marți | 14 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


PREBET SA AIUD - PREB

Convocator completat AGOA & AGEA 29/30.04.2024

Data Publicare: 09.04.2024 13:36:24

Cod IRIS: 6AC22

Nr. 1746 / 09.04.2024

   Catre,

  Bursa de Valori Bucuresti

  Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

 

 

RAPORT CURENT

Conform prevederilor Regulamentului UE nr. 596/2014 privind abuzul de piata, ale Regulamentului ASF   nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si  operatiuni de piata:

Data Raportului: 09.04.2024

Denumirea entitatii emitente: PREBET AIUD S.A.

Sediul Social: Aiud, Strada Arenei, Nr. 10, jud. Alba – Romania, 515200

Numar de telefon/fax: 004-0258-861661 / 004-0258-861454

Codul unic de inregistrare fiscala: RO 1763841

Cod LEI: 254900R0KBC9MDTF1V33

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 01/121/1991

Capital social subscris si varsat: 8.199.547,74 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Standard.

 

Eveniment important de raportat: Completarea Convocatorului A.G.O.A si  A.G.E.A

 

PREBET AIUD S.A. informeaza ca in sedinta Consiliului de Administratie al PREBET AIUD S.A. din data de 08.04.2024, s-a hotarat :

 

§  Completarea Convocatorului A.G.O.A si  A.G.E.A a SC PREBET AIUD SA pentru data de 29/30.04.2024, orele 1200, respectiv 1300.

 

Atasat, va transmitem Convocatorul completat al Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale PREBET AIUD S.A. convocate pentru data de 29/30.04.2024.

                                                                                   

                                                                       

Director General

Cosmin Porutiu

 

 

Convocatorul completat pentru Adunarea Generala a Actionarilor

din data de 29.04.2024 (prima convocare), 30.04.2024 (a doua convocare)

 

I.              ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 29.04.2024, ora 1200 (prima convocare) si 30.04.2023, ora 1200 (a doua convocare), la sediul Societatii din Aiud, Str. Arenei, Nr. 10, Jud. Alba,

 

II.               ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 29.04.2024, ora 1300 (prima convocare) si 30.04.2024, ora 1300 (a doua convocare), la sediul Societatii din Aiud, Str. Arenei, Nr. 10, Jud. Alba,

 

 

Consiliul de Administratie al societatii Prebet Aiud S.A., in temeiul prevederilor 1171 alin. (1) din Legea nr. 31/1990 coroborat cu art. 105 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 24/2017, completeaza ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor la solicitarea actionarilor: Anodin Assets S.R.L., detinator al unui procent de 11.76% din capitalul social si Anodin Opportunity S.R.L., detinator al unui procent de 13.94% din capitalul social.

 

La solicitarea actionarului Anodin Assets S.R.L., detinator al unui numar de 5.356.000 actiuni, reprezentand 11.76% din capital, ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se completeaza cu punctul 11.

 

I. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (Completata)

va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

1.      Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale ale societatii Prebet Aiud S.A. pentru exercitiul financiar 2023, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportate Financiara (IFRS), pe baza Raportului Administratorilor societatii si a Raportului Auditorului Financiar Independent.

2.      Aprobarea modului de repartizare a profitului net al Societatii realizat in anul 2023 in suma de 6.844.053 lei, conform propunerii Consiliului de Administratie, astfel:

- 0 lei – rezerva legala;

- 6.844.053 lei – alte rezerve;

3.      Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023.

4.      Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2024.

5.      Aprobarea Planului de investitii al societatii pentru anul 2024 in limita sumei de 10.924.299 Lei.

6.      Aprobarea Raportului de remunerare aferent exercitiului financiar 2023.

7.      Alegerea unui nou membru al Consiliului de Administratie al societatii pana la data de 25.04.2027 in vederea ocuparii functiei vacante in cadrul Consiliului de Administratie.

