresa email;

-          Act identitate reprezentant legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere);

-          Copie certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data de referinta *

-          Numar telefon (optional).

Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat in limbile romana/engleza.

Copia electronica a documentelor mai sus mentionate va fi incarcata online (upload) in campurile dedicate.

*Fisierele ce pot fi incarcate pot avea una dintre urmatoarele extensii: .jpg, .pdf, .png. Actionarii se pot conecta si vota online ori de cate ori doresc incepand cu data de referinta, 18.04.2024, si pana la momentul inchiderii rundei de vot anuntat de catre presedintele de sedinta in timpul fiecareia dintre sedintele adunarii generale a actionarilor.

Identificarea facuta de Societate in cazul persoanelor fizice da acces la Adunarile Generale ale Societatii in situatia in care respectiva persoana fizica este actionar la datele de referinta aferente. Identificarea facuta de Societate in cazul persoanelor juridice, procurilor speciale sau generale da acces la Adunarile Generale ale Societatii dupa probarea de fiecare data a validitatii reprezentatului legal, respectiv al persoanei imputernicite.

In situatia in care in urma procesului de identificare apar neconcordante intre datele oferite de actionar si cele din Registrul actionarilor la data de referinta actionarul va fi instiintat si va fi indrumat sa contacteze Departamentul relatii cu actionarii la adresa investors@holde.eu sau numarul de telefon 40 31 860 21 01.

(3)            Desfasurarea Adunarilor Generale, exercitarea votului prin reprezentant sau prin corespondenta, dreptul de informare al actionarilor si formularea unor cereri de completare a ordinii de zi se va face cu respectarea Legii 31/1990, Legii 24/2017 si a Regulamentului ASF nr. 5/2018.

(4)            Au dreptul de a participa si de a vota la AGEA si AGOA doar actionarii inscrisi in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central, la data de referinta 18.04.2024.

(5)            La data AGEA/AGOA, la intrarea in sala de sedinta a adunarii generale, actionarii - persoane fizice, in cazul in care participa personal la AGEA/AGOA si actionarii - persoane juridice/entitati fara personalitate juridica, in cazul in care participa prin reprezentantul lor legal si mandatarii trebuie sa prezinte originalul buletinului/cartii de identitate/pasaportului pentru verificarea identitatii de catre reprezentantii responsabili cu organizarea sedintei AGEA/AGOA din partea Societatii.

(6)            Toate documentele privind ordinea de zi prevazute de lege vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand cu data de 29.03.2024, de luni pana vineri, intre orele 09-17 la sediul social al Societatii din Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, Romania. Aceste documente vor fi disponibile si pe pagina de internet a Societatii - https://holde.eu/.

(7)            Actionarii vor putea solicita in scris copii ale documentelor prevazute la pct. 6 de mai sus, prin e-mail sau prin curier la adresa sediul social al Societatii, in acest ultim caz platind costurile aferente. De asemenea, solicitarile vor indica adresa postala, adresa de e-mail sau nr. de fax unde actionarul solicitant doreste sa primeasca copii dupa documentele respective.

(8)            Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente care sa ateste identitatea actionarilor si acolo unde este cazul, calitatea de reprezentant a semnatarilor.

(9)            Toate solicitarile si orice alte informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea AGEA/AGOA vor fi transmise, respectiv obtinute la sediul Societatii, prin telefon - + 40 31 860 21 01 sau prin e-mail - investors@holde.eu.

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.