sâmbătă | 11 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. - IMP

Convocare AGA O & E 29/30 Aprilie 2024

Data Publicare: 27.03.2024 19:03:15

Cod IRIS: 29B15

Catre:  Autoritatea de Supraveghere Financiara - Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

             Bursa de Valori Bucuresti

             Piata Reglementata

 

De la: IMPACT DEVELOPER&CONTRACTOR S.A.

27 martie 2024

RAPORT CURENT

 

conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Evenimente importante de raportat: Convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. pentru data de 29/30 aprilie 2024.

In baza prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (,,Legea nr. 31/1990”), Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea nr. 24/2017”), ale Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata (,,Regulamentul nr. 5/2018”), si conform actului constitutiv al Societatii,  Societatea IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A.

CONVOACA

I.              Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Ordinara”), pentru data de 29.04.2024, ora 10.00, la sediul Impact Developer & Contractor SA, etaj 2, Bucuresti, Sector 1, Drumul Padurea Mogosoaia Nr. 31-41, cod postal 014043. In cazul in care la data de 29.04.2024 nu se intrunesc conditiile de cvorum legale si statutare pentru validitatea deliberarilor Adunarii, Adunarea Generala Ordinara va avea loc in data de 30.04.2024, in acelasi loc, la aceeasi ora, avand aceeasi ordine de zi si cu aceeasi data de referinta.

II.            Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Extraordinara”), pentru data de 29.04.2024, ora 10,30, la sediul Impact Developer & Contractor SA, etaj 2, Bucuresti, Sector 1, Drumul Padurea Mogosoaia Nr. 31-41, cod postal 014043. In cazul in care la data de 29.04.2024 nu se intrunesc conditiile de cvorum legale si statutare pentru validitatea deliberarilor Adunarii, Adunarea Generala Extraordinara va avea loc in data de 30.04.2024, in acelasi loc, la aceeasi ora, avand aceeasi ordine de zi si cu aceeasi data de referinta.

Numai persoanele care sunt inregistrate ca actionari la data de referinta 17.04.2024 („Data de Referinta”) in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A. au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor.

 

I.              ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR are urmatoarea ordine de zi:

1.            Aprobarea Raportului Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2023.

2.            Aprobarea Situatiilor Financiare Anuale individuale pe anul 2023 intocmite in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr.2844/2016 pentru aprobarea reglementarilor contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS) si auditate potrivit Raportului auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2023.

3.            Aprobarea Situatiilor Financiare Anuale consolidate pe anul 2023 intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportatare Financiara (IFRS) si auditate potrivit Raportului auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2023.

4.            Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2023, in suma de 42.492.008 lei, conform propunerilor Consiliului de Administratie, astfel:

-       1.323.000lei rezerve legale;

-       41.168.992 lei raman nerepartizati.

5.            Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023.

6.            Supunerea Raportului de Remunerare pentru Administratori si Directorul General al Impact Developer & Contractor SA, aferent anului 2023, votului consultativ al AGOA, avand in vedere prevederile art. 107, paragraful (6) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata.

7.            Aprobarea programului de activitate si a bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024, in conformitate cu materialele de prezentare.

8.            Alegerea auditorului financiar extern, pentru exercitiul financiar 2024, ca urmare a expirarii mandatului auditorului financiar actual.

9.            Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie si Presedintelui Consiliului de Administratie, respectiv 3.000 Euro brut/luna pentru membrii Consiliului de Administratie si 4.600 Euro brut/luna pentru Presedintele Consiliului de Administratie.

10.         Revocarea doamnei Scarlat Alina Ruxandra din functia de administrator, ca urmare a renuntarii la mandatul de administrator.

11.         Alegerea unui membru a Consiliului de Administratie, pentru un mandat pana la 28 aprilie 2025 si imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie sa semneze contractul de mandat intre Societatea si administratorul ales.

Candidaturile se transmit pe fax la nr. 021/230.75.81, sau la email intrebarifrecvente@impactsa.ro, in fiecare zi lucratoare de la 830 la 1630  (in atentia Dep. Actionariat), incepand cu data de 29.03.2024 si pana la data de 26.04.2024.

Lista cuprinzand informatiile cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor ce si-au depus candidatura, se afla la dispozitia actionarilor la sediul societatii din, si pe pagina web a societatii - www.impactsa.ro, incepand cu data de 29.03.2024.

12.         Actualizarea actului constitutiv cu noua componenta a Consiliului de Administratie si imputernicirea doamnei Iuliana Mihaela Urda sa semneze actul constitutiv actualizat.