8.      Aprobarea datei de 23.05.2024 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni pe piata.

9.      Aprobarea datei de 22.05.2024 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind eminentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

10.  Aprobarea imputernicirii si mandatarea directorilor societatii (Director general, Director general adjunct) pentru efectuarea operatiunilor necesare si legale pentru inregistrarea hotararilor adunarii generale ordinare a actionarilor, cat si pentru realizarea formalitatilor de publicitate, oricare dintre directori avand dreptul de a realiza singur oricare dintre aceste formalitati.

11.  Alegerea membrilor Consiliului de Administratie pe o durata de 1 (un) an de zile, prin metoda votului cumulativ.

 

La solicitarea actionarului Anodin Assets S.R.L., detinator al unui numar de 5.356.000 actiuni, reprezentand 11.76% din capital, ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor se completeaza cu punctele 11 – 21.

La solicitarea actionarului Anodin Opportunity S.R.L., detinator al unui numar de 6.350.000 actiuni, reprezentand 13.94% din capital, ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor se completeaza cu punctul 22.

 

II. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (Completata)

va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

1.      Aprobarea majorarii participatiei societati Prebet Aiud S.A., in calitate de actionar, in cadrul Societatii de Investitii Alternative Cu Capital Privat Roca Investments S.A., inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/15602/2017, avand CUI 38201915 (denumita in continuare „Roca Investments S.A”), prin achizitie de actiuni sau participarea la majorarea de capital social, in limita unei sume totale echivalente in Lei a 6.400.000 euro.

2.      Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie in vederea negocierii, pentru si in numele societatii Prebet Aiud S.A., a clauzelor si conditiilor contractuale de achizitie precum pret, modalitate si termene de plata, dar fara a se limita la acestea, in limitele stabilite prin Hotararea Adunarii Generale si in vederea semnarii tuturor actelor juridice necesare in vederea achizitiei pachetului de actiuni al Roca Investments S.A. si in vederea realizarii tuturor formalitatilor in ceea ce priveste operatiunile de majorare de capital social.

3.      Aprobarea majorarii capitalului social cu suma de 17.672.878,26 Lei, prin emisiunea unui numar de 98.182.657 actiuni noi, cu valoare nominala de 0,18 Lei/actiune, prin aport in numerar si/sau prin conversia unor creante impotriva societatii, dupa cum urmeaza:

(i)                in timpul primei etape, catre actionarii inregistrati in registrul actionarilor societatii tinut de catre Depozitarul Central S.A., cu data de inregistrare de 12.06.2024 (denumit in continuare „Registrul Actionarilor”), respectiv de catre persoanele care au dobandit, in perioada de tranzactionare a drepturilor de preferinta, drepturi de preferinta de la actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor, in masura in care prospectul de oferta pregatit in legatura cu majorarea capitalului social va include si posibilitatea de tranzactionare a drepturilor de preferinta; si

(ii)         in timpul celei de-a doua etape, orice Actiuni Noi ramase nesubscrise dupa prima etapa, asa cum aceasta este descrisa la punctul a) de mai sus, vor fi oferite spre subscriere (i) publicului din Romania, prin oferta publica (denumita in continuare „Oferta Publica”) si/sau (ii) in cadrul unui plasament privat adresat catre anumite persoane din Uniunea Europeana in baza exceptiilor permise de la publicarea unui prospect, inclusiv cele prevazute de Regulamentul (UE) 2017/1129 al Parlamentului European si al Consiliului din 14 iunie 2017 privind prospectul care trebuie publicat in cazul unei oferte publice de valori mobiliare sau al admiterii de valori mobiliare la tranzactionare pe o piata reglementata, si de abrogare a Directivei 2003/71/CE  si/sau investitori carora le pot fi adresate si directionate asemenea plasamente private in mod legal, in conformitate cu exceptiile de la Regulamentul S din Legea Privind Valorile Mobiliare din 1933 din Statele Unite ale Americii si fara sa existe o obligatie de conformare cu orice alte formalitati conform vreunei legi aplicabile, in masura in care si doar daca o investitie in Actiunile Noi nu constituie o incalcare a oricarei legi aplicabile de catre un asemenea investitor (denumit in continuare „Plasamentul Privat”), conform unei decizii adoptate de Consiliul de Administratie in acest sens.

