joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


INDEPENDENTA SA SIBIU - INTA

Convocare AGAO 24/25.04.2024

Data Publicare: 20.03.2024 10:30:20

Cod IRIS: 72B99

S.C. INDEPENDENTA S.A.

MACHINE BUILDING PLANT

 

         RO-550321 SIBIU,

 Str. Stefan cel Mare   Nr. 152-154

      RC:  J32/210/1991

      Tel:  000269505000; 000269505001

      E-mail: info@independentasa.ro

      Website http://www.independentasa.ro/

 

 

 Catre: Bursa de Valori Bucuresti                                                                 Nr. 864 /20.03.2024

 

Autoritatea de Supraveghere Finaciara

- Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Finaciare-

 

 

R A P O R T      CURENT

in conformitate cu prevederile

Regulamentului A.S.F. nr.5/2018 privind emitentii de instrumente finaciare

si operatiuni de piata

 

Data raportului: 20.03.2024

Societatea comerciala S.C. INDEPENDENTA S.A. Sibiu

Sediul social: str. Stefan Cel Mare nr.152-154, judetul Sibiu

Numar de telefon: 0269/505000

Nr. si data de inregistrarii la ORC: J32/210/1991

Cod fiscal: RO 2577677

Codul LEI (Legal Entity Identifier): 25490091KLO2C4QIHD11

Capital social: 7.179.235,00 lei reprezentand un nr. de actiuni de 2.871.694, cu o  valoare    nominala de 2,50 RON/actiune.

Actiunile societatii se tranzactioneaza pe BVB  – Piata SMT

 

Eveniment  important de raportat:

 

            Administratorul unic  al S.C. INDEPENDENTA S.A. Sibiu, cu sediul in Sibiu, str. Stefan cel Mare nr.152-154, inregistrata la O.R.C. Sibiu sub nr. J32/210/1991, CUI RO 2577677,  in conformitate cu prevederile Legii societatilor comerciale nr. 31/1990, ale Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentelor ASF nr. 5/2018  si cu dispozitiile Actului Constitutiv actualizat, urmare a sedintei din data de 20.03.2024,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 24.04.2024, ora 11:00  in sala de consiliu a societatii S.C. INDEPENDENTA S.A. Sibiu, str. Stefan cel Mare nr.152-154.

 

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea:

 

ORDINE DE ZI:

 

1. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2023 pe baza Raportului auditorului financiar cu privire la verificarea si certificarea situatiilor financiare incheiate la 31.12.2023 si a Raportului de gestiune al Administratorului unic pentru exercitiul financiar  2023.

2.  Aprobarea descarcarii de gestiune a Administratorului unic pentru exercitiul financiar 2023;

3. Aprobarea propunerii Administratorului unic de repartizare pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul financiar 2023

4. Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobate pentru exercitiul financiar 2023; aprobarea remuneratiilor variabile pentru anul 2023 in baza contractelor de administrare si mandat.

5. Aprobarea  obiectivelor si criteriilor de performanta pentru exercitiul financiar 2024, anexa la contractele de administrare si mandat.

6. Stabilirea indemnizatiei fixe pentru Administratorul unic pentru exercitiul financiar 2024 la 9000 lei net.

7. Alegerea auditorului financiar, stabilirea duratei contractului si a onorariului cuvenit acestuia

8.  Imputernicirea doamnei Benchea Nicoleta avand calitatea de salariat al societatii, sa indeplineasca formalitatile de inregistrare si publicare a hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

 

In cazul in care nu se va intruni cvorumul necesar la data mentionata, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea loc in data de 25.04.2023, ora 11:00, la sediul societatii, cu aceeasi ordine de zi.

           

La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 11.04.2024 stabilita ca data de referinta, in conformitate cu art 105 din Legea nr. 24/21.03.2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

Capitalul social subscris si varsat al emitentului este de 7.179.235,00 lei, divizat intr-un numar de 2.871.694 actiuni nominative si dematerializate, fiecare cu valoarea de 2,50 lei, fiecare actiune conferind dreptul la un vot in A.G.O.A..

 

Actionarii reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana la data de 05.04.2024

- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana la data de 05.04.2024.

