duminică | 19 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


LCS IMOBILIAR SA CLUJ NAPOCA - LCSI

Convocare AGA Anuala 18.04.2024 - 19.04.2024

Data Publicare: 14.03.2024 15:23:10

Cod IRIS: C89B8

RAPORT CURENT (in conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata)

Data raportului: 14.03.2024

Denumirea emitentului: Societatea LCS IMOBILIAR S.A.

Sediul social: Cluj-Napoca, str. Luncii nr. 19, et. 2, jud. Cluj

Tel: 0740 205 719

Nr. si data inregistrarii la ORC: J12/3627/2006, CIF RO 19143125

Capital social subscris si varsat: 103.000 lei

Sistemul alternativ de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de LCS IMOBILIAR S.A. este AeRO.

 

Eveniment important de raportat:          Convocare Adunare Generala Ordinara a actionarilor la data de 18/19.04.2024

 

Consiliul de Administratie al societatii LCS IMOBILIAR S.A., cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Luncii nr. 19, et. 2, jud. Cluj, numar de ordine in Registrul Comertului: J12/3627/2006, CIF RO 19143125, capital social subscris si varsat: 103.000 lei, in conformitate cu prevederile Art. 117 din Legea nr. 3l/1990 R si cu Actul constitutiv

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor care isi va desfasura lucrarile la adresa sediului social, la data de 18.04.2024, incepand cu ora 12:00.  

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor se va desfasura la data de 19.04.2024 (a doua convocare), cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare.

La aceasta Adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor pana la sfarsitul zilei de 05.04.2024, stabilita ca data de referinta.

Ordinea de zi:

1.        Alegerea secretarului de sedinta din randul actionarilor, potrivit dispozitiilor art. 129 alin. (2) din Legea societatilor nr. 31/1990

2.        Prezentarea si supunerea spre aprobare a Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie privind situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2023

3.        Prezentarea Raportului auditorului financiar privind situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2023.

4.        Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2023.

5.        Repartizarea profitului net aferent anului financiar 2023. Se propune ca profitul net in cuantum de 1.080.402,53 lei, sa fie repartizat pentru acoperirea pierderilor din anii precedenti.

6.        Aprobarea raportului financiar anual la 31.12.2023 intocmit in conformitate cu prevederile art. 63 din Legea nr. 24/2017 si Anexei nr. 15 la Regulamentului ASF nr. 5/2018.

7.        Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2023.

8.        Aprobarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2024, remuneratii care vor fi valabile pana la data adunarii generale ordinare de aprobare a situatiilor financiare aferente exercitiului financiar in curs.

9.        Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024 precum si a unui plan de investitii pentru reabilitarea si modernizarea imobilelor detinute de societate, in limita unui buget de 5.000.000 (cincimilioane) lei pentru aceste investitii.

10.    Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

11.    Mandatarea Directorului General al societatii, doamna Muresan Monica-Erica, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a. Doamna Muresan Monica-Erica poate mandata la randul sau, una sau mai multe persoane, pentru indeplinirea acestor formalitati.

 

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul, in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei, adica cel tarziu la data de 01.04.2024, sa introduca puncte pe ordinea de zi, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, actele urmand a fi transmise prin servicii de curierat, la sediul societatii sau prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: lcsimobiliar@gmail.com. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii cel tarziu pana la data de 12.04.2024.

Documentele care vor fi puse la dispozitia actionarilor in legatura cu punctele de pe ordinea de zi a adunarilor, precum si proiectele de hotarare vor fi disponibile si vor putea fi obtinute de la sediul societatii,  zilnic intre orele 09:00-12:00, incepand cu data de 18.03.2024, sau pe baza unei cereri scrise adresate societatii (transmisa prin posta la sediul societatii sau prin e-mail la adresa lcsimobiliar@gmail.com), raspunsul urmand a fi transmis la adresa postala sau la adresa de e-mail indicate in cuprinsul cererii formulate de actionari.

Pe site-ul www.tctrust.ro (sectiunea Informari — Raportari Obligatorii — Adunari Generale) vor fi disponibile, incepand din data de 18.03.2024, formularele de imputenicire speciala care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin reprezentare, precum si formularele care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin corespondenta, proiectele de hotarari, alte documente ce vor fi prezentate in A.G.O.A.

 Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute lege.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de emitent de la depozitarul central, sau, dupa caz, pentru date diferite de data de referinta, pe baza urmatoarelor documente prezentate emitentului de catre actionar: a)  extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute; b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la depozitarul central/respectivii participanti;

Cu toate acestea, daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central in legatura cu reprezentantul sau legal sau nu este mentionata aceasta informatie in lista actionarilor de la data de referinta primita de societate de la Depozitarul Central, atunci dovada calitatii de reprezentant se va face cu certificatul constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, in scopul dovedirii existentei persoanei juridice si a numelui/calitatii de reprezentant legal, cu o vechime de cel mult o luna raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza. 

Cerintele de identificare de mai sus se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale. Imputernicirea speciala poate fi acordata pentru reprezentare in adunarea generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda. Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputenicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputemicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017 R privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, sau unui avocat.

Imputernicirile speciale sau generale se vor depune la sediul societatii pana la data de 16.04.2024, ora 12:00. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionari, se vor depune la sediul societatii, personal sau prin posta (prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, pe care sa fie trecuta adresa expeditorului/actionarului) sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e-mail: lcsimobiliar@gmail.com.

Relatii suplimentare la tel. 0740205719

 

                       

Director General

Muresan Monica-Erica

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.