vineri | 17 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. - PPLI

Completare convocare AGAO 27/28.04.2023

Data Publicare: 12.04.2023 18:00:16

Cod IRIS: 2D821

 

RAPORT CURENT

Data raportului: 12.04.2023

Denumirea entitatii emitente: PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

Sediul social: Str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, Sector 2, Mun. Bucuresti

Numarul de telefon/fax: 021/252.10.77

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 24599480

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/17508/2008

Capital social subscris si varsat: 77.363.547 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Piata AeRO – Sistem Alternativ de Tranzactionare (ATS) al Bursei de Valori Bucuresti, simbol de piata PPLI

Eveniment important de raportat: Eveniment important de raportat: Sedinta Consiliului de Administratie al PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. („Societatea”) privind completarea ordinii de zi a sedintei Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii convocata pentru data de 27/28.04.2023 („AGOA”) si indeplinirea formalitatilor necesare in vederea aducerii la cunostinta actionarilor a ordinii de zi completate si actualizarea documentelor aferente exercitarii de catre actionari a voturilor in cadrul AGOA

Societatea reaminteste actionarilor faptul ca prin Raportul curent din data de 10.04.2023 a fost adus la cunostinta actionarilor faptul ca in data de 07.04.2023 a fost inregistrata sub nr. 14/07.04.2023 solicitarea de completare a ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. convocata pentru 27/28 aprilie 2023, transmisa de societatea Evergent Investments S.A. care detine 31,42% din capitalul social al Societatii. De asemenea, in cuprisul aceluiasi raport curent a fost indicat faptul ca, in vederea respectarii prevederilor legale aplicabile, Consiliul de Administratie se va intruni cu celeritate pentru a decide asupra completarii ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A., pentru a asigura publicarea in termenul legal a convocarii continand ordinea de zi completata.

Prin prezentul Raport Curent Societatea informeaza actionarii asupra faptului ca, in data de 11.04.2023 a avut loc sedinta Consiliului de Administratie al Societatii in care:

AVAND IN VEDERE:

A.      Convocarea de catre Societate a Sedintei Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii (AGOA) pentru data de 27.04.2023, ora 09:00 a.m.,(prima convocare) si in data de 28.04.2023, la ora 09:00 a.m. (a doua convocare), ambele la adresa Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Verandda Mall, biroul 3, sector 2, Romania, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 13.04.2023, considerata Data de Referinta pentru aceasta AGOA (denumita in continuare „Convocarea”);

B.      Publicarea Convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 1422/27.03.2023 si in Ziarul Romania Libera din data de 27.03.2023;

C.      Solicitarea transmisa de societatea EVERGENT INVESTMENTS S.A., in calitate de actionar al Societatii, detinand o participatie de 31,42% din capitalul social al Societatii, inregistrata la Societate sub nr. 14/07.04.2023, privind completarea ordinii de zi a sedintei AGOA cu urmatoarele puncte:

1.       Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la indeplinirea obiectului principal de activitate desfasurat de Professional Imo Partners S.A., constand in prestarea de servicii specifice si anume asistenta privind extinderea centrului comercial Veranda Mall, astfel:

a)      Durata contractului de asistenta, valoarea acestuia, resursele alocate de PPLi pentru ducerea la indeplinire a obiectului contractului.

b)      Informatii privind participatia Veranda Obor S.A.:

·         Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda;

·         Bugetul de venituri si cheltuieli estimat de filiala Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

·         Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022.

2.       Contractarea serviciilor de evalare independenta pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A. si prezentarea raportului de evaluare catre actionari.

