marți | 21 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


HOLDE AGRI INVEST S.A. - HAI

Hotararile AGEA si AGOA din data de 29.04.2024

Data Publicare: 30.04.2024 10:53:48

Cod IRIS: 03EA2

Catre:    BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

                AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

RAPORT CURENT 18/2024

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24 /2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

Data raportului

30.04.2024

Denumirea societatii

Holde Agri Invest S.A.

Sediul social

Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti

Telefon

+40 754 908 742

Email

investors@holde.eu

Nr. Reg. Comertului

J40/9208/2018

Cod unic de inregistrare

39549730

Capital social subscris si varsat

121.273.584 RON

Numar de actiuni

121.273.584 actiuni, din care 120.577.734 actiuni ordinare clasa „A” si 695.850 actiuni preferentiale clasa „B”

Piata de tranzactionare

SMT AeRO Premium, simbol HAI


Evenimente importante de raportat: Hotararile AGEA si AGOA din data de 29.04.2024

Conducerea Holde Agri Invest S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza investitorii ca in data de 29.04.2024, de la ora 18:00, la sediul social al Societatii, a avut loc Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii ("AGOA”) si incepand cu ora 19:00, la aceeasi locatie, a avut loc Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii ("AGEA”).

Cu privire la punctul 4 de pe ordinea de zi AGOA, AGOA nu a putut adopta o hotarare din cauza neindeplinirii conditiilor de majoritate si in conformitate cu art. 112 alin. (2) din Legea societatilor nr. 31/1990, cu privire la punctul 4 de pe ordinea de zi AGOA se va tine sedinta la a doua convocare care va avea loc data de 30.04.2024, incepand cu ora 18:00, la sediul social al Societatii.

Hotararile Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor Societatii sunt anexate acestui raport curent.

 

Presedinte Consiliu de Administratie

Iulian-Florentin Circiumaru


 

HOTARAREA

ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

HOLDE AGRI INVEST S.A.

NR. 1/ 29.04.2023

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii HOLDE AGRI INVEST S.A., o societate pe actiuni, organizata si care functioneaza conform legilor din Romania, avand sediul social in Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9208/2018, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC. J40/9208/2018, avand cod unic de inregistrare 39549730, avand capital social subscris si varsat in cuantum de 121.273.584 lei, divizat in 121.273.584 actiuni nominative, din care 120.577.734 actiuni ordinare si 695.850 actiuni preferentiale cu dividend preferential fara drept de vot („Societatea”), intrunita in conditiile legii nr. 31/1990 privind societatile, republicata cu modificarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Actului Constitutiv, la prima convocare, potrivit convocatorului publicat in ziarul Bursa nr. 61 din data de 29.03.2024 si Monitorul Oficial editia nr. 1575 din data de 29.03.2024 astfel cum a fost completat si publicat in ziarul Bursa nr. 74 din 17.04.2024 si Monitorul Oficial editia nr. 1907 din data de 17.04.2024, in sedinta din data de 29.04.2024, ora 18.00, ce a avut loc la sediul social al Societatii, a adoptat urmatoarea:

 

HOTARARE

 

1.              In prezenta actionarilor reprezentand 64,650701% (56.137.710  drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 55,74700368% (48.406.451  voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,00382576% (3.322  voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 6.020.873  abtineri si 1.707.064  voturi neexprimate), se aproba situatiile financiare individuale si consolidate ale Societatii pentru exercitiul financiar 2023, intocmite pe baza Raportului Consiliului de Administratie si Raportului auditorului financiar pentru anul 2023.

 

2.              In prezenta actionarilor reprezentand 64,650701% (56.137.710  drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 55,74700368% (48.406.451 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,00382576%  (3.322 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 6.020.873 abtineri si 1.707.064 voturi neexprimate), se aproba Raportul Anual pentru anul 2023 intocmit conform Regulamentul 5/2018.

