vineri | 26 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


NOROFERT - NRF

Erata eroare materiala Convocator AGEA ce va avea loc in data de 27.12.2021

Data Publicare: 25.11.2021 18:43:10

Cod IRIS: 2AAA9

Catre:

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

 

RAPORT CURENT 61/2021

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24 /2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

 

Data raportului

25.11.2021

Denumirea societatii

NOROFERT S.A.

Sediul social

Bucuresti, Str. Lt. Av. Serban Petrescu, Nr. 20, Parter, Camera 1 si 2, sector 1

Telefon

031 860 21 01

Email

investitori@norofert.ro

Nr. inreg. la ONRC

J40/4222/2000

Cod unic de inregistrare

12972762

Capital social subscris si varsat

6.859.152 lei

Numar de actiuni

17.147.880

Piata de tranzactionare

Actiuni: SMT AeRO Premium, simbol NRF

Obligatiuni: Bonds-SMT, simbol NRF25

 

Evenimente importante de raportat: Erata eroare materiala Convocator AGEA ce va avea loc in data de 27.12.2021

Conducerea Norofert S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza piata cu privire la o eroare materiala din cadrul Convocatorului AGEA ce va avea loc in data de 27.12.2021. Eroarea se regaseste la punctul 1 de pe ordinea de zi a AGEA - Aprobarea majorarii capitalului social al Societatii prin aport in numerar din partea actionarilor inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare. Astfel, numarul de drepturi de preferinta necesare pentru subscrierea unei actiuni a fost precizat in mod eronat, respectiv 18,0504, numarul corect fiind 22,86384.

Prin urmare, paragraful 4 aferent acestui punct de pe ordinea de zi va fi citit dupa cum urmeaza:

Pentru subscrierea unei actiuni noi in cadrul majorarii este necesar un numar de 22,86384 drepturi de preferinta. Numarul de actiuni noi care va putea fi subscris de catre un detinator de drepturi de preferinta se va calcula prin impartirea numarului de drepturi de preferinta detinute la 22,86384, cu rotunjire la cel mai apropiat numar natural inferior.”

Varianta modificata a Convocatorului este anexata acestui Raport Curent.

 

PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE

Popescu Vlad Andrei


 

Emitent: Consiliul de administratie al NOROFERT S.A., potrivit deciziei sale din 24.11.2021

 

 

CONVOCAREA ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE SI A ADUNARII GENERALE ORDINARE ALE ACTIONARILOR NOROFERT S.A.

 

Consiliul de Administratie al NOROFERT S.A., o societate pe actiuni cu sediul in Bucuresti, Sector 1, str. Lt. Av. Serban Petrescu nr. 20, Parter, camera 1 si 2, avand codul unic de inregistrare 12972762 si numar de ordine in registrul comertului: J40/4222/2000(„Societatea”), in conformitate cu prevederile actului constitutiv al Societatii valabil la data convocarii, ale Legii societatilor nr. 31/1990, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare,

 

CONVOACA

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR (AGOA), pentru data de 27.12.2021, ora 10:00, si

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR (AGEA), pentru data de 27.12.2021, ora 11:00,

 

in cazul ambelor adunari pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 16.12.2021 (data de referinta) in Registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., ambele adunari urmand a se tine la punctul de lucru al Societatii din Bucuresti, str. Justitiei nr. 63, sector 4, cu ordinile de zi de mai jos.

 

 

 

I. Ordinea de zi a AGOA

1. Revocarea auditorului societatii – MGMT AUDIT & BPO SRL. 

2. Alegerea ca auditor al societatii a societatii de audit - DELOITTE AUDIT SRL.

3. Aprobarea onorariului auditorului conform ofertei acestuia.

4. Stabilirea datei de inregistrare (propunere: 12.01.2022) si a ex-date (propunere: 11.01.2022);

5. Imputernicirea presedintelui consiliului de administratie, cu drept de substituire/delegare, in vederea semnarii oricaror documente (inclusiv hotararile AGOA si actul constitutiv actualizat al Societatii) si intreprinderii oricaror formalitati necesare, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati publice/persoane fizice/persoane juridice, pentru aducerea la indeplinire a celor hotarate de AGOA.

