duminică | 12 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SIFI CJ STORAGE SA - NTEX

Hotarari AGA O 25.04.2023

Data Publicare: 25.04.2023 19:04:47

Cod IRIS: 2AB7F

                                                                       J40/13820/2014;  RO 201896

 Sediu: Bucuresti, S.V.Rahmaninov nr.46-48, subsol, cam.U12,sector 2

 Tel: 0264-416629

 RO79BACX0000001217200000 UniCredit Bank

              Capital social subscris si varsat: 1.112.880 lei

SIFI CJ STORAGE SA           Punct de lucru: str. Traian Vuia nr. 208, Cluj Napoca 400397

                                                                         NR.INREG 6/25.04.2023

Catre,

Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti,                                     

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Bursa de Valori Bucuresti, ATS Piata AeRO

Serviciul de Tranzactionare si supraveghere a pietei

 

                   

RAPORT CURENT

conform Regulamentului ASF 5/2018, Regulamentului 11/2015 si Legii 297/2004

 

Data raportului  25.04.2023

Denumirea entitatii emitente :                                     SIFI CJ STORAGE  S.A.

Sediul social :                                                    Bucuresti, str.S.V.Rahmaninov nr.46-48, cam.U12

Punct de lucru :                                                          Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.206                                                   

Numarul de telefon/fax:                                             0264-416629

Cod unic de inregistrare :                                            RO 201896

Numar de ordine in Registrul Comertului :                J40 / 13820 / 2014

Capital social subscris si varsat:                                 1.112.880,00 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile

mobiliare emise :                                             BVB ATS Piata AeRO          

 

 

       Evenimente importante de raportat:

 

Hotararile Adunarii Generale a Actionarilor SIFI CJ STORAGE S.A. din data de 25.04.2023

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii in sedinta din 25.04.2023 ora 10 , a adoptat hotararile mentionate in documentul anexat:

 

 

 

SIFI CJ STORAGE  S.A.

 

Director general

Calin Candea

 

 

Hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

SIFI CJ STORAGE S.A.

din 25.04.2023

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SIFI CJ STORAGE S.A., societate inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13820/2014, CUI 201896, cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U12, capital social subscris si varsat de 1.112.880 lei (“Societatea”), intrunita in sedinta din 25.04.2023, ora 10:00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, cu actionari prezenti si/sau reprezentati ce detin la data de referinta 18.04.2023 un numar de 409.980 actiuni dintr-un total de 445.152 actiuni, cu un numar de 409.980 voturi valabil exprimate, dintr-un numar total de 445.152 voturi, adica 92,0989% din capitalul social, cu cvorumul si cu majoritatea necesare prevazute de lege si de actul constitutiv consemnate in procesul-verbal incheiat cu ocazia lucrarilor adunarii generale extraordinare, hotaraste:

 

HOTARAREA NR. 1

 

Se aproba situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2022 in baza discutiilor, a rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate..

 

HOTARAREA NR. 2

 

Se aproba repartizarea profitului net realizat in exercitiul financiar 2022 in suma de 4.966.080,08 lei conform propunerii Consiliului de Administratie:

-           4.963.444,80 lei – Pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 11,15 lei/actiune;

-           2.635,28 lei - Rezerve pentru cresterea surselor proprii

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 3

 

Se aproba distribuirea sumei de 12.850.030,77 lei din rezultatul reportat reprezentand surplusul realizat din vanzarea activelor conform propunerii Consiliului de Administratie:

-           12.842.635,20 lei - Pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 28,85 lei/actiune;

-           7.395,57 lei - Rezerve pentru cresterea surselor proprii

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 4

 

Se aproba data de 05.07.2023 ca data platii dividendelor in conformitate cu dispozitiile art. 187, pct. 11 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare. Se aproba suportarea costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 5

 

Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2022

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 6

 

Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli si planul de investitii pentru anul 2023

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 7

 

Se aproba remuneratia administratorilor persoane fizice in cuantum de 1.000 lei net/ luna si remuneratia administratorului persoana juridica in cuantum de 3.000 lei plus TVA/luna pentru exercitiul financiar 2023

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 8

 

Se aproba mandatarea d-nei Androulla Siaxiate sa semneze actele aditionale la contractele de administrare din partea societatii

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 9

 

Se aproba limitele generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor la maxim 0,3 % din valoarea activului net al societatii la data de 31.12.2022 si limitele generale ale remuneratiei directorului la maxim 100.000 lei/ an pentru exercitiul financiar 2023

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 10

 

Se aproba numirea auditorului financiar Arya Consulting S.R.L. identificata prin CUI RO41617624, de la data expirarii mandatului actualului auditor, fixarea duratei minime de 1 an a contractului de audit si imputernicirea presedintelui C.A. / directorului general pentru incheierea contractului de audit

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

 

 

HOTARAREA NR. 11

 

Se aproba data de: (i) 22.06.2023 ca data de inregistrare si (ii) 21.06.2023 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 12

 

Se aproba imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 13

 

Se aproba mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de substituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc

cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.

 

Presedinte CA/Presedinte de sedinta                                                                                           

Valentin Tic-Chiliment

reprezentant permanent al ADMINISTRARE IMOBILIARE S.A.

 

Secretar de sedinta

Paraschiv Alexandra-Elena

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.