duminică | 12 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


24 IANUARIE SA PLOIESTI - IANY

Convocare AGAO 16.04.2023

Data Publicare: 11.03.2024 18:10:12

Cod IRIS: A83BC

  24 IANUARIE S.A.

                         A COMPANY OF UZINSIDER

                          www.24january.ro

 18, G-ral Dragalina Street, 100157 Ploiesti - Romania

Phone: 0040 244 526350  Fax: 0344401145  E-mail: commercial@24january.ro

Registered at the Chamber of commerce under no. J29-1043/1991  Fiscal code – RO 1343490

    

 

  RAPORT  CURENT  CONFORM  REGULAMENTULUI   ASF  NR. .5/2018

 

                     

         

CATRE

 

            ASF  BUCURESTI

            DIRECTIA   GENERALA  SUPRAVEGHERE

            DIRECTIA  EMITENTI

            PIATA  AeRO- ATS

Va  transmit  atasat  raportul  curent   privind  convocarea  AGOA   pentru data de  16.04.2024.

Publicarea se va face pana in ziua de 15.03.2024.

Atasat va transmitem si Comunicatul impreuna cu proiectul de Hotarare.

 

 

DIRECTOR  GENERAL                                                             DIRECTOR  ECONOMIC

ING. ILIE  ION                                                                     EC. ALIONTE  ANDREEA  MARIA 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 24 IANUARIE S.A.

                         A COMPANY OF UZINSIDER

                          www.24january.ro

 18, G-ral Dragalina Street, 100157 Ploiesti - Romania

Phone: 0040 244 526350  Fax: 0344401145  E-mail: commercial@24january.ro

Registered at the Chamber of commerce under no. J29-1043/1991  Fiscal code – RO 1343490

    

 

  RAPORT  CURENT  CONFORM  REGULAMENTULUI   ASF  NR. 5/2018

 

 

Data  raportului  11.03.2024

Denumirea  societatii ; SC  “ 24  IANUARIE  “ S.A 

Sediul :Ploiesti  str.  G-ral Dragalina  nr. 18

Tel. 0244/521956 Fax 0244/510325

Nr. RC  J 29/1043/1991

CIF  RO  1343490

Cap. Subs. Si  varsat 1.220.635 lei

Clasa  val. Mob.   ‘ A ‘

Tip.  Nominative

Nr. act. 488254

Val. Nom. 2,5 lei

Piata  de  tranzactionare ; B.V.B. – ATS-AeRO

 

 

                            

CATRE

            ASF  BUCURESTI

            DIRECTIA   GENERALA  SUPRAVEGHERE

            DIRECTIA  EMITENTI

            PIATA  AeRO- ATS

 

 

             RAPORT  CURENT

Consiliul de Administratie al “24 Ianuarie“ S.A, inmatriculata la R.C. sub nr. J 29/1043/1991, C.I.F. RO 1343490, cu sediul in Ploiesti, str. G-ral Dragalina nr. 18, intrunit in data de 11.03.2024  a decis convocarea Adunarii  Generale  Ordinare  a  Actionarilor   in ziua de 16.04.2024 la ora 11:00, in sala de sedinte de la sediul societatii din Ploiesti str. G-ral Dragalina nr. 18 jud. Prahova. Daca la prima convocare adunarea  nu este statutara, sedinta se reconvoaca pe 17.04.2024, la aceeasi ora, in acelasi loc.

 

ORDINEA DE ZI A A.G.O.A.

1.Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2023, a raportului de gestiune al Consiliului de Administratie, si a raportului auditorului extern Acon Audit SRL.

2.Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie si a Directorului General al societatii pentru activitatea desfasurata pe parcursul anului 2023.

3.Aprobarea repartizarii  profitului net aferent anului 2023, in suma de 1.531.892 lei.

4.Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a organigramei pentru  anul  2024.

5. Aprobarea Programului de investitii pentru anul 2024.

6.Stabilirea si aprobarea limitelor de competenta pentru angajarea produselor bancare de catre Directorul General si Directorul Economic si  aprobarea de credite/produse de finantare/instrumente financiare.