 

3.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 32,2804063% (38.922.516 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,1542841% (186.030 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 15.321.000 abtineri si 1.708.164 voturi neexprimate), se aproba descarcarea de gestiune a fostului administrator unic al Societatii, HOLDE AGRI MANAGEMENT S.R.L., cu sediul in Bucuresti Sectorul 4, Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Romania, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J40/7332/2018, Identificator Unic la Nivel European (EUID) ROONRC.: J40/7332/2018, avand cod unic de inregistrare 39403009 si al reprezentantului permanent al acestuia dl. Iulian-Florentin Circiumaru, pentru activitatea aferenta anului financiar 2022.

 

4.              In prezenta actionarilor reprezentand 61,9421695% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 23,7653486% (21.538.352 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,03920369% (35.530 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 32.855.664 abtineri si 1.708.164 voturi neexprimate), cu  privire la descarcarea de gestiune a dlui. Circiumaru Iulian-Florentin in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023, AGOA nu a putut adopta o hotarare din cauza neindeplinirii conditiilor de majoritate si in conformitate cu art. 112 alin. (2) din Legea Societatilor cu privire la acest punct se va tine AGOA la a doua convocare.

 

5.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 42,8422192% (51.657.558 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,6877886% (829.310 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 1.942.690 abtineri si 1.708.152 voturi neexprimate), se aproba descarcarea de gestiune a dlui. Anitei Mihai-Daniel in calitate de membru al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023.

 

6.              In prezenta actionarilor reprezentand 47,5740418% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 43,7773259% (51.657.558 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,70280082% (829.310 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 1.942.690 abtineri si 1.708.152 voturi neexprimate),  se aproba descarcarea de gestiune a dnei. Nemoianu Daniela-Camelia in calitate de membru al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023.

 

7.              In prezenta actionarilor reprezentand 54,4823589% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 33,8895542% (34.919.229 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,02878832% (29.663 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 19.480.666 abtineri si 1.708.152 voturi neexprimate), se aproba descarcarea de gestiune a dlui. Leca Alexandru-Leonard in calitate de membru al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023.

 

8.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,6566662% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 39,3415641% (47.336.115 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,68924863% (829.310 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 6.264.121 abtineri si 1.708.164 voturi neexprimate), se aproba descarcarea de gestiune a dlui. Zagan Liviu-Gabriel in calitate de membru al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023.

 

9.              In prezenta actionarilor reprezentand 47,5740418% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 43,0490023% (50.798.131 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,8200696% (967.688 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 2.663.739 abtineri si 1.708.152 voturi neexprimate), se ia act de cererea de demisie a dnei Daniela-Camelia Nemoianu din functia de membru al Consiliului de Administratie al Societatii si pe cale de consecinta incetarea mandatului acesteia din calitatea de administrator al Societatii incepand cu data de 30.04.2024, incetarea oricaror puteri/competente acordate acesteia conform Actului constitutiv al Societatii si prin contractul de mandat, precum si descarcarea de gestiune a dnei Daniela-Camelia Nemoianu in calitate de membru al Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta perioadei 1 ianuarie 2024 – 30 aprilie 2024.

 

10.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 39,1804503% (47.242.333 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,8858408% (1.068.114 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 6.119.111 abtineri si 1.708.152 voturi neexprimate), se aproba alegerea unui nou membru in Consiliul de Administratie al Societatii ca urmare a incetarii mandatului in calitate de administrator acordat dnei Daniela-Camelia Nemoianu, conform propunerii de candidat transmisa de catre actionarul Vertical Seven Group S.A. in persoana dlui ENRICO-ROBERT MAXIM cetatean roman, [date de identificare], pentru un mandat valabil incepand cu data de 30.04.2024 si pana la data de 15.12.2026.

 

11.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 39,3360232% (47.429.917 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,7970373% (961.038 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 6.038.591 abtineri si 1.708.164 voturi neexprimate), se aproba, termenii principali ai contractului de mandat in forma prezentata AGOA care vor fi incheiati intre Societate si dl Enrico-Robert Maxim in calitate de membru al Consiliului de Administratie si imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, de a negocia si semna contractul de mandat cu respectarea termenilor principali, ca urmare a adoptarii punctului 10 de pe ordinea de zi.

