vineri | 17 mai, 2024 |
Starea pietei: PREDESCHIDERE

Stiri Piata


PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. - PPLI

Completare Convocare AGAO 25/26.04.2024

Data Publicare: 09.04.2024 18:15:14

Cod IRIS: 9A351

 

 

RAPORT CURENT

Data raportului: 09.04.2024

Denumirea entitatii emitente: PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

Sediul social: Str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, Sector 2, Mun. Bucuresti

Numarul de telefon/fax: 021/252.10.77

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 24599480

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/17508/2008

Capital social subscris si varsat: 77.363.547 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Piata AeRO – Sistem Alternativ de Tranzactionare (ATS) al Bursei de Valori Bucuresti, simbol de piata PPLI

Eveniment important de raportat: Sedinta Consiliului de Administratie al PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. („Societatea”) privind completarea ordinii de zi a sedintei Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii convocata pentru data de 25/26.04.2024 („AGOA”) si indeplinirea formalitatilor necesare in vederea aducerii la cunostinta actionarilor a ordinii de zi completate si actualizarea documentelor aferente exercitarii de catre actionari a voturilor in cadrul AGOA.

 

Societatea reaminteste actionarilor faptul ca prin Raportul curent din data de 09.04.2024 a fost adus la cunostinta actionarilor faptul ca in data de 05.04.2024 a fost inregistrata solicitarea de completare a ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. convocata pentru 25/26 aprilie 2024, transmisa de societatea Evergent Investments S.A., in calitatea acesteia de actionar al Societatii. De asemenea, in cuprinsul aceluiasi raport curent a fost indicat faptul ca, in vederea respectarii prevederilor legale aplicabile, Consiliul de Administratie se va intruni cu celeritate pentru a decide asupra completarii ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A., pentru a asigura publicarea in termenul legal a convocarii continand ordinea de zi completata.

Prin prezentul Raport Curent, Societatea informeaza actionarii asupra faptului ca, in data de 09.04.2024 a avut loc sedinta Consiliului de Administratie al Societatii in care:

AVAND IN VEDERE:

A.      Convocarea de catre Societate a Sedintei Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii (AGOA) pentru data de 25.04.2024, ora 09:00 a.m.,(prima convocare) si in data de 25.04.2024, la ora 09:00 a.m. (a doua convocare), ambele la adresa Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Verandda Mall, biroul 3, sector 2, Romania, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 11.04.2024, considerata Data de Referinta pentru aceasta AGOA (denumita in continuare „Convocarea”);

B.      Publicarea Convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 1479/25.03.2024 si in Ziarul Romania Libera din data de 25.03.2024;

C.      Solicitarea transmisa de societatea EVERGENT INVESTMENTS S.A., in calitate de actionar al Societatii, detinand o participatie de 31,42% din capitalul social al Societatii, privind completarea ordinii de zi a sedintei AGOA cu urmatoarele puncte:

1.       Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la filiala Veranda Obor S.A.:

-          Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda la data de 31.12.2022;

-          Bugetul de venituri si cheltuieli al filialei Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

-          Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022.

Situatia se adreseaza situatiilor financiare aferente anului 2022, intelegand ca pentru anul 2023 sittuatiile financiare ale Veranda Obor ar putea sa nu fie disponibile la data solicitarii.

2.       Prezentarea si punerea la dispozitia actionarilor a raportului de evaluare aferent anului 2022 realizat pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A.

3.       Prezentarea si punerea la dispozitia actionarilor a unui raport ce contine: oportunitatile analizate (prezentate in mod anonimizat) pentru identificarea de noi proiecte imobiliare in cursul anului 2023, la resursele (financiare si umane) alocate acestei activitati si contributia acestei activitati in a creste valoarea activului net al societatii si a genera valoare pentru actionari, avand in vedere intentia declarata a companiei de a desfasura aceasta activitate cu scopul mentionat.

4.       Prezentarea unei informari cu privire la demersurile intreprinse pentru returnarea capitalului la actionari prin vanzarea mall-ului.

