marți | 14 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


MECANICA CEAHLAU - MECF

Convocare AGOA si AGEA 30.05.2023

Data Publicare: 26.04.2023 11:29:51

Cod IRIS: FC818

SOCIETATEA “MECANICA CEAHLAU” S.A.

- PIATRA NEAMT -

 

Catre,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA BUCURESTI

BURSA DE VALORI BUCURESTI

RAPORT CURENT

in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 si ale Regulamentului nr. 5/2018 al ASF

 

Data raportului 26.04.2023

Denumirea entitatii emitente: Societatea “Mecanica Ceahlau” SA

Sediul social: Municipiul Piatra Neamt, str.Dumbravei, nr.6

Numarul de telefon/fax: 0233/211104/0233/216069

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 2045262

Numarul de ordine in Registrul Comertului : J27/8/1991

Capital social subscris si varsat : 23.990.846,00 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise : Bursa de Valori Bucuresti

 

 Evenimente importante de raportat : Convocare Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor pentru data de 30/31.05.2023

 

Consiliul de administratie al Mecanica Ceahlau S.A. cu sediul in Piatra Neamt str. Dumbravei, nr. 6 judetul Neamt inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J27/8/1991, Cod Unic de Inregistrare 2045262 intrunit in sedinta din data de 26.04.2023, in conformitate cu prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile si Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, convoaca Adunarea generala ordinara a actionarilor in data de 30.05.2023, ora 13,00 si Adunarea generala extraordinara a actionarilor in data de 30.05.2023, ora 14,00  care va avea loc la sediul societatii din municipiul Piatra Neamt, strada Dumbravei, nr.6, judetul Neamt pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 17.05.2023,  cu urmatoarea ordine de zi:

 

Pentru Adunarea Generala Ordinara:

1. Alegerea secretariatului sedintei AGOA dintre actionarii societatii, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 art. 129, al. (2);

2. Aprobarea limitelor generale de remuneratie pentru administratorii si directorii societatii, conform Art.15318 din Legea nr. 31/1990 privind societatile;

3. Aprobarea prescrierii dividendelor aferente exercitiului financiar 2019 stabilite prin AGOA din 22.04.2020, neridicate pana la data de 13.07.2023 si inregistrarea lor in contabilitatea societatii conform reglementarilor aplicabile;

4. Aprobarea imputernicirii Directorului general sa efectueze toate actele necesare pentru inregistrarea hotararii AGOA la Oficiul Registrului Comertului si efectuarea demersurilor pentru asigurarea publicitatii hotararilor adoptate. Directorul general poate sa mandateze si alte persoane pentru efectuarea inregistrarilor anterior mentionate;

5. Aprobarea datei de 30.06.2023 (ex-date 29.06.2023) ca data de identificare a actionarilor care urmeaza sa beneficieze de drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGOA.

Pentru Adunarea Generala Extraordinara:

1. Alegerea secretariatului sedintei AGEA dintre actionarii societatii, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 art. 129, al. (2);

2. Ratificarea Hotararii Consiliului de Administratie nr. 1 din 13.04.2023, la solicitarea Bancii Transilvania, pentru prelungirea si majoararea scrisorii de contra-garantie si contractarea unei linii de credit, reprezentand 16,84% din total active imobilizate ale societatii mai putin creantele;

3. Aprobarea achizitionarii unui sistem robotizat de sudare MIG/MAG in valoare de maxim 250.000 Euro la care se adauga TVA.

4. Aprobarea contractarii unui credit financiar/leasing in valoare de maxim 200.000 Euro pentru finantarea sistemului robotizat de sudura si acordarea mandatului Directorul General sa reprezinte societatea cu puteri depline si nelimitate  in relatia cu Banca si cu orice alte terte institutii/persoane implicate, inclusiv in fata Notarului Public, fiind autorizat sa indeplineasca orice formalitati necesare, sa prezinte, negocieze si semneze orice documente necesare, semnatura sa fiind pe deplin opozabila societatii.

5. Aprobarea depunerii de catre societate a unui dosar de finantare prin programul PNRR a unui sistem fotovoltaic cu o capacitate de maxim 4,99 MWh.