 

12.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 39,0356698% (47.067.762 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,4868015% (2.998.493 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 4.321.803 abtineri si 1.749.652 voturi neexprimate), se aproba nivelul remuneratiei fixe a dlui Enrico-Robert Maxim in calitate de membru al Consiliului de Administratie, respectiv suma de 5.000 RON pe luna (suma neta) platibila in RON, la care se poate adauga orice fel de remuneratie variabila (inclusiv rezultata in urma implementarii programelor de tip „stock option plan” aprobate la nivelul Societatii), ca urmare a adoptarii punctului 10 de pe ordinea de zi.

 

13.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 39,3552815% (47.453.138 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,7919517% (954.906 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 6.021.502 abtineri si 1.708.164 voturi neexprimate), se aproba bugetul de venituri si cheltuieli al Societatii pentru exercitiul financiar 2024.

 

14.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 39,3216340% (47.412.567 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,7891966% (951.584 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 6.058.795 abtineri si 1.714.764 voturi neexprimate), se aproba planul de investitii pentru anul 2024.

 

15.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 39,1685981% (47.228.042 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,9516838% (1.147.505 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 6.047.411 abtineri si 1.714.752 voturi neexprimate), se aproba raportul de remunerare aferent exercitiului financiar 2023, conform art. 107 din Legea 24/2017.

 

16.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 45,1353317% (54.422.508 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0% (0 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 438 abtineri si 1.714.764 voturi neexprimate), se aproba data de 17 mai 2024 ca „data de inregistrare” pentru identificarea actionarilor cu privire la care isi vor produce efecte hotararile adoptate de AGOA, in conformitate cu dispozitiile art. 87 din Legea 24/2017.

 

17.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 45,1353317% (54.422.508 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0% (0 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 438 abtineri si 1.714.764 voturi neexprimate), se aproba data de 16 mai 2024 ca „ex-date”, in conformitate cu dispozitiile art. 187 pct. 11 din Regulamentul 5/2018.

 

18.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,5578353% (56.137.710 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 45,1356950% (54.422.946 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0% (0 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 0 abtineri si 1.714.764 voturi neexprimate),  se aproba imputernicirea Consiliului de Administratie si/ sau oricarui membru al Consiliului de Administratie si/ sau Directorului General al Societatii, actionand impreuna sau individual, pentru indeplinirea tuturor formalitatilor si procedurilor in vederea aducerii la indeplinire a hotararii AGOA si semnarii tuturor documentelor necesare (inclusiv a hotararii AGOA si a oricaror documente in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, Monitorul Oficial, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, si cu orice alte institutii), cu posibilitatea de subdelegare a acestor atributii catre una sau mai multe persoane dupa cum va considera de cuviinta.

 

Aceasta este vointa Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii, exprimata prin vot valabil exprimat in sedinta legal intrunita, desfasurata pe data de 29.04.2023, drept pentru care se adopta si se semneaza prezenta Hotarare.

 

[Urmeaza pagina de semnaturi]


HOTARAREA

ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

HOLDE AGRI INVEST S.A.

NR. 2/ 29.04.2023

 

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor societatii HOLDE AGRI INVEST S.A., o societate pe actiuni, organizata si care functioneaza conform legilor din Romania, avand sediul social in Intr. Nestorei nr. 1, Corp B, Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9208/2018, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC. J40/9208/2018, avand cod unic de inregistrare 39549730, avand capital social subscris si varsat in cuantum de 121.273.584 lei, divizat in 121.273.584 actiuni nominative, din care 120.577.734 actiuni ordinare si 695.850 actiuni preferentiale cu dividend preferential fara drept de vot („Societatea”), intrunita in conditiile legii nr. 31/1990 privind societatile, republicata cu modificarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Actului Constitutiv, la prima convocare, potrivit convocatorului publicat in ziarul Bursa nr. 61 din data de 29.03.2024 si Monitorul Oficial editia nr. 1575 din data de 29.03.2024 astfel cum a fost completat si publicat in ziarul Bursa nr. 74 din 17.04.2024 si Monitorul Oficial editia nr. 1907 din data de 17.04.2024, in sedinta din data de 29.04.2024, ora 19.00, ce a avut loc la sediul social al Societatii, a adoptat urmatoarea:

 

 

HOTARARE

 

1.       In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 42,1799223% (50.858.985 voturi) din totalul drepturilor de vot, respectiv 91,5526405% din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,6349517% din (3.177.127 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 12 abtineri si 1.515.507 voturi neexprimate), se aproba delegarea atributiilor AGEA privind hotararea de majorare a capitalului social al Societatii catre Consiliul de Administratie in temeiul prevederilor art. 114 alin. (1) si art. 2201 alin. (2) si (3) din Legea 31/1990, respectiv in temeiul prevederilor art. 86 alin. (2) din Legea 24/2017, pentru o perioada de trei (3) ani, respectiv pana la data de 29 aprilie 2027, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare, nominative si dematerializate, cu o valoare nominala care sa nu depaseasca o jumatate din capitalul social subscris, existent in momentul hotararii si autorizarii, respectiv cu pana la 60.636.792 RON, si respectiv, aprobarea modificarii Actului Constitutiv, prin modificarea articolului 5.3.1. dupa cum urmeaza:

 

„5.3.1. Consiliul de Administratie este delegat si autorizat ca intr-o perioada de 3 (trei) ani, care se va incheia la data de 29 aprilie 2027, sa decida majorarea capitalului social al Societatii, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni (indiferent de natura acestora), prin aport in numerar si/sau prin incorporarea rezervelor, cu exceptia rezervelor legale, precum si a beneficiilor sau a primelor de emisiune si/sau prin compensarea unor creante certe, lichide si exigibile asupra Societatii cu actiuni ale acesteia, cu o valoare care sa nu depaseasca jumatate din capitalul social subscris, existent in momentul hotararii si autorizarii, respectiv cu pana la 60.636.792 RON. Pentru a putea duce la indeplinire delegarea atributiilor privind hotararea de majorare capital social, Consiliul de Administratie este autorizat sa stabileasca caracteristicile operatiunii de majorare a capitalului social (inclusiv sa stabileasca modalitatea prin care va avea loc majorarea, respectiv sa stabileasca ca majorarea va avea loc prin compensarea unor creante certe, lichide si exigibile in conformitate cu art. 89 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare) si derularea acesteia.”

 

2.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 42,2223651% (50.910.161 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,3806828% (2.870.539 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 255.424 abtineri si 1.515.507 voturi neexprimate),  se aproba sau se ratifica, dupa caz, de catre Societate, in calitate de asociat sau actionar in societatile in care Societatea detine direct sau indirect calitatea de asociat sau actionar majoritar (denumite in mod individual “Subsidiara” si in mod colectiv "Subsidiarele”), a hotararilor adunarilor generale ale asociatilor sau actionarilor din fiecare dintre Subsidiare, prin care se aproba contractarea de la Banca Transilvania S.A. („Banca”) a unui Plafon de 5xAPIA Sector Vegetal, in suma maxima agregata pentru toate Subsidiarele de pana la 35.000.000 (suma in litere: treizeci si cinci de milioane) RON, in scopul sustinerii activitatii curente a acestor Subsidiare, in conditiile de creditare negociate cu Banca ("Facilitatea 5xAPIA”), respectand termenii si conditiile de mai jos:

(i)       In scopul garantarii Facilitatii 5xAPIA, Subsidiarele vor constitui sau mentine garantiile constituite de fiecare dintre Subsidiare, conform negocierilor cu Banca. Facilitatea 5xAPIA va fi garantata de fiecare Subsidiara prin urmatoarele instrumente si mecanisme:

a)       Garantie FGCR pentru garantarea unui procent de 80% din valoarea Facilitatii 5xAPIA;