3.       Intocmirea de situatii financiare consolidate incepand cu anul 2022;

D.     Prevederile Convocarii care prevad faptul actionarii detinand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii pot transmite, pana la data de 10.04.2023 inclusiv, propuneri privind includerea pe ordinea de zi a AGOA de puncte suplimentare;

E.      Faptul ca pana la finalul zilei de 10.04.2023 singura propunere de includere de puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGOA a fost propunerea transmisa de actionarul EVERGENT INVESTMENTS S.A., cu continutul indicat in cuprinsul Raportului Curent din data de 10.04.2023 si publicata spre informarea actionarilor pe website-ul societatii www.prodplastimobiliare.ro ;

in conformitate cu prevederile art. 117 ind. 1 din Legea nr. 31/1990 a societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (“Legea Societatilor”), Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea 297/2004”), Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea 24/2017”), Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul 5/2018”), si cu cele ale Actului Constitutiv al Societatii in vigoare la data prezentei („Actul Constitutiv”),

Consiliul de Administratie a decis urmatoarele:

1.       Confirmarea transmiterii in mod legal si in conformitate cu prevederile Convocarii, a propunerii de includere de puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGOA, si a documentelor suport in acest sens, transmise de actionarul EVERGENT INVESTMENTS S.A., cu continutul indicat in cuprinsul Raportului Curent din data de 10.04.2023 si publicata spre informarea actionarilor pe website-ul societatii www.prodplastimobiliare.ro

2.       Constatarea faptului ca pana la finalul zilei de 10.04.2023 singura propunere de includere de puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGOA a fost propunerea transmisa de actionarul EVERGENT INVESTMENTS S.A.

3.       Aprobarea completarii ordinii de zi a sedintei AGOA convocata pentru data de 27.04.2023, ora 09:00 a.m.,(prima convocare) si in data de 28.04.2023, la ora 09:00 a.m. (a doua convocare), ambele la adresa Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Verandda Mall, biroul 3, sector 2, Romania, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 13.04.2023, considerata Data de Referinta pentru aceasta AGOA, cu includerea pe ordinea de zi completata a punctelor suplimentare solicitate de actionarul EVERGENT INVESTMENTS S.A., respectiv urmatoarele puncte suplimentare:

1.       Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la indeplinirea obiectului principal de activitate desfasurat de Professional Imo Partners S.A., constand in prestarea de servicii specifice si anume asistenta privind extinderea centrului comercial Veranda Mall, astfel:

a)      Durata contractului de asistenta, valoarea acestuia, resursele alocate de PPLi pentru ducerea la indeplinire a obiectului contractului.

b)      Informatii privind participatia Veranda Obor S.A.:

·         Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda;

·         Bugetul de venituri si cheltuieli estimat de filiala Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

·         Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022.

2.       Contractarea serviciilor de evalare independenta pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A. si prezentarea raportului de evaluare catre actionari.

3.       Intocmirea de situatii financiare consolidate incepand cu anul 2022.

4.       Aprobarea renumerotarii punctelor de pe ordinea de zi a sedintei AGOA, ca urmare a completarii acesteia cu punctele suplimentare aprobate conform punctului 3 din prezenta hotarare, dupa cum urmeaza:

·         „Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la indeplinirea obiectului principal de activitate desfasurat de Professional Imo Partners S.A., constand in prestarea de servicii specifice si anume asistenta privind extinderea centrului comercial Veranda Mall, astfel:

a)      Durata contractului de asistenta, valoarea acestuia, resursele alocate de PPLi pentru ducerea la indeplinire a obiectului contractului.

b)      Informatii privind participatia Veranda Obor S.A.:

·         Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda;

·         Bugetul de venituri si cheltuieli estimat de filiala Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

·         Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022”.

va deveni punctul 8 de pe ordinea de zi completata a sedintei AGOA, cu urmatorul continut:

„8. Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la indeplinirea obiectului principal de activitate desfasurat de Professional Imo Partners S.A., constand in prestarea de servicii specifice si anume asistenta privind extinderea centrului comercial Veranda Mall, astfel:

a)      Durata contractului de asistenta, valoarea acestuia, resursele alocate de PPLi pentru ducerea la indeplinire a obiectului contractului.