5.       Prezentarea unei motivari privind 1) neimplementarea de mai mult de 5 ani a Masurii B1 „CA are/ adpopta o politica astefl incat orice tranzactie a societatii cu o filiala reprezentand 5% sau mai mult din activele nete ale societatii, conform celei mai recente raportari financiare, sa fie aprobata de CA”, 2) nepublicarea unei sectiuni care sa includa veniturile totale ale membrilor CA si ale directorului general aferente anului financiar si , 3) nefinalizarea noului website si nepublicarea (pe website-ul actual sau cel nou) ale Actului Constitutiv si Regulamentelor Interne ale societatii din Declaratia Privind Guvernanta Corporativa,

Consiliul de Administratie

COMPLETEAZA ORDINEA DE ZI:

a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Ordinara”) convocata pentru data de 25.04.2024, ora 09:00 a.m., la adresa Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Verandda Mall, biroul 3, sector 2, Romania, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 11.04.2024, considerata Data de Referinta pentru aceasta Adunare Generala Ordinara, si, in cazul in care la data mentionata mai sus nu se intrunesc conditiile de validitate/cvorumul de prezenta prevazute de Legea Societatilor si de Actul Constitutiv, pentru cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor Societatii convocata pentru data de 26.04.2024, la ora 09:00 a.m. in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, convocata in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta.

Ordinea de zi completata a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea:

1.     Prezentarea si aprobarea Raportului Anual al Consiliului de Administratie, aferent anului 2023, intocmit conform prevederilor Regulamentului nr. 5/2018.

2.    Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie al Societatii pentru activitatea desfasurata de acestia in calitate de membri ai Consiliului de Administratie al Societatii in anul 2023.

3.    Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare anuale ale Societatii pentru exercitiul financiar 2023.

4.    Aprobarea repartizarii rezultatului exercitiului financiar 2023, conform propunerii Consiliului de Adminstratie in sensul ca profitul net de 357.873 lei sa fie repartizat pe urmatoarele destinatii: suma de 17.893 lei ca rezerva legala, suma de 137.550 lei pentru acoperirea unei parti din pierderea contabila a anului 2013 si  suma de 202.430 lei pentru acoperirea unei parti din pierderea contabila a anului 2017.

5.    Prezentarea si aprobarea Programului de activitate si a Bugetului de Venituri si Cheltuieli al Societatii pentru anul 2024.

6.    Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Adminstratie pentru exercitiul financiar 2024, in baza politicii de remunerare existenta la nivelul Societatii, astfel cum aceasta a fost adoptata de catre actionarii Societatii prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor Societatii din data de 28.04.2021, in sensul pastrarii nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie la acelasi nivel cu cel aplicat in cursul anului financiar 2023.

7.    Aprobarea prelungirii mandatului societatii Deloitte Audit S.R.L., ca auditor al situatiilor financiare ale Societatii, pentru auditarea situatiilor financiare aferente exercitului financiar 2024 si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru a stabili conditiile contractuale pentru exercitarea auditului financiar.

8.    Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la filiala Veranda Obor S.A.:

-          Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda la data de 31.12.2022;

-          Bugetul de venituri si cheltuieli al filialei Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

-          Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022.

Situatia se adreseaza situatiilor financiare aferente anului 2022, intelegand ca pentru anul 2023 sittuatiile financiare ale Veranda Obor ar putea sa nu fie disponibile la data solicitarii.

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

 

9.       Prezentarea si punerea la dispozitia actionarilor a raportului de evaluare aferent anului 2022 realizat pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A.

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

10. Prezentarea si punerea la dispozitia actionarilor a unui raport ce contine: oportunitatile analizate (prezentate in mod anonimizat) pentru identificarea de noi proiecte imobiliare in cursul anului 2023, la resursele (financiare si umane) alocate acestei activitati si contributia acestei activitati in a creste valoarea activului net al societatii si a genera valoare pentru actionari, avand in vedere intentia declarata a companiei de a desfasura aceasta activitate cu scopul mentionat.