b)       Directorul General al Societatii in functie la data hotararii, respectiv dl. Zagan Liviu-Gabriel, va incheia, in calitate de fideiusor („Fideiusorul”) contractul/contractele de fideiusiune impreuna cu Banca Transilvania S.A. („Creditorul Garantat”), Fondul De Garantare A Creditului Rural in calitate de cocreditor (“Cocreditorul Garantat” sau “Fondul”) si Subsidiarele, prin care Fideiusorul va constitui si mentine o garantie personala in favoarea Creditorului Garantat si a Cocreditorului Garantat, in termenii si conditiile contractului/contractelor de fideiusiune ce se va/vor incheia in acest scop. In cazul in care dl. Zagan Liviu-Gabriel va inceta sa detina functia de membru in Consiliul de Administratie sau de Director General al Societatii, Societatea este obligata sa determine un nou membru in Consiliul de Administratie sau un nou director general sa preia calitatea de fideiusor in favoarea Creditorului Garantat si a Cocreditorului Garantat. In acest sens, contractul de fideiusiune incheiat de dl. Zagan Liviu-Gabriel va inceta la data la care incetarea functiei de membru in Consiliul de Administratie sau de Director General va deveni efectiva, sub conditia ca pana la acea data un nou membru in Consiliul de Administratie sau un nou director general, Creditorul Garantat, Cocreditorului Garantat si Subsidiarele sa incheie un nou contract de fideiusiune in care un nou membru in Consiliul de Administratie sau un nou director general are calitate de fideiusor, in termeni si conditii similare cu contractul de fideiusiune incheiat de dl. Zagan Liviu-Gabriel in calitate de fideiusor, in vigoare de la data la care incetarea functiei de membru in Consiliul de Administratie sau de Director General a dlui. Zagan Liviu-Gabriel va deveni efectiva;

c)       Ipoteca mobiliara asupra incasarilor si soldului contului curent si a subconturilor deschise la Banca de catre fiecare Subsidiara, la valoarea Facilitatii 5xAPIA, in care Fondul va avea calitatea de cocreditor. Contractul de ipoteca se va inregistra la RNPM anterior utilizarii Facilitatii 5xAPIA;

d)       Ipoteca mobiliara asupra creantelor prezente si viitoare ale fiecarei Subsidiare reprezentate de subventiile de incasat de la APIA si asupra sumelor colectate in cont de garantie (aferente subventiilor prezente si viitoare de incasat de la APIA). Ipoteca se va inregistra la valoare zero, in care Fondul va avea calitatea de cocreditor. Contractul de ipoteca se va inregistra la RNPM anterior utilizarii Facilitatii 5xAPIA; si

e)       Ipoteca mobiliara asupra creantelor prezente si viitoare ale fiecarei Subsidiare rezultate din adeverinta APIA aferenta campaniei curente si asupra sumelor colectate in cont de garantie (aferente subventiilor prezente si viitoare de incasat de la APIA), la valoarea adeverintei aferenta campaniei curente, in care Fondul va avea calitatea de cocreditor. Contractul de ipoteca se va inregistra la RNPM anterior utilizarii Facilitatii 5xAPIA;

(ii)     Persoanele imputernicite cu puteri depline si individuale cu privire la reprezentarea oricareia si tuturor Subsidiarelor si negocierea, modificarea, stabilirea termenilor si semnarea Facilitatii 5xAPIA, precum si a oricaror alte documente conexe necesare, utile sau oportune, inclusiv fara a se limita la contracte de garantie, notificari, precum si sa intreprinda orice formalitati necesare si sa duca la indeplinire orice actiuni cu privire la Facilitatea 5xAPIA, cu puteri depline si nelimitate in relatia cu Banca, notariatul si orice alte terte institutii/persoane implicate, semnatura fiind pe deplin opozabila Societatii si Subsidiarelor (“Mandatul”) sunt: (i) Zagan Liviu-Gabriel, cetatean roman [date de identificare] si (ii) Iulian-Florentin Circiumaru, cetatean roman [date de identificare] (fiecare  “Persoana Imputernicita” si in mod colectiv “Persoanele Imputernicite”).