b)      Informatii privind participatia Veranda Obor S.A.:

·         Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda;

·         Bugetul de venituri si cheltuieli estimat de filiala Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

·         Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022 (Punct nou adaugat pe ordinea de zi la propunerea unui actionar)

·         Contractarea serviciilor de evalare independenta pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A. si prezentarea raportului de evaluare catre actionari” va deveni punctul 9 de pe ordinea de zi completata a sedintei AGOA, cu urmatorul continut:

“9. Contractarea serviciilor de evalare independenta pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A. si prezentarea raportului de evaluare catre actionari (Punct nou adaugat pe ordinea de zi la propunerea unui actionar)

·         „Intocmirea de situatii financiare consolidate incepand cu anul 2022” va deveni punctul 10 de pe ordinea de zi completata a sedintei AGOA, cu urmatorul continut:

“10. Intocmirea de situatii financiare consolidate incepand cu anul 2022 (Punct nou adaugat pe ordinea de zi la propunerea unui actionar)

·         Punctul 8 din forma initiala a Convocarii va deveni punctul 11 de pe ordinea de zi a convocarii completate, cu urmatorul continut:

„11. Aprobarea ca Data de Inregistrare a zilei de 23.05.2023 conform art. 87 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 22.05.2023 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii

·         Punctul 9 din forma initiala a Convocarii va deveni punctul 12 de pe ordinea de zi a convocarii completate, cu urmatorul continut:

„12. Aprobarea mandatarii Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private, astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in acest sens.

5.       Aprobarea ordinii de zi completate, prin implementarea in mod corespunzator a aspectelor aprobate la pcuntele 3 si 4 din prezenta hotarare. In consecinta, ordinea de zi completata a sedintei AGOA din data de 27/28.04.2023 va avea urmatorul continut:

 

1.       Prezentarea si aprobarea Raportului Anual al Consiliului de Administratie, intocmit conform prevederilor Regulamentului nr. 5/2018.

2.       Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie al Societatii pentru activitatea desfasurata de acestia in calitate de membri ai Consiliului de Administratie al Societatii in anul 2022.

3.       Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare anuale ale Societatii pentru exercitiul financiar 2022.

4.       Aprobarea repartizarii rezultatului exercitiului financiar 2022, conform propunerii Consiliului de Adminstratie, in sensul  ca profitul net de 171.913 lei sa fie repartizat pe urmatoarele destinatii: suma de 8.596 lei ca rezerva legala si suma de 163.317 lei pentru acoperirea unei parti din pierderea contabila a anului 2013.

5.       Prezentarea si aprobarea Programului de activitate si a Bugetului de Venituri si Cheltuieli al Societatii pentru anul 2023

6.       Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Adminstratie pentru exercitiul financiar 2023, in sensul pastrarii nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie la acelasi nivel cu cel aplicat in cursul anului financiar 2022, in baza politicii de remunerare existenta la nivelul Societatii, astfel cum aceasta a fost adoptata de catre actionarii Societatii prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor Societatii din data de 28.04.2021.

7.       Aprobarea prelungirii mandatului societatii Deloitte Audit S.R.L., auditor al situatiilor financiare ale Societatii, pentru auditarea situatiilor financiare aferente exercitului financiar 2023 si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru a stabili conditiile contractuale pentru exercitarea auditului financiar.

8.      Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la indeplinirea obiectului principal de activitate desfasurat de Professional Imo Partners S.A., constand in prestarea de servicii specifice si anume asistenta privind extinderea centrului comercial Veranda Mall, astfel:

a.       Durata contractului de asistenta, valoarea acestuia, resursele alocate de PPLi pentru ducerea la indeplinire a obiectului contractului.

b.       Informatii privind participatia Veranda Obor S.A.:

·         Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda;

·         Bugetul de venituri si cheltuieli estimat de filiala Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

·         Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022.