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

11.  Prezentarea unei informari cu privire la demersurile intreprinse pentru returnarea capitalului la actionari prin vanzarea mall-ului

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

12. Prezentarea unei motivari privind 1) neimplementarea de mai mult de 5 ani a Masurii B1 „CA are/ adpopta o politica astefl incat orice tranzactie a societatii cu o filiala reprezentand 5% sau mai mult din activele nete ale societatii, conform celei mai recente raportari financiare, sa fie aprobata de CA”, 2) nepublicarea unei sectiuni care sa includa veniturile totale ale membrilor CA si ale directorului general aferente anului financiar si , 3) nefinalizarea noului website si nepublicarea (pe website-ul actual sau cel nou) ale Actului Constitutiv si Regulamentelor Interne ale societatii din Declaratia Privind Guvernanta Corporativa.

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

13. Aprobarea ca Data de Inregistrare a zilei de 24.05.2024 conform art. 86 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 23.05.2024 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.

14. Aprobarea mandatarii Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private, astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in acest sens.

***

INFORMATII GENERALE PRIVIND ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

La Adunarea Generala Ordinara sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta 11.04.2024, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv al Societatii, personal, prin reprezentantii legali sau prin reprezentant conventional (pe baza de Procura speciala in baza formularului de procura pus la dispozitie de Societate, sau pe baza de Procura generala, in conditiile legii). Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta, utilizand formularele speciale puse la dispozitie de catre Societate in acest sens.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Ordinara a este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de un document oficial care ii atesta aceasta calitate.

Calitatea de reprezentant legal va fi determinata in baza Registrului Actionarilor Societatii, de la Data de Referinta de 11.04.2024 sau, in cazul in care actionarul in cauza nu a facut demersuri in sensul inregistrarii reprezentantului legal la Depozitarul Central S.A., in vederea reflectarii in Registrul Actionarilor Societatii, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conforma cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare.

Reprezentantii persoanelor fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 201-202  din Regulamentul 5/2018, semnata de catre actionarul persoana fizica si copie dupa actul de identitate al actionarului.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate al mandatarului (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 201-202 din Regulamentul 5/2018, semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective. Reprezentantii actionarilor persoane juridice vor prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii speciale, in cazul in care calitatea de reprezentant legal a persoanei respective nu poate fi determinata in baza Registrului Actionarilor al Societatii de la Data de Referinta (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare).

Documentele prezentate intr-o limba straina (cu exceptia limbii engleze si a actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Incepand cu data publicarii convocatorului, pot fi obtinute, la cerere, prin email si fizic, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00-17.00, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, formularele de procuri speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, formularele de vot prin corespondenta, proiectele de hotarari, documentele si materialele informative referitoare la problemele/aspectele incluse pe ordinile de zi. Aceste documente sunt disponibile, incepand cu aceeasi data si pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro

Dupa completarea si semnarea Procurii speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, pusa la dispozitie de Societate, un exemplar original al Procurii speciale va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 23.04.2024, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROCURA SPECIALA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/ 26 APRILIE 2024” care la randul sau va fi pusa intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PROCURI DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”.

Pentru asigurarea caracterului secret al exprimarii votului privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, in plicul master se va insera cate un plic inchis continand instructiunile de vot pentru fiecare din punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare pentru care este necesar votul secret, cu mentiunea cu majuscule, astfel:

-          „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 2 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

-          „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 6 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”

-          „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 7 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

Secretariatul tehnic desemnat de presedintele Consiliului de Administratie va asigura confidentialitatea instructiunilor de vot privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, predand secretariatului de sedinta plicurile inchise, ulterior exprimarii si numararii voturilor secrete exprimate de actionarii prezenti/ imputernicitii acestora in Adunarea Generala Ordinara pentru fiecare punct cu vot secret in parte.