13.         Imputernicirea, cu posibilitatea de substituire, a dnei Iuliana Mihaela Urda pentru a semna in numele actionarilor hotararea Adunarii, precum si orice alte documente in legatura cu aceasta si pentru a indeplini oricare si toate formalitatile stipulate de lege in vederea obtinerii inregistrarii si asigurarii opozabilitatii hotararii Adunarii fata de terti.

14.         Aprobarea datei de 21 mai 2024 ca data de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor Societatii asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate in cadrul Adunarii convocate prin intermediul prezentului Convocator („Data de Inregistrare”).

15.         Aprobarea datei de 20 mai 2024 ca ex-date.

 

II.            ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR are urmatoarea ordine de zi:

1.        Aprobarea reducerii capitalului social al Societatii, in temeiul art. 207 alin. 1, lit. c) din Legea nr. 31/1990 privind societatile, de la 591.419.987,75 RON, cu suma de 184,635.25 RON, prin reducerea numarului de actiuni, de la 2.365.679.951 actiuni la 2,364,941,410 actiuni, ca urmare a anularii unui numar de 738,541 actiuni proprii, dobandite de catre Societate.

2.        Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al Societatii ca urmare a reducerii capitalului social. Art. 6 al Actului constitutiv va avea urmatorul continut:

Art. 6. - Capitalul social

(1)      Capitalul social al IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR este de 591.235.352,50 RON, fiind subscris si varsat integral.

(2)      Capitalul social este impartit in 2.364.941.410 actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominala de 0,25 RON.

(3)      Structura capitalului social al Societatii este urmatoarea: 591.235.267,4 RON si 5.000 USD, reprezentand aporturi in numerar, iar suma de 35,1 RON, reprezentand aport in natura.

(4)      Detinerile actionarilor sunt cele cuprinse in registrul de evidenta a actionarilor care este tinut de catre Depozitarul Central S.A.

3.        Delegarea si autorizarea Consiliului de Administratie ca, pentru o perioada de 1 an incepand cu data inregistrarii la Registrul Comertului a actului constitutiv actualizat in conformitate cu punctul 5 de mai jos, sa decida si sa implementeze majorarea capitalului social al Societatii, prin aport in numerar, prin una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare noi, cu o valoare care sa nu depaseasca 250.000.000 actiuni nou emise. Majorarea capitalului va fi adusa la indeplinire dupa finalizarea formalitatilor de reducere a capitalului social, conform punctului 1 de mai sus.

4.        Autorizarea Consiliului de Administratie ca, pentru fiecare dintre majorarile realizate pana la nivelul capitalului autorizat, sa poata decide restrangerea sau ridicarea dreptului de preferinta al actionarilor existenti de a subscrie noile actiuni.

5.        Aprobarea modificarii actului constitutiv al Societatii, dupa cum urmeaza:

Se modifica art. 7, litera b - Majorarea si reducerea capitalului social, dupa cum urmeaza:

,,Consiliul de Administratie este delegat si autorizat ca, pentru o perioada de 1 (un) an de la data inregistrarii prezentului act constitutiv actualizat la Registrul Comertului, sa decida si sa implementeze majorarea capitalului social, prin una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare, cu o valoare nominala care sa nu depaseasca 62.500.000 RON (capitalul autorizat). Exclusiv in vederea majorarii capitalului social in conditiile anterior mentionate, se acorda Consiliului de Administratie pentru fiecare dintre majorarile de capital realizate pana la nivelul capitalului autorizat, competenta de a decide restrangerea sau ridicarea dreptului de preferinta al actionarilor existenti la data respectivei majorari a capitalului social.