 

II. Ordinea de zi a AGEA

1. Aprobarea majorarii capitalului social al Societatii prin aport in numerar din partea actionarilor inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare, prin emisiunea unui numar de 750.000 actiuni noi cu o valoare nominala de 0,4 lei/actiune, cu pretul de emisiune per actiune calculat dupa modalitatea de mai jos.

Actiunile vor putea fi subscrise de catre toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare care nu si-au instrainat drepturile de preferinta in perioada de tranzactionare a acestora, precum si de persoanele care au dobandit drepturi de preferinta in perioada de tranzactionare a acestora. Numarul drepturilor de preferinta va fi egal cu numarul actiunilor emise de Societate inregistrate in registrul actionarilor la data de inregistrare, fiecarui actionar inregistrat in registrul actionarilor la data de inregistrare urmand sa ii fie alocat un numar de drepturi de preferinta egal cu numarul actiunilor detinute.

Drepturile de preferinta vor fi tranzactionabile in cadrul pietei relevante a Bursei de Valori Bucuresti (BVB) potrivit cu prevederile Prospectului de oferta publica aferent majorarii, care va fi aprobat de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) si cu reglementarile specifice pietei pe care se vor tranzactiona.

Dreptul de preferinta va putea fi exercitat pe o perioada de 31 de zile de la data stabilita in prospectul de oferta aprobat de catre ASF. Perioada de exercitare a dreptului de preferinta va incepe de la o data ulterioara datei publicarii hotararii de majorare a capitalului social in Monitorul Oficial. Pentru subscrierea unei actiuni noi in cadrul majorarii este necesar un numar de 22,86384 drepturi de preferinta. Numarul de actiuni noi care va putea fi subscris de catre un detinator de drepturi de preferinta se va calcula prin impartirea numarului de drepturi de preferinta detinute la 22,86384, cu rotunjire la cel mai apropiat numar natural inferior.

Pretul la care detinatorii drepturilor de preferinta vor putea subscrie va fi pretul mediu de tranzactionare calculat pentru ultimele 30 de zile anterioare datei de depunere a prospectului de oferta in vederea aprobarii de catre ASF, la care se aplica o reducere de 20%, conform formulei matematice:  „Pretul de emisiune = pretul mediu de tranzactionare in ultimele 30 zile * 0,8”

Actiunile nou emise ce nu vor fi subscrise de titularii drepturilor de preferinta in termenul stabilit prin prezenta adunare generala extraordinara a actionarilor, vor fi oferite spre subscriere in cadrul unui plasament privat.

Actiunile ramase nesubscrise dupa oferirea acestora in cadrul plasamentului privat vor fi anulate prin decizia Consiliului de Administratie prin care se constata rezultatele majorarii capitalului social si prin care se aproba modificarea actului constitutiv, urmand ca valoarea majorarii capitalului social sa fie determinata raportat la actiunile efectiv subscrise in cele doua etape ale majorarii mentionate mai sus.

Majorarea capitalului social se realizeaza cu scopul asigurarii surselor de finantare necesare pentru implementarea planului de dezvoltare a activitatii, respectiv achizitia de noi afaceri si partial pentru investitii in dezvoltarea fermei de la Zimnicea achizitionata de emitent.

 

2. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie al societatii pentru a efectua toate demersurile necesare pentru sau in legatura cu implementarea hotararii de majorare a capitalului social mentionata la punctul I de mai sus si finalizarea majorarii de capital prevazuta la punctul I de mai sus, inclusiv dar fara a se limita la:

a.                  Reprezentarea Societatii, cu puteri si autoritate depline, pentru selectarea si contractarea intermediarilor, consultantilor (asa cum sunt acestia definiti de legislatia pietei de capital) si, in general a prestatorilor de servicii care vor sprijini Societatea pentru implementarea hotararii de majorare de capital de mai sus, precum si pentru negocierea, redactarea, semnarea, modificarea contractelor, actelor aditionale si, in general a oricarei documentatii ce va fi incheiata pentru contractarea acestora;

b.                 Reprezentarea Societatii, cu puteri si autoritate depline, pentru redactarea si semnarea, in numele si pe seama Societatii, a tuturor documentelor ce vor fi necesare sau oportune pentru/in legatura cu implementarea majorarii de capital mai sus mentionate (incluzand dar fara a se limita la prospectul de oferta, prospectul/prospectul proportionat pentru derularea exercitarii dreptului de preferinta conform Regulamentului CE 809/2004, declaratii etc);

c.                  Stabilirea caracteristicilor operatiunii de majorare a capitalului social si derulare a acesteia, inclusiv, dar fara a se limita la:

·         Perioada de subscriere si modalitatile de plata;

·         Detaliile privind tranzactionarea drepturilor de preferinta pe piata relevanta Administrata de Bursa de Valori Bucuresti;

·         Stabilirea modalitatii de derulare a plasamentului privat (prin transfer direct sau utilizand sistemul de tranzactionare al BVB);

·         Anularea actiunilor ramase nesubscrise in majorare;

·         Modificarea actului constitutiv in urma constatarii rezultatelor efective ale operatiunii de majorare de capital social;

·         Orice alta decizie necesara implementarii hotararii de majorare de capital social cu aport in numerar aferenta punctului 1.

 

3. Aprobarea proiectului de investitii in ferma Societatii achizitionata in orasul Zimnicea, investitie efectuata conform aprobarii data de adunarea generala extraordinara a actionarilor din 23.06.2021, in baza careia au fost achizitionate bunuri mobile si imobile cu o valoarea de 5.093.528,64  lei, reprezentand baza materiala a fermei din Zimnicea,  si partile sociale ale AGROPROD CEV S.R.L. cu valoarea de 3.608.160 lei avand in vedere suprafata de teren arendata de aceasta societate de 750 ha, pret ce se poate majora cu 900 euro/ha daca suprafata de teren arendata va fi mai mare de 750 ha, pana la data de 15.02.2022, pana la suprafata tinta de 1.000 ha. Investitiile suplimentare ce urmeaza a fi facute vor consta in constructia de silozuri, hale in incinta fermei, realizarea unui sistem de irigatii si achizitia de utilaje necesare, limita superioara a valorii investitiilor suplimentare fiind de 1.500.000 euro, investitii care se vor face direct de catre NOROFERT S.A. sau prin societatea achizitionata de aceasta, AGROPROD CEV S.R.L., ca detinatoare a contractelor de arenda.

 

4. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie pentru incheierea contractelor necesare in vederea derularii proiectului de investitii in ferma Societatii achizitionata in orasul Zimnicea, precum orice contracte de antrepriza, achizitii utilaje sau achizitii materiale de constructie, precum si pentru finantarea prin imprumut asociat a AGROPROD CEV S.R.L., a investitiilor ce se vor face ca parte a proiectului de catre aceasta societate.

 

5. Aprobarea aplicarii in scopul cofinantarii investitiilor necesare prevazute la punctul 3 prin obtinerea de fonduri europeene, in limita sumei de 1.200.000 euro, precum si pentru a aplica la orice alt program public de cofinantare, precum IMM AGRO sau IMM INVEST.

 

6. Mandatarea Consiliului de Administratie pentru prospectarea in vederea achizitiei de afaceri din domeniul agricol, complementare sau concurente cu activitatea NOROFERT S.A. si negocierea si incheierea de achizitii de participatii in cadrul societatilor comerciale de acest tip, in limita valorica cumulativa de 30.000.000 lei pana la 31 decembrie 2023.

 

7. Aprobarea emisiunii (prin una sau mai multe runde de emisiune) de obligatiuni corporative neconvertibile in actiuni, negarantate si cu optiune de rascumparare inainte de scadenta la initiativa Societatii, in limita maxima a 3.000.000 de Euro, fiecare obligatiune urmand a fi emisa in Lei sau in Euro, cu o valoare nominala de 100 de Lei (sau echivalentul in Euro al acestei valori, dupa caz), o scadenta de maxim 5 ani si o valoare maxima a dobanzii de 10% pe an, platibila trimestrial sau semestrial. Emisiunea/emisiunile de obligatiuni se va/vor derula in perioada stabilita de Consiliul de Administratie al Societatii in cadrul unui interval de 1 (un) an de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a hotararii AGEA prin care se aproba emisiunea de obligatiuni.

 

8. Aprobarea admiterii la tranzactionare pe sistemul multilateral de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti S.A. a obligatiunilor emise in conformitate cu punctul 7 de mai sus si intreprinderii de catre Societate a tuturor actiunilor si formalitatilor necesare, utile si/sau oportune in acest scop.