(Punct nou adaugat pe ordinea de zi la propunerea unui actionar)

9.       Contractarea serviciilor de evalare independenta pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A. si prezentarea raportului de evaluare catre actionari. (Punct nou adaugat pe ordinea de zi la propunerea unui actionar)

10.   Intocmirea de situatii financiare consolidate incepand cu anul 2022. (Punct nou adaugat pe ordinea de zi la propunerea unui actionar)

11.    Aprobarea ca Data de Inregistrare a zilei de 23.05.2023 conform art. 87 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 22.05.2023 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.

12.    Aprobarea mandatarii Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private, astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in acest sens.

6.       Aprobarea redactarii convocarii completate a sedintei AGOA din data de 27/28.04.2023, cu continutul integral de mai jos si indeplinirea tuturor formalitatilor necesare publicarii convocarii completate in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, si in Ziarul Romania Libera, precum si pentru redactarea Raportului Curent aferent si publicarii sale, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru corecta si deplina informare a actionarilor Societatii in acest sens.

CONVOCARE COMPLETATA A SEDINTEI ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

CONVOCATA PENTRU DATA DE 27/28.04.2023

Consiliul de Administratie al PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A., o societate pe actiuni, infiintata si functionand in conformitate cu legile din Romania, cu sediul in str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/17508/2008, cod unic de inregistrare 24599480 („Societatea”) (denumit in continuare „Consiliul de Administratie”),

in conformitate cu prevederile art. 117 ind. 1 din Legea nr. 31/1990 a societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (“Legea Societatilor”), Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea 297/2004”), Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea 24/2017”), Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul 5/2018”), si cu cele ale Actului Constitutiv al Societatii in vigoare la data prezentei („Actul Constitutiv”),

AVAND IN VEDERE:

A.      Convocarea de catre Societate a Sedintei Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii (AGOA) pentru data de 27.04.2023, ora 09:00 a.m.,(prima convocare) si in data de 28.04.2023, la ora 09:00 a.m. (a doua convocare), ambele la adresa Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Verandda Mall, biroul 3, sector 2, Romania, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 13.04.2023, considerata Data de Referinta pentru aceasta AGOA (denumita in continuare „Convocarea”);

B.      Publicarea Convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 1422/27.03.2023 si in Ziarul Romania Libera din data de 27.03.2023;

C.      Solicitarea transmisa de societatea EVERGENT INVESTMENTS S.A., in calitate de actionar al Societatii, detinand o participatie de 31,42% din capitalul social al Societatii, inregistrata la Societate sub nr. 14/07.04.2023, privind completarea ordinii de zi a sedintei AGOA cu urmatoarele puncte:

1.       Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la indeplinirea obiectului principal de activitate desfasurat de Professional Imo Partners S.A., constand in prestarea de servicii specifice si anume asistenta privind extinderea centrului comercial Veranda Mall, astfel:

a)      Durata contractului de asistenta, valoarea acestuia, resursele alocate de PPLi pentru ducerea la indeplinire a obiectului contractului.

b)      Informatii privind participatia Veranda Obor S.A.:

·         Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda;

·         Bugetul de venituri si cheltuieli estimat de filiala Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

·         Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022.

2.       Contractarea serviciilor de evalare independenta pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A. si prezentarea raportului de evaluare catre actionari.

3.       Intocmirea de situatii financiare consolidate incepand cu anul 2022.

COMPLETEAZA ORDINEA DE ZI:

a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Ordinara”) convocata pentru data de 27.04.2023, ora 09:00 a.m., la adresa Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Verandda Mall, biroul 3, sector 2, Romania, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 13.04.2023, considerata Data de Referinta pentru aceasta Adunare Generala Ordinara, si, in cazul in care la data mentionata mai sus nu se intrunesc conditiile de validitate/cvorumul de prezenta prevazute de Legea Societatilor si de Actul Constitutiv, pentru cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor Societatii convocata pentru data de 28.04.2023, la ora 09:00 a.m. in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, convocata in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta.

