miercuri | 22 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


IPROLAM SA BUCURESTI - IPRO

Convocare AGAO 25.04.2024

Data Publicare: 20.03.2024 18:00:16

Cod IRIS: 88605

 

 

 

Catre:

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

Compartiment Operatiuni Emitenti Piata Reglementata si ATS

 

 

RAPORT CURENT

 conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului  nr. 5/2018

 

Data raportului: 20.03.2024

Denumirea emitentului: IPROLAM S.A.

Sediul social: str. Negustori, nr. 23-25, sector 2, Bucuresti

Numar de telefon/fax: 021 315.87.39/021 315.50.41

Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 329

Numarul de ordine in Registrului Comertului: J40/617/1991

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise BVB (ATS-AeRo)

Capital social subscris si varsat: 1.115.628,80 lei

Clasa: Actiuni nominative in numar de 11.156.288 a 0,10 lei fiecare

 

Evenimente importante de raportat: Hotararea Consiliului de Administratie al societatii IPROLAM S.A. Bucuresti privind convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 25.04.2024

 

CONVOCATOR

 

 

Consiliul de Administratie al societatii IPROLAM S.A. Bucuresti, reunit in sedinta din data de 19.03.2024 convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 25.04.2024 ora 13:00, la sediul societatii din Bucuresti, str. Negustori, nr. 23-25, sector 2, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor de la “DEPOZITARUL CENTRAL” la data de referinta 10.04.2024, care au dreptul de a participa si a vota in cadrul AGOA, cu urmatoarea ordine de zi:

 

1.    Prezentarea si aprobarea Raportului Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2023;

2.    Prezentarea Raportului Auditorului Financiar cu privire la exercitiul financiar aferent anului 2023;

3.    Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare anuale, inclusiv bilantul contabil si a contului de profit si pierderi, impreuna cu anexele, pentru anul 2023;

4.    Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2023, in suma de 122.343 lei conform propunerii Consiliului de Administratie: pentru rezerva legala suma de 6.117 lei, iar suma de 116.226 lei ramane de repartizat;

5.    Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2023;

6.    Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate pentru anul 2024;

7.    Aprobarea planului de investitii pe anul 2024;

8.    Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie si a  Presedintelui C.A. pentru exercitiul financiar in curs;

9.    Alegerea auditorului financiar si fixarea duratei minime a contractului de audit financiar;

10. Aprobarea mandatarii Consiliul de Administratie, sa incheie acte juridice in numele si in contul societatii, sa constituie in garantie bunuri aflate in patrimoniul societatii, a caror valoare depaseste jumatate din valoarea contabila a activelor societatii la data incheierii actului juridic;

11. Aprobarea datei de 21.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de prezenta Adunare Generala a Actionarilor si a datei de 20.05.2024 ca data “ex date”, respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare, obiect al hotararilor organelor societare, se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare;

12. Aprobarea mandatarii Presedintelui C.A. si Directorului General sa efectueze toate procedurile si formalitatile prevazute de lege pentru aducerea la indeplinire a Hotararii AGOA, sa depuna si sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele societatii, in relatiile cu Registrul Comertului, ASF, BVB, precum si alte entitati publice. Mandatarul sus mentionat va putea delega puterile acordate conform celor de mai sus, oricarei persoane dupa cum considera necesar.

Incepand cu data de 25.03.2024, urmatoarele documente pot fi descarcate de pe pagina web a societatii www.iprolam.ro, Sectiunea Relatia cu Investitorii/Adunari Generale ale Actionarilor, sau pot fi obtinute la cerere in fiecare zi lucratoare, intre orele 09:00÷13:00, de la sediul societatii:

·      Convocatorul AGOA;

·      Formularele de Imputerniciri speciale si generale pentru reprezentarea actionarilor in AGOA, formulare care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi;

·      Formularele de Buletin de vot prin corespondenta pentru participarea si exprimarea votului actionarilor in AGOA, care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi;

·      Documente si materiale informative referitoare la punctele de pe ordinea de zi a AGOA;

·      Proiectele de hotarari pentru punctele de pe ordinea de zi a AGOA.

Daca va fi cazul, ordinea de zi revizuita va fi publicata, potrivit prevederilor legale.

Imputernicirile speciale si generale (insotite de documentele aferente) pot fi primite, in original, la sediul societatii, cel tarziu 22.04.2024, ora 13:00.

Actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de 10.04.2024, stabilita ca data de referinta, pot participa si pot vota la adunarea generala dupa cum urmeaza:

·      direct (prezent personal);

·      prin reprezentare (in baza unei imputerniciri speciale) sau prin corespondenta.

In scopul exercitarii de catre actionari a votului prin corespondenta, societatea va pune la dispozitia actionarilor, pe cheltuiala societatii, formularul de vot prin corespondenta. Actionarii vor putea intra in posesia formularului de vot prin corespondenta descarcandu-l de pe pagina web a societatii www.iprolam.ro, sau il vor putea solicita de la sediul social al IPROLAM S.A., la adresa din str. Negustori, nr. 23-25, sector 2, Bucuresti.