6.        Autorizarea si imputernicirea Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare a acestei autorizari si imputerniciri, oricarei persoane, dupa cum considera necesar si/sau oportun, dupa caz: sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA Societatii in conformitate cu punctul 3 si punctul 4 de mai sus, inclusiv, fara a se limita la, (a) aprobarea oricaror documente si luarea oricaror masuri considerate necesare pentru aducerea la indeplinire a operatiunii/operatiunilor de majorare a capitalului social; (b) urmarirea operatiunilor de inregistrare a majorarii capitalului social, pana la evidentierea noilor actiuni de catre societatea de registru Depozitarul Central SA; (c) incheierea oricaror contracte cu furnizori de servicii aferente implementarii hotararilor, selectarea intermediarului pentru intocmirea prospectului de oferta, aprobarea prospectului si anuntului de oferta de majorare de capital social; (d) asumarea oricarui angajament necesar, emiterea oricarui document necesar pentru implementarea hotararilor si depunerea oricaror documente la orice autoritate relevanta; (e) stabilirea si aprobarea procedurii de subscriere, a modalitatilor de plata, datei platii, locului in care se realizeaza operatiunile, constatarea si validarea subscrierilor efectuate, anularea actiunilor nesubscrise, stabilirea valorii exacte cu care se majoreaza capitalul social, inchiderea subscrierilor, inregistrarea si operarea majorarii capitalului social; (f) aprobarea modificarii si actualizarii prevederilor actului constitutiv al Societatii referitoare la capitalul social in urma aducerii la indeplinire a operatiunii/operatiunilor de majorare a capitalului social.

7.        Aprobarea emisiunii de obligatiuni de catre Societate (indiferent daca sunt nominative sau la purtator, garantate sau negarantate, in forma materializata sau de-materializata, daca vor fi listate la orice bursa sau nu si/sau denominate in RON, EUR, orice alta moneda sau orice combinatie a celor de mai sus), avand o valoare nominala maxima totala de 20.000.000 EUR sau echivalentul acestei sume in orice alta moneda si cu o scadenta de minimum 24 de luni, maximum pana la 60 de luni („Obligatiunile”), in una sau mai multe emisiuni si/sau transe (fie ca au aceleasi caracteristici si/sau caracteristici diferite, inclusiv in ceea ce priveste forma obligatiunilor, valoarea nominala, rata dobanzii si/sau data scadentei). Obligatiunile vor fi plasate in conformitate cu: (i) una sau mai multe oferte publice adresate publicului si/sau anumitor investitori calificati si/sau profesionali si/sau in baza oricaror altor exceptii de la publicarea unui prospect in legatura cu emisiunea de astfel de Obligatiuni; si/sau (ii) unul sau mai multe plasamente private catre investitori printr-o oferta si/sau oferte adresata/adresate investitorilor calificati si/sau catre un numar mai mic de 150 de persoane fizice sau juridice, altele decat investitorii calificati, pe un stat membru, cu respectarea prevederilor legale. Aprobarea de mai sus este valabila in legatura cu Obligatiunile cu scadenta maxima de mai sus, pana la valoarea nominala maxima totala de 20.000.000 EUR sau echivalentul acestei sume in orice alta moneda, indiferent daca emisiunea acestor Obligatiuni se va incheia pe parcursul unuia sau mai multor ani calendaristici.

8.        Aprobarea emiterii si/sau constituirii de catre Societate a oricaror tipuri de garantii si/sau oricaror ipoteci in legatura cu Obligatiunile, inclusiv, fara a se limita la,  fie prin garantii personale sau asupra unor bunuri ale Societatii sau prin orice alt tip de garantii emise in scopul celor de mai sus.

9.        Autorizarea si imputernicirea Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare a acestei autorizari si imputerniciri, oricarei persoane, dupa cum considera necesar si/sau oportun, dupa caz:

a)             sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA Societatii in conformitate cu punctele 7-8 de mai sus, inclusiv, fara a se limita la, negocierea precum si stabilirea si aprobarea urmatoarelor in legatura cu fiecare emisiune sau transa de Obligatiuni: (a) valoarea emisiunii sau a transei, dupa caz; (b) pretul Obligatiunilor; precum si (c) orice alti termeni si conditii ale Obligatiunilor, incluzand, fara limitare, forma obligatiunilor, maturitatea, rascumpararea anticipata, dobanzile, impozitele si comisioanele, garantiile si/sau ipotecile emise si/sau instituie in legatura cu emiterea Obligatiunilor si, dupa caz, prospectul pregatit in legatura cu emiterea Obligatiunilor; si (d) intermediarii pentru emisiunea si vanzarea Obligatiunilor, dupa caz;

b)            sa negocieze, sa aprobe si sa semneze orice contracte si/sau aranjamente privind Obligatiunile si/sau pe baza carora Obligatiunile sunt emise, vandute si/sau admise la tranzactionare pe o bursa de valori, contracte de garantie, angajamente de garantare, documente de oferta, orice contracte de subscriere, vanzare, agentie, trust, de consultanta, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente necesare, sa indeplineasca orice formalitati si sa autorizeze si/sau sa execute orice alte actiuni necesare pentru a da efecte depline emisiunii Obligatiunilor si/sau ofertei in legatura cu acestea si vanzarii acestora si/sau garantiilor aferente (dupa caz) si sa negocieze, sa aprobe si sa semneze orice alte documente si sa indeplinineasca orice alte operatiuni si/sau formalitati care sunt necesare sau utile pentru a implementa si a acorda efecte depline celor mentionate mai sus si emiterii de Obligatiuni;