De asemenea, Procurile speciale pot fi transmise si prin mijloace electronice la adresa de e-mail office@prodplastimobiliare.ro avand atasata o semnatura electronica extinsa, cu respectarea termenului precizat mai sus.

Actionarii pot fi reprezentati de alte persoane si in temeiul unei imputerniciri generale acordate in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017. Inainte de prima utilizare a acestor imputerniciri, copii certificate pentru conformitate a acestora se depun/ transmit astfel incat sa fie inregistrate la Societate cu respectarea procedurii si a termenului pentru depunerea procurilor speciale, indicat mai sus. In aplicarea prevederilor art. 105 din Legea nr. 24/2017, reprezentantul desemnat de actionar prin procura generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de Societate, pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale mentionate.

In cazul votului prin corespondenta, formularele de vot, completate si semnate, impreuna cu dovada identitatii actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini respectiv, in cazul persoanelor juridice, buletinul/cartea de identitate/pasaportul reprezentantului legal, impreuna cu actul constitutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta) pot fi transmise la sediul Societatii prin servicii postale sau de curierat, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la biroul de registratura al Societatii situat la sediul sau pana la data de 23 04.2024, ora 09:00 a.m., intr-un plic master inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/ 26 APRILIE 2024”.

Formularele de vot care nu sunt primite la registratura Societatii situata la sediul acesteia, in limita termenului mentionat mai sus, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si a majoritatii in Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Dupa completarea si semnarea Formularului de vot prin corespondenta pentru Adunarea Generala Ordinara, pus la dispozitie de Societate, un exemplar original al Formularului de vot va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 23 04.2024, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “FORMULAR DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/ 26 APRILIE 2024” care la randul lor vor fi puse intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „FORMULARE DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”.

Pentru asigurarea caracterului secret al exprimarii votului privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, in plicul master inchis se va insera cate un plic inchis continand formularul de vot prin corespondenta pentru fiecare din punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare pentru care este necesar votul secret, cu mentiunea cu majuscule, dupa cum urmeaza:

-          „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 2, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

-          „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 6, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

-          „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 7, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

Secretariatul tehnic desemnat de presedintele Consiliului de Administratie va asigura confidentialitatea votului secret exprimat prin corespondenta, predand secretariatului de sedinta plicurile inchise, ulterior exprimarii si numararii voturilor secrete exprimate de actionarii prezenti/ imputernicitii acestora in Adunarile Generale ale Actionarilor pentru fiecare punct cu vot secret in parte.

Actionarii reprezentand individual sau impreuna mai mult de 5% din capitalul social al Societatii au dreptul, in conditiile legii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi si sa faca propuneri de hotarare pentru punctele incluse sau astfel introduse pe ordinea de zi, pana la data de 8.04.2024. Solicitarile vor fi transmise in scris, la adresa sediului Societatii, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROPUNERI PENTRU ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN 25/ 26 APRILIE 2024”. In cazul in care se propune introducerea unor puncte noi pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se vor transmite totodata (i) documentele care atesta identitatea actionarului/actionarilor (astfel cum este detaliat mai sus) (ii) propunerile de hotarari cu privire la punctele nou incluse precum si (iii) informatii suplimentare cu privire la punctele propuse, care sa asigure o informare adecvata a tuturor actionarilor referitor la problemele supuse dezbaterii.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa Consiliului de Administratie intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi. Intrebarile impreuna cu documentele mentionate mai jos vor fi incluse in plic inchis cu mentiunea in clar “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2024”. Societatea va raspunde intrebarilor adresate de catre actionari in cadrul Adunarilor Generale ale Actionarilor. Societatea poate publica raspunsurile la intrebari si pe website-ul sau, www.prodplastimobiliare.ro 

Pentru exercitiul drepturilor mai sus mentionate (propunerea de noi puncte si/sau hotarari, adresarea de intrebari, actionarii vor transmite Societatii propunerile respective pana la data de 08.04.2024.