Ordinea de zi completata a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea:

1.       Prezentarea si aprobarea Raportului Anual al Consiliului de Administratie, intocmit conform prevederilor Regulamentului nr. 5/2018.

2.       Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie al Societatii pentru activitatea desfasurata de acestia in calitate de membri ai Consiliului de Administratie al Societatii in anul 2022.

3.       Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare anuale ale Societatii pentru exercitiul financiar 2022.

4.       Aprobarea repartizarii rezultatului exercitiului financiar 2022, conform propunerii Consiliului de Adminstratie, in sensul  ca profitul net de 171.913 lei sa fie repartizat pe urmatoarele destinatii: suma de 8.596 lei ca rezerva legala si suma de 163.317 lei pentru acoperirea unei parti din pierderea contabila a anului 2013.

5.       Prezentarea si aprobarea Programului de activitate si a Bugetului de Venituri si Cheltuieli al Societatii pentru anul 2023.

6.       Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Adminstratie pentru exercitiul financiar 2023, in sensul pastrarii nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie la acelasi nivel cu cel aplicat in cursul anului financiar 2022, in baza politicii de remunerare existenta la nivelul Societatii, astfel cum aceasta a fost adoptata de catre actionarii Societatii prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor Societatii din data de 28.04.2021.

7.       Aprobarea prelungirii mandatului societatii Deloitte Audit S.R.L., auditor al situatiilor financiare ale Societatii, pentru auditarea situatiilor financiare aferente exercitului financiar 2023 si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru a stabili conditiile contractuale pentru exercitarea auditului financiar.

8.      Prezentarea si discutarea unui Raport al Consiliului de Administratie care sa prezinte urmatoarele informatii referitoare la indeplinirea obiectului principal de activitate desfasurat de Professional Imo Partners S.A., constand in prestarea de servicii specifice si anume asistenta privind extinderea centrului comercial Veranda Mall, astfel:

a.       Durata contractului de asistenta, valoarea acestuia, resursele alocate de PPLI pentru ducerea la indeplinire a obiectului contractului.

b.       Informatii privind participatia Veranda Obor S.A.:

·         Situatia chiriilor la 31.12.2022 si gradul de ocupare aferente mallului Veranda;

·         Bugetul de venituri si cheltuieli estimat de filiala Veranda Obor S.A. pentru anul 2023;

·         Situatiile financiare complete ale filialei Veranda Obor S.A. la data de 31.12.2022, insotite de bilant, contul de profit si pierdere, note explicative, raportul administratorilor, balanta analitica aferenta anului 2022.

(Punct nou adaugat pe ordinea de zi la propunerea unui actionar)

9.       Contractarea serviciilor de evalare independenta pentru evaluarea actiunilor detinute de Professional Imo Partners S.A. in filiala Veranda Obor S.A. si prezentarea raportului de evaluare catre actionari. (Punct nou adaugat pe ordinea de zi la propunerea unui actionar)

10.   Intocmirea de situatii financiare consolidate incepand cu anul 2022. (Punct nou adaugat pe ordinea de zi la propunerea unui actionar)

11.    Aprobarea ca Data de Inregistrare a zilei de 23.05.2023 conform art. 87 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 22.05.2023 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.

12.    Aprobarea mandatarii Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private, astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in acest sens.

***

INFORMATII GENERALE PRIVIND ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

La Adunarea Generala Ordinara sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta 13.04.2023, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv al Societatii, personal, prin reprezentantii legali sau prin reprezentant conventional (pe baza de Procura speciala in baza formularului de procura pus la dispozitie de Societate, sau pe baza de Procura generala, in conditiile legii). Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta, utilizand formularele speciale puse la dispozitie de catre Societate in acest sens.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Ordinara a este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de un document oficial care ii atesta aceasta calitate.