c)            sa decida daca Obligatiunile sau orice emisiune si/sau transa a acestora vor fi listate pe orice bursa de valori si, daca este cazul, sa negocieze, sa aprobe si sa semneze orice document si sa efectueze orice operatiuni si/sau formalitati care sunt necesare in legatura cu admiterea Obligatiunilor pe o astfel de bursa de valori (inclusiv, daca este cazul, negocierea si aprobarea prospectului pregatit in legatura cu admiterea acestor obligatiuni la tranzactionare pe bursa de valori);

d)            sa negocieze si aprobe si sa semneze orice contracte si/sau aranjamente privind operatiunile mentionate la punctele 7-8 de mai sus, si sa efectueze orice actiuni si/sau formalitati care sunt necesare in legatura cu aceste operatiuni.

10.      Autorizarea si imputernicirea, cu posibilitatea de subdelegare a acestei autorizari si imputerniciri, dnei. Iuliana Mihaela Urda, pentru a semna in numele actionarilor hotararea AGEA, precum si orice alte documente in legatura cu aceasta, inlcuzand dar fara a se limita la varianta actualizata a actului constitutiv care va reflecta modificarile aprobate de catre AGA (precum si sa conformeze traducerea in limba engleza a actului constitutiv cu versiunea in limba romana a acestuia, astfel cum va fi modificat de AGEA, precum si sa remedieze orice eroare materiala, traducere necorespunzatoare sau inexactitate din traducerea in limba engleza), sa solicite publicarea hotararii in partea a IV-a Monitorului Oficial al Romaniei, sa depuna si sa primeasca orice documente, precum si sa indeplineasca formalitatile necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice si persoane fizice, precum si sa efectueze orice acte in vederea inregistrarii si asigurarii opozabilitatii hotararilor care vor fi adoptate de AGEA.

11.      Aprobarea datei de 21 mai 2024 ca data de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor Societatii asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate in cadrul AGEA convocate prin intermediul prezentului Convocator.

12.      Aprobarea datei de 20 mai 2024 ca ex-date.

 

*****

INFORMATII GENERALE

PRIVIND ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA SI ORDINARA ALE ACTIONARILOR

 

Participarea la AGA:

La Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta 17.04.2024, conform prevederilor legale si ale Actului constitutiv, personal, prin reprezentantii legali sau prin reprezentant conventional (pe baza de imputernicire speciala in baza formularului de procura pus la dispozitie de Societate, sau pe baza de imputernicire generala, in conditiile legii). Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta, utilizand formularele speciale puse la dispozitie de catre Societate in acest sens.

Calitatea de actionar se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de emitent de la Depozitarul Central.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta prin:

a)                  in cazul actionarilor persoane fizice:

-                      actul de identitate (BI / CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii strain);

-                      procura si actul de identitate al reprezentantului (daca actionarul este reprezentat de o alta persoana).

b)                  in cazul actionarilor persoane juridice:

-                      calitatea de reprezentant legal va fi determinata in baza listei de actionari de la Data de Referinta primita de la Depozitarul Central; cu toate acestea in cazul in care actionarul in cauza nu a facut demersuri in sensul inregistrarii reprezentantului legal la Depozitarul Central, in vederea reflectarii in registrul actionarilor Societatii, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conforma cu originalul;

-                      persoanele fizice desemnate ca reprezentante ale unei persoane juridice actionari vor fi identificate pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini);

-                      in situatia in care cel care reprezinta actionarul persoana juridica nu este reprezentantul legal, pe langa documentele mentionate mai sus (care atesta calitatea de reprezentant legal al persoanei care semneaza procura), reprezentantul va prezenta si procura semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective.

Imputerniciri:

Potrivit art. 105 alin. (10) din Legea nr. 24/2017, reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale in conformitate cu prevederile legale aplicabile.

Imputernicirile vor fi utilizate in conditiile stabilite de Regulamentul nr. 5/2018 si Legea nr. 24/2017, iar modelul acestora va putea fi obtinut de pe site-ul Societatii www.impactsa.ro sau de la sediul Societatii.