In vederea aducerii la indeplinire a Mandatului, fiecare Persoana Imputernicita va putea negocia si semna in numele oricarei Subsidiare relevante, inclusiv dar nelimitativ:

- contractul de credit cu Banca Transilvania S.A. si orice act aditional la acesta prin care se modifica raportul juridic de creditare (inclusiv se majoreaza cu un procent maxim de 80%/ diminueaza suma creditului, se modifica durata creditului /structura garantiilor / costurile financiare);

- oricare si  toate contractele de ipoteca mobiliara, avand ca obiect bunurile mobile aflate in proprietatea Subsidiarei relevante (inclusiv, dar fara a se limita la conturi, creante, stocuri, echipamente) si actele aditionale ce se vor incheia la acestea;

- bilete la ordin emise de Subsidiara relevanta;

- orice documente, declaratii, cereri (inclusiv cereri de tragere/ rambursare anticipata etc.), formulare etc. necesare.

(iii)    Fiecare dintre Subsidiare a luat la cunostinta si accepta conditiile generale de creditare ale Banca Transilvania S.A..

(iv)    Fiecare dintre Subsidiare are o situatie financiara stabila, nu este obiectul unor cereri judiciare de faliment, lichidare si/sau reorganizare judiciara si nici cunosc vreun motiv care ar putea sa declanseze o asemenea procedura, ori care sa ii afecteze capacitatea de rambursare a creditelor contractate  de la Banca Transilvania S.A..

(v)     Imputernicirea Directorului General al Societatii, dl. Zagan Liviu-Gabriel si a presedintelui Consiliului de Administratie, dl. Iulian-Florentin Circiumaru, pentru ca in mod individual si cu puteri depline sa participe la, sa voteze si sa semneze hotararile adunarilor generale ale asociatilor din fiecare dintre Subsidiare, potrivit aprobarilor de mai sus.

 

3.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 42,3988708% (51.122.985 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,7801642% (940.693 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 1.972.446 abtineri si 1.515.507 voturi neexprimate), se aproba, conform planului de investitii al Societatii, a limitei superioare a creditelor si facilitatilor de finantare in sistem de leasing financiar, pentru asigurarea capitalului de lucru, achizitia de echipamente agricole, terenuri, capacitati de stocare, modernizari baze, combustibili, etc., care pot fi accesate si garantate de catre oricare dintre Subsidiare, pana la concurenta sumei de 5.000.000 EUR (echivalent in RON) care reprezinta plafon agregat aplicat tuturor Subsidiarelor.

 

4.             In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 42,4337301% (51.165.017 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,7801642% (940.693 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 1.930.414 abtineri si 1.515.507 voturi neexprimate), se aproba si ratifica (i) incheierea contractului de cesiune de creanta din data de 20 decembrie 2023 intre Societate in calitate de cesionar si Holde Agri Operational S.R.L. in calitate de cedent, prin care Societatea a devenit creditor cu privire la anumite creante impotriva  debitorilor cedati in care Societatea detine direct sau indirect, dupa caz, calitatea de asociat unic sau majoritar (separat, „Debitorul Cedat”, impreuna „Debitorii Cedati”) si (ii) remiterea de datorie si liberarea Debitorilor Cedati, in intelesul stabilit la art. 1629 si urmatoarele din Codul Civil, potrivit acordurilor de remitere de datorie incheiate intre Societate si fiecare Debitor Cedat la data de 30 decembrie 2023.

 

5.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 39,5844626% (47.729.476 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,2508263% (302.437 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 6.004.211 abtineri si 1.515.507 voturi neexprimate), se aproba modificarea si actualizarea actului constitutiv al Societatii, ca urmare a adoptarii punctului 10 de pe ordinea de zi AGOA, prin modificarea articolelor 6.1. si 6.2.  dupa cum urmeaza:

 

6.1 Societatea este administrata in sistem unitar de catre un Consiliu de Administratie in conformitate cu legislatia aplicabila si cu prevederile prezentului Act Constitutiv. Consiliul de Administratie este format din cel putin 5 membri numiti de AGOA pentru mandate de pana la 4 ani, cu posibilitatea de a fi re-alesi pentru mandate subsecvente.

