marți | 21 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


IASITEX SA BUCURESTI - IASX

Hotarari AGOA 10.10.2022

Data Publicare: 10.10.2022 16:37:06

Cod IRIS: F473D

 

Catre,

BURSA DE VALORI BUCURESTI – ATS

B-dul Carol I, nr. 34 – 36, et. 13, Sector 2 Bucuresti

Fax 021/3124722

 

RAPORT CURENT

 

Conform Regulamentului ASF nr. 5 din 10 mai 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Legii nr. 24/2017

Data Raportului 10.10.2022

Denumirea entitatii emitente: IASITEX SA

Sediul social: Bucuresti Sectorul 1, B-dul Ficusului nr. 44 corp A, camera 17, Etaj 2

Numar de telefon/fax: 0731.036.205, fax : 021.23.27.667

Cod unic de inregistrare la ORC Iasi: J40/5956/2020

Cod fiscal: RO 1957058

Capitalul social subscris si varsat: 21.557.032,96 Lei – 2.105.179 actiuni nominative cu valoarea de 10,24 Lei/actiune

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise – Bursa de Valori Bucuresti – ATS

 

 

Evenimente importante de raportat:

 

Iasitex SA informeaza actionarii si investitorii privind Hotararea nr. 1/10.10.2022 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii Iasitex SA, prin care s-au hotarat urmatoarele:

 

Art. 1. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba revocarea dlui. Lazar Vasile Daniel din functia de administrator si de Presedinte al Consiliului de Administratie al societatii, incepand cu data de 23.06.2022.

Art. 2.Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba numirea a 2 administratori statutari ai societatii, incepand cu data de 11.10.2022, respectiv dl. Vuza Eduard in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie si dna. Kalamar Sinziana Florentina in calitate de Administrator.

Art. 3. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba durata de 4 ani pentru mandatul administratorilor noi numiti.

Art. 4. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba stabilirea indemnizatiei administratorilor numiti, in baza Politicii de Remunerare a societatii.

Art. 5. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba incheierea contractului de administrare cu administratorii noi alesi si mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie care sa semneze din partea actionarilor contractul de administrare cu acestia.

Art. 6. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba actualizarea statutului societatii conform punctelor de mai sus.

Art. 7. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba data de 27.10.2022, ca data de inregistrare, respectiv pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv a datei de 26.10.2022 ca “ex-date”, adica data anterioara datei de inregistrare cu un ciclu de decont minus o zi lucratoare, de la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Art. 8. Cu 1.766.474 voturi ”PENTRU”, reprezentand 83,9108 % din capitalul social total se aproba imputernicirea dnei Kalamar Sinziana Florentina pentru a actiona pe seama Societatii, in vederea indeplinirii tuturor formalitatilor necesare de aducere la indeplinire a hotararilor adoptate, redactarea si semnarea tuturor documentelor, precum si pentru inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului si publicarea la autoritatile competente a hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor.

 

 

 

PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE

Vuza Eduard

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.