Daca va fi cazul, formularele de Procuri speciale si buletine de vot prin corespondenta actualizate pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00-17.00, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, sau direct de pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro incepand cu ziua lucratoare imediat urmatoare publicarii ordinii de zi completate in conformitate cu legea.

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 77.363.547 lei RON si este format din 77.363.547 actiuni ordinare, nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 1 leu, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii.

Informatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, intre orele 9:00 – 17:00 sau la adresa de email office@prodplastimobiliare.ro

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

Prin: Mihaela Ramona Popescu

Presedinte CA

 

 

Urmeaza Convocarea completata:

 

CONVOCARE COMPLETATA A SEDINTEI ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

CONVOCATA PENTRU DATA DE 25/26.04.2024

 

Consiliul de Administratie al PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A., o societate pe actiuni, infiintata si functionand in conformitate cu legile din Romania, cu sediul in str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/17508/2008, cod unic de inregistrare 24599480 („Societatea”) (denumit in continuare „Consiliul de Administratie”),

in conformitate cu prevederile art. 117 ind. 1 din Legea nr. 31/1990 a societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (“Legea Societatilor”), Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea 297/2004”), Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea 24/2017”), Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul 5/2018”), si cu cele ale Actului Constitutiv al Societatii in vigoare la data prezentei („Actul Constitutiv”),

AVAND IN VEDERE:

A. Convocarea de catre Societate a Sedintei Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii (AGOA) pentru data de 25.04.2024, ora 09:00 a.m.,(prima convocare) si in data de 25.04.2024, la ora 09:00 a.m. (a doua convocare), ambele la adresa Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Verandda Mall, biroul 3, sector 2, Romania, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 11.04.2024, considerata Data de Referinta pentru aceasta AGOA (denumita in continuare „Convocarea”);

B. Publicarea Convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 1479/25.03.2024 si in Ziarul Romania Libera din data de 25.03.2024;

C. Solicitarea transmisa de societatea EVERGENT INVESTMENTS S.A., in calitate de actionar al Societatii, detinand o participatie de 31,42% din capitalul social al Societatii, privind completarea ordinii de zi a sedintei AGOA cu urmatoarele puncte:

1.Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la filiala Veranda Obor S.A.:

-          Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda la data de 31.12.2022;

-          Bugetul de venituri si cheltuieli al filialei Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

-          Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022.

Situatia se adreseaza situatiilor financiare aferente anului 2022, intelegand ca pentru anul 2023 sittuatiile financiare ale Veranda Obor ar putea sa nu fie disponibile la data solicitarii.

2. Prezentarea si punerea la dispozitia actionarilor a raportului de evaluare aferent anului 2022 realizat pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A.

3. Prezentarea si punerea la dispozitia actionarilor a unui raport ce contine: oportunitatile analizate (prezentate in mod anonimizat) pentru identificarea de noi proiecte imobiliare in cursul anului 2023, la resursele (financiare si umane) alocate acestei activitati si contributia acestei activitati in a creste valoarea activului net al societatii si a genera valoare pentru actionari, avand in vedere intentia declarata a companiei de a desfasura aceasta activitate cu scopul mentionat.

4. Prezentarea unei informari cu privire la demersurile intreprinse pentru returnarea capitalului la actionari prin vanzarea mall-ului.

5. Prezentarea unei motivari privind 1) neimplementarea de mai mult de 5 ani a Masurii B1 „CA are/ adpopta o politica astefl incat orice tranzactie a societatii cu o filiala reprezentand 5% sau mai mult din activele nete ale societatii, conform celei mai recente raportari financiare, sa fie aprobata de CA”, 2) nepublicarea unei sectiuni care sa includa veniturile totale ale membrilor CA si ale directorului general aferente anului financiar si , 3) nefinalizarea noului website si nepublicarea (pe website-ul actual sau cel nou) ale Actului Constitutiv si Regulamentelor Interne ale societatii din Declaratia Privind Guvernanta Corporativa.