Imputernicirea se va intocmi in 3 (trei) exemplare originale (unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru emitent). Dupa semnare, exemplarul pentru emitent, insotit de copia actului de identitate a celui reprezentat, va fi trimis spre inregistrare Societatii la adresa pana cel tarziu la data de 28.04.2024 ora 10.00/10.30, cu 24 de ore inainte de data AGOA/AGEA, acesta putand fi trimis si prin fax (nr. fax: +40-21-2307581/82/83) sau prin e-mail la adresa: intrebarifrecvente@impactsa.ro. Reprezentantul actionarului fiind obligat ca la data AGOA/AGEA sa aiba asupra sa procura in original. Copii certificate ale procurilor vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

In cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la Depozitarul Central. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.

Aceste prevederi se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

Un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte la o anumita adunare generala. Cu toate acestea, daca un actionar detine actiuni ale unei societati comerciale in mai multe conturi de valori mobiliare, aceasta restrictie nu il va impiedica sa desemneze un reprezentant separat pentru actiunile detinute in fiecare cont de valori mobiliare cu privire la o anumita adunare generala.

Un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

Vot prin corespondenta:

Actionarii inregistrati la Data de Referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta pus la dispozitie pe pagina de web a Societatii la adresa www.impactsa.ro.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, si copia actului de identitate valabil al actionarului (BI / CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini, iar in plus in cazul persoanelor juridice un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, in original sau in copie conforma cu originalul) pot fi inaintate dupa cum urmeaza:

-                      transmise catre Societate, la adresa Bucuresti, Sector 1, Drumul Padurea Mogosoaia Nr. 31-41, cod postal 014043 prin orice forma de curierat cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrat ca fiind primit la registratura Societatii pana cel tarziu la data de 28.04.2024, ora 10.00/10.30 a.m., cu mentiunea „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA SI EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din 29/30 APRILIE 2024”;

-                      transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 28.04.2024, ora 10.00/10.30 a.m., la adresa de e-mail intrebarifrecvente@impactsa.ro, inserand la subiect „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA SI EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din 29/30 APRILIE 2024”.

Conform art. 105 alin. (20) din Legea nr. 24/ 2017, in situatia in care actionarilor care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat. In acest caz, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Atat formularul de vot, cat si procurile pot fi trimise fie in limba romana, fie in limba engleza.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi (cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare si sub conditia dovedirii calitatii in conditiile enuntate anterior pentru persoane fizice si/sau reprezentantii persoanelor juridice) sau de a propune proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv pana in data de  13 aprilie 2024 inclusiv, fie prin mijloace de comunicare electronice (e-mail: intrebarifrecvente@impactsa.ro sau fax la numarul: +40-21-230.75.81/82/83) in atentia departamentului actionariat.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze Consiliului de Administratie intrebari in scris, inaintea datei de desfasurare a adunarii generale, privind punctele de pe ordinea de zi.

Intrebarile vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat (la adresa: Bucuresti, Sector 1, Drumul Padurea Mogosoaia Nr. 31-41, cod postal 014043), fie prin mijloace de comunicare electronice (e-mail: intrebarifrecvente@impactsa.ro sau fax la numarul: +40-21-230.75.81/82/83) in atentia departamentului actionariat. Societatea va raspunde intrebarilor adresate de catre actionari in cadrul Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare. Societatea poate publica raspunsurile la intrebari si pe website-ul sau,  www.impactsa.ro.

Orice actionar are garantat exercitiul liber al drepturilor sale conform prevederilor legale aplicabile si ale Actului Constitutiv al Societatii.

Incepand cu data de 29 martie 2024, formularele de procuri in limba romana si engleza, formularul de vot prin corespondenta in limba romana si engleza, documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a AGEA/AGOA, proiectele de hotarari precum si orice alte informatii suplimentare aferente AGEA/AGOA se pot obtine de la sediul societatii, intre orele 9-16, la tel.: +40-21-230.75.70/71/72, fax: +40-21- 230.75.81/82/83, ele fiind disponibile si pe site-ul Societatii: www.impactsa.ro.

 

La data prezentului Convocator, capitalul social al Societatii este de 591.419.987,75 RON, subscris si varsat, divizat in 2.365.679.951 actiuni ordinare, nominative, dematerializate, avand o valoare nominala de 0,25 RON fiecare.

Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.

 

Consiliul de Administratie

Presedintele Consiliului de Administratie

Iuliana Mihaela Urda

___________________

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.