7.Aprobarea prelungirii mandatelor auditorului intern PF Aldescu Aurora si al auditorului extern Acon Audit SRL, pentru o perioada de inca 1 an incepand  din  01.04.2024 pana  la 01.04.2025.

8.Aprobarea politicii de remunerare a conducatorilor societatii.

9.Aprobarea datei de inregistrare de 08.05.2024, ex-date  07.05.2024.

 

La sedinta pot participa actionarii inregistrati in Registrul actionarilor de la 24 Ianuarie S.A la sfarsitul zilei de 09.04.2024  aceasta fiind data de referinta.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5 % din capitalul social au dreptul:

a) De a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala, in cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii (pana la 31.03.2024), conform L.24/2017 republ., art.105,al.(3),(4) si (5), cu respectarea dispozitiilor L.31,art.117 indice 1, al.3.

b) De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse in ordinea de zi a adunarii generale, in cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii (pana la 31.03.2024).

In acelasi interval, fiecare actionar are dreptul sa adreseze in scris intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a  AGOA conform  art.198(1) din Reg. ASF Nr. 5 /2018.

Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut, care va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format de intrebare – raspuns.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele / intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate ale actelor de identitate, buletin / carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 16.04.2024, sau pe e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, la adresa commercial@24january.ro ,  mentionand la subiect " pentru AGOA din 16.04.2024 ".

Accesul actionarilor indreptatiti la data de referinta sa participe la AGOA, este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul persoanelor fizice, cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice, cu Imputernicirea speciala data persoanei fizice care le reprezinta.

Actionarii pot participa personal sau prin alte persoane, pe baza de Imputernicire speciala, conform formularului pus la dispozitie de societate, portivit reglementarilor legale.

Formularele de imputernicire speciala pentru AGOA din 16.04.2024 se pot obtine de la sediul societatii –  de  la  directorul economic  sau se pot descarca de pe website-ul societatii, (www.24january.ro) incepand cu data de 15.03.2024. Un exemplar,in original al imputernicirii speciale  completat si semnat, insotit de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin / carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) se va depune / expedia la sediul societatii pana la data de 12.04.2024, ora 10.30, un altul  urmand sa fie pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi calitatea de reprezentant in adunare.

Imputernicirile speciale insotite de actele de identificare ale actionarilor pot fi transmise  si prin email cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 12.04.2024, ora 10.30 la adresa commercial@24january.ro , mentionand la subiect " pentru AGOA din 16.04.2024 ". La data desfasurarii  AGOA, reprezentantul desemnat va preda originalele imputernicirilor speciale, in cazul in care au fost transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa si o copie a actului de identitate valabil a reprezentantului desemnat.

Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar (definita conform Legii nr. 24/2017) sau unui avocat, inainte de prima utilizare, va fi depusa la sediul societatii, in copie certificata de catre reprezentantul actionarului, pana la data de 12.04.2024 (data de inregistrare la registratura societatii), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant la adunarea generala convocata prin prezentul convocator, conform prevederilor legii.

Actionarii “24 IANUARIE“ S.A pot vota prin corespondenta, utilizand formularul de vot prin corespondenta.

Formularele pot fi obtinute de la sediul societatii –  de la  directorul economic sau se pot descarca de pe website-ul societatii, incepand cu data de 15.03.2024. Formularele de vot prin corespondenta  completate si  semnate, insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/ carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv certificat de inregistrare si copia actului de identitate al imputernicitului legal in cazul persoanelor juridice) se pot expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu in data de 12.04.2024, ora 10.30. Formularele primite ulterior datei si orei de mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in AGOA. Optiunea de vot se poate exprima prin e-mail commercial@24january.ro, cu semnatura electronica mentionand "pentru AGOA din 16.04.2024".

Materialele si proiectul de hotarare supuse dezbaterii AGOA pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare sau pe website-ul societatii (www.24january.ro"), incepand cu data de 15.03.2024.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul 24 IANUARIE S.A, la numerele de telefon, 0344401145   intre orele 8.00 – 15.00 sau prin e-mail la adresa commercial@24january.ro.

 

 

 

      DIRECTOR GENERAL                                                DIRECTOR  ECONOMIC

        ING. ILIE  ION                                                         EC. ALIONTE  ANDREEA  MARIA 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.