COMPLETEAZA ORDINEA DE ZI:

a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Ordinara”) convocata pentru data de 25.04.2024, ora 09:00 a.m., la adresa Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Verandda Mall, biroul 3, sector 2, Romania, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 11.04.2024, considerata Data de Referinta pentru aceasta Adunare Generala Ordinara, si, in cazul in care la data mentionata mai sus nu se intrunesc conditiile de validitate/cvorumul de prezenta prevazute de Legea Societatilor si de Actul Constitutiv, pentru cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor Societatii convocata pentru data de 26.04.2024, la ora 09:00 a.m. in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, convocata in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta.

Ordinea de zi completata a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea:

1. Prezentarea si aprobarea Raportului Anual al Consiliului de Administratie, aferent anului 2023, intocmit conform prevederilor Regulamentului nr. 5/2018.

2. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie al Societatii pentru activitatea desfasurata de acestia in calitate de membri ai Consiliului de Administratie al Societatii in anul 2023.

3. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare anuale ale Societatii pentru exercitiul financiar 2023.

 

4. Aprobarea repartizarii rezultatului exercitiului financiar 2023, conform propunerii Consiliului de Adminstratie in sensul ca profitul net de 357.873 lei sa fie repartizat pe urmatoarele destinatii: suma de 17.893 lei ca rezerva legala, suma de 137.550 lei pentru acoperirea unei parti din pierderea contabila a anului 2013 si  suma de 202.430 lei pentru acoperirea unei parti din pierderea contabila a anului 2017.

5. Prezentarea si aprobarea Programului de activitate si a Bugetului de Venituri si Cheltuieli al Societatii pentru anul 2024.

6. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Adminstratie pentru exercitiul financiar 2024, in baza politicii de remunerare existenta la nivelul Societatii, astfel cum aceasta a fost adoptata de catre actionarii Societatii prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor Societatii din data de 28.04.2021, in sensul pastrarii nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie la acelasi nivel cu cel aplicat in cursul anului financiar 2023.

7. Aprobarea prelungirii mandatului societatii Deloitte Audit S.R.L., ca auditor al situatiilor financiare ale Societatii, pentru auditarea situatiilor financiare aferente exercitului financiar 2024 si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru a stabili conditiile contractuale pentru exercitarea auditului financiar.

8. Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la filiala Veranda Obor S.A.:

-          Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda la data de 31.12.2022;

-          Bugetul de venituri si cheltuieli al filialei Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

-          Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022.

Situatia se adreseaza situatiilor financiare aferente anului 2022, intelegand ca pentru anul 2023 sittuatiile financiare ale Veranda Obor ar putea sa nu fie disponibile la data solicitarii.

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

9. Prezentarea si punerea la dispozitia actionarilor a raportului de evaluare aferent anului 2022 realizat pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A.

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

10. Prezentarea si punerea la dispozitia actionarilor a unui raport ce contine: oportunitatile analizate (prezentate in mod anonimizat) pentru identificarea de noi proiecte imobiliare in cursul anului 2023, la resursele (financiare si umane) alocate acestei activitati si contributia acestei activitati in a creste valoarea activului net al societatii si a genera valoare pentru actionari, avand in vedere intentia declarata a companiei de a desfasura aceasta activitate cu scopul mentionat.

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

11. Prezentarea unei informari cu privire la demersurile intreprinse pentru returnarea capitalului la actionari prin vanzarea mall-ului

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

12. Prezentarea unei motivari privind 1) neimplementarea de mai mult de 5 ani a Masurii B1 „CA are/ adpopta o politica astefl incat orice tranzactie a societatii cu o filiala reprezentand 5% sau mai mult din activele nete ale societatii, conform celei mai recente raportari financiare, sa fie aprobata de CA”, 2) nepublicarea unei sectiuni care sa includa veniturile totale ale membrilor CA si ale directorului general aferente anului financiar si , 3) nefinalizarea noului website si nepublicarea (pe website-ul actual sau cel nou) ale Actului Constitutiv si Regulamentelor Interne ale societatii din Declaratia Privind Guvernanta Corporativa.