3.1.       Actiunile noi care vor ramane nesubscrise la finalul perioadei de subscriere aferente Ofertei Publice si/ sau Plasamentului Privat (dupa caz), vor fi anulate prin decizia Consiliului de Administratie prin care se constata rezultatele finale ale majorarii capitalului social.

3.2.       Numarul drepturilor de preferinta emise va fi egal cu numarul actiunilor emise de societate, asa cum este inregistrat in Registrul Actionarilor.

3.3.       Fiecare actionar inregistrat in Registrul Actionarilor, va primi un numar de drepturi de preferinta egal cu numarul de actiuni detinute.

3.4.    Perioada de exercitare a drepturilor de preferinta va fi de o (1) luna (dupa caz, dupa incheierea perioadei de tranzactionare a drepturilor de preferinta), fiind ulterioara datei de inregistrare de 12.06.2024.

3.5.       In cazul in care numarul maxim de actiuni care pot fi subscrise pe parcursul perioadei de exercitare a drepturilor de preferinta (rezultand prin aplicarea calculului de mai sus) nu este un numar natural, numarul maxim de actiuni care pot fi efectiv subscrise va fi rotunjit in jos la urmatorul numar natural inferior.

3.6.       Detalii cu privire la procedura de subscriere, perioada de subscriere, pretul de subscriere, procedura si metoda de plata, validarea subscrierii, formularul de subscriere etc. cu privire la actiunile noi vor fi incluse in prospectul care va fi aprobat de Autoritatea de Supraveghere Financiara in legatura cu majorarea capitalului social.

3.7.       Majorarea de capital are drept scop obtinerea de fonduri pentru finantarea activitatii curente a societatii, respectiv obtinerea de finantare pentru proiectele in derulare si/sau proiecte noi.

4.      Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA cu privire la majorarea capitalului social, inclusiv cu privire la urmatoarele aspecte:

a.                stabilirea structurii si duratei majorarii de capital social, negocierea precum si stabilirea si aprobarea pretului de subscriere in cadrul majorarii de capital social (in conformitate cu conditiile pietei, precum si aprobarea celorlalti termeni finali si conditii ale majorarii de capital social), selectarea intermediarilor pentru majorarea capitalului social, asigurarea redactarii si publicarii oricarui prospect de oferta, document de oferta, precum si negocierea, aprobarea si semnarea oricaror acte ce au legatura cu majorarea de capital social, negocierea si semnarea oricaror contracte cu intermediari, consultanti, experti contabili si evaluatori, indeplinirea oricaror acte si fapte juridice necesare, utile sau oportune in legatura cu cele de mai sus;

b.              aprobarea oricaror contracte privind majorarea de capital social sau orice alte aranjamente, angajamente, prospecte de oferta, documente de oferta, orice contracte de subscriere, vanzare, stabilizare, agentie, de consultanta, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale, rapoarte de evaluare si orice alte acte si documente necesare, sa indeplineasca orice formalitati si sa autorizeze si/sau sa execute orice alte actiuni necesare pentru a da efecte depline majorarii de capital social, inclusiv actualizarea actului constitutiv al societatii;

c.                imputernicirea reprezentantilor societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni;

d.            reprezentarea societatii in fata oricaror autoritati si institutii competente (inclusiv, dar fara a se limita la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, Depozitarul Central S.A.) in legatura cu majorarea capitalului social.

5.      Aprobarea modificarii articolului 7 alin (1) al Actului Constitutiv ca urmare a majorarii capitalului social (pct. 3), urmand a avea urmatorul continut:

„(1) Capitalul social al societatii este in valoare de [...] lei varsat in totalitate, impartit in [...] actiuni, avand fiecare valoarea nominala de 0,18 lei.”

