sâmbătă | 11 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SIFI CJ STORAGE SA - NTEX

Convocare AGAE 28/29.06.2022

Data Publicare: 25.05.2022 18:00:11

Cod IRIS: 25CFF

Nr. 262 / 25.05.2022

 

Catre,

Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti,      

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Bursa de Valori Bucuresti, ATS Piata AeRO

Serviciul de Tranzactionare si supraveghere a pietei

 

                                                                       

RAPORT CURENT conform Regulamentului ASF 5/2018

 

Data raportului  25.05.2022

Denumirea entitatii emitente:                          SIFI CJ STORAGE S.A.

Sediul social:                                                   Bucuresti, str.S.V.Rahmaninov nr.46-48, cam.U12

Punct de lucru:                                                Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.208                                                    

Numarul de telefon/fax:                                  0264.416629

Cod unic de inregistrare:                                 RO 201896

Numar de ordine in Registrul Comertului:     J40 / 13820 / 2014

Capital social subscris si varsat:                     1.112.880 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile

mobiliare emise:                                             BVB ATS Piata AeRO

Evenimente importante de raportat:

 

Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor SIFI CJ STORAGE SA pentru 28-29.06.2022 ora 10:00.

 

Consiliul de Administratie al SIFI CJ STORAGE SA, intrunit in sedinta din data de 24.05.2022 a hotarat Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor SIFI CJ STORAGE SA, conform convocatorului anexat.

 

SIFI CJ STORAGE S.A.

Director general, Carmen Miclea

 

SIFI CJ STORAGE S.A.

Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U12

J40/13820/2014

RO 201896

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

din data de 24.05.2022 al SIFI CJ STORAGE S.A.

 

cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U12, cu un capital social subscris si varsat de 1.112.880 lei, inregistrata la O.R.C. sub nr. J40/13820/2014, avand CUI RO 201896 format din Administrare Imobiliare S.A. Bucuresti, J40/8567/2013, CUI 20919450, prin reprezentant permanent Tic-Chiliment Valentin – in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie, Belei Corneliu Victor – membru si Buda Dan Florin – membru, in conformitate cu dispozitaile Legii nr. 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 si Legii nr. 24/2017, Regulamentele ASF/CNVM si cu dispozitiile actului constitutiv,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 28.06.2022, ora 10.00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48. La adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor, tinut de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 21.06.2022, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor se stabileste pentru data de 29.06.2022, ora 10.00, cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa.

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

 

1. Aprobarea vanzarii imobilelor terenuri si constructii situate in Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia nr. 208, judetul Cluj, aflate in proprietatea SIFI CJ STORAGE S.A.

2. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa efectueze tranzactia privind vanzarea imobilelor terenuri si constructii situate in Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia nr. 208, judetul Cluj, aflate in proprietatea SIFI CJ STORAGE S.A. inclusiv prin negociere directa, la un pret cel putin egal cu valoarea de piata rezultata dintr-un raport de evaluare intocmit cu cel mult trei luni anterior datei publicarii convocarii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor privind vanzarea acestora, in conformitate cu standardele de evaluare in vigoare de catre un evaluator independent, membru ANEVAR.

3. Aprobarea imputernicirii doamnei Tatiana Carmen Miclea, Director General al SIFI CJ STORAGE S.A., sa ia toate masurile necesare, sa semneze orice documente si sa indeplineasca orice proceduri sau formalitati care sunt necesare in vederea realizarii operatiunii de instrainare a activelor situate in Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia nr. 208, judetul Cluj, aflate in proprietatea SIFI CJ STORAGE S.A., inclusiv, dar fara a se limita la, semnarea contractului de vanzare.

4. Aprobarea imputernicii presedintelui Consiliului de Administratie, prin reprezentant permanent, sa semneze Hotararile Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si sa indeplineasca toate formalitatile necesare in vederea inscrierii la Registrul Comertului, publicarea in Monitorul Oficial si oriunde va mai fi necesar in vederea aducerii lor la indeplinire.

5. Aprobarea datei de 15.07.2022 ca data de inregistrare si 14.07.2022 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.

 

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale ale actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si al actionarilor reprezentati, cu actul de identitate al reprezentantului legal. In cazul persoanelor juridice, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza listei actionarilor eliberata de catre Depozitarul Central sau se dovedeste cu un Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 1 luna de zile inainte de data adunarii generale prezentat in original sau copie conforma cu originalul.

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 09.06.2022, ora 16.00 inclusiv, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 09.06.2022, ora 16.00 inclusiv.

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana la data de 24.06.2022 ora 16.00, societatea urmand a raspunde acestora in cadrul sedintei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si pe pagina de internet a societatii: www.napotex.ro.

Documentele si proiectele de hotarari ale AGEA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii www.napotex.ro si/sau la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr. 208, Judet Cluj, incepand cu data de 26.05.2022, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala.  Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar conform art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat.

 

Imputernicirile, inainte de prima lor utilizare, se depun in copie la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 26.06.2022, ora 10.00, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

Formularele de imputernicire speciala se pot obtine la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia Nr. 208, Judet Cluj incepand cu data de 26.05.2022, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00 sau se pot descarca de pe site-ul societatii www.napotex.ro si se depun la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de Adunarea Generala Extraordinare a Actionarilor, respectiv pana la data de 26.06.2022, ora 10.00.

Procurile speciale depuse dupa expirarea termenului sus mentionat precum si cele care nu indeplinesc conditiile legale, vor fi considerate nule de drept.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

 

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat, insotit de copia actului de identitate (buletin, carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, in plic inchis cu mentiunea PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR SIFI CJ STORAGE S.A. DIN DATA DE 28.06.2022 (29.06.2022), pana cel mai tarziu cu 48 de ore inainte de sedinta Adunarii Generale Extraordinare Actionarilor, respectiv pana la data de 26.06.2022, ora 10.00.

Formularul de vot poate fi obtinut incepand cu data de 26.05.2022, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00 de la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, TRAIAN VUIA, Nr. 208, Judet Cluj sau de pe site-ul societatii www.napotex.ro.

Informatii suplimentare se pot obtine la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/la sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, TRAIAN VUIA, Nr. 208, Judet Cluj, incepand cu data de 26.05.2022, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00.

 

Consiliul de Administratie

Presedinte - Administrare Imobiliare S.A.

prin reprezentant permanent Tic-Chiliment Valentin

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.