vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


NOROFERT - NRF

Convocare AGA O & E 29.04.2024

Data Publicare: 29.03.2024 18:05:19

Cod IRIS: BF689

Catre:

BURSA DE VALORI BUCURESTI

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

RAPORT CURENT 12/2024

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24 /2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

 

Data raportului

29.03.2024

Denumirea societatii

NOROFERT S.A.

Sediul social

Bucuresti, Str. Lt. Av. Serban Petrescu, Nr. 20, Parter, Camera 1 si 2, sector 1

Telefon

0753 157 858

Email

investitori@norofert.ro

Nr. inreg. la ONRC

J40/4222/2000

Cod unic de inregistrare

RO12972762

Capital social subscris si varsat

6.952.486 lei

Numar de actiuni

17.381.215

Piata de tranzactionare

Actiuni: SMT AeRO Premium, simbol NRF

Obligatiuni: Bonds-SMT, simbol NRF25

Evenimente importante de raportat: Decizia Consiliului de Administratie de a convoca Adunarile Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor Norofert S.A. pentru data de 29.04.2024

In data de 26.03.2024, Consiliul de Administratie al Norofert S.A., denumita in continuare Compania, a decis Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) si Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA) pentru data de 29.04.2024 (prima convocare), respectiv 30.04.2024 (a doua convocare), in cazul in care nu se indeplineste cvorumul de prezenta pentru prima sedinta, avand ordinea de zi prevazuta in convocatorul anexat acestui raport curent.

Convocatorul este insotit de Notele fundamentale, Raportul Consiliului de Administratie, Raportul de audit precum si de Notele explicative la situatiile financiare aferente anului financiar 2023. Partile interesate pot consulta toate documente pe site-ul Companiei, la sectiunea Adunari Generale ale Actionarilor www.norofert.ro/investitori/adunari-generale-ale-actionarilor/.

PRESEDINTE CONSILIU ADMINISTRATIE

Popescu Vlad Andrei

 

 

 

Emitent: Consiliul de Administratie al NOROFERT S.A., potrivit deciziei sale nr. 46 din 26.03.2024

 

CONVOCAREA ADUNARILOR GENERALE ORDINARA SI EXTRAORDINARA ALE ACTIONARILOR NOROFERT S.A.pentru data de 29.04.2024/30.04.2024

 

 

Consiliul de Administratie al NOROFERT S.A., o societate pe actiuni cu sediul in Bucuresti, Sector 1, str. Lt. Av. Serban Petrescu nr. 20, Parter, camera 1 si 2, avand codul unic de inregistrare RO12972762 si numar de ordine in registrul comertului J40/4222/2000 („Societatea”), in conformitate cu prevederile actului constitutiv al Societatii, valabil la data convocarii, ale Legii societatilor nr. 31/1990, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare,

 

CONVOACA

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR (AGOA), pentru data de 29.04.2024, ora 09:00,

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR (AGEA), pentru data de 29.04.2024, ora 09:30,

 

pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 19.04.2024 (data de referinta) in Registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., ambele urmand a se tine la Hilton Garden Inn, Strada Doamnei nr. 12, Sala Floreasca South, etaj -1, din municipiul Bucuresti, sector 3, Romania, cu ordinea de zi de mai jos.

 

I. Ordinea de zi a AGOA:

 

1. Alegere Secretar de sedinta.

 

2. Aprobarea situatiilor financiare individuale ale Societatii pentru exercitiul financiar 2023, in baza concluziilor raportului auditorului financiar al societatii la 31.12.2023 si a raportului consiliului de administratie cu privire la activitatea societatii in cursul anului 2023.

 

3. Aprobarea ca pierderea contabila aferenta exercitiului financiar 2023 sa fie acoperita din profiturile viitoare inregistrate de societate.

 

4. Aprobarea, in consecinta, a descarcarii de gestiune a membrilor consiliului de administratie pentru activitatea aferenta anului financiar 2023, avand in vedere situatiile financiare individuale.

 

5. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Societatii pentru exercitiul financiar 2024 si a programului de investitii 2024, ca parte a bugetului de venituri si cheltuieli al Societatii.

 

6. Aprobarea intocmirii situatiilor financiare anuale in conformitate cu cerintele normelor de contabilitate din Romania, si anume Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata si Ordinului Ministrului Finantelor Publice („OMFP”) nr. 2844/2016 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, incepand cu data de 01.01.2025.