 

6.2 Membrii Consiliului de Administratie sunt:

·         Iulian-Florentin Circiumaru, cetatean roman [date de identificare], Presedinte al Consiliului de Administratie;

·         Liviu-Gabriel Zagan, cetatean roman, [date de identificare], membru al Consiliului de Administratie,

·         Alexandru-Leonard Leca, cetatean roman, [date de identificare], membru al Consiliului de Administratie,

·         Enrico-Robert Maxim cetatean roman, [date de identificare], membru al Consiliului de Administratie,

·         Mihai-Daniel Anitei, cetatean roman, [date de identificare], membru al Consiliului de Administratie."

 

6.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 43,7706148% (52.776.983 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,8558308% (1.031.929 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 215.000 abtineri si 1.527.719 voturi neexprimate),  se aproba autorizarea Consiliului de Administratie sa rascumpere actiuni din Clasa B (actiuni preferentiale cu dividend prioritar fara drept de vot) ale Societatii, prin tranzactii efectuate de Consiliul de Administratie cu detinatorii de actiuni din Clasa B, in conformitate cu legislatia aplicabila, in cadrul unui program de rascumparare („Programul de Rascumparare Actiuni Clasa B”), avand urmatoarele caracteristici:

 

                     i.            numarul maxim de actiuni care va face obiectul Programului de Rascumparare Actiuni Clasa B este de 695.850 actiuni din Clasa B, fiecare cu o valoare nominala de 1 (un) RON si o valoare nominala totala de 695.850 RON, reprezentand 0,574% din capitalul social subscris si varsat al Societatii;

                    ii.            perioada de derulare a Programului de Rascumparare va fi pana la data de 29.04.2026;

                  iii.            pretul la care se vor efectua tranzactiile nu poate fi mai mic de 1 RON/actiune sau mai mare de 4 RON/actiune;

                  iv.            Programul de Rascumparare Actiuni Clasa B are drept scop reducerea capitalului social al Societatii in conformitate cu prevederile art. 207 alin. (1) litera c) din Legea Societatilor;

                    v.            implementarea Programului de Rascumparare Actiuni Clasa B se va face din surse proprii sau prin conversia creantelor certe, lichide si exigibile rezultate din contractele de cesiune incheiate intre Societate si detinatorii de actiuni din Clasa B in cadrul Programului de Rascumparare Actiuni Clasa B, in actiuni ordinare, de Clasa A, a Societatii, la un pret minim de conversie de 1,485 RON/actiune Clasa A convertita, ajustat pentru a reflecta orice distribuiri de actiuni de Clasa A in mod gratuit, intre data la care se realizeaza rascumpararea si data conversiei;

                  vi.            mandatarea Consiliului de Administratie pentru efectuarea si indeplinirea oricaror demersuri necesare, utile si/sau oportune cu privire la Programul de Rascumparare Actiuni Clasa B, inclusiv:

a)       emiterea oricarei hotarari si indeplinirea tuturor actelor si faptelor juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA cu privire la Programul de Rascumparare Actiuni Clasa B, inclusiv, fara a se limita la, negocierea, aprobarea si semnarea oricaror acte ce au legatura cu Programul de Rascumparare Actiuni Clasa B; si

b)       aprobarea oricaror contracte privind sau in legatura cu Programul de Rascumparare Actiuni Clasa B sau oricaror alte aranjamente, angajamente, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si oricaror alte acte si documente necesare, indeplinirea oricaror formalitati si autorizarea si/sau executarea oricaror alte actiuni necesare pentru a da efecte depline Programului de Rascumparare Actiuni Clasa B si imputernicirea de reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni.

