miercuri | 08 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


NAPOCHIM SA Cluj - NACH

Convocare AGAE 19.07.2021 (aprobare retragere de la tranzactionare)

Data Publicare: 17.06.2021 8:37:54

Cod IRIS: F0DE5

 

RAPORT CURENT (conform Regulamentului ASF nr. 5/2018)

Data raportului: 17.06.2021

Denumirea emitentului: NAPOCHIM S.A.

Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Luncii, nr. 19, jud. Cluj

Tel/fax: 0264-532.015 / 532.176

Nr. si data inregistrarii la ORC: J12/118/1991

C.I.F. RO199931

Capital social subscris si varsat: 90.000 lei

Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de NAPOCHIM S.A. este sistemul multilateral de tranzactionare administrat de BVB.

 

Eveniment important de raportat:

 

Consiliul de Administratie al societatii NAPOCHIM S.A., cu sediul in Mun. Cluj-Napoca, Str. Luncii, nr. 19, jud. Cluj, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J12/118/1991, avand C.U.I. 199931, in conformitate cu prevederile legii si ale Actului constitutiv, prin Hotararea din data de 16.06.2021 a decis convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru 19.07.2021, respectiv 20.07.2021 a doua convocare, in cazul neintrunirii cvorumului de prezenta la prima convocare, la ora 11:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la data de referinta 09.07.2021, care au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale, cu ordinea de zi:

 

  1. Aprobarea incheierii unui contract de vanzare-cumparare intre Napochim SA in calitate de vanzator si AX PERPETUUM IMPEX SRL in calitate de cumparator, pe durata unui an, cu o valoare maxima de 20.000.000 lei, avand ca obiect comercializarea produselor societatii Napochim S.A..   
  2. Mandatarea unei persoane sa stabileasca clauzele contractului de la punctul de mai sus si sa semneze contractul cu AX PERPETUUM IMPEX SRL in numele si pe seama societatii.
  3. Aprobarea rezilierii, incepand cu data de 01.09.2021, a Acordului de parteneriat pentru proiecte nr. 1444/30.04.2013 incheiat intre Napochim SA si Ax Perpetuum Impex SRL.
  4. Aprobarea completarii obiectului secundar de activitate al societatii cu urmatoarele coduri CAEN:  4618 - Intermedieri in comertul specializat in   vanzarea produselor cu caracter specific nca; 4669-Comert cu ridicata al altor masini si  echipamente; 5210-Depozitari; 5224-Manipulari; 6810- Cumpararea si vanzarea de bunuri imobiliare proprii; 6820- Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate; 7320-Activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice; 7711-Activitati de inchiriere si leasing cu autoturisme si autovehicole rutiere usoare; 7729-Activitati de inchiriere si leasing cu alte   bunuri personale si gospodaresti n.c.a.; 2561-Tratarea si acoperirea metalelor; 2562-Operatiuni de mecanica generala; 2572-Fabricarea articolelor de feronerie; 2591 Fabricarea de recipiente, containere si alte produse similare din otel; 2592-Fabricarea ambalajelor usoare din metal; 2594-Fabricarea de suruburi, buloane si alte  articole filetate, fabricarea de nituri   si saibe; 2823- Fabricarea masinilor si echipamentelor de birou (exclusiv fabricarea calculatoarelor si a echipamentelor periferice); 2829-Fabricarea altor masini si utilaje de utilizare generala n.c.a.; 2830- Fabricarea masinilor si utilajelor pentru agricultura si exploatari forestiere; 2891-Fabricarea utilajelor pentru metalurgie; 2893- Fabricarea utilajelor pentru prelucrarea produselor alimentare, bauturilor si tutunului; 2896-Fabricarea utilajelor pentru prelucrarea maselor plastice si a cauciucului; 3101-Fabricarea de mobila pentru birouri si   magazine; 3102-Fabricarea de mobila pentru bucatarii ; 3109-Fabricarea de mobila n.c.a.; 3240-Fabricarea jocurilor si jucariilor; 4674-Comert cu ridicata al echipamentelor si furniturilor de fierarie pentru instalatii sanitare si de incalzire; 4661-Comert cu ridicata al masinilor agricole, echipamentelor si furniturilor.      
  5. Aprobarea modificarii primei teze a art. 24 alin. 3 din Actul constitutiv al societatii, care va avea urmatorul continut: “Consiliul de Administratie se intruneste la sediul societatii, ori de cate ori este necesar, cel putin o data la 3 luni  la convocarea presedintelui sau a doi dintre membrii sai si ia decizii cu majoritate simpla de voturi din numarul total al membrilor Consiliului de Administratie.”, modificarii art. 20 punctul B lit. c) din Actul constitutiv al societatii, care va avea urmatorul continut: “hotaraste cu privire la fuziunea, divizarea si dizolvarea societatii;”,  si aprobarea modificarii in mod corespunzator a paragrafului doi al art. 6 din Actul constitutiv, cu adaugarea codurilor CAEN mentionate la punctul 4 din prezenta ordine de zi.
  6. Aprobarea Actului constitutiv actualizat.
  7. Aprobarea retragerii de la tranzactionarea pe sistemul multilateral de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti S.A. a valorilor mobiliare emise de Napochim S.A. si radierea acestora de la ASF, avand consecinta dobandirii caracterului de societate pe actiuni de tip inchis.
  8. Prezentarea raportului intocmit de un evaluator independent cu privire la pretul pe actiune si aprobarea pretului pe actiune care urmeaza a fi achitat in cazul retragerii actionarilor din cadrul societatii.
  9. Aprobarea modalitatii de retragere din societate a actionarilor care nu sunt de acord cu hotararea AGEA de retragere de la tranzactionare a valorilor mobiliare emise de societate, cu respectarea prevederilor Regulamenutlui ASF nr. 5/2018.
  10. Aprobarea datei de 27.10.2021 ca data de inregistrare si a datei de 26.10.2021 ca ex date.
  11. Mandatarea unei persoane sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGEA ce va fi adoptata.