 

7. Prelungirea mandatului de auditor al societatii a societatii de audit – CONTEXPERT AUDIT&ADVISORY SRL pentru un mandat de 2 ani.

 

8. Stabilirea datei de inregistrare (propunere: 17.05.2024), data ex-date (propunere: 16.05.2024) pentru Hotararile Adunarii Generale Ordinare.

 

9. Imputernicirea presedintelui consiliului de administratie, cu drept de substituire/delegare, in vederea semnarii oricaror documente (inclusiv hotararile AGOA si actul constitutiv actualizat al Societatii) si intreprinderii oricaror formalitati necesare, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati publice/persoane fizice/persoane juridice, pentru aducerea la indeplinire a celor hotarate de AGOA.

 

II. Ordinea de zi a AGEA:

 

1.         Alegere Secretar de sedinta.

 

2.         Mandatarea Consiliului de Administratie pentru prospectarea in vederea achizitiei (sau asocierea) de afaceri din domeniul agricol, complementare sau concurente cu activitatea NOROFERT S.A. si negocierea si incheierea de achizitii de participatii in cadrul societatilor comerciale de acest tip, in limita valorica cumulativa de 30.000.000 lei pana la 31 decembrie 2025.

 

3.         Ratificarea transferului societatii subsidiare Norofert USA LLC din Statul Ohio in Statul Delaware.

 

4.         Ratificarea asocierii subsidiarei Norofert USA LLC Delaware (51%) cu Gary Lamb (49%) in

societatea Norofert Ag LLC Dakota de Sud, cu scopul construirii unei fabrici in Statele Unite ale Americii, pentru expansiunea pe aceasta piata si desfasurarea activitatii economice de baza a Norofert S.A..

 

5.         Aprobarea emisiunii (prin una sau mai multe runde de emisiune) de obligatiuni corporative neconvertibile in actiuni, negarantate, neconditionate si cu optiune de rascumparare inainte de scadenta la initiativa Societatii, in limita maxima a 3.500.000 de Euro, fiecare obligatiune urmand a fi emisa in RON, EUR sau USD, cu o valoare nominala de 100 de RON si/sau 100 de EUR si/sau 100 de USD, cu o scadenta de maxim 5 ani si o valoare maxima a dobanzii de 10% pe an, platibila trimestrial sau semestrial. Emisiunea/emisiunile de obligatiuni se va/vor derula in perioada stabilita de Consiliul de Administratie al Societatii, in cadrul unui interval de 1 (un) an de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a hotararii AGEA prin care se aproba emisiunea de obligatiuni. Emisiunea de obligatiuni, conform celor mentionate anterior, se va putea derula prin una sau mai multe oferte publice si/sau prin una sau mai multe oferte pentru care nu este necesara publicarea unui Prospect (plasament privat).

 

6.         Aprobarea admiterii la tranzactionare pe sistemul multilateral de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti S.A. a obligatiunilor emise in conformitate cu punctul nr. 5 de mai sus si intreprinderii de catre Societate a tuturor actiunilor si formalitatilor necesare, utile si/sau oportune in acest scop.

 

7.         Imputernicirea Consiliului de Administratie al Societatii, cu posibilitatea de subdelegare (numai cu privire la semnarea documentelor si indeplinirea formalitatilor), in vederea efectuarii tuturor demersurilor necesare si legale privind pregatirea, derularea si finalizarea emisiunii (sau emisiunilor) de obligatiuni in conformitate cu cele de mai sus, precum si in vederea admiterii acestora la tranzactionare pe sistemul multilateral de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti S.A. In acest sens, Consiliul de Administratie este imputernicit, conform celor de mai jos, enumerarea fiind exemplificativa si nu limitativa:

 

a)      sa decida cu privire la oportunitatea, valoarea, tipul ofertei, modalitatea de subscriere si perioada de subscriere a fiecarei emisiuni si cu privire la toate detaliile finale ale emisiunii, precum si cu privire la toate operatiunile necesare admiterii obligatiunilor la tranzactionare;

 

b)      sa stabileasca modalitatea de determinare a cuponului (dobanzii);

 

c)       sa adopte, modifice si implementeze proceduri si sa stabileasca termenii si conditiile subscrierii obligatiunilor in conformitate cu limitele aprobate de AGEA;

 

d)      sa colaboreze si sa negocieze contracte cu intermediari, consultanti si/sau alte societati specializate care sa ofere asistenta in legatura cu emisiunea de obligatiuni si cu admiterea la tranzactionare a acestora;