6. Aprobarea nivelului cumulat al garantiilor a caror valoare contabila totala este in suma de 4.768.880 lei  reprezentand cumulat procentul de 21,78% din total active imobilizate ale societatii mai putin creantele;

7. Imputernicirea Directorului General sa efectueze toate actele necesare pentru inregistrarea hotararii AGEA la Oficiul Registrului Comertului si efectuarea demersurilor pentru asigurarea publicitatii hotararilor adoptate. Directorul General poate sa mandateze si alte persoane pentru efectuarea inregistrarilor anterior mentionate.

8. Aprobarea datei de 30.06.2023 (ex-date 29.06.2023) ca data de identificare a actionarilor care urmeaza sa beneficieze de drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGEA.

 

Accesul actionarilor la Adunarea generala ordinara si extraordinara se face prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu procura speciala data persoanei fizice care ii reprezinta.

 

Procura speciala se va intocmi, in limba romana sau in limba engleza, in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant si unul pentru mandatar).

Procurile speciale in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, insotite de o fotocopie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat si o fotocopie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al reprezentantului, vor fi depuse la sediul societatii sau prin e-mail la adresa asistent.manager@mecanicaceahlau.ro pana la data de 29.05.2023 orele 16,00.

 

Actionarul poate acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau de a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a societatii identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar  (definit conform art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017), sau unui avocat.

 

Imputernicirea generala in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, insotite de o fotocopie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat si o fotocopie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al reprezentantului, vor fi depuse la sediul societatii pana la data de 29.05.2023 orele 16,00.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta (17.05.2023) in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea generala a actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

 

Formularul de vot prin corespondenta in original, redactat in limba romana sau in limba engleza, impreuna cu copia actului de identitate sau certificatului de inregistrare al actionarului vor fi transmise societatii la sediul social pana la data de 29.05.2023 orele 16,00.

 

Procurile speciale/formularele de vot prin corespondenta insotite de actele de identificare ale actionarilor pot fi transmise si prin email cu semnatura electronica extinsa incorporata, astfel incat sa fie inregistrate la societate pana cel tarziu la data de 29.05.2023 ora 16.00 la adresa: asistent.manager@mecanicaceahlau.ro  mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA SI EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR MECANICA CEAHLAU SA din 30/31.05.2023”

 

Informatiile, materialele si documentele referitoare la punctele inscrise pe ordinea de zi, proiectele de hotarari, vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii si pe site-ul acesteia www.mecanicaceahlau.ro incepand cu data de 30.04.2023 atat in limba romana cat si in limba engleza.

 

Formularele procurilor speciale precum si formularul de vot prin corespondenta, vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii si pe site-ul acesteia www.mecanicaceahlau.ro incepand cu data de 30.04.2023 atat in limba romana cat si in limba engleza.

 

Exercitarea votului se face incepand cu data de 18.05.2023.

 

Unul sau mai multi actionari care detin, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social  au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii generale ordinare sau extraordinare a  actionarilor. Solicitarile trebuie sa fie insotite de o justificare si/sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare Adunarilor generale ale actionarilor. Propunerile vor fi transmise, in scris, societatii pana la data de 12.05.2023 ora 16,00. De asemenea, unul sau mai multi actionari care detin, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social  au dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale. Proiectele de hotarare vor fi transmise in scris pana la data de 12.05.2023 orele 16,00.

Actionarii pot adresa, in scris, intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale incepand cu  data de 30.04.2023 si pana la data de 29.05.2023 orele 16,00.

 

In cazul in care, la prima convocare nu este indeplinit cvorumul legal si statutar necesar pentru desfasurarea adunarii generale ordinare sau extraordinare a actionarilor, urmatoarea sedinta a Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor va avea loc pe data de 31.05.2023 cu aceeasi ordine de zi, in acelasi loc si la aceeasi ora. Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii si la  telefon 0233-211104 interior 117 sau prin e-mail: asistent.manager@mecanicaceahlau.ro

 

PRESEDINTELE CONSILULUI DE ADMINISTRATIE

Trifa Aurelian-Mircea-Radu

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.