6.      Aprobarea datei de 12.06.2024 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni pe piata.

7.      Aprobarea datei de 11.06.2024 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind eminentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

8.      Aprobarea datei de 10.06.2024 ca data participarii garantate, in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) litera j) din Regulamentul nr. 5/2018.

9.      Aprobarea datei de 13.06.2024 ca data platii calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) litera h) si ale art. 178 din Regulamentul nr. 5/2018

10.  Aprobarea imputernicirii si mandatarea directorilor societatii (Director general, Director general adjunct), pentru efectuarea operatiunilor necesare si legale pentru inregistrarea hotararilor adunarii generale extraordinare a actionarilor, cat si pentru realizarea formalitatilor de publicitate, oricare dintre directori avand dreptul de a realiza singur oricare dintre aceste formalitati

11.  Aprobarea realizarii unor investitii in limita echivalentului in Lei a sumei de 2.000.000 Euro, pentru a achizitiona (i) instrumente financiare (actiuni si obligatiuni) admise la tranzactionare pe piete reglementate in interesul Directivei 2014/65/UE privind pietele de instrumente financiare, astfel cum a fost modificata (ii) titluri de stat emise de statul roman sau alte state admise la tranzactionare pe piete reglementate (iii) actiuni/parti sociale la societati nelistate, cu respectarea prevederilor legale.

12.  Aprobarea mandatarii Consiliului de Administratie pentru adoptarea tuturor deciziilor necesare si realizarea tuturor formalitatilor/operatiunilor necesare in vederea indeplinirii hotararii de achizitionare de participatii in cadrul unor societati potrivit punctului 11, in consecinta prin Deciziile Consiliului de Administratie fiind exprimat consimtamantul societatii Prebet Aiud S.A. cu privire la aceste formalitati/operatiuni.

13.  Aprobarea mandatarii Consiliului de Administratie pentru adoptarea tuturor deciziilor necesare in legatura cu activitatile derulate, inclusiv, dar fara a se limita la realizarea tuturor formalitatilor privind functionarea, modificarea actelor interne (acte constitutive, statut, regulamente si orice alte acte care reglementeaza activitatea societatii) si orice alte formalitati cu privire la societatile in cadrul carora au fost achizitionate/dobandite participatiuni (parti sociale/actiuni) potrivit punctelor 11 si 12, in consecinta, prin Deciziile Consiliului de Administratie fiind exprimat consimtamantul societatii Prebet Aiud S.A. cu privire la orice aspect in legatura cu functionarea acestor societati si derularea activitatilor acestor societati.

14.  Aprobarea prelungirii cu 12 luni calendaristice a valabilitatii plafonului de finantare, contractat in baza contractului de credit nr. 75/28.01.2014 cu actele aditionale subsecvente, in care Prebet Aiud S.A are calitatea de imprumutat / codebitor, iar BRD – Groupe Societe Generale S.A are calitatea de Creditor.

15.  Aprobarea incheierii de catre societatea Prebet Aiud S.A., in calitate de garant, a oricaror contracte de garantie (contracte de ipoteca de orice rang, contracte de gaj si orice alte instrumente de garantare cu privire la bunurile prezente si viitoare ale societatii, conturile societatii), dupa caz, pentru garantarea tuturor obligatiilor rezultate din prelungirea valabilitatii plafonului de finantare, potrivit punctului 14.