 

e)      sa constate numarul total de obligatiuni emise si fondurile atrase de Societate in urma emisiunii;

 

f)       sa stabileasca destinatia fondurilor atrase in urma emisiunii/emisiunilor;

 

g)      sa redacteze si sa semneze oricare document (inclusiv prospecte de emisiune si/sau memorandum-uri de admitere la tranzactionare) si sa desfasoare orice operatiuni si formalitati cerute in vederea implementarii emisiunii de obligatiuni si admiterii la tranzactionare a acestora;

 

h)      sa opereze inregistrarile necesare la Registrul de Obligatiuni al Societatii;

 

i)        sa intreprinda toate masurile si formalitatile necesare in scopul inregistrarii si efectuarii publicitatii aferente emisiunii si admiterii la tranzactionare a obligatiunilor si sa reprezinte Societatea in fata oricaror autoritati, organisme sau societati in legatura cu emiterea si admiterea la tranzactionare a obligatiunilor, inclusiv prin negocierea si incheierea de contracte cu acestea;

 

j)        stabilirea subscrierilor minime sau maxime, daca este cazul;

 

k)      indeplinirea formalitatilor privind pregatirea, derularea si inchiderea ofertei avand ca obiect obligatiunile, precum si pregatirea documentului de admitere la tranzactionare a obligatiunilor inclusiv, dar fara a se limita la inregistrarea instrumentelor financiare la ASF, semnarea de contracte cu BVB si Depozitarul Central, reprezentarea in fata Comisiei de Admitere la Tranzactionare a BVB;

 

l)        stabilirea conditiei de succes a ofertei privind emisiunea de obligatiuni, daca va fi cazul, a metodei de alocare in caz de supra-subscriere si a revocabilitatii ofertei (daca va fi cazul);

 

m)    scadenta finala a obligatiunilor (maturitatea) si modalitatea de rambursare a obligatiunilor, respectiv a planului de amortizare (reducere a principalului prin plati periodice), daca este cazul;

 

n)      adoptarea oricarei decizii, intocmirea documentelor, aprobarea oricaror modificari ale documentatiei aferente si emiterea oricaror declaratii necesare pentru pregatirea emisiunii de obligatiuni, inclusiv, dar fara a se limita la prospect/documentul de oferta si/sau de admitere la tranzactionare;

 

o)      stabilirea oricaror alte detalii ale ofertei.

 

8.         Stabilirea datei de inregistrare (propunere: 17.05.2024), data ex-date (propunere: 16.05.2023) pentru Hotararile Adunarii Generale Extraordinare.

 

9.         Imputernicirea presedintelui consiliului de administratie, cu drept de substituire/delegare, in vederea semnarii oricaror documente (inclusiv hotararile AGEA si actul constitutiv actualizat al Societatii) si intreprinderii oricaror formalitati necesare, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati publice/persoane fizice/persoane juridice, pentru aducerea la indeplinire a celor hotarate de AGEA.

 

 

_________________________

 

 

 

 

In situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la data primei/primelor adunari, se convoaca din nou  AGOA si/sau AGEA pentru data de 30.04.2024, la aceeasi ora, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. In eventualitatea unei/unor noi convocari, data de referinta stabilita mai sus pentru participarea la vot a actionarilor ramane valabila.

Accesul actionarilor la lucrarile AGOA si/sau AGEA se face prin verificarea actului de identitate, in cazul persoanelor fizice, si a procurii speciale, in cazul actionarilor persoane juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

- de a introduce puncte pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA, in cel mult 15 zile de la publicarea convocarii, pana la sfarsitul zilei de 15.04.2024, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGOA si/sau AGEA;

- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA.

Drepturile prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin posta/curier sau e-mail cu semnatura electronica). Actionarii isi pot exercita aceste drepturi pana la sfarsitul zilei de 15.04.2024.

Daca va fi cazul, Societatea va publica noua ordine de zi pana cel tarziu la 18.04.2024.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari consiliului de administratie privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA (prin e-mail la adresa investitori@norofert.ro, sau curier) pana inaintea datei adunarilor generale ale actionarilor. Societatea are obligatia de a raspunde la intrebari pe pagina de internet, anterior adunarii, sau in cadrul adunarii.