(Punct suplimentar pe ordinea de zi adaugat ca urmare a solicitarii unui actionar)

13. Aprobarea ca Data de Inregistrare a zilei de 24.05.2024 conform art. 86 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 23.05.2024 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.

 

14. Aprobarea mandatarii Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private, astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in acest sens.

***

INFORMATII GENERALE PRIVIND ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

La Adunarea Generala Ordinara sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta 11.04.2024, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv al Societatii, personal, prin reprezentantii legali sau prin reprezentant conventional (pe baza de Procura speciala in baza formularului de procura pus la dispozitie de Societate, sau pe baza de Procura generala, in conditiile legii). Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta, utilizand formularele speciale puse la dispozitie de catre Societate in acest sens.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Ordinara a este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de un document oficial care ii atesta aceasta calitate.

Calitatea de reprezentant legal va fi determinata in baza Registrului Actionarilor Societatii, de la Data de Referinta de 11.04.2024 sau, in cazul in care actionarul in cauza nu a facut demersuri in sensul inregistrarii reprezentantului legal la Depozitarul Central S.A., in vederea reflectarii in Registrul Actionarilor Societatii, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conforma cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare.

Reprezentantii persoanelor fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 201-202  din Regulamentul 5/2018, semnata de catre actionarul persoana fizica si copie dupa actul de identitate al actionarului.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate al mandatarului (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 201-202 din Regulamentul 5/2018, semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective. Reprezentantii actionarilor persoane juridice vor prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii speciale, in cazul in care calitatea de reprezentant legal a persoanei respective nu poate fi determinata in baza Registrului Actionarilor al Societatii de la Data de Referinta (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare).

Documentele prezentate intr-o limba straina (cu exceptia limbii engleze si a actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Incepand cu data publicarii convocatorului, pot fi obtinute, la cerere, prin email si fizic, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00-17.00, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, formularele de procuri speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, formularele de vot prin corespondenta, proiectele de hotarari, documentele si materialele informative referitoare la problemele/aspectele incluse pe ordinile de zi. Aceste documente sunt disponibile, incepand cu aceeasi data si pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro

Dupa completarea si semnarea Procurii speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, pusa la dispozitie de Societate, un exemplar original al Procurii speciale va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 23.04.2024, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROCURA SPECIALA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/ 26 APRILIE 2024” care la randul sau va fi pusa intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PROCURI DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”.

Pentru asigurarea caracterului secret al exprimarii votului privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, in plicul master se va insera cate un plic inchis continand instructiunile de vot pentru fiecare din punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare pentru care este necesar votul secret, cu mentiunea cu majuscule, astfel:

-         „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 2 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

-         „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 6 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”

-         „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 7 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

Secretariatul tehnic desemnat de presedintele Consiliului de Administratie va asigura confidentialitatea instructiunilor de vot privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, predand secretariatului de sedinta plicurile inchise, ulterior exprimarii si numararii voturilor secrete exprimate de actionarii prezenti/ imputernicitii acestora in Adunarea Generala Ordinara pentru fiecare punct cu vot secret in parte.

De asemenea, Procurile speciale pot fi transmise si prin mijloace electronice la adresa de e-mail office@prodplastimobiliare.ro avand atasata o semnatura electronica extinsa, cu respectarea termenului precizat mai sus.

Actionarii pot fi reprezentati de alte persoane si in temeiul unei imputerniciri generale acordate in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017. Inainte de prima utilizare a acestor imputerniciri, copii certificate pentru conformitate a acestora se depun/ transmit astfel incat sa fie inregistrate la Societate cu respectarea procedurii si a termenului pentru depunerea procurilor speciale, indicat mai sus. In aplicarea prevederilor art. 105 din Legea nr. 24/2017, reprezentantul desemnat de actionar prin procura generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de Societate, pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale mentionate.

