CATRE: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTE SI INVESTITII FINANCIARE
Fax: 021.659.60.51 si 021.659.64.14
BURSA DE VALORI BUCURESTI
Fax: 021.307.95.19.
RAPORT CURENT
Conform Regulamentului ASF nr.5/10.05.2018
privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Conform Regulamentului ASF nr. 5 din 10 mai 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Legii nr. 24/2017
Data Raportului: 29.04.2024
Denumirea entitatii emitente: IASITEX S.A.
Sediul social: Bucuresti. Sectorul 1, B-dul Ficusului nr. 44 corp A, camera 17, Etaj 2
Numar de telefon/fax: 0731.036.205, fax : 021.23.27.667
Cod unic de inregistrare la ORC: J40/5956/2020
Cod fiscal: RO 1957058
Capitalul social subscris si varsat: 21.557.032,96 Lei – 2.105.179 actiuni nominative cu valoarea de 10,24 Lei/actiune
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise – Bursa de Valori Bucuresti – ATS
Evenimente importante de raportat:
IASITEX S.A. informeaza actionarii si investitorii privind Hotararea nr. 1/29.04.2024 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Iasitex S.A., prin care s-au hotarat urmatoarele:
Art. 1. Se aproba raportul de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2023.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 abtineri, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925 % din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva.
Art. 2. Se aproba raportul auditorului financiar extern pentru anul 2023.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 abtineri, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva.
Art. 3. Se aproba situatiile financiare anuale ale societatii pentru anul financiar 2023.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.
Art. 4. Se aproba modul de repartizare a profitului obtinut in exercitiul financiar 2023.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.
Art. 5. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 voturi impotriva, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925% din capitalul social. Nu s-au inregistrat abtineri.
Art. 6. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2024.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.
Art. 7. Se aproba programul de investitii pentru anul 2024.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 voturi impotriva, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925% din capitalul social. Nu s-au inregistrat abtineri.
Art. 8. Se aproba Raportul privind remunerarea conducerii executive si a Membrilor Consiliului de Administratie in conformitate cu politica de remunerare.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.
Art. 9. Se aproba ratificarea prelungirii mandatului auditorului G5 Consulting S.R.L. pentru realizarea auditului situatiilor financiare pentru anii 2023-2025 si implicit, ratificarea Contractului de Prestari Servicii nr. 42 din data de 07.06.2023 incheiat intre IASITEX S.A. si societatea G5 Consulting S.R.L., prin care s-a prelungit mandatul G5 Consulting S.R.L.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 voturi impotriva, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925% din capitalul social. Nu s-au inregistrat abtineri.
Art. 10. Se aproba data de 23.05.2024, ca „data de inregistrare”, respectiv pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 2 lit. f) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv data de 22.05.2024 ca “ex-date”, adica data anterioara datei de inregistrare cu un ciclu de decont minus o zi lucratoare, de la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.
Art. 11. Se aproba imputernicirea dnei. Kalamar Sinziana Florentina pentru a actiona pe seama Societatii, in vederea indeplinirii tuturor formalitatilor necesare de aducere la indeplinire a hotararilor adoptate, redactarea si semnarea tuturor documentelor, precum si pentru inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului si publicarea la autoritatile competente a hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor.
In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.
PRESEDINTE AL CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
VUZA EDUARD