Actionarii isi pot exercita dreptul de vot asupra punctelor inscrise pe ordinile de zi:

a. personal;

b. prin reprezentant, care va prezenta formularul de procura speciala completat de actionarul reprezentat sau imputernicire generala. Formularul de procura speciala va fi  afisat pe website-ul Societatii, impreuna cu materialele supuse dezbaterii si celelalte documente prevazute de art. 188 din Regulamentul nr. 5/2018. Procurile speciale pot fi primite cel mai tarziu la data intrunirii adunarii generale, insotite de o copie a actului de identitate si certificat constatator al actionarului (persoana juridica) reprezentat;

c. prin corespondenta, utilizandu-se buletinul de vot prin corespondenta disponibil pe pagina de internet a societatii, www.norofert.ro/investitori/, iar votul urmeaza a fi trimis, respectiv primit prin e-mail, cel mai tarziu la data intrunirii adunarilor generale;

d. online, prin accesarea link-ului http://nrf.evote.ro/login sau se pot conecta direct utilizand credentialele de acces generate in urma identificarii prin intermediul Platformei de Inrolare Investitori dezvoltata de Depozitarul Central: https://www.roclear.ro/Inrolare-Investitori.

Pentru identificare si acces online la AGOA si/sau AGEA, actionarii persoane fizice pun la dispozitie numele si prenumele, CNP, adresa de e-mail, copie act de identitate si numarul de telefon (optional), iar actionarii persoane juridice pun la dispozitie denumirea, CUI, numele, prenumele si CNP ale reprezentantului legal, adresa de e-mail, copie act de identitate al reprezentantului legal, copie certificat constatator eliberat de Registrul Comertului/document echivalent emis de autoritatea statului in care este inmatriculata persoana juridica, anterior cu cel mult 30 de zile datei de referinta si numarul de telefon (optional).

Copia electronica a acestor documente va fi incarcata in campurile dedicate. Fisierele ce pot fi incarcate vor fi de tip .jpg, .pdf, .png.

Actionarii se pot conecta si vota ori de cate ori doresc in intervalul destinat votului prin corespondenta si/sau live, ultima optiune de vot fiind cea inregistrata. Identificarea facuta de Societate in cazul persoanelor fizice da acces la AGOA si/sau AGEA in situatia in care respectiva persoana fizica este actionar la data de referinta. Identificarea facuta de Societate in cazul persoanelor juridice, procurilor speciale sau generale da acces la AGOA si/sau AGEA dupa probarea de fiecare data a validitatii reprezentatului legal, respectiv al persoanei imputernicite.

In situatia in care, in urma procesului de identificare, apar neconcordante intre datele oferite de actionar si cele din Registrul actionarilor la data de referinta, actionarul va fi instiintat si va fi indrumat sa contacteze Departamentul relatii cu actionarii la adresa investitori@norofert.ro sau la numarul de telefon 0753.157.858.

Desfasurarea adunarilor, votul prin corespondenta, precum si exercitarea dreptului de informare al actionarilor sau formularea unor cereri de completare a ordinii de zi se va face cu respectarea Legii nr. 31/1990, a Legii nr. 24/2017 si a Regulamentului ASF nr. 5/2018. In vederea comunicarii electronice se va folosi adresa de e-mail investitori@norofert.ro.

Toate documentele legate de punctele inscrise pe ordinile de zi, inclusiv, dar nefiind limitate la documentele care urmeaza sa fie prezentate AGOA si/sau AGEA si proiectele de hotarari vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand cu 29.03.2024, in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 9:00-17:00 la adresa din Bucuresti, str. Justitiei nr. 63, sector 4. Aceste documente vor fi disponibile si pe pagina de internet a Societatii, incepand cu 29.03.2024, la adresa www.norofert.ro/investitori/.

Actionarii vor putea solicita in scris copii ale acestor documente, prin e-mail, la adresa investitori@norofert.ro sau prin curier la adresa sediului Societatii, in acest ultim caz platind costul fotocopierii.

Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea conform cu originalul si semnatura actionarului/reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si, acolo unde este cazul, calitatea de reprezentant a semnatarilor.

De asemenea, solicitarile vor indica adresa postala sau adresa de e-mail unde respectivul actionar doreste sa primeasca copii ale documentelor mentionate anterior.

Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea adunarilor se pot obtine la sediul societatii, la telefon nr. 0753.157.858 sau prin e-mail, la adresa investitori@norofert.ro.

 

Bucuresti, 26.03.2024                                 

PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE

Popescu Vlad Andrei

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.