 

Actionarii au dreptul de a face propuneri de candidaturi pentru auditorul financiar al societatii pana la data limita 09.04.2024

 

Fiecare auditor participant va depune o oferta scrisa pana la data data limita de 09.04.2024, ora 15:00, la sediul societatii sau pe adresa de e-mail: info@independentasa.ro. Documentul de oferta trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele informatii: asigurarea calitatii; oferta financiara. De asemenea, participantii vor depune documentul eliberat de C.A.F.R. care atesta calitatea de auditor financiar, cu viza valabila pentru anul in curs, cazier judiciar si cazier fiscal al auditorului in termenul legal de valabilitate si declaratie pe propria raspundere a auditorului din care sa rezulte ca nu se afla in vreuna din situatiile de incompatibilitate ori conflict de interese prevazute de legislatia in vigoare.

 

 Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari, in scris, privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana cel tarziu 18.04.2024, acestea putand fi transmise, la sediul societatii, cu mentiunea

 

“PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA  24/25.04.2024

 

Societatea poate raspunde prin postarea informatiei pertinente pe website-ul societatii - www.independentasa.ro - in format intrebare-raspuns.

 

Pentru identificarea si dovedirea calitatii de actionar a persoanelor care transmit propuneri sau care adreseaza intrebari, acestea vor anexa documentele care atesta identitatea (copie conforma cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal) respectiv calitatea de actionar la data solicitarii (extras de cont emis de Depozitarul central sau , dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie)    

 

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta la sediul societatii incepand cu data publicarii convocarii, in zilele de luni pana vineri  ale saptamanii, intre orele  9:00 -15:00 sau pe website-ul societatii  www.independentasa.ro.

 

La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul  Actionarilor societatii la data de referinta, personal  (sau prin reprezentanti legali in cazul actionarilor persoane juridice), prin reprezentant, pe baza de procura (imputernicire) speciala sau generala, sau prin corespondenta, pe baza de buletin de vot prin corespondenta.

           

Actionarii pot fi reprezentati in cadrul adunarilor generale prin alte persoane, in baza unei procuri speciale sau a unei procuri (imputerniciri) generale.

 

Formularele de procura speciala, se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data de 22.03.2024 intre orele 9:00-15:00 sau se pot descarca de pe website-ul societatii  www.independentasa.ro

 

Procura speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent.

           

Procurile (imputernicirile) generale vor fi intocmite in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017.

           

Actionarii pot acorda o procura (imputernicire) generala valabila pentru o perioada de timp care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale cu conditia ca procura (imputernicirea) generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1), punctul 20 din Legea nr. 24/2017 privind piata de capital, sau unui avocat.

 

Procurile (imputernicirile) generale, inainte de prima lor utilizare, se depun la societate pana la data de 22.04.2024 in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, sau transmisa pe adresa de e-mail info@independentasa.ro, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. Copiile certificate ale procurilor (imputernicirilor) generale sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesele verbale ale adunarilor generale.

 

In cazul in care persoana imputernicita prin procura (imputernicire) generala este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane care face parte din organele de administrare si conducere, sau prin oricare din angajatii sai, prezentand documente care sa ateste calitatea acestora, in original sau in copie conforma cu originalul.

           

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea astfel:

            - reprezentantul legal  - pe baza unui document oficial care ii atesta aceasta calitate (ex.: act constitutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta);

            - persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare, pe langa documentele mentionate anterior (care atesta calitatea de reprezentant legal al persoanei ce semneaza delegatia), va prezenta si procura semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective.

Reprezentantii persoanelor fizice, precum si reprezentantii persoanelor juridice vor fi identificati pe baza actului de identitate (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere pentru cetatenii straini).

 

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul persoanelor fizice cu actul de identitate, iar in cazul persoanelor juridice sau actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea/procura data persoanei fizice care le reprezinta.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta, acest vot neputand fi conditionat decat prin cerinte si constrangeri necesare identificarii actionarilor sau, dupa caz, a reprezentantilor acestora.

 

Formularul de vot poate fi obtinut incepand cu data de 22.03.2024, intre orele 9:00–15:00,  in zilele de luni pana vineri de la sediul societatii sau de pe website-ul societatii www.independentasa.ro.

 

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, poate fi transmis la sediul societatii pana la data de 22.04.2024, in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar,  cu majuscule:

 

“PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA  24/25.04.2024”;

 

Formularele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

 

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii, sau la urmatoarele numare de telefon: 0269/505000 sau 0269/505033, intre orele 9:00-15:00.

 

                                    ADMINISTRATOR UNIC                 

                        CONSTANTIN TEODORESCU

                       

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.