In cazul votului prin corespondenta, formularele de vot, completate si semnate, impreuna cu dovada identitatii actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini respectiv, in cazul persoanelor juridice, buletinul/cartea de identitate/pasaportul reprezentantului legal, impreuna cu actul constitutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta) pot fi transmise la sediul Societatii prin servicii postale sau de curierat, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la biroul de registratura al Societatii situat la sediul sau pana la data de 23 04.2024, ora 09:00 a.m., intr-un plic master inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/ 26 APRILIE 2024”.

Formularele de vot care nu sunt primite la registratura Societatii situata la sediul acesteia, in limita termenului mentionat mai sus, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si a majoritatii in Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Dupa completarea si semnarea Formularului de vot prin corespondenta pentru Adunarea Generala Ordinara, pus la dispozitie de Societate, un exemplar original al Formularului de vot va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 23 04.2024, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “FORMULAR DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/ 26 APRILIE 2024” care la randul lor vor fi puse intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „FORMULARE DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN DATA DE 25/26 APRILIE 2024”.

Pentru asigurarea caracterului secret al exprimarii votului privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, in plicul master inchis se va insera cate un plic inchis continand formularul de vot prin corespondenta pentru fiecare din punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare pentru care este necesar votul secret, cu mentiunea cu majuscule, dupa cum urmeaza:

-         „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 2, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

-         „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 6, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

-         „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 7, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 25 APRILIE 2024/26 APRILIE 2024”.

Secretariatul tehnic desemnat de presedintele Consiliului de Administratie va asigura confidentialitatea votului secret exprimat prin corespondenta, predand secretariatului de sedinta plicurile inchise, ulterior exprimarii si numararii voturilor secrete exprimate de actionarii prezenti/ imputernicitii acestora in Adunarile Generale ale Actionarilor pentru fiecare punct cu vot secret in parte.

Actionarii reprezentand individual sau impreuna mai mult de 5% din capitalul social al Societatii au dreptul, in conditiile legii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi si sa faca propuneri de hotarare pentru punctele incluse sau astfel introduse pe ordinea de zi, pana la data de 8.04.2024. Solicitarile vor fi transmise in scris, la adresa sediului Societatii, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROPUNERI PENTRU ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN 25/ 26 APRILIE 2024”. In cazul in care se propune introducerea unor puncte noi pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se vor transmite totodata (i) documentele care atesta identitatea actionarului/actionarilor (astfel cum este detaliat mai sus) (ii) propunerile de hotarari cu privire la punctele nou incluse precum si (iii) informatii suplimentare cu privire la punctele propuse, care sa asigure o informare adecvata a tuturor actionarilor referitor la problemele supuse dezbaterii.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa Consiliului de Administratie intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi. Intrebarile impreuna cu documentele mentionate mai jos vor fi incluse in plic inchis cu mentiunea in clar “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2024”. Societatea va raspunde intrebarilor adresate de catre actionari in cadrul Adunarilor Generale ale Actionarilor. Societatea poate publica raspunsurile la intrebari si pe website-ul sau, www.prodplastimobiliare.ro 

Pentru exercitiul drepturilor mai sus mentionate (propunerea de noi puncte si/sau hotarari, adresarea de intrebari, actionarii vor transmite Societatii propunerile respective pana la data de 08.04.2024.

Daca va fi cazul, formularele de Procuri speciale si buletine de vot prin corespondenta actualizate pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00-17.00, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, sau direct de pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro incepand cu ziua lucratoare imediat urmatoare publicarii ordinii de zi completate in conformitate cu legea.

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 77.363.547 lei RON si este format din 77.363.547 actiuni ordinare, nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 1 leu, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii.

Informatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, intre orele 9:00 – 17:00 sau la adresa de email office@prodplastimobiliare.ro

 

Mihaela Ramona POPESCU

Calitate: Presedinte al Consiliului de Administratie

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.