Calitatea de reprezentant legal va fi determinata in baza Registrului Actionarilor Societatii, de la Data de Referinta de 13.04.2023 sau, in cazul in care actionarul in cauza nu a facut demersuri in sensul inregistrarii reprezentantului legal la Depozitarul Central S.A., in vederea reflectarii in Registrul Actionarilor Societatii, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conforma cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare.

Reprezentantii persoanelor fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 201-202  din Regulamentul 5/2018, semnata de catre actionarul persoana fizica si copie dupa actul de identitate al actionarului.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate al mandatarului (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 201-202 din Regulamentul 5/2018, semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective. Reprezentantii actionarilor persoane juridice vor prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii speciale, in cazul in care calitatea de reprezentant legal a persoanei respective nu poate fi determinata in baza Registrului Actionarilor al Societatii de la Data de Referinta (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare).

Documentele prezentate intr-o limba straina (cu exceptia limbii engleze si a actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Incepand cu data publicarii convocatorului, pot fi obtinute, la cerere, prin email si fizic, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00-17.00, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, formularele de procuri speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, formularele de vot prin corespondenta, proiectele de hotarari, documentele si materialele informative referitoare la problemele/aspectele incluse pe ordinile de zi. Aceste documente sunt disponibile, incepand cu aceeasi data si pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro

Dupa completarea si semnarea Procurii speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, pusa la dispozitie de Societate, un exemplar original al Procurii speciale va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 25.04.2023, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROCURA SPECIALA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 27/ 28 APRILIE 2023” care la randul sau va fi pusa intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PROCURI DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN DATA DE 27/28 APRILIE 2023”.

Pentru asigurarea caracterului secret al exprimarii votului privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, in plicul master se va insera cate un plic inchis continand instructiunile de vot pentru fiecare din punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare pentru care este necesar votul secret, cu mentiunea cu majuscule, astfel:

-          „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 2 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 27 APRILIE 2023/28 APRILIE 2023”.

-          „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 6 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 27 APRILIE 2023/28 APRILIE 2023”

-          „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 7 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 27 APRILIE 2023/28 APRILIE 2023”.

Secretariatul tehnic desemnat de presedintele Consiliului de Administratie va asigura confidentialitatea instructiunilor de vot privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, predand secretariatului de sedinta plicurile inchise, ulterior exprimarii si numararii voturilor secrete exprimate de actionarii prezenti/ imputernicitii acestora in Adunarea Generala Ordinara pentru fiecare punct cu vot secret in parte.

De asemenea, Procurile speciale pot fi transmise si prin mijloace electronice la adresa de e-mail office@prodplastimobiliare.ro avand atasata o semnatura electronica extinsa, cu respectarea termenului precizat mai sus.

Actionarii pot fi reprezentati de alte persoane si in temeiul unei imputerniciri generale acordate in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017. Inainte de prima utilizare a acestor imputerniciri, copii certificate pentru conformitate a acestora se depun/ transmit astfel incat sa fie inregistrate la Societate cu respectarea procedurii si a termenului pentru depunerea procurilor speciale, indicat mai sus. In aplicarea prevederilor art. 105 din Legea nr. 24/2017, reprezentantul desemnat de actionar prin procura generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de Societate, pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale mentionate.

In cazul votului prin corespondenta, formularele de vot, completate si semnate, impreuna cu dovada identitatii actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini respectiv, in cazul persoanelor juridice, buletinul/cartea de identitate/pasaportul reprezentantului legal, impreuna cu actul constitutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta) pot fi transmise la sediul Societatii prin servicii postale sau de curierat, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la biroul de registratura al Societatii situat la sediul sau pana la data de 25 04.2023, ora 09:00 a.m., intr-un plic master inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 27/ 28 APRILIE 2023”.