 

9. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie al Societatii in vederea efectuarii tuturor demersurilor necesare si legale privind pregatirea, derularea si finalizarea emisiunii (sau emisiunilor) de obligatiuni in conformitate cu cele de mai sus, precum si in vederea admiterii acestora la tranzactionare pe sistemul multilateral de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti S.A., inclusiv, dar fara limitare:

 

(a) sa decida cu privire la oportunitatea, valoarea, tipul de plasament si perioada de subscriere a fiecarei emisiuni si cu privire la toate detaliile finale ale emisiunii, precum si cu privire la toate detaliile aferente admiterii obligatiunilor la tranzactionare;

(b) sa adopte, modifice si implementeze proceduri si sa stabileasca termenii si conditiile subscrierii obligatiunilor in conformitate cu limitele aprobate de AGEA;

(c) sa colaboreze si sa negocieze si incheie contracte cu intermediari, consultanti si/sau alte societati specializate care sa ofere asistenta in legatura cu emisiunea de obligatiuni si cu admiterea la tranzactionare a acestora;

(d) sa constatate numarul total de obligatiuni emise si fondurile atrase de Societate in urma emisiunii;

(e) sa redacteze si sa semneze oricare documente (inclusiv prospecte de emisiune si/sau memorandum-uri de admitere la tranzactionare) si sa desfasoare orice operatiuni si formalitati cerute in vederea implementarii emisiunii de obligatiuni si admiterii la tranzactionare a acestora;

(f) sa opereze inregistrarile necesare in Registrul de Obligatiuni al Societatii;

(g) sa intreprinda toate masurile si formalitatile necesare in scopul inregistrarii si efectuarii publicitatii aferente emisiunii si admiterii la tranzactionare a obligatiunilor si sa reprezinte Societatea in fata oricaror autoritati, organisme sau societati in legatura cu emiterea si admiterea la tranzactionare a obligatiunilor, inclusiv prin negocierea si incheierea de contracte cu acestea.

 

10. Aprobarea datei de inregistrare (propunere: 12.01.2022) si ex-date (propunere: 11.01.2022).

 

11. Aprobarea datei de 13.01.2022, ca data a creditarii in conturile de instrumente financiare deschise in sistemul depozitarului central a drepturilor de preferinta, respectiv data platii, conform  art.173 alin.9 si art.178 alin.4 din Regulamentul nr.5/2018 al ASF.

 

12. Imputernicirea presedintelui consiliului de administratie, cu drept de substituire/delegare, in vederea semnarii oricaror documente (inclusiv hotararile AGEA si actul constitutiv modificat/actualizat al Societatii) si intreprinderii oricaror formalitati necesare, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati publice/persoane fizice/persoane juridice, pentru aducerea la indeplinire a celor hotarate de AGEA.

 

 

In situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la data primei/primelor adunari, se convoaca din nou AGEA si/sau AGOA pentru data de 28.12.2021, la aceeasi ora, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. In eventualitatea unei/unor noi convocari, data de referinta stabilita mai sus pentru participarea la vot a actionarilor ramane valabila.

Accesul actionarilor la lucrarile AGEA si AGOA se face prin verificarea actului de identitate, in cazul persoanelor fizice, si a procurii speciale, in cazul actionarilor persoane juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

- de a introduce puncte pe ordinea de zi a AGEA si/sau AGOA, in cel mult 15 zile de la publicarea convocarii, pana la sfarsitul zilei de 13.12.2021, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGEA si/sau AGOA;

- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGEA si/sau AGOA.

Drepturile prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin posta sau e-mail cu semnatura electronica). Actionarii isi pot exercita aceste drepturi pana la sfarsitul zilei de 13.12.2021.

Daca va fi cazul, Societatea va publica noua ordine de zi pana cel tarziu la 15.12.2021.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari consiliului de administratie privind punctele de pe ordinile de zi ale AGEA si/sau AGOA (prin e-mail la adresa investitori@norofert.ro , fax sau curier) pana inaintea datei adunarilor generale ale actionarilor. Societatea are obligatia de a raspunde la intrebari pe pagina de internet anterior adunarii sau in cadrul adunarii.