Fiecare formular de vot prin corespondenta va fi astfel redactat incat, in legatura cu hotararea propusa, actionarul sa poata alege una din cele trei optiuni de vot ("pentru", "impotriva", "abtinere"). Pe formularul de vot se va face mentiunea expresa ca actionarul trebuie sa aleaga o singura optiune din cele mentionate mai sus.

Formularul de vot prin corespondenta va contine informatii cu privire la identitatea actionarului si detinerile acestuia. Formularul de vot va cuprinde spatii corespunzatoare in acest sens, care vor fi completate cu datele de identificare complete ale actionarilor, respectiv:

i) pentru actionari - persoane fizice:

- nume, prenume, domiciliu, cod numeric personal (daca exista), respectiv serie, numar si emitent act de identitate, precum si numarul de actiuni detinute la IPROLAM S.A. si drepturile de vot aferente acestora;

ii) pentru persoane juridice:

- denumire, sediu, cod unic de inregistrare si numar de inmatriculare la registrul comertului, respectiv numar de inregistrare in registrul de evidenta corespunzator din statul de origine (pentru persoanele nerezidente), precum si numele, prenumele, codul numeric personal (daca exista), seria, numarul si emitentul actului de identitate al reprezentantului legal, precum si numarul de actiuni detinute la IPROLAM S.A. si drepturile de vot aferente acestora.

Pe formularul de vot vor fi inscrise, de asemenea:

·      datele de identificare ale societatii si ale sedintei Adunarii Generale a Actionarilor pentru care sunt valabile formularele de vot, precum si numarul total de actiuni ale societatii si numarul total de drepturi de vot;

·      toate punctele de pe ordinea de zi supuse votului in cadrul respectivei Adunari Generale a Actionarilor.

Pentru evitarea oricarui dubiu, se specifica in mod expres faptul ca:

·      in cazul actionarilor persoane juridice, formularul de vot prin corespondenta va fi semnat si stampilat personal de catre reprezentantul legal al persoanei juridice, desemnat conform actului constitutiv sau hotararii organelor statutare, semnatarul asumandu-si deplina si exclusiva responsabilitate pentru autenticitatea calitatii si semnaturii sale, care trebuie sa fie legalizata/certificata in conditiile specificate in procedura;

·      in cazul actionarilor persoane fizice, acestia vor semna personal formularul de vot, avand semnatura legalizata/certificata in conditiile specificate in procedura. Pentru actionarii persoane fizice lipsite de capacitatea de exercitiu ori cu capacitate restransa formularele de vot prin corespondenta vor fi semnate de catre reprezentantii lor legali, acestia dovedindu-si calitatea pe care o au si avand semnatura legalizata/certificata in conditiile specificate in procedura.

Formularul de vot prin corespondenta, completat si semnat de catre fiecare actionar care opteaza pentru aceasta modalitate de exercitare a dreptului de vot, trebuie sa parvina societatii pana la data 22.04.2024 ora 13:00, sub sanctiunea neluarii in considerare a voturilor astfel exprimate in cazul in care acesta este primit ulterior datei si orei anuntate, astfel:

·      prin depunere la Registratura societatii, in plic sigilat, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 25.04.2024/26.04.2024

sau

·      prin posta sau prin servicii de curierat, cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule: FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 25.04.2024/26.04.2024

Sub sanctiunea neluarii in considerare a voturilor exprimate prin corespondenta, formularele de vot prin corespondenta trebuie insotite obligatoriu de documente care sa permita identificarea actionarilor. Procedura de vot prin corespondenta se afla pe pagina web a societatii www.iprolam.ro la Sectiunea Relatia cu Investitorii.

Unul sau mai multi actionari ai societatii IPROLAM S.A. reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

a)  de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

b)  de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale; propunerile proiectelor de hotarare prezentate de actionari vor fi postate pe website-ul societatii IPROLAM S.A. www.iprolam.ro

Drepturile prevazute la lit. (a) si (b) de mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice). Indiferent de modul de transmitere, cererile vor fi semnate de actionari.

Actionarii isi pot exercita dreptul prevazut la lit. (a) si (b) in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv pana la data de 05.04.2024, ora 13:00.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, conform art. 198 alin. (1) din Regulamentul ASF nr. 5 din 2018. Societatea IPROLAM S.A. are obligatia de a raspunde la intrebarile adresate de actionari pana cel tarziu la data sedintei, inclusiv.

Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care societatea IPROLAM S.A. le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor, buna desfasurare si pregatire a adunarii generale, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale ale societatii.

Societatea IPROLAM S.A. poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut.

Se considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina web a societatii, in format intrebare – raspuns.

In cazul in care sedinta nu se poate tine pe data de 25.04.2024, ora 13:00, din cauza lipsei de cvorum prevazut in actul constitutiv al societatii, a doua sedinta se va tine pe data de 26.04.2024, ora 13:00, cu aceeasi ordine de zi.

 

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

Dr. ing. Andrei Mauthner

           


 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.