marți | 21 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


IASITEX SA BUCURESTI - IASX

Hotarare AGOA 27.04.2023

Data Publicare: 27.04.2023 17:53:14

Cod IRIS: 8C5D5

 

Catre,

BURSA DE VALORI BUCURESTI – ATS

B-dul Carol I, nr. 34 – 36, et. 13, Sector 2 Bucuresti

Fax 021/3124722

 

RAPORT CURENT

 

Conform Regulamentului ASF nr. 5 din 10 mai 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Legii nr. 24/2017

Data Raportului 27.04.2023

Denumirea entitatii emitente: IASITEX SA

Sediul social: Bucuresti Sectorul 1, B-dul Ficusului nr. 44 corp A, camera 17, Etaj 2

Numar de telefon/fax: 0731.036.205, fax : 021.23.27.667

Cod unic de inregistrare la ORC Iasi: J40/5956/2020

Cod fiscal: RO 1957058

Capitalul social subscris si varsat: 21.557.032,96 Lei – 2.105.179 actiuni nominative cu valoarea de 10,24 Lei/actiune

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise – Bursa de Valori Bucuresti – ATS

 

 

Evenimente importante de raportat:

 

Iasitex SA informeaza actionarii si investitorii privind Hotararea nr. 1/27.04.2023 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii Iasitex SA, prin care s-au hotarat urmatoarele:

 

ORDINE DE ZI:

Art. 1. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba raportul de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2022.

Art. 2. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba raportul auditorului financiar extern pentru anul 2022.

Art. 3. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba situatiile financiare anuale ale societatii pentru anul financiar 2022.

Art. 4. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba repartizarea profitului, conform repartizarii propuse in situatiile financiare ale exercitiului financiar al anului 2022, respectiv pentru acoperirea pierderilor din anii precedenti.

Art. 5. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2023.

Art. 6. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba decarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2022.

Art. 7. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba programul de investitii pentru anul 2023.

Art. 8. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba Raportul privind remunerarea conducerii executive si a Membrilor Consiliului de Administratie in conformitate cu politica de remunerare.

Art. 9. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba prelungirea mandatului auditorului G5 Consulting SRL pentru realizarea auditului situatiilor financiare pentru anii 2023-2025.

Art. 10.  Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba data de 18.05.2023, ca data de inregistrare, respectiv pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 2 lit. f) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv a datei de 17.05.2023 ca “ex-date”, adica data anterioara datei de inregistrare cu un ciclu de decont minus o zi lucratoare, de la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Art. 11.  Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba imputernicirea dnei. Kalamar Sinziana Florentina pentru a actiona pe seama Societatii, in vederea indeplinirii tuturor formalitatilor necesare de aducere la indeplinire a hotararilor adoptate, redactarea si semnarea tuturor documentelor, precum si pentru inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului si publicarea la autoritatile competente a hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor.

 

 

 

PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE

Vuza Eduard

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.