J40/13820/2014; RO 201896
Sediu: Bucuresti, S.V.Rahmaninov nr.46-48, subsol, cam.U12,sector 2
Tel: 0264-416629
RO79BACX0000001217200000 UniCredit Bank
Capital social subscris si varsat: 1.112.880 lei
SIFI CJ STORAGE SA Punct de lucru: str. Traian Vuia nr. 208, Cluj Napoca 400397
NR.INREG 6/25.04.2023
Catre,
Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti,
Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
Bursa de Valori Bucuresti, ATS Piata AeRO
Serviciul de Tranzactionare si supraveghere a pietei
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF 5/2018, Regulamentului 11/2015 si Legii 297/2004
Data raportului 25.04.2023
Denumirea entitatii emitente : SIFI CJ STORAGE S.A.
Sediul social : Bucuresti, str.S.V.Rahmaninov nr.46-48, cam.U12
Punct de lucru : Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.206
Numarul de telefon/fax: 0264-416629
Cod unic de inregistrare : RO 201896
Numar de ordine in Registrul Comertului : J40 / 13820 / 2014
Capital social subscris si varsat: 1.112.880,00 lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile
mobiliare emise : BVB ATS Piata AeRO
Evenimente importante de raportat:
Hotararile Adunarii Generale a Actionarilor SIFI CJ STORAGE S.A. din data de 25.04.2023
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii in sedinta din 25.04.2023 ora 10 , a adoptat hotararile mentionate in documentul anexat:
SIFI CJ STORAGE S.A.
Director general
Calin Candea
Hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor
SIFI CJ STORAGE S.A.
din 25.04.2023
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SIFI CJ STORAGE S.A., societate inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13820/2014, CUI 201896, cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U12, capital social subscris si varsat de 1.112.880 lei (“Societatea”), intrunita in sedinta din 25.04.2023, ora 10:00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, cu actionari prezenti si/sau reprezentati ce detin la data de referinta 18.04.2023 un numar de 409.980 actiuni dintr-un total de 445.152 actiuni, cu un numar de 409.980 voturi valabil exprimate, dintr-un numar total de 445.152 voturi, adica 92,0989% din capitalul social, cu cvorumul si cu majoritatea necesare prevazute de lege si de actul constitutiv consemnate in procesul-verbal incheiat cu ocazia lucrarilor adunarii generale extraordinare, hotaraste:
HOTARAREA NR. 1
Se aproba situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2022 in baza discutiilor, a rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate..
HOTARAREA NR. 2
Se aproba repartizarea profitului net realizat in exercitiul financiar 2022 in suma de 4.966.080,08 lei conform propunerii Consiliului de Administratie:
- 4.963.444,80 lei – Pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 11,15 lei/actiune;
- 2.635,28 lei - Rezerve pentru cresterea surselor proprii
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 3
Se aproba distribuirea sumei de 12.850.030,77 lei din rezultatul reportat reprezentand surplusul realizat din vanzarea activelor conform propunerii Consiliului de Administratie:
- 12.842.635,20 lei - Pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 28,85 lei/actiune;
- 7.395,57 lei - Rezerve pentru cresterea surselor proprii
|
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 4
Se aproba data de 05.07.2023 ca data platii dividendelor in conformitate cu dispozitiile art. 187, pct. 11 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare. Se aproba suportarea costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 5
Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2022
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 6
Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli si planul de investitii pentru anul 2023
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 7
Se aproba remuneratia administratorilor persoane fizice in cuantum de 1.000 lei net/ luna si remuneratia administratorului persoana juridica in cuantum de 3.000 lei plus TVA/luna pentru exercitiul financiar 2023
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 8
Se aproba mandatarea d-nei Androulla Siaxiate sa semneze actele aditionale la contractele de administrare din partea societatii
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 9
Se aproba limitele generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor la maxim 0,3 % din valoarea activului net al societatii la data de 31.12.2022 si limitele generale ale remuneratiei directorului la maxim 100.000 lei/ an pentru exercitiul financiar 2023
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 10
Se aproba numirea auditorului financiar Arya Consulting S.R.L. identificata prin CUI RO41617624, de la data expirarii mandatului actualului auditor, fixarea duratei minime de 1 an a contractului de audit si imputernicirea presedintelui C.A. / directorului general pentru incheierea contractului de audit
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 11
Se aproba data de: (i) 22.06.2023 ca data de inregistrare si (ii) 21.06.2023 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 12
Se aproba imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 13
Se aproba mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de substituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 409.980 voturi exprimate.
Presedinte CA/Presedinte de sedinta
Valentin Tic-Chiliment
reprezentant permanent al ADMINISTRARE IMOBILIARE S.A.
Secretar de sedinta
Paraschiv Alexandra-Elena