16.  Aprobarea imputernicirii dlui PORUTIU COSMIN-ALEXANDRU, in calitate de Director General al PREBET AIUD S.A., in legatura cu punctele 14 si 15:

·         Sa negocieze, sa semneze, sa perfecteze, sa elibereze si sa intocmeasca, (in forma autentica, unde este cazul) in numele si pe seama Societatii, Contractul de Credit, Actele Aditionale si Contractele de Garantie, precum si toate actele si documentele in legatura cu acestea, inclusiv cererile de utilizare a creditului, in vederea aducerii la indeplinire a rezolutiilor adoptate in prezenta decizie;

·         Sa intreprinda toate actiunile necesare pentru inregistrarea Contractelor de Garantie, la Registrul National de Publicitate Mobiliara, Cartea Funciara, Registrul Comertului si la Registrul Actionarilor Societatii, pentru indeplinirea oricarei alte formalitati necesare, in fata oricarei alte autoritati competente sau tertelor parti interesate si pentru publicarea prezentei decizii;

·         Sa realizeze orice alte formalitati necesare in vederea ducerii la indeplinire a hotararilor de la punctele 14 si 15.

17.  Aprobarea accesarii unor facilitati de credit in limita echivalenta in Lei a 10.000.000 Euro, prin incheierea de catre societate, in calitate de imprumutat, cu orice institutie bancara, in calitate de imprumutat, a oricaror contracte de credit / finantare.

18.  Aprobarea incheierii de catre societatea Prebet Aiud S.A., in calitate de garant, a oricaror contracte de garantie (contracte de ipoteca de orice rang, contracte de gaj si orice alte instrumente de garantare cu privire la bunurile prezente si viitoare ale societatii, conturile societatii) pentru garantarea tuturor obligatiilor rezultate din contractele incheiate de societate, potrivit punctului 17. In cazul refinantarii liniei de credit existente, limita maxima de contractare se va majora cu valoarea liniei de credit refinantate.

19.  Aprobarea sustinerii financiare a investitiilor rezultate din accesarea unor fonduri europene de catre afiliatii societatii: Prebet Aggregates SRL, Prebet Logistics SRL, Prebet Energy SRL si Prebet Investments SRL.

20.  Aprobarea mandatarii Consiliului de Administratie pentru adoptarea tuturor deciziilor necesare si realizarea tuturor formalitatilor/operatiunilor necesare in vederea indeplinirii hotararii de sustinere financiara, potrivit punctului 19, in consecinta prin Deciziile Consiliului de Administratie fiind exprimat consimtamantul societatii Prebet Aiud S.A. cu privire la aceste formalitati/operatiuni, cu exceptia hotararilor ce trebuie aprobate de AGA.

21.  Aprobarea modificarii articolului 15 alin (1) al Actului Constitutiv, urmand a avea urmatorul continut:

„(1) Societatea PREBET AIUD SA este administrata in sistem unitar de catre un Consiliu de Administratie compus din cinci persoane, alese de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru un mandat de 1 an, cu posibilitatea de a fi realesi pe noi mandate de 1 an.”

22.  Aprobarea incheierii de catre societate, in calitate de imprumutat, cu orice institutie bancara, in calitate de creditor, in limita unei sume totale maxime de 45.000.000 lei, a unui plafon de emitere de scrisori de garantie bancara care sa includa, fara a se limita la SGB de participare la licitatie; SGB de buna executie; SGB de restituire avans; SGB de restituire retineri monetare.

 

 Data pana la care se pot face propunerile privind candidatii pentru posturile de administrator:

 

Termenul limita pentru depunerea propunerilor privind candidatii pentru posturile de administrator este 3 zile lucratoare de la publicarea Convocatorului completat in Monitorul oficial. Propunerea va fi insotita de un curriculum vitae si o copie a actului de identitate si va fi depusa la sediul societatii din Aiud, str. Arenei, nr. 10, jud. Alba sau la adresa de email: office@prebet.ro, conform prevederilor art. 187 alin. (8) din Regulamentul nr. 5/2018.

 

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se va afla la dispozitia actionarilor pe site-ul societatii www.prebet.ro, putand fi consultata si completata de catre acestia.

 

Toate celelalte aspecte din convocatorul initial privind procedura si desfasurarea AGOA si AGEA raman neschimbate.

 

  

Consiliul de Administratie al PREBET AIUD S.A.,

prin Francisc Mathe

Presedinte al Consiliului de Administratie

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.