7.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 44,5609609% (53.729.953 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,2539131% (306.159 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 12 abtineri si 1.515.507 voturi neexprimate), se aproba autorizarea Consiliului de Administratie sa rascumpere actiuni ordinare din Clasa A ale Societatii, prin tranzactii efectuate in cadrul Bursei de Valori Bucuresti – sistemul Multilateral de Tranzactionare – segmentul AERO Premium, in conformitate cu legislatia aplicabila, in cadrul unui program de rascumparare („Programul de Rascumparare Actiuni Ordinare”), avand urmatoarele caracteristici:

 

                       i.            numarul maxim de actiuni care va face obiectul Programului de Rascumparare Actiuni Ordinare este de 5.000.000 actiuni ordinare din Clasa A, fiecare cu o valoare nominala de 1 (un) RON si o valoare nominala totala de 5.000.000 RON, reprezentand 4,123% din capitalul social subscris si varsat al Societatii;

                      ii.            perioada de derulare a Programului de Rascumparare Actiuni Ordinare va fi pana la data de 29.04.2026;

                    iii.            pretul la care se vor efectua tranzactiile nu poate fi mai mic de 0.1 RON/actiune sau mai mare de 2 RON/actiune;

                    iv.            Programul de Rascumparare Actiuni Ordinare are drept scop reducerea capitalului social al Societatii in conformitate cu prevederile art. 207 alin. (1) litera c) din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; si

                      v.            implementarea Programului de Rascumparare Actiuni Ordinare se va face din surse proprii;

                    vi.            mandatarea Consiliului de Administratie pentru efectuarea si indeplinirea oricaror demersuri necesare, utile si/sau oportune cu privire la Programul de Rascumparare Actiuni Ordinare, inclusiv:

a)       emiterea oricarei hotarari si indeplinirea tuturor actelor si faptelor juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA cu privire la Programul de Rascumparare Actiuni Ordinare, inclusiv, fara a se limita la, negocierea, aprobarea si semnarea oricaror acte ce au legatura cu Programul de Rascumparare Actiuni Ordinare; si

b)       aprobarea oricaror contracte privind sau in legatura cu Programul de Rascumparare Actiuni Ordinare sau oricaror alte aranjamente, angajamente, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si oricaror alte acte si documente necesare, indeplinirea oricaror formalitati si autorizarea si/sau executarea oricaror alte actiuni necesare pentru a da efecte depline Programului de Rascumparare Actiuni Ordinare si imputernicirea de reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni.

8.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 41,3815721% (49.896.364 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,1169766% (141.046 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 3.980.364 abtineri si 1.533.857 voturi neexprimate),  se aproba eliminarea articolului 13 din Actul Constitutiv (cu consecinta renumerotarii urmatoarelor articole din Actul Constitutiv).

 

9.              In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 44,6974363% (53.894.510 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,1169766% (141.046 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 556 abtineri si 1.515.519 voturi neexprimate), se aproba data de 17 mai 2024 ca „data de inregistrare” pentru identificarea actionarilor cu privire la care isi vor produce efecte hotararile adoptate de AGEA, in conformitate cu dispozitiile art. 87 din Legea 24/2017.

 

10.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 44,6932896% (53.889.510 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,1169766% (141.046 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 556 abtineri si 1.515.519 voturi neexprimate), se aproba data de 16 mai 2024 ca „ex-date”, in conformitate cu dispozitiile art. 187 pct. 11 din Regulamentul 5/2018.

 

11.           In prezenta actionarilor reprezentand 46,0717704% (55.551.631 drepturi de vot)  din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 44,6979074% (53.895.078 voturi) din totalul drepturilor de vot, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,1169766% (141.046 voturi) din totalul drepturilor de vot (existand 0 abtineri si 1.515.507 voturi neexprimate), se aproba imputernicirea Consiliului de Administratie si/ sau oricarui membru al Consiliului de Administratie si/ sau Directorului General al Societatii, actionand impreuna sau individual, pentru indeplinirea tuturor formalitatilor si procedurilor in vederea aducerii la indeplinire a hotararii AGEA si semnarii tuturor documentelor necesare (inclusiv a hotararii AGOA si a actului constitutiv actualizat si a oricaror documente in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, Monitorul Oficial, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, si cu orice alte institutii), cu posibilitatea de subdelegare a acestor atributii catre una sau mai multe persoane dupa cum va considera de cuviinta.

 

Aceasta este vointa Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii, exprimata prin vot valabil exprimat in sedinta legal intrunita, desfasurata pe data de 29.04.2023, drept pentru care se adopta si se semneaza prezenta Hotarare.

[Urmeaza pagina de semnaturi]

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.