Actionarii isi pot exercita dreptul de vot asupra punctelor inscrise pe ordinile de zi:

a. personal;

b. prin reprezentant, care va prezenta formularul de procura speciala completat de actionarul reprezentat sau imputernicire generala. Formularul de procura speciala va fi  afisat pe website-ul Societatii, impreuna cu materialele supuse dezbaterii si celelalte documente prevazute de art. 188 din Regulamentul nr. 5/2018. Procurile speciale pot fi primite cel mai tarziu la data intrunirii adunarii generale, insotite de o copie a actului de identitate si certificat constatator al actionarului (persoana juridica) reprezentat;

c. prin corespondenta, utilizandu-se buletinul de vot prin corespondenta disponibil pe pagina de internet a societatii www.norofert.ro/investitori/ , iar votul urmeaza a fi trimis, respectiv primit prin e-mail, cel mai tarziu la data intrunirii adunarilor generale;

d. online, prin accesarea link-ului http://nrf.evote.ro/login de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Pentru identificare si acces online la AGEA si/sau AGOA, actionarii persoane fizice pun la dispozitie numele si prenumele, CNP, adresa de e-mail, copie act de identitate si numarul de telefon (optional), iar actionarii persoane juridice pun la dispozitie denumirea, CUI, numele, prenumele si CNP ale reprezentantului legal, adresa de e-mail, copie act de identitate al reprezentantului legal, copie certificat constatator eliberat de Registrul Comertului/document echivalent emis de autoritatea statului in care este inmatriculata persoana juridica, anterior cu cel mult 30 de zile datei de referinta si numarul de telefon (optional).

Copia electronica a acestor documente va fi incarcata in campurile dedicate. Fisierele ce pot fi incarcate vor fi de tip .jpg, .pdf, .png.

Actionarii se pot conecta si vota ori de cate ori doresc in intervalul desemnat votului prin corespondenta si/sau live, ultima optiune de vot fiind cea inregistrata. Identificarea facuta de Societate in cazul persoanelor fizice da acces la AGEA si/sau AGOA in situatia in care respectiva persoana fizica este actionar la data de referinta. Identificarea facuta de Societate in cazul persoanelor juridice, procurilor speciale sau generale da acces la AGEA si/sau AGOA dupa probarea de fiecare data a validitatii reprezentatului legal, respectiv al persoanei imputernicite.

In situatia in care, in urma procesului de identificare apar neconcordante intre datele oferite de actionar si cele din Registrul actionarilor la data de referinta, actionarul va fi instiintat si va fi indrumat sa contacteze Departamentul relatii cu actionarii la adresa investitori@norofert.ro  sau numarul de telefon 0312253373.

Desfasurarea adunarilor, votul prin corespondenta, precum si exercitarea dreptului de informare al actionarilor sau formularea unor cereri de completare a ordinii de zi se va face cu respectarea Legii nr. 31/1990, a Legii nr. 24/2017, a Regulamentului ASF nr. 5/2018 si a Regulamentului ASF nr. 5/2020. In vederea comunicarii electronice se va folosi adresa de e-mail investitori@norofert.ro.  Avand in vedere situatia generata de pandemia SARS-CoV2, recomandam votul online/prin corespondenta, iar pentru persoanele care participa la adunari este obligatorie purtarea mastii de protectie si respectarea celorlalte masuri de protectie stabilite de organizatori fata de aceasta situatie.

Toate documentele legate de punctele inscrise pe ordinile de zi, inclusiv, dar nefiind limitate la documentele care urmeaza sa fie prezentate AGEA si AGOA si proiectele de hotarari vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand cu 25.11.2021 in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 9:00-17:00 la adresa din Bucuresti, str. Justitiei nr. 63, sector 4. Aceste documente vor fi disponibile si pe pagina de internet a Societatii, la adresa www.norofert.ro/investitori/ .

Actionarii vor putea solicita in scris copii ale acestor documente, prin e-mail, la adresa investitori@norofert.ro sau prin curier la adresa sediului societatii, in acest ultim caz platind costul fotocopierii.

Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea conform cu originalul si semnatura actionarului/reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si, acolo unde este cazul, calitatea de reprezentant a semnatarilor.

De asemenea, solicitarile vor indica adresa postala, adresa de e-mail sau numarul de fax unde respectivul actionar doreste sa primeasca copii ale documentelor mentionate anterior.

Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea adunarilor se pot obtine la sediul societatii, telefon nr. 031.225.33.73 sau prin e-mail, la adresa investitori@norofert.ro.

 

 

Bucuresti, 24.11.2021                                                           Presedintele consiliului de administratie,

Popescu Vlad Andrei

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.