marți | 21 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


IASITEX SA BUCURESTI - IASX

Hotarari AGA O 29.04.2024

Data Publicare: 30.04.2024 13:14:08

Cod IRIS: 3FEC4

 

CATRE: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

                SECTORUL INSTRUMENTE SI INVESTITII FINANCIARE

               Fax: 021.659.60.51 si 021.659.64.14

                BURSA DE VALORI BUCURESTI

                Fax: 021.307.95.19.

 

RAPORT CURENT

Conform Regulamentului ASF nr.5/10.05.2018

 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

 

Conform Regulamentului ASF nr. 5 din 10 mai 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Legii nr. 24/2017

Data Raportului: 29.04.2024

Denumirea entitatii emitente: IASITEX S.A.

Sediul social: Bucuresti. Sectorul 1, B-dul Ficusului nr. 44 corp A, camera 17, Etaj 2

Numar de telefon/fax: 0731.036.205, fax : 021.23.27.667

Cod unic de inregistrare la ORC: J40/5956/2020

Cod fiscal: RO 1957058

Capitalul social subscris si varsat: 21.557.032,96 Lei – 2.105.179 actiuni nominative cu valoarea de 10,24 Lei/actiune

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise – Bursa de Valori Bucuresti – ATS

 

 

Evenimente importante de raportat:

 

 

IASITEX S.A. informeaza actionarii si investitorii privind Hotararea nr. 1/29.04.2024 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Iasitex S.A., prin care s-au hotarat urmatoarele:

 

 

Art. 1. Se aproba raportul de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2023.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 abtineri, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925 % din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva.

 

Art. 2. Se aproba raportul auditorului financiar extern pentru anul 2023.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 abtineri, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva.

 

Art. 3. Se aproba situatiile financiare anuale ale societatii pentru anul financiar 2023.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.

 

Art. 4. Se aproba  modul de repartizare a profitului obtinut in exercitiul financiar 2023.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.

 

Art. 5. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 voturi impotriva, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925% din capitalul social. Nu s-au inregistrat abtineri.

 

Art. 6. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2024.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.

 

Art. 7. Se aproba programul de investitii pentru anul 2024.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 voturi impotriva, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925% din capitalul social. Nu s-au inregistrat abtineri.

 

Art. 8. Se aproba Raportul privind remunerarea conducerii executive si a Membrilor Consiliului de Administratie in conformitate cu politica de remunerare.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.

 

Art. 9. Se aproba ratificarea prelungirii mandatului auditorului G5 Consulting S.R.L. pentru realizarea auditului situatiilor financiare pentru anii 2023-2025 si implicit, ratificarea Contractului de Prestari Servicii nr. 42 din data de 07.06.2023 incheiat intre IASITEX S.A. si societatea G5 Consulting S.R.L., prin care s-a prelungit mandatul G5 Consulting S.R.L.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.766.474 voturi “Pentru”, reprezentand 96,3348% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 83,9108% din capitalul social. S-au inregistrat 67.208 voturi impotriva, reprezentand 3,6652% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 3,1925% din capitalul social. Nu s-au inregistrat abtineri.

 

Art. 10. Se aproba data de 23.05.2024, ca „data de inregistrare”, respectiv pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 2 lit. f) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv data de 22.05.2024 ca “ex-date”, adica data anterioara datei de inregistrare cu un ciclu de decont minus o zi lucratoare, de la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.

 

Art. 11.  Se aproba imputernicirea dnei. Kalamar Sinziana Florentina pentru a actiona pe seama Societatii, in vederea indeplinirii tuturor formalitatilor necesare de aducere la indeplinire a hotararilor adoptate, redactarea si semnarea tuturor documentelor, precum si pentru inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului si publicarea la autoritatile competente a hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor.

In urma votului exprimat, prezentul punct a fost aprobat cu 1.833.682 voturi “Pentru”, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate in sedinta, respectiv 87,1033% din capitalul social. Nu s-au inregistrat voturi impotriva si nici abtineri.

 

 

 

                      

PRESEDINTE AL CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

VUZA EDUARD

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.