Formularele de vot care nu sunt primite la registratura Societatii situata la sediul acesteia, in limita termenului mentionat mai sus, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si a majoritatii in Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Dupa completarea si semnarea Formularului de vot prin corespondenta pentru Adunarea Generala Ordinara, pus la dispozitie de Societate, un exemplar original al Formularului de vot va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 25 04.2023, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “FORMULAR DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 27/ 28 APRILIE 2023” care la randul lor vor fi puse intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „FORMULARE DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN DATA DE 27/28 APRILIE 2023”.

Pentru asigurarea caracterului secret al exprimarii votului privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, in plicul master inchis se va insera cate un plic inchis continand formularul de vot prin corespondenta pentru fiecare din punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare pentru care este necesar votul secret, cu mentiunea cu majuscule, dupa cum urmeaza:

-          „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 2, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 27 APRILIE 2023/28 APRILIE 2023”.

-          „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 6, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 27 APRILIE 2023/28 APRILIE 2023”.

-          „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 7, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 27 APRILIE 2023/28 APRILIE 2023”.

Secretariatul tehnic desemnat de presedintele Consiliului de Administratie va asigura confidentialitatea votului secret exprimat prin corespondenta, predand secretariatului de sedinta plicurile inchise, ulterior exprimarii si numararii voturilor secrete exprimate de actionarii prezenti/ imputernicitii acestora in Adunarile Generale ale Actionarilor pentru fiecare punct cu vot secret in parte.

Actionarii reprezentand individual sau impreuna mai mult de 5% din capitalul social al Societatii au dreptul, in conditiile legii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi si sa faca propuneri de hotarare pentru punctele incluse sau astfel introduse pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, respectiv pana la data de 10.04.2023. Solicitarile vor fi transmise in scris, la adresa sediului Societatii, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROPUNERI PENTRU ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARAE A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN 27/ 28 APRILIE 2023”. In cazul in care se propune introducerea unor puncte noi pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se vor transmite totodata (i) documentele care atesta identitatea actionarului/actionarilor (astfel cum este detaliat mai sus) (ii) propunerile de hotarari cu privire la punctele nou incluse precum si (iii) informatii suplimentare cu privire la punctele propuse, care sa asigure o informare adecvata a tuturor actionarilor referitor la problemele supuse dezbaterii.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa Consiliului de Administratie intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi. Intrebarile impreuna cu documentele mentionate mai jos vor fi incluse in plic inchis cu mentiunea in clar “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 27/28 APRILIE 2023”. Societatea va raspunde intrebarilor adresate de catre actionari in cadrul Adunarilor Generale ale Actionarilor. Societatea poate publica raspunsurile la intrebari si pe website-ul sau, www.prodplastimobiliare.ro 

Pentru exercitiul drepturilor mai sus mentionate (propunerea de noi puncte si/sau hotarari, adresarea de intrebari, actionarii vor transmite Societatii propunerile respective in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV a, respectiv pana la data de 10.04.2023.

Daca va fi cazul, formularele de Procuri speciale si buletine de vot prin corespondenta actualizate pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00-17.00, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, sau direct de pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro incepand cu ziua lucratoare imediat urmatoare publicarii ordinii de zi completate in conformitate cu legea.

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 77.363.547 lei RON si este format din 77.363.547 actiuni ordinare, nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 1 leu, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii.

Informatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, intre orele 9:00 – 17:00 sau la adresa de email office@prodplastimobiliare.ro

7.       Aprobarea, in vederea asigurarii deplinei posibilitati de informare complete a actionarilor Societatii, formularii de catre Consilul de Administratie al Societatii a unui punct de vedere propriu cu privire la punctele suplimentare de pe ordinea de zi a sedintei AGOA, astfel cum acestea au fost solicitate de catre actionarul EVERGENT INVESTMENTS S.A. si publicarea acestui punct de vedere cu celeritate pe website-ul Societatii www.prodplastimobiliare.ro

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

 

PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

Prin: MIHAELA RAMONA POPESCU

Presedinte CA

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.