Catre : Autoritatea de Supraveghere Financiara-Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare
Bursa de Valori Bucuresti
RAPORT CURENT
Data: 25.03.2021
Denumirea societatii comerciale: MORARIT PANIFICATIE ROMAN S.A.
Sediu social: Roman, str. Magurei, nr. 3, jud. Neamt
Nr. Telefon: 0757048247
C.I.F.: RO 2053818
Nr. de ordine in Registrul Comertului: J27/86/1991
Evenimente importante de raportat: Completare Convocator Adunarea Generala a Actionarilor nr. 226/24.03.2021.
Consiliul de administratie al MORARIT PANIFICATIE ROMAN SA s-a intrunit si a hotarat completarea convocatorului AGA nr. 226/24.03.2021 cu urmatorul punct:
5. “Aprobarea politicii de remunerare a conducatorilor conform legii nr. 24/2017”.
In consecinta, ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea:
1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Raportului Consiliului de Administratie cu privire la activitatea economico-financiara a societatii pe anul 2020 si a Raportului de Audit.
2. Prezentarea si aprobare bilantului contabil, a contului de profit si pierdere pe anul 2020.
3. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar din anul 2020, in baza rapoartelor prezentate.
4. Prezentarea si aprobarea repartizari profitului net pe anul 2020, prin constituirea de rezerve– conform repartizarii propuse in situatiile financiare pe anul 2020.
5. Aprobarea politicii de remunerare a conducatorilor conform legii nr. 24/2017.
6. Contractarea unui credit pentru investitii sau leasing in suma maxima de 600.000 lei pentru o perioada de maxim 84 de luni de la Banca Comerciala Intesa Sanpaolo Romania S.A. sau de la o banca comerciala/institutie financiara ce activeaza pe piata din Romania pentru achizitia de echipamente necesare desfasurarii activitatii societatii.
7. Garantarea creditului mentionat mai sus se va face cu echipamentele achizitionate din credit.
8. Imputernicirea directorului general al MORARIT PANIFICATIE ROMAN SA pentru semnarea contractelor de credit/leasing, a contractelor de garantie, a documentatiei de credit, a eventualelor acte aditionale si a oricaror documente necesare.
9. Prezentarea spre aprobare a Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021 si a programului de investitii pe anul 2021.
10. Stabilirea datei de 19.05.2021 ca data de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 18.05.2021 ca ex-date.
11. Imputernicirea persoanei care va indeplini toate formalitatile necesare legate de aducerea la indeplinire a hotararii Adunarii Generale a Actionarilor, precum si pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare inregistrarii mentiunii la Oficiul Registrului Comertului, urmare a hotararii adoptate si publicarea acesteia la autoritatile competente.
Convocatorul completat se va trimite la Monitorul Oficial spre publicare.
PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE
Dl. Smadu Valeriu Mihai