12.  Mandatarea unei persoane sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii AGEA ce va fi adoptata la ORC Cluj, publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii cel tarziu pana la data de 16.07.2021.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, imputernicirile speciale, proiectele de hotarari pot fi consultate si procurate de la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare, intre orele 10:00-16:00 sau de pe site-ul societatii www.napochim.ro – Sectiunea Despre noi/Adunari Generale, incepand cu data de  18.06.2021.

Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Dispunerea de masuri CNVM nr. 26/2012, precum si in conformitate cu Regulamentul ASF nr. 5/2018. Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale.

Imputernicirea speciala pentru reprezentare in adunarile generale contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.

Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

Imputernicirile speciale sau generale se vor depune la sediul societatii sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@napochim.ro pana la data de 16.07.2021. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal, prin posta recomandat cu confirmare de primire pe care sa fie trecuta adresa expeditorului (actionarului) sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@napochim.ro.

In contextul actual, pentru prevenirea/limitarea raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 in randul populatiei, in conformitate cu prevederile legale in vigoare la data prezentei, recomandam participarea la AGEA si exercitarea dreptului de vot asupra punctelor de pe ordinea de zi AGEA prin utilizarea votului prin corespondenta si recomandam accesarea si transmiterea documentelor aferente AGEA prin mijloace de comunicare electronice, cu evitarea, in masura in care este posibil, a transmiterii acestora in copie fizica prin posta, servicii de curierat sau a depunerii in mod personal la registratura emitentului.

 

Convocatorul AGEA se da spre publicare in ziarul “Monitorul de Cluj” si in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numerele din data de 18.06.2021.

 

 

Presedinte Consiliul de Administratie,

 dl. PITIC MIHAI DAN

 

 